Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Asta o sa fac maine,cand ma duc la service,acasa nu am tester si nici vecini nu prea am prin zona cu tester.Pur si simplu lipsea acea siguranta de acolo,m-am uitat din intamplare ca lipseste pt ca am ars o siguranta cand am pus ledurile la plafoniera si a trebuit sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta o sa fac maine,cand ma duc la service,acasa nu am tester si nici vecini nu prea am prin zona cu tester

 

...daca erai vecin cu mine... :)

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vii pana in prahova,nu ma supar:))Fratemiu e pe langa tulcea,lucreaza acolo :DMaine va dau noi vesti dupa ce vin de acolo..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am eu tester, daca mai ai nevoie pe viitor.Acum am citit topicul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde locuiesti in Campina?eu stau in Gura Beliei..daca am nevoie te contactez .Maine ma duc la Karone la Banesti la unu Ion daca ai auzit..

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa fostul depozit SIGA.Am auzit de la un prieten,dar n-am avut nevoie..deocamdata

Modificat de Roto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la service si am rezolvat cu erorile alea din bord.problemele erau din cauza sondei 1 care era in scurt,adica firele alea de la sonda cred ca o fi atins de galerie si sa topit protectia aia si a atins si firele putin dintre care 2 erau lipite si restul erau crapate invelisul ala si atingeau intre ele.A dat-o jos,le-a izolat pe rand,apoi a luat la mana toate mufele,au masurat daca vin tensiuni pe ele,totul era ok,dar ce mia aratat el pe schema toate circuitele de la sonda 1.sonda 2,supapa de la canistra si inca cv plecau de la siguranta  43 care eu o pusesem cu o seara inainte.A montat sonda 1 la loc apoi a pus testerul,au sters erorile,apoi ia dat o scanare sa vada daca mai apar erori,au verificat sondele,merge ambele in parametrii normali si apoi am luat-o la proba cu testerul pe ea si nu ia mai dat nicio eroare si nici nu mai am nimic aprins in bord,dar problema cu plafonatul nu sa rezolvat..Eu zic ca e din catalizator de se plafoneaza,cred  ca sa mai infundat de la uleiul pe care il papa motorul si nu mai face fata catalizatorul..Oricum ma duc sa fac motorul dupa revelion,am vb cu mecanicul,dar totusi ar trebui sa traga chiar daca mai consuma ulei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi sugerezi sa fac si eu aceleasi lucru cu sondele?Mie imi apare eroarea " abgas..." si am martorul " check engine " aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufele,la mn a fost ca au fost atinse cablurile de la sonda 1 de galerie si se lipise si facea scurt,le-a facut si erorile au disparut,acum nu imi mai zice nici cu abgaz nici check engine aprins,E de la sonde de iti da erorile alea..

 

Dar u ai probleme cu pierderea de putere?La mn parca o tine ceva cateva secunde apoi trage ce trage apoi iar se infraneaza cateva secunde..

 

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fericire eu nu am probleme cu puterea.Trage foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fakyru, 98% catalizatorul este infundat. Si pun si pariu daca doresti ( o sticla de vin bun ). Aceleasi simptome aveam eu: pierdere de putere. Initial nu a fost cine stie ce, dar la ultima faza aia am reusit sa urc o rampa de vreo 20 de grade pe o lungime de 500m. Ai vazut si tu cum arata catalizatorul meu. Dupa ce l-am scos parca era alta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hanesti, ceapa da te incapatanat, pune testerul pe masina. Pun pariu ca tie iti sunt duse circuitele de incalzire a sondelor. Repet, acea eroare apare cand cineva influneteaza negativ arderea, implicit emisia de noxe. Aici avem asa: sonde lambda si tot ce tine de functionarea lor, de circuitele lor de inicailzire; tot ce tine de aprindere (bobine, bujii). E deajuns ca bujiile sa nu scanteieze bine, sa nu arda cum trebuie amestecul aer/combustibil, catalizatorul implicit nu va mai scoate noxele perfecte pt ca are la intrare gaze nearse multe, automat sonda lambda 2 ce monitorizeaza catalizatorul sesizeaza ca oxigenul din emisii nu mai e in cote si da acea avertizare, caz in care daca bujiile nu sunt praf si pulbere maisina va functiona, cu consum ceva mai ridicat de combustibil insa atat.

Mai iti umplu vreo 2-3 parafrage tot asa cu posibile cazuri de aparitie a acelei erori, insa pana nu vezi clar ce eroare e, nu ne dam decat cu parerea.

Daca nu gasesti un coleg ce sa te ajute, dute intr-un service mai rasarit si intraba-i de o scanare sigur cu 50 lei te rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms tehnics,si eu tot asa zic ca este din catalizator,nu mai face fata si da in nas,o sa il dau jos zilele astea,azi nu am avut timp pt ca am taiat purcelul si am avt multa treaba :D Iti dau si 2 sticle  de vin,daca e din catalizator,o sa ma chinui putin ca sa il dau jos dar nush daca o sa mai iasa noxele la RaR,dar nici asa nu imi place sa merg ca mai rau o chinui,iar in depasiri  nici nu am curaj sa ma bag ca mi se infraneaza si nu mai am aceleratie,de parca as avea rotile blocate de pe spate,dar nu le am,sunt ok franele..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura problemuta este scoaterea piulitei de la rampa de evacurare din partea de langa accesorii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Am urcat masina pe elevator pentru ai schimba racordul flexibil la esapament si am obeservar ca imi picura antigel de sus in cap.Mecanicul a uitat sa imi verifice acest lucru si la fel si eu sa ii reamintesc,de oboseala de la munca dupa tura de noapte.Dupa ce am scos masina din service am verifica nivelul din vas si este cu 1-2 degete peste metalul din interiorul vasului.Sa ma ingrijorez?
Pompa de apa a fost schimbata o data cu distributia pe la sfarsitul lunii trecute.

Vineri dimineata am bagat masina iar in service si nu mai picura antigel pe nicaieri.Era uscat tot.

Aseara inainte sa plec de la munca cu rabla mea am vazut iar sub ea o pata de antigel proaspat scurs de marimea unei palme.

O sa pun 2 poze unde sunt incercuite cu galben zonele unde am observat ca este antigel.Posibilitatea sa ma bag sub masina nu am avuto.

Ieri am pornito ,am plimbato prin curte si nu curgea nici un gram de antigel pe jos.Am gasit antigel jos atunci cand masina a stat nemiscata cateva ore oprita in parcare.post-142248-0-33361300-1419140442_thumb.post-142248-0-42163800-1419140509_thumb.

Modificat de dragomiricacristinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara a luat-o fratemiu la niste probe si cik nu mai avea nimic,tragea bne,e posibil sa  mearga bine pana se incalzeste catalizatorul si apoi sa se  plafoneze?O fi cumva de la pompa de benzina?pe vag com nu mia dat nimic..Vineri tot asa dupa ce mia verificat sondele si instalatia am luat-o la probe cu mecanicul in dreapta,tot asa nu se mai plafona si mergea bne,dupa ce am plecat spre casa,a inceput sa se plafoneze iar si lipsa de putere,zic sa fie din  catalizator,am tinut-o 5-6 km in treapta 3 la vreo 4500 de ture zic poate isi va da drumul,degeaba si am observat ca incepe sa faca din ce in ce mai des sa se plafoneze asta cand era motorul cald..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel ceia ce ai incercuit cu galben in poza 2 este clapeta.Vezi ca mai jos in stanga ai termostatul cu blocul de la apa si sa nu curga pe acolo.Mai controleaza si daca apa ajunge la 90° si ramane acola sa nu fie blocat termostatul si cand se incalzeste facand presiune scapa pe undeva din blocul cu senzorul temperaturii si termostat.

FaKyRu Pot fii multe motive.Ai adaptat clapeta dupa ce ai curatat-o?Spui ca dupa ce se incalzeste ai probleme iar asta poate fii clapeta ,egr-ul senzorul map .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta,egr-ul sunt curatate si adaptate,nu am nicio eroare in bord,motorul merge rotund,porneste la prima cheie,filtrele schimbate si bujiile,senzorul map nu l-am demontat niciodata.Inainte aveam check engine aprins si eroare cu emission workshop si ma gandeam ca sunt de  la erorile alea  dar am rezolvat problema cu erorile,era sonda 1 in scurt,atinsese firele de galerie si erau lipite,le-a dezlipit si le-a izolat pe fiecare in parte,a montat-o a sters erorile.Am fct proba cu testerul pus si masina tragea bine fara sa imi mai apara vreo eroare,dupa ce am plecat de la service a inceput sa se plafoneze cateva secunde apoi tragea apoi iar se plafona si asa facea tot timpul,daca mergeam constant la o anumita viteza,fara sa ai dau talpa nu se simtea,mergea,m-am gandit sa dau vina pe catalizator pt ca la rece mai scoate fum albastrui si e posibil sa se fi infundat partial si sa nu mai faca fata..

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am luat de curand un Golf 4 1.6 16V AZD si acul de la temperatura din bord nu ajunge la 90(grade).Motorul functioneaza cu intreruperi, adica se aude ca la diesel desi este pe benzina. Si becul de la pompa de benzina este aprins. Ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FaKyRu

Cred că ar fi bine să verifici şi debitul/presiunea pompei de combustibil la cald. Este o verificare simplă şi elimini o cauză posibilă înainte de a te apuca să faci modificări mai costisitoare la maşină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FaKyRu Curata si senzorul map pt  ca nu dureaza mult.

 

zxcvbnm2 Ai termostatul de la apa blocat pe deschis trebuie schimbat.Legat de pompa benzina mai imtai schimba filtru benzina iar cand deschizi portiera de la sofer trebuie sa auzi un bazait asa stii ca lucreaza releul de la pompa.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Am gasit buba era teava fisurata si lipita cu silicon care pleaca din termostat in pompa de apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demonteaz-o si dute sa o alamesti la un tinichigiu bun,sau la cnv cu argon,daca te tin finantele ia una de la dezmembrari,eu ti-am spus o solutie sa nu arunci banii multi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi sa parut ca e de metal.Acum am curatat senzorul Maf,era murdar rau,incarcat de zgura sa zic asa,acm l-am montat la loc si sa vad daca e vreo schimbare..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!