Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Da, cred ca este suficient. Daca in cutie iti lipsea mai mult de juma de litru, acum ne intrebai din ce cauza nu mai merge cutia de viteze.

 

Pe de alta parte, uleiul care il completezi in cutie trebuie sa fie identic cu cel care se afla deja in cutie ( nu se amesteca tipuri diferite),deci daca nu stii ce era in cutie, cel mai bine schimbi tot uleiul. Mai mult de 3 litri nu ai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 litri de ulei intra maxim in cutiile astea, unele surse zic 1.9, sunt multi useri ce zic ca nu le-a intrat mai mult de 1,7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!am un golf cu motor de 1,6 16 v AZD si am o problema la el! in relanti fluctueaza motorul intre 600 si 1000 de ture.pe diagnoza nu apare nici o eroare!am curatat si adaptat clapeta... preventiv nu cred sa fie din clapeta pentru ca am facut proba cu alta clapeta de pe o masina functionabila!.:ma poate ajuta cineva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cred ca este suficient. Daca in cutie iti lipsea mai mult de juma de litru, acum ne intrebai din ce cauza nu mai merge cutia de viteze.

 

Pe de alta parte, uleiul care il completezi in cutie trebuie sa fie identic cu cel care se afla deja in cutie ( nu se amesteca tipuri diferite),deci daca nu stii ce era in cutie, cel mai bine schimbi tot uleiul. Mai mult de 3 litri nu ai nevoie.

 

 

Habar nu am ce fel de ulei este in cutie, dar intentionez sa schimb tot. Dupa schimb cum iti dai seama daca mai trebuie completat sau nu, si cat. Cum cutia nu are joja... :-??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce,benzina folosesti ovydiu?Egr.ul a fost curatat vreodata?Incearca sa pui benzina din alta parte de 98sau 99+ si da jos si egr.ul si curata.l bine.Filtrul de benzina a fost schimbat?Incearca variantele astea si apoi ne spui si noua daca sa schimbat cv..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovydiu, oscilatia poate avea mai multe cauze, cel mai probabil eliminand claopeta ar fi egr-ul insa si eliminant egr-ul mai e senzorul map care poate da aceste manifestari.

Tot ce treb sa faci e sa iti cureti si egr-ul si sa verifici ca e functional prin metoda descrisa in postul 255 iar apoi daca tot la fel face, scoate mufa de la egr si vezi cum se comporta cu mufa scoasa. Daca tot la fel face, atunci nu e de la egr si curata si senzorul map.

 

Tommy, Legat de uleiul din cutie, sunt necesare 2 bidoane a 1 litru, pt ca uleiul oem doar in bidoane de 1 L vine.

Mie mi-a intrat cu pierderile aferente zic eu de pe circuitul de umplere (un fel de pompa manuala) 1,8 L.

 

Despre nivel nu ai de ce sa-ti faci griji, cutia nu are joja, are 2 busoane: unul de golire aflat dedesupt si altul de umplere aflat pe laterala. Cand uleiul ajunge sa curga prin busonul de umplere, atunci se considera ca nivelul uleiului in cutie e optim. Simplu ca buna ziua.

Nu mai retin cat m-a costat uleiul din cutie, l-am schimbat acum un an insa nu cred ca m-a costat mai mult de 100 lei.

De aceea iti recomand sa-l schimbi pe tot si nu mai ai treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am ramas fara baterie.Masina nu am pornito de 3 zile, inainte de asta am avut un 2 porniri/opriri scurte( am mers distanta mica), am dat curent la un atv, si a mers muzica cam o ora asa legat in 2 zile.E normal sa se aprinda bateria aia im bord cand pun cheia si pana pornesc motorul? Adica asa: http://imgur.com/bB8PuwK, poza este orientativa, nu este de pe masina mea.E normal sa se descarce asa repede?Imi recomandati sa o pornesc de la alta masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dat curent la respectivul atv cu motorul oprit?Bateria cati ani are?poate nu mai tine curent ,o fi pe duca sau poate alternatorul nu mai incarca.Eu la DCI.ul meu daca faceam 2-3 porniri dese,trebuia sa imi dea cnv curent.Masoara tensiunea si vezi ce valoare iti da.La sprinterul lui fratemiu nu am schimbat bateria niciodata.Duba e din 2006 si este originala a masinii si inca e in stare foarte buna.E Varta si se pare ca sunt cele mai reusite.Recomandarea mea e sa iti dea cnv curent,o pornesti si mergi cu ea ca sa se incarce sau scoate bornele,desfa capacelele de la baterie pt a nu face presiune si pune redresorul cateva ore, daca ai asa cv..Daca iti mai face probleme,dute la un electrician sa iti verifice bateria si alternatorul..

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul oprit da.Bateria nu stiu cati ani are.Masina o am de 2 saptamani si nu am carte service.O sa masor tenisiunea maine, daca porneste o sa merg cu ea cativa km.O sa las bateria in seara asta pe redresor, bateria aia mica de atv cat sa consume si ea, daca dadeam la alta masina mai ziceam si eu.Da asa e normal sa apara martorul ala sub forma de baterie in bord cand bag cheia? Cand dau o pornesc dispare.

Modificat de hanesti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altadata cand mai dai curent,porneste motorul,risti sa nu iti mai porneasca dupa,daca mai e si bateria putin obosita se descarca rpd.eu zic ca e cv normal cand pui contact.ul sa stea aprins,eu nu am bagat de seama la a mea daca se aprinde sau nu..Si eu treb sa ma duc sa pun testerul sa vad ce sunt cu erorile alea din bord gen ,,Emission workshop,,adica abgaz werkstartt si martorul check engine aprins.Am schimbat bujiile care erau in stare critica si am obs ca nu se mai plafoneaza,o mai maine la probe sa vad daca e adevarat.Motorul merge rotund,fara intreruperi,am schimbat filtrele si uleiul,am curatat clapeta si egr.ul dar nu au fost adaptate,o am de 2sapt si am inceput sa o pun usor usor la punct.Masina are 181.000 km si am obs ca doar o bobina a fost schimbata,restul par originale de vw..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa apara iconita bateriei pana pornesti motorul. Curent nu se da decat cu motorul pornit altfel iti descarci bateria inutil. Pune-o pe redresor sa se incarce cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut fakyru! folosesc benzina de 95 dar nu cred ca asta ar fi problema.o sa incerc sa curat maine egr-ul sa vad daca se modifica ceva. ar trebui sa-mi apara pe diagnoza daca e egr-ul defect sau  nu functioneaza corect. nu?

Modificat de ovydyu10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovydiu, oscilatia poate avea mai multe cauze, cel mai probabil eliminand claopeta ar fi egr-ul insa si eliminant egr-ul mai e senzorul map care poate da aceste manifestari.

Tot ce treb sa faci e sa iti cureti si egr-ul si sa verifici ca e functional prin metoda descrisa in postul 255 iar apoi daca tot la fel face, scoate mufa de la egr si vezi cum se comporta cu mufa scoasa. Daca tot la fel face, atunci nu e de la egr si curata si senzorul map.

 

Tommy, Legat de uleiul din cutie, sunt necesare 2 bidoane a 1 litru, pt ca uleiul oem doar in bidoane de 1 L vine.

Mie mi-a intrat cu pierderile aferente zic eu de pe circuitul de umplere (un fel de pompa manuala) 1,8 L.

 

Despre nivel nu ai de ce sa-ti faci griji, cutia nu are joja, are 2 busoane: unul de golire aflat dedesupt si altul de umplere aflat pe laterala. Cand uleiul ajunge sa curga prin busonul de umplere, atunci se considera ca nivelul uleiului in cutie e optim. Simplu ca buna ziua.

Nu mai retin cat m-a costat uleiul din cutie, l-am schimbat acum un an insa nu cred ca m-a costat mai mult de 100 lei.

De aceea iti recomand sa-l schimbi pe tot si nu mai ai treaba.

o sa incerc sa curat maine egr-ul sa vad daca se modifica ceva. ar trebui sa-mi apara pe diagnoza daca e egr-ul defect sau  nu functioneaza corect. nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc sa curat maine egr-ul sa vad daca se modifica ceva. ar trebui sa-mi apara pe diagnoza daca e egr-ul defect sau  nu functioneaza corect. nu?

 

da, in general exista cateva coduri pentru nefunctionarea necorespunzatoare a EGR-ului. Important, dupa curatare sa ii faci adaptarea.

 

 

Ca sa nu mai deschid inca un subiect, scriu aici. Ieri m-am dus in oras la piata cu familia si pe drum am simtit ca toba mea e din ce in ce mai zgomotoasa, deja cand am ajuns in oras era ca si cum nu as fi avut toba. Acum 2 saptamani am schimbat acel compensator elastic si stiam ca am facut treaba buna acolo asa ca ma miram sa am probleme din nou acolo. Ajuns acasa ( dupa ce am trezit un oras intreg ) am ridicat masina pe cric si surpriza: se rupsese teava inainte de prima toba. Am fost si mi-am cumparat o bucata de teava de 51mm speciala pentru toba si m-am apucat de treaba. Am pbservat ca toba mica pe o parte era ruginita si m-am gandit ca in curand o sa se gaureasca si iar o sa am probleme cu zgomotul, asa ca am spefuit-o cat mai mult posibil la luciu metalic si apoi am aplicat o solutie de curatare a ruginei pe baza de acid - se vede intr-una din poze acel bidonas negru si solutia este de culoare roz aplicata pe toba - si am lasat-o 20-30 de minute sa actioneze apoi am spalat-o cu apa. Apoi zona de ambutisare a tobei am dat-o cu o pasta pentru repararea tobei - acea cutie pe care apare o toba - este o pasta neagra care se intareste la temperatura inalta in genul kitului auto. Apoi m-am apucat de taiat teava cat imi trebuie - aproximativ 700 mm - si am sudat-o. Apoi am aplicat un strat de vopsea rezistenta la temperaturi inalte si am dat-o un pic cu arztorul ca nu aveam timp sa astept sa se usuce. Apoi am montat toba. Acum e foarte silentioasa. Am pus cateva poze pentru exemplificare.

 

post-84028-0-36438200-1418560573_thumb.j

post-84028-0-65081400-1418560580_thumb.j

post-84028-0-87996800-1418560586_thumb.j

post-84028-0-18264300-1418560592_thumb.j

post-84028-0-70790200-1418560598_thumb.j

post-84028-0-45277400-1418560605_thumb.j

post-84028-0-85262700-1418560613_thumb.j

post-84028-0-25801200-1418560620_thumb.j

post-84028-0-51100400-1418560626_thumb.j

post-84028-0-28819200-1418560672_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus aseara bateria la redresor si astazi de dimineata a luat-o din prima.Daca se mai descarca odata clar este o problema,dar vad ca m-i s-a resetat ceasul din bord.

Modificat de hanesti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ceaul ala isi ia curent din baterie. Daca ramai fara curent se reseteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Am remediat acel huruit.i-am schimbat distriutia si motorul se aude cum trebuie sa se auda.

Sunetul specific tachetilor si culbutorilor este un tacanit,care la mine nu se auzea.

Acum se aude asa : https://www.youtube.com/watch?v=E5DSasnGpP8

Inainte se auzea:https://www.youtube.com/watch?v=EaiaX9JwAWU

Modificat de dragomiricacristinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu aud nici o diferenta in sunetul dintre cele  clipuri.

 

Sunetul specific tachetilor si culbutorilor este un tacanit,care la mine nu se auzea.

 

Pai tachetii si culbutorii nici nu trebuie sa se auda.

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca trebuie sa desfac motorul..Am schimbat uleiul acum 2 saptamani si in aproape 200 km joja e la jumate,si am obs ca scoate fum albastru si la rece si la cald.Azi am coborat o panta in frana de motor in treapta  a 2 a cam 2 km,motorul era cald cand am coborat,si cand am ajuns la intersectie,m-am asigurat si am plecat usor.Cand plec de pe loc si ai dau talpa cam in jur de 3000 vad in oglinda ca scoate iar fum albastrui,daca merg ce merg cu ea mai turata fumul dispare..Problema cu plafonatul nu sa rezolvat,dar trage putin mai binisor dupa schimbatul bujiilor,dar cred ca am depistat problema cu plafonatul si lipsa de putere,am catalizatorul infundat din cauza ca papa ulei eu asa deduc..Maine ma duc la mecanic sa puna testerul si sa imi faca si testul de compresie..

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

se auzea motorul infundat inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu probleme cu urmatoarele erori .17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+

        P1155 - 35-10 - - - Intermittent
17566 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal
        P1158 - 35-10 - - - care de cele mai multe ori imi apar dimineata dupa ce pornesc motorul si plec fara sa stau sa se incalzeasca bine ,de la ce ar putea fi ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Technics, frumos lucrat. Am folosit si eu acea pasta pt tobe tot pe prima toba, cea de dupa catalizator, gasisem cand am cumparat masina o crapatura de vreo 3-4 cm lungime. A tinut si tine si in ziua de azi.

 

Fakyrule, fa un test de compresie si la rece si la cald.

Tare mi-e ca ai pbme la segmenti. Atata amar de ulei nu are cum sa-ti consume doar de la semeringurile supapelor.

 

Clau, e senzorul map, vezi ca e o arie dedicata lui, iti arata cum se curata. Dar verifica intinte de toate mufa, sa nu ai un contact imperfect, curata cu spray de contacte si verifica si cablajul, sa nu fie intrerupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Dan ,dar eroare nu o da in fiecare zi ,si dispare si din bord cand vrea ea ,din ce am observat nu cred ca ii place vremea rea :( ,de curatat l-am curatat ,dar fara folos ,si eu ma gandeam la senzrul map pt ca si consumul a crescut ,si pentru ca nu se aprinde mereu ma gandesc ca nu ar fi vreun furtun spart ci nu mai citeste senzorul ceva bine ,am sa incerc sa fac rost de alt senzor si sa vad atunci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu acolo vad erori de intermitenta, nu sesizari de depasire a anumitor valori citite, fapt ce m-ar fi dus din start cu gandul la vreo neetanseitate in circuitul de admisie. De aceea verifica mai intai cablajele, da cu spray de contacte atat pe snezor cat si in mufa tata. Tare mi-e mie ca odata cu vremea asta f umeda din ultimul timp tie din cauza unui contact iimperfect tie iti face probleme.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Se pare ca trebuie sa desfac motorul..Am schimbat uleiul acum 2 saptamani si in aproape 200 km joja e la jumate,si am obs ca scoate fum albastru si la rece si la cald.Azi am coborat o panta in frana de motor in treapta a 2 a cam 2 km,motorul era cald cand am coborat,si cand am ajuns la intersectie,m-am asigurat si am plecat usor.Cand plec de pe loc si ai dau talpa cam in jur de 3000 vad in oglinda ca scoate iar fum albastrui,daca merg ce merg cu ea mai turata fumul dispare..Problema cu plafonatul nu sa rezolvat,dar trage putin mai binisor dupa schimbatul bujiilor,dar cred ca am depistat problema cu plafonatul si lipsa de putere,am catalizatorul infundat din cauza ca papa ulei eu asa deduc..Maine ma duc la mecanic sa puna testerul si sa imi faca si testul de compresie..

Ai exact aceiasi problema ca mine. Uite aici primul post si urmareste posturile mele sa vezi cum am rezolvat treaba. Nu de alta dar sa stii cam ce sa te astepti de la mecanic. Aceiasi simptoma de fum albastru cu frana de motor o aveam si eu deoarece in frana de motor nu mai ai scanteie la motor dar uleiul se aduna si cand apare prima scanteie atunci arde deodata tot uleiul si ai un ditamai norul de fum.

 

Technics, frumos lucrat.

 

Mersi. Apropo, userul e "tehnics" , fara acel CH si da, am fos si sunt fan Technics, din pacate cei de la Panasonic nu au mai sustinut ramura audio. Chiar faceau scule bune cei de la Technics.

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!