Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

atunci nu are rosst sa ii faci nimic senzorului cum zicea colegul ca bietul senzor nu are nici o vina, el se aprinde pe buna dreptate, baga ulei, verifica in continuare nivelul, apoi daca tot consuma pune unul mai vascos, si daca si pe ala il consuma trebuie sa vezi sa ii schimbi ghidurile supapei si in functie de noroc schimbi sau nu si segmentii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...zilele trecute , dupa 200 km pe ''drumurile patriei'' am avut nefericita descoperire , cand am miscat un pic de roata stg fata , zanganea o bucata de 9-10 cm din arcul spiralat...era fisurat si l-am scos .Stupoare apoi , am verificat si dr fata si acolo e arcul fisurat , se simte ....Arcurile au 4 dungi albastre pe ele.Momentan nu dispun de finante pentru a le schimba ...cat mai pot merge cu ele asa , pentru un timp ? afecteaza major  cu ceva?

...Mentionez ca masina nu se comporta diferit , doar ce un pic prea joasa pe fata .

  Astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cineva de greutatea ta ti se urca in carca cazi imediat jos? De regula nu, insa poti merge mult si bine cu acea persoana in carca? Nu.

Asa si cu mersul fara arcuri sau cu ele praf.

Amortizoarele vor prelua din sarcina lor, implicit bucsele vor fi si ele mai solicitate insa daca vei merge mult, sau putin, depinde de starea carosabilului, grad incarcare, vei ajunge sa-ti inlocuiestii in scurt timp si amortizoarele, poate si flansele, vreo bucsa de la brate/punte, antiruliu.

Nu mai spun ca stabilitatea, eficienta franarii vor fi si ele afectate.

Sfatul meu e sa lasi masina pe dreapta pana obtii finante si daca nu iti permiti arcuri noi, macar la mana a doua decat deloc.

E de ajuns o groapa mai maricica sa iei si ala esti.

 

Ia in calcul faptul ca acele puncte colorate nu sunt degeaba puse acolo, arcul inlocuitor trebuie sa aiba acelasi cod al culorii.

 

Parerea mea.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut si eu am o problema pe partea stanga spate cand e drumul un pic cu denivelari sau iau ceva gropi se aude o bataie tare urata , m-am uitat la arc nu pare sa fie fisurat sau rupt , toba se tine bine , amortizorul este bun , de la ce ar putea fi acea bataie ???    ma innebuneste.........

Modificat de Willrock1982
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Vin si eu cu o problema la masina din semnatura, poate a mai patit-o cineva: are 200.000km, distributia schimbata la timp, ulei la fel, recent, de vreo 7 luni am scos catalizatorul. De atunci merg cu eroarea Catalyst system Bank 1, Efficiency below thereshold. Acum vreo 3 luni masina a inceput sa aiba porniri grele, cam 7-8 ori dat la automat iar cand in final pornea scotea foarte mult fum albastru, cu miros de benzina si ulei. Nu pornea greu tot timpul, de exemplu mergeam la serviciu 6km si dupa 8-9 ore de pauza pornea greu, insa dimineata pornea la sfert, aproape intotdeauna.

Am mers la service, singura eroare a fost cea specificata mai sus, fara missfire, fara nimic altceva. Baietii au zis ca-i de la supape, le-au schimbat, au mai schimbat si garnituri chiulasa, curatat filtru epurator, curatat clapeta, schimbat nu stiu ce rola de ghidaj si curea mica, etc., n-am stat langa ei sa vad...a stat masina 4-5 zile la ei si m-a costat vreo 1600ron.

Cand am plecat de la ei motorul mergea mai bine, tragea mai bine...insa dupa 4-5 zile a revenit problema cu pornirea greoaie si dupa un drum de vreo 250km mi-a consumat in jur de 500ml ulei, lucru pe care il facea poate la 4-5000km.

Acum e din nou in service. Mi-au zis ca e greu sa-si dea seama de unde e, pe tester totul e ok si ca momentan nu ar vrea sa desfaca iar motorul, desi i-am intrebat daca pot rezolva problema si fara sa-l desfaca :icon_confused: . O cauza mi-au spus ca ar putea fi chiulasa fisurata. Nu vreau sa dau numele serviceului intrucat l-am gasit din recomandarile de pe forum.

A mai patit-o cineva cu AZD? Ca pe toti pe la service-uri ii auzi cat de pacatoase sunt domle' motoarele astea, nimeni nu le da de cap....

Astept un feedback, macar sa ma mai calmez.

Referitor la povestea de mai sus: a mai stat masina in service 1 saptamana, au schimbat din nou simeringurile de la supape(mi-au zis cei de la service ca a fost o problema cu ele..ceea ce mi s-a parut cam ciudat), am facut si segmentare(segmentii de ratere un pic uzati). A reaparut aceeasi problema: pornire un pic in 3 cilindri, masina dardaie si da cu fum vreo 10 secunde, dupa care se stabilizeaza. Daca o opresc si o pornesc din nou merge ceas, parca n-ar avea nimic. Problema se manifesta daca masina sta 4-8 ore oprita si incerc din nou s-o pornesc.

Am dus-o din nou in service ieri, am schimbat si bujiile(2 din bobinele de inductie au fost schimbate in a 2-a interventie asupra motorului); aceeasi problema s-a manifestat azi.0

Baietii de la service nu par nepriceputi, nu stiu ce sa mai cred. Are cineva vreo idee? (P.S. mi s-a spus ca pompa de benzina functioneaza ok, are presiune la motor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva care este diferenta dintre Castrol magnatec 5W40 C3 si Castrol Magnatec 5W40 A3/B4? Uleiul ar fi acelasi dar nu sunt sigur de codurile din capat. C3 si A3/B4 ce semnificatie au? Am bagat deja ulei Castrol magnatec dar nu mai stiu de care ca am aruncat bidonul de 4L, si acum trebuie sa completez. Si nu stiu daca e bine sau nu ce mi-au dat. Am trimis-o me prietena mea sa-mi cumpere, ca eu pana ies de la lucru inchide magazinul, si I-am scris pe hartie a3/b4, si astia de la magazine I-au dat de C3.  Si acum sunt in dilemma... oare sa-l bag, sau sa ma duc sa mi-l schimbe. Astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tommy

 

Cati km ai cu uleiul din masina ?

Din cate am citit diferenta la A3/B4 ii ca nu mai are specificatii pentru Opel/GM si Fiat.

Toretic ai putea completa si cu C3 daca ai A3/B4 dar nu bag mana in foc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

psyco s-ar putea sa-ti faca figuri egr-ul,si fa si adaptarile necesare la egr si clapeta de acceleratie.Referitor la consumu de ulei la mine au fost semeringurile de la supape.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva care este diferenta dintre Castrol magnatec 5W40 C3 si Castrol Magnatec 5W40 A3/B4? Uleiul ar fi acelasi dar nu sunt sigur de codurile din capat. C3 si A3/B4 ce semnificatie au? Am bagat deja ulei Castrol magnatec dar nu mai stiu de care ca am aruncat bidonul de 4L, si acum trebuie sa completez. Si nu stiu daca e bine sau nu ce mi-au dat. Am trimis-o me prietena mea sa-mi cumpere, ca eu pana ies de la lucru inchide magazinul, si I-am scris pe hartie a3/b4, si astia de la magazine I-au dat de C3.  Si acum sunt in dilemma... oare sa-l bag, sau sa ma duc sa mi-l schimbe. Astept pareri.

 

ACEA A3/B4- uleiuri de calitate superioara foarte stabile folosite la motoare pe benzina foarte performante si diesel cu injectie directa de productie recenta.

ACEA C3- uleiuri folosite la motoare diesel ce sunt echipate cu filtru de particule si catalizator pe 3 cai precum si la motoare de inalta performanta pe benzina.

 

Motoarelor din generatia noastra le e arhisuficient A3/B4.

C3 a aparut ulterior si mai mult tine de mediu, anume de compatibilitatea cu catalizatoarele noi si filtrele de particule.

E normal ca producatorii acum sa ofere uleiuri si cu C3 s-au adaptat si ei normelor.

Desigur, daca dai peste un lot vechi de uleiuri, e posibil sa le gaseti doar cu A3/B4.

 

E f bine si normal ca i-au dat cu norma C3, pana la utrma e o garantie ca uleiul nu e de cand haul pe stoc, stiindu-se faptul ca un ulei trebuie folisit in max 5 ani de la productie.

salut si eu am o problema pe partea stanga spate cand e drumul un pic cu denivelari sau iau ceva gropi se aude o bataie tare urata , m-am uitat la arc nu pare sa fie fisurat sau rupt , toba se tine bine , amortizorul este bun , de la ce ar putea fi acea bataie ???    ma innebuneste.........

 

Trebuie sa o verifici cum trebuie, iti recomand un mencanic bun care sa-ti ridice masina pe un elevator si sa verifice bucsele, flansele.

E posibil sa ai duse flansele, daca ele sunt imbatranite, in timp ele mai tasandu-se, astfel pierzandu-si din capacitatea de absorbtie a socurilor, toate socurile veor fi resimtite f tare in masina.

Daca mecanicul e cad de cat priceput va sti cum sa le verifice.

Bucsele de la punti se verifica vizual, nu trebuie sa fie rupte si nici sa prezinte crapaturi mari pe ele.

 

Salut,

Vin si eu cu o problema la masina din semnatura, poate a mai patit-o cineva: are 200.000km, distributia schimbata la timp, ulei la fel, recent, de vreo 7 luni am scos catalizatorul. De atunci merg cu eroarea Catalyst system Bank 1, Efficiency below thereshold. Acum vreo 3 luni masina a inceput sa aiba porniri grele, cam 7-8 ori dat la automat iar cand in final pornea scotea foarte mult fum albastru, cu miros de benzina si ulei. Nu pornea greu tot timpul, de exemplu mergeam la serviciu 6km si dupa 8-9 ore de pauza pornea greu, insa dimineata pornea la sfert, aproape intotdeauna.

Am mers la service, singura eroare a fost cea specificata mai sus, fara missfire, fara nimic altceva. Baietii au zis ca-i de la supape, le-au schimbat, au mai schimbat si garnituri chiulasa, curatat filtru epurator, curatat clapeta, schimbat nu stiu ce rola de ghidaj si curea mica, etc., n-am stat langa ei sa vad...a stat masina 4-5 zile la ei si m-a costat vreo 1600ron.

Cand am plecat de la ei motorul mergea mai bine, tragea mai bine...insa dupa 4-5 zile a revenit problema cu pornirea greoaie si dupa un drum de vreo 250km mi-a consumat in jur de 500ml ulei, lucru pe care il facea poate la 4-5000km.

Acum e din nou in service. Mi-au zis ca e greu sa-si dea seama de unde e, pe tester totul e ok si ca momentan nu ar vrea sa desfaca iar motorul, desi i-am intrebat daca pot rezolva problema si fara sa-l desfaca :icon_confused: . O cauza mi-au spus ca ar putea fi chiulasa fisurata. Nu vreau sa dau numele serviceului intrucat l-am gasit din recomandarile de pe forum.

A mai patit-o cineva cu AZD? Ca pe toti pe la service-uri ii auzi cat de pacatoase sunt domle' motoarele astea, nimeni nu le da de cap....

Astept un feedback, macar sa ma mai calmez.

Referitor la povestea de mai sus: a mai stat masina in service 1 saptamana, au schimbat din nou simeringurile de la supape(mi-au zis cei de la service ca a fost o problema cu ele..ceea ce mi s-a parut cam ciudat), am facut si segmentare(segmentii de ratere un pic uzati). A reaparut aceeasi problema: pornire un pic in 3 cilindri, masina dardaie si da cu fum vreo 10 secunde, dupa care se stabilizeaza. Daca o opresc si o pornesc din nou merge ceas, parca n-ar avea nimic. Problema se manifesta daca masina sta 4-8 ore oprita si incerc din nou s-o pornesc.

Am dus-o din nou in service ieri, am schimbat si bujiile(2 din bobinele de inductie au fost schimbate in a 2-a interventie asupra motorului); aceeasi problema s-a manifestat azi.0

Baietii de la service nu par nepriceputi, nu stiu ce sa mai cred. Are cineva vreo idee? (P.S. mi s-a spus ca pompa de benzina functioneaza ok, are presiune la motor)

 

 

Paturile de supapa au fost bverificate? S-a efectuat plaitatea chiulasei? Supapele inchid bine?

Daca ai jocuri mari in paturi, degeaba ai schimbat doar smeeringurile.

Pe timpul stationarii e posibil sa se scurga ulei pe supapa si de acolo si fumul.

E aiurea cu mecanici din astia de carton, ce nu stiu sa faca treaba decat pe bucatele.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tommy

 

Cati km ai cu uleiul din masina ?

Din cate am citit diferenta la A3/B4 ii ca nu mai are specificatii pentru Opel/GM si Fiat.

Toretic ai putea completa si cu C3 daca ai A3/B4 dar nu bag mana in foc.

 

Salut. De cand am facut schimbul am in jur la 4500/5000 

Am sunat azi la reprezentanta Orion, de unde a cumparat prietena mea uleiul, si m-au asigurat ca pot baga linistit.

Si ca C3 este o categorie mai buna si mai noua decat decat A3/B4.

Si chiar scrie pe el "For Vw, Bmw, Mercedes-Benz, Renault, Fiat Cars"

Deci, m-am linistit. Ms de reply. 

 

 

 

ACEA A3/B4- uleiuri de calitate superioara foarte stabile folosite la motoare pe benzina foarte performante si diesel cu injectie directa de productie recenta.

ACEA C3- uleiuri folosite la motoare diesel ce sunt echipate cu filtru de particule si catalizator pe 3 cai precum si la motoare de inalta performanta pe benzina.

 

 

Ms Dan, exact acelasi lucru mi-au spus si mie magazinul de piese auto.

 

Dar am uitat sa intreb un lucru. Oare are aceasi consistenta? GRosime? Sau asta determina numai codul de pe el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-132774-0-44661200-1403178159_thumb.post-132774-0-73473300-1403178165_thumb.SALUT ..am o problema , cred ca nu deranjez daca e doar un pic OFFtopic, dar tot despre AZD e problema..:)Scriu aici pentru ca sunteti cei mai rapizi in raspunsuri si detalii.Va multumesc

   Avand in vedere unele mici inconveniente , a inceput problema cu cutia mea de viteze cod ERT daca nu gresesc (scrie in cartea service a ei). Problema e ca de ceva timp nu intra mai deloc si uneori deloc in treapta 5 , nici macar nu o ''agata''. Mentionez ca intra bine in absolut toate celelalte , dar impingand spre dreapta schimbatorul , pentru a intra in a 5-a , nici macar nu sta in dreapta. :(

   Un prim pas am verificat uleiul cutiei si l-am schimbat , apoi degresarea cu WD40 pe ceea ce se vede in imagine , nedemontand nimic..Dar nici un rezultat..Apeland diversi ''cunoscatori'' pe care ii mia stiam , spuneau ca ar fi problema din cutie , ceea ce ma speriase putin, dar nu cred.

 

    In cele din urma , un mecanic destul de bun mi-a spus ca ar fi problema parghiilor de la cutie, si acolo e vizibil chiar ca e un pic de rugina umeda scursa dupa ce am fofolosit wd40.

 

    Nu stiu exact cum sa procedez , daca e problema majora din acel surub sau ce e el exact , dar vreau sa ma ajutati daca  ati intampinat problema cu pareri . Atases cateva poze cu ceea mecanicul a zis ca e problema. 

     Cum si-a dat seama...Eu stand in masina si incercand toate treptele , totul bine, iar cand am ajuns din a 4-a intr-a 5-a , a impins cu mana pargia aia ,stand el in fata langa cutie.  

 

 

   Sper ca v-ati dat seama despre ce vorbesc , nefiind specializat cu termeni de rigoare . 

Modificat de edy1704
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tommy, nu ai de ce sa te ingrijorezi, vascozitatea e aceeasi. Oricum ar fi, doar cu a3/B4 Castrol Magnatec nu se mai face, daca insa gasesti asa ceva pe rafturi iti recomand nici sa nu cumperi, e un ulei vechi. Cred ca au trecut la C3 de vreo 3 ani cel putin.

 

Edy, sigur ai uzura in timonerie.

Cel ami bine ar fi sa o demontezi, sa o cureti si sa o gresezi. Daca ai norocul sa nu ai jocuri f mari in bucsele acesteia, e posibil ca dupa aceste operatii sati mearga mai bine. Daca nu, va trebui sa schimbi acele brate.

Sunt destul de pacatoase, asta-i adevarul insa cu o minima mentenanta preintampini multe din pbme.

 

Cauta pe forum, unii din colegi au pus poze cu etapele demontarii.

 

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles  dan...ar fi indicat sa o schimb timoneria sau ansamblul de parghii cu una SH ,daca gasesc si e ok? . Mi-e sa nu fie jocul prea mare si le fiu nevoit sa le schimb....Am sunat la un centru dezmembrari si mi-a spus in jur la vreo 150 ron...Cum ar trebui sa o testez la fata locului , daca s-ar ivi ocazia sa o cumpar?...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tommy, nu ai de ce sa te ingrijorezi, vascozitatea e aceeasi. Oricum ar fi, doar cu a3/B4 Castrol Magnatec nu se mai face, daca insa gasesti asa ceva pe rafturi iti recomand nici sa nu cumperi, e un ulei vechi. Cred ca au trecut la C3 de vreo 3 ani cel putin.

 

 

 

Bafta.

Buna seara. Ms de raspuns. Ma gandeam eu ca e acelasi, ca aman2 fiind 5w40.  Am urcat pe site-ul Castrol, si m-am uitat la modelul meu ce fel de ulei mi se recomanda. Acum nu stiu la care sa ma uit ca sunt doua variante, dar nici-una din ele nu are kw corespunzatori.

 

1- Bora 1.6i 16v -Auto(QG0/2 - 75kw) (P) (1999 - 2005) Premium: Castrol Edge 5W40

                                                                                         Mid range: Magnatec 5W30 C3

 

 

2- Bora 1.6i 16v -Auto(QG1 - 75kw) (P) (1999 - 2005) Edge 5W30 (P)

 

Acum nu stiu dupa care sa ma iau, ca aman2 arata 99-05 dar al meu are 77kw si nu stiu ce inseamna QG1 si QG0/2.

 

Si sigur nu mai bag din asta Magnatec, o sa trec la Edge. De care o sa fie... inca ramane de vazut. Asta ce l-am luat C3 si asa e numai pentru completare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu treb sa selectezi 77Kw si QG1. Daca e sa ne luam dupa ce zice Castrol, ei recomanda 5w30 si alternativ 5w40.

Insa acea recomandare e pt cand era masina noua, aici intervin si alte lucruri precum nr km, grad uzura dat de modul de exploatare smdp.

Plus, 5w30 e bun pt mers pe autostrada, nicidecum pt mersul din Romania, unde ar trebui schimbat conform unui interval de service normal, adica 1 an sau 15.000 km. 

Nu zic ca nu va merge 5w30-ul insa e posibol sa fie consumat mai mult indeosebi daca mergi mai turat.

 

Iar ca si firma, recomand Mobil, Motul, Castrol desi e un ulei care-si face treaba f bine, comparativ cu celelalte marci e consumat ceva mai mult de motor.

 

Si eu am folosit destul de mult Castrol,  ma gandeam ca sigur va trebui sa schimb ceva in motor, macar semeringurile la supape pt ca parca de la an la an crestea usor consumul, ajunsesem la 600 ml poate putin mai mult, insa dupa ce am trecut pe mobil, consumul daca a ajuns la 400 ml, chiar mai putin in ultimii ani.

Eu folosind 5w40, masina mea de la 60.000 nemai folosind 5w30, neamtul a trecut-o pe 5w40 pt ca nici nu a prea facut multi km, deci nu se mai preta pt interval extins de service.

Dar asta e strict o recomandare, cum nici un motor aflat la o asemena varsta nu e uzat la fel, iti dai seama ca trebuie sa incerci.

Dar orice ai alege, important e sa schimbi uleiul in fctie de modul de exploatare, daca faci multi km in oras e bine sa fie schimbat uleiul pana in 7000, daca mergi mixt e bine sa-l schimbi la 10.000. Iar in 10.000, chiar si un 5w40 obisnuit, face fata fara pbme.

 

 

am inteles  dan...ar fi indicat sa o schimb timoneria sau ansamblul de parghii cu una SH ,daca gasesc si e ok? . Mi-e sa nu fie jocul prea mare si le fiu nevoit sa le schimb....Am sunat la un centru dezmembrari si mi-a spus in jur la vreo 150 ron...Cum ar trebui sa o testez la fata locului , daca s-ar ivi ocazia sa o cumpar?...multumesc

 

Sh-ul e cu dute vino. Poti gasi una in stare buna, insa poti gasi una proasta. Nu poti sti pana ce nu o montezi pe masina. Insa oricum o timonerie in stare perfecta sh nu ai cum sa gasesti. Dar e posibil sa fie in stare mai buna ca a ta.

Nu mai retin insa parca un kit de reparatie nu ar trece de 150-200 lei, cauta si tu. Eu unul in cazul pieselor de genul asta care se uzeaza si sunt predispuse mult la uzura, sunt de parere ca nu merita sh. E doar parerea mea, eu intotdeauna am preferat daca e sa repar ceva sa pun nou nout, original pe cat se poate pt a nu avea dureri de cap.

Dar, repet, incercarea moarte nare, poti vorbi cu cei de la dezmembrari ca le vei cumpara timoneria doar daca merge mai bine ca a ta si daca dupa teste esti multumit de comportament o poti cumpara. Altfel, sa-ti de-a avansul inapoi. Nu ai de pierdut, decat de capatat experienta.

Eu unul gresez periodic timomeria, folosind vaselina resitenta la apa si mizerie, implicit si la temperatura mare, sunt de cumparat tuburi de la Ravenol si greseaza cu simt de raspundere.

Lunar iau stratul de vaselina de deasupra ce se murdareste si pun alta vaselina. Din ce am vazut, daca prinde mizerie pe ea, nu o absoarbe, o tine la suprafata. De aceea se si numeste dirt repellant acea vaselina.

Ar trebui sa o gasesti in magazinele ce vand si uleiuri. Deci treb sa scrie ca e rezistenta la temperatura, apa si mizerie.

 

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de raspunsuri. Sunt foarte utile. Omu' cat traieste invata, da tot prost moare :-) Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e si rolul forumului sa impartasim informatii.

Dar inca o data it spun, nu ai de ce sa iti faci griji pt acel C3. E pur si simplu o adaptare a uleiului la cerintele din ziua de astazi, in motoarele de pe timpul golfului 4 nici nu ajuta nici nu fac rau. Problema era daca aveai un motor cu filtru de particule, unde acolo musai iti trebuia C3-ul.

Asa, singurul lucru ce-l pot imputa in avantajul uleiului Castrol ce are si C3 pe bidon e varsta sa, fiind obligatoriu in termen lucru ce nu-l pot spune si pt un Castrol doar cu A3/B4.

Insa daca te mustra asa de tare constiinta si nu poti dormi linistit si vrei musai un ulie doar A3/B4, foloseste Mobil super 3000 x1 5w40, ce nu are cel putin din ce vad pe fisa sa tehnica C3. E posibil sa o fi introdus intre timp si sa nu fie reactualizate fisele tehnice, insa pana anul trecut sigur nici pe bidoane nu am vazut C3.

 

Dar pt motorul nostru alte lucruri sunt importante de urmarit, anume sa fie Vw502.00 si porsche A40, norma mai drastica decat cea vw. Aici, Castrolul e putin inferior Mobil-ului, neavand A40-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi dan..Un kit de reparatie include si piese de care am nevoie ? ..am sa incerc sa vad ce o sa zica cei de la dezmembrari..Stiti cum vreun cod pentru intregul ansamblu sau fiecare piesa are codul ei ? si trebuie cumparata separat.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

edy. nu stiu sa-ti spun un cod, roaga pe cineva ce lucreaza in domeniu, gen Gabivvx http://vwforum.ro/topic/42126-coduri-si-preturi-piese-seat-audi-skoda-vw/page-165#entry2386772

Kit-ul de raparatie stiu ca e compus din brate insa nu stiu si daca mai are ceva garnituri ce vin pe tija unde vin bucsele bratelor ( etanseaza contra mizeriei).

Eu atat imi amintesc ca am vazut un astfel de kit parca pe un magazin online insa acum ceva timp in urma.

Important e ca exista, insa daca poti obtine codurile bratelor si a garniturilor de acolo poti intreba de ele la reprezentanta.

Apropo de reprezentanta, teoretic daca mergi cu certificatul la ei ar trebui sa-ti spuna cat te costa acele brate de la timonerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am gasit kit de reparatie pt timonerie si am fost nevoit sa cumpar o parte din ansamblul acela de parghii, unde sunt cateva bucse de plastic care aveau joc mare. Pretul a fost aproximativ 320 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai kitul acesta, ma rog asa era denumit pe acel site, era compus din 2 parghii si cateva garnituri, acele garnituri ce vin dedesupt de bucse. Nici decum n sunt doar bucsele de cumparat.

Era aftermarket, banuiesc si sigur ca sunt disponibile si parghiile separat de cumparat de la reprezentanta. Si tocmaei acele bucse de plastic se uzeaza, capata jos si de aici imperfectiun in utilizare.

 

Oricum, eu recomand tot oem, cele aftermarket desi sensibil mai ieftine sigur au bucsele f proaste si se vor uza mult mai repede.

 

Prima data cand l-am vazut acest sistem mi-a placut, gandindu-ma ca e mai fiabil decat cel cu sufe, insa din pacate e unul ieftin, macar de puneau bucse de teflon sau alt material. Dar na, dupa atatia ani de exploatare nici nu ai ce pretentii sa ai, pana la urma nici nu e un capat de tara inlocuirea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

la masina din semnatura am schimbat tot kitul distributie in vara anului 2008 dar de atunci pana acum am facut cam 35mii km. 

riscul este mare daca mai circul si anul asta fara sa schimb distributia?

exista vreo posibilitate sa verific daca curelele sunt ok si mai pot fi tinute inca un an cel putin?

ce am observat eu ca de ceva vreme se aude un fasait/scartait de la curele, pot da cu un spray ceva?

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar cam trebui schimbate, pentru ca ai trecut de cei 5 ani. Eu zic sa nu risti, poti da de probleme mult mai mari daca se rupe cureau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!