Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

swich-uri portiere.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la switch-ul din portiere, e din modulul confort.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si se poate remedia problema? E adevarat ca am probleme si cu switchul din usa, urmeaza sa-l inlocuiesc cu alta, dar inca nu am avut timp. Mentionez ca o data am desfacut/curatat switchul si pe atunci nu-mi faceau probleme nici luminile.  

In caz ca nu e de la switch si e de la modulul de confort cum se procedeaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In partea din stanga fata unde se afla senzorul de temperature exterioara si claxonul mai este un sensor. stie cineva de senzor este? atasez si o poza cu el.

 

 

@ alinbum

 

Nu este un senzor , este mufa de  claxon (unele modelele  au 2 claxoane)

 Atunci unde este al 2-lea claxon? sau este doar mufa fara claxon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al doilea claxon nu e in dotarea tuturor masinilor, poate ai, poate nu, si e pus in zona senzorului de temp ext, in bara fata pe partea soferului.

 

Tommy, incearca intai sa rezolvi switch-ul si refa lipiturile mufei de la yala si apoi ne gandim la modul, intrucat cel mai probabil acolo e buba daca deja sti ca ai ceva probleme cu switch-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Paul, asta o sa fac. Si dupa ce rezolv, mai revin cu un reply. Sa speram ca se va remedia pb. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Remedierea problemelor cu modulul confort implica desfacerea acestuia si refacerea lipiturilor, in special cele de la relee. Modulul confort este amplasat in compartimentul de sub volan. Exista un topic pe aceasta tema, mult mai detaliat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Willrock1982

salut vin si eu cu o problema la masina mea un golf 4 motor AZD, acum aproximativ o luna si ceva a inceput sa aiba ceva oscilatii la relanti am observat cand stateam la un semafor am oprit motorul l-am repornit si-a revenit nu a mai facut, acum 2 saptamani iar a ainceput sa faca , chiar daca am oprit motorul nu si-a revenit , dar dupa urcarea unui drum in panta cu spatele acesta si-a revenit din nou , acum 5 zile masina a inceput sa aiba iar oscilatii la relanti am facut test mi-a dat urmatoarea eroare 16555 - Fuel Trim; Bank 1  P0171 - 35-00 - System Too Lean , am desfacut bujiile schimbate, am verificat bobinele bune ,schimbat filtru de benzina , filtru de aer , filtru polen, masina continua sa faca la fel , dupa ceva cautari pe forum am gasit de supapa EGR boala mare la motoarele AZD, dupa ce am decuplat mufa de la EGR motorul s-a stabilizat , am desfacut EGR l-am curatat l-am pus la loc l-am calibrat cu vag-com mi-a dat adapt ok,motorul nu si-a revenit continua cu oscilatiile la relanti ,nelamuririle mele sunt urmatoarele : de ce nu imi da eroare pe EGR daca ar fi sa fie acesta de vina , de ce vag-com imi spune ca adapt. ok si nu mi-ar da eroare pe acesta , se aude cand in vag com se face verificarea respectiva pe el, nu as vrea sa dau banii degeaba pe EGR fiind destul de costisitor si sa nu fie de vina acesta , va stept cu sugestii . Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut vin si eu cu o problema la masina mea un golf 4 motor AZD, acum aproximativ o luna si ceva a inceput sa aiba ceva oscilatii la relanti am observat cand stateam la un semafor am oprit motorul l-am repornit si-a revenit nu a mai facut, acum 2 saptamani iar a ainceput sa faca , chiar daca am oprit motorul nu si-a revenit , dar dupa urcarea unui drum in panta cu spatele acesta si-a revenit din nou , acum 5 zile masina a inceput sa aiba iar oscilatii la relanti am facut test mi-a dat urmatoarea eroare 16555 - Fuel Trim; Bank 1  P0171 - 35-00 - System Too Lean , am desfacut bujiile schimbate, am verificat bobinele bune ,schimbat filtru de benzina , filtru de aer , filtru polen, masina continua sa faca la fel , dupa ceva cautari pe forum am gasit de supapa EGR boala mare la motoarele AZD, dupa ce am decuplat mufa de la EGR motorul s-a stabilizat , am desfacut EGR l-am curatat l-am pus la loc l-am calibrat cu vag-com mi-a dat adapt ok,motorul nu si-a revenit continua cu oscilatiile la relanti ,nelamuririle mele sunt urmatoarele : de ce nu imi da eroare pe EGR daca ar fi sa fie acesta de vina , de ce vag-com imi spune ca adapt. ok si nu mi-ar da eroare pe acesta , se aude cand in vag com se face verificarea respectiva pe el, nu as vrea sa dau banii degeaba pe EGR fiind destul de costisitor si sa nu fie de vina acesta , va stept cu sugestii . Multumesc !

 

Si eu am aceasi problema,curatat clapeta de acceleratie, curatat egr, numic, am dat jos mufa de pe EGR si ca si la tine, si-a revenit. Schimbat EGR(am cumparat de la dezmembrari) si mergea ok, dupa vreo 20-25 de minute de condus a inceput iar sa-mi faca figuri. Nu demult mi-a dar eroarea Check Engine, am fost la mechanic, a pus testerul, Si a dat o eroare nu mai stiu numerele dar insemna, Amestec Slab, sau sarac sau ceva de genul. Mi-a spus c ar putea fi de la benzina noastra de "95"  care de fapt nu e decat de 92/93. Deocamdata am rezervorul pe jumatate plin, cumparata de la Lukoil, dar dupa ce se goleste ma duc la Mol si bag benzina de 99 sa vad daca isi revine. Mecanicul mi-a spus ca de obicei Sonda Lambda, si Supapa EGR se strica de la benzina.

 

Saptamana viitoare ma duc sa bag daca al termin pana atunci si revin cu un feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Willrock1982

acum am sosoit de la alt mecanic care mi-a spus ca ar fi motorasul pas cu pas , nu am inteles de ce ar fi acesta , problema este ca la mine este capsulat mi-a aratat unul de la alt golf dar de 1.4 nu era capsulat , cica asta nu se mai repara marti ma duc la el sa i-l dea jos sa curete ce se poate curata sa vedem ce o sa fie  revin marti dupa ce merg cu detali  , apropo tommy_dj eu bag benzina numai de la mol deci nu cred ca ar fi de la benzina

Modificat de Willrock1982
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la EGR poate sa oscileze deoarece nu mai inchide dupa o vreme cand se uzeaza supapa, sonda lambda si EGR sunt consumabile nu merita second sau compromisuri la producator, si eu am schimbat EGR desi el arata ok si se adapta ok si acum cu unul nou totul e ok

 

amestec slab poate fi si de la aer fals pe la servofrana, circuitul EVAP

 

clapeta de acceleratie daca nu da eroare nu e defecta, ea trebuie doar demontata si curatata bine in partea inferioara a fluturelui

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ziceti de asta. Eu am luat masina prin noiembrie. Benzina bagam de la petrom, ca stateam la 5 min de ea. Pe atunci nu aveam problem de genul asta. Dupa aia a venit un coleg ca lukoil face nush ce promotie si sa bag benzina de acolo ca da puncte. Si de cand bag benzina de acolo, imi face figuri EGR si mi s-a aprins de 2 ori Check Engine. #1: EGR #2: Amestec slab. Nu cred sa fie o coincidenta. De la o luna la alta nu se uzeaza o bucata de fier. Aseara am vb cu mecanicul meu despre benzina si teoria mea, se cand a auzit ca bag de lukoil, s-a prins de cap, si mi-a spus ca de aia am probleme si sa nu mai bag niciodata de acolo. Asa ca m-am decis sa pun de la petrom iar, si sa bag din aia de 100, stiu ca de 100 lei iau cu 1/2 litrii mai putin decat de la lukoil, dac tot e mai bine decat sa dau 7 mil pe un egr, sau 5 pe o sonda Lambda.  Deci cum am spus, o sa revin cu impresii, sa vedem cum o sa-I placa noua benzina :-) Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati si senzorul de presiune a aerului din admisie, sa fie ok. Eu aveam eroare pe EGR, Excessive Flow din cauza senzorului de presiune din admisie, am cumparat EGR nou degeaba la momentul respectiv. Dupa ce am schimbat senzorul respectiv, totul e ok.

Modificat de Mohicanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr-ul nu face probleme din cauza benzinei, o face din cauza ca masina are niste ani si piesa este uzata din punct de vedere tehnic si moral. Eu bag doar de la luk atat in cluj cat si in timisoara si Petrosani, atat benzina cat si gpl, tatal meu benzina, si un prieten motorina, si facem asta in ultimii 8 ani, dar pentru asta nu am avut nici o problema din cauza combustibilului. Si mecanicii astia au ei un pitic pe creier si il zic, sau poate luk-ul din zona ta e unul prost si de aceea. P.s. daca faci un calcul la un plin intre euroluk-ul de 95 si aia de 100 de la omv-petrom, la benzina de 100 ron, iesi mai putin cu aproximativ 2 litri nu doar cu jumatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie statia asta de la care obisnuiam sa bag benzina. Dar sincer masina mea a inceput sa-mi faca figure numai dupa ce am inceput sa bag benzina de acolo. pana atunci nu am avut problem. Am si eu colegi care baga benzina de la lukoil, si nu au absolut nici o problema. nush,... s-ar putea ca masina a fost alimentata cu benzina de 98/99 sau mai bun in Germania, si acum ca am bagat de "95" am bagat-o in gripa. :-)) Chiar azi m-am uitat, benzina 99+ e 6.66 deci daca bag de 100 de lei, pun cu 1.5 litri mai putin decat din celalalt, si cred ca nu o sa-mi consume nici atat, si o sa mearga si mai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul meu a inceput sa faca pe nebunul:

 

Mai exact, in mers constant pe la 2000 - 2500 RPM, cu acceleratia constanta masina da in nas, smuceste daca nu o accelerez mai tare sau nu o las pe liber.

 

Bujiile au cel mult 10 mii km, bobinele arata bine, fara umflaturi, fara misfire pe diagnoza, clapeta de acceleratie si egr sunt curate, si readaptate (se si aude cum se misca in timpul adaptarii), nu apare nici o eroare si nici nu aprinde check engine.

De fapt problemele au aparut dupa ce am readaptat egr ultima data (acesta nefiind curatat in prealabil). Singura eroare care am gasit-o a fost ceva intermitent pe G2. Am verificat, pe motor aveam 68"C iar pe instruments 70"C.

 

Benzina am evo de la mol, iar motorul mi se pare mai zgomotos la relanti. Sau mai bine spus poate fi motorul mai zgomotos de la benzina si poate avea aceste manifestari?

 

Va astept cu pareri. 

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata injectoarele.Sunt aditivi care se pun in benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul meu a inceput sa faca pe nebunul:

 

Mai exact, in mers constant pe la 2000 - 2500 RPM, cu acceleratia constanta masina da in nas, smuceste daca nu o accelerez mai tare sau nu o las pe liber.

 

Bujiile au cel mult 10 mii km, bobinele arata bine, fara umflaturi, fara misfire pe diagnoza, clapeta de acceleratie si egr sunt curate, si readaptate (se si aude cum se misca in timpul adaptarii), nu apare nici o eroare si nici nu aprinde check engine.

De fapt problemele au aparut dupa ce am readaptat egr ultima data (acesta nefiind curatat in prealabil). Singura eroare care am gasit-o a fost ceva intermitent pe G2. Am verificat, pe motor aveam 68"C iar pe instruments 70"C.

 

Benzina am evo de la mol, iar motorul mi se pare mai zgomotos la relanti. Sau mai bine spus poate fi motorul mai zgomotos de la benzina si poate avea aceste manifestari?

 

Va astept cu pareri. 

 

idem aveam si eu problema, vinovatul a fost egr-ul desi nu dadea eroare

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super, ce veste buna mi-ai dat.. am sa ii scot mufa cand il vor apuca iar toanele sa vad daca mai face sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-82379-14010083405438_thumb.jpgpost-82379-14010083550525_thumb.jpg

Salut! Am gasit furtunul din imagine crepat si statea sa cada. Cand l-am scos a inceput sa mearga rau motorul.

Care este rolul lui? 1,6 16v AUS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

attachicon.gifuploadfromtaptalk1401008339054.jpgattachicon.gifuploadfromtaptalk1401008354183.jpg

Salut! Am gasit furtunul din imagine crepat si statea sa cada. Cand l-am scos a inceput sa mearga rau motorul.

Care este rolul lui? 1,6 16v AUS

 

Salut Geroge. Aceea este un furtun care iese din clapeta de acceleratie. Daca este crapata atunci trebuie inlocuit ca primeste aer fals. Scoate-l, scrie codul de pe el, dute la un magazin de piese auto si fa o comanda in caz ca nu au pe stoc. Am avut si eu aceasi problema, un mechanic mi l-a taiat chiar sub crapatura, si l-a pus inapoi asa ,acesta fiind doar provizoriu. dar in final am cumparat altul. In caz ca crapatura nu e mare si e la baza, al poti taia, al incalzesti un pic si impingi inapoi pe valva de pe care l-ai scos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura solutie cred ca e inlocuirea pentru ca e crepat in ambele capete si destul de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acela este furtunul de vacuum pentru servofrana.

El nu vine decat complet din cele 2 furtune plus supapa de sens.

Codul lui este 1J0612041GD

Pentru orice eventualitate verifica si codul de pe el inainte sa il comanzi.

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E furtunul de vaccum (face parte din sistemul EGR) al masinii, costa cam 120 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica face parte din sistemul servo-frana ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!