Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

ionutzor Ventilatoarele merg amandoua nu exista sa plece numai unul ele au 2 trepte:treapta 1 se invart ma incetu iar treapta 2 mai tare.Trebui sa le verifici cu fire direct de la baterie si de merg verifica releul de la ventilatoare.Vezi ca pe forum gasesti explicatii legat de ventilatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ce consum ai cata72cata la masina ta? Vad ca ai tot AZD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul este si in functie de ce benzina pui.Ca sa-ti dau un exemplu cu un rezervor am facut Iasi-Oradea si mai aveam ceva in rezervor.Conteaza si cand schimb vitezele.Consumul este cam cum scrie in cartea masinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou,deci in problema mea aseara a ramas masina la service,cu borna scoasa de la bateria si astazi am fost anuntat sa ma duc sa o iau ca s-a rezolvat,am luat masina si am mers circa 5km si din nou s-a aprins EPC,ENGINE,ESP,si s-a oprit motorul,am scos mufa de la EGR si doar asa am putut ajunge acasa doar caci cu mufa scoasa de la EGR nu murea motorul ci trebuia sa o tin turata sa nu se opreasca,ajuns acasa am pus mufa de la EGR pun contact si EPC tot ramane aprins dar daca dau sa accelerez nu merge ea sta turata dar nu merge deloc sa accelerez si se opreste motorul

Modificat de ionutzor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, am si eu o problema noua... ca tot scriam eu aici de papat ulei si una alta. Dupa "Check oil level" de vreo doua ori aparut in bord si turnat cca 800ml de ulei fara a verifica joja, intr-o dimineata, fara a porni motoru am scos joja si surpriza, e peste maxim, cam cu cat am completat eu la indicatia cb-ului.

De vreo saptamana imi apare la punerea contactului "Oil sensor workshop" si clipeste martorul de ulei GALBEN.

Maine merg sa verific mufa aia de la senzor daca e ok si daca mufa e ok si are si tensiune pe ea, schimb senzorul. Sa mai scot oare din ulei, sa il las in limite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SofCristi; Curata bine pinii de la mufa senzorului nivel lichid frana-ambreiaj si n-o sa-ti mai apara senzorul de presiune ulei in bord, eu am patit-o , si mai vorbim dupa aia.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica alt senzor decat asta de pe baia de ulei? Unde e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ala dinspre sofer gri si capac galben la culoare, la mine.E indicator nivel lichid frana-ambreiaj,are o mufa in el.curata pinii.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutzor cu mufa scoasa de la egr e normal sa-ti iasa epc.Poate e blocat egr-ul.Depinde cu ce a curatat si cu ce.Mai vezi si senzorul map.Pe viitor ia-ti un vag asa vei putea sa stergi erorile si de pe forum invata sa curati clapeta,egr-ul etc. ca si mine sunt muti care au patit multe si au invatat sa-si curate singuri.E greu de spus ce are masina ta de nu ai un vag pt a vedea exact problema.Ai spus ca nu avea nimic inainte de a te duce la service.Ei sunt responsabili de-ti produc probleme mai ales de sunt vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare pentru cunoscatori:pierderea de ulei fie pe la segmenti fie pe la supape poate sa duca la o ardere care sa duca la depuneri in valva egr si in clapeta de acceleratie ???iar vorbind doar pentru masina mea, s-a facut test de compresie ...a iesit bine dupa spusele mecanicului acuma intrebarea mea este :se pot schimba doar garniturile supapelor pentru stoparea pierderii de ulei sau obligatoriu se schimba si segmentii pe cilindrii iar daca aceasta operatiune a fost facuta de cineva sa-mi spuna si mie cum se comporta masina dupa...multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se poate opri numai prin schimbarea semeringurilor si garniturilor, am fc eu masina se comporta ff bine , am 3 ani acusi si nu consuma deloc ulei.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam cat ar costa o distractie ca asta daca mai stii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat mai e manopera acuma , dar semeringurile is cam 2-3 lei bucata depinde cat te poti intinde, manopera e mai scumpa ca piesele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, am si eu o intrebare privind ambreiajul. S-au facut porniri/opriri (plecare de pe loc) cu un noive in ale sofatului si la un momentdat, ambreiajul s-a incalzit si a iesit ceva fum si miros. Intrebarea este...ambreiajul este terminat in cazul acesta ? Am mers cu masina in continuare si se comporta normal, nu sunt zgomote sau alte indicii deocamdata cel putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara din nou...Am rezolvat problema cu EPC...etc,problema a fost la adaptarea clapetei.

Acum as vrea sa va intreb altceva in legatura cu relantiul la golf 4 1.6 16v Azd:

Cand pornesc masina si motorul este rece,relantiul sta la 900,cand se incalzeste motorul scade relantiul la 800 si trepideaza putin masina.

Pe tester arata ca ar fi dus un senzor de temperatura lichid racire,sa fie asta problema relantiului?

 

IMG_0370.jpg = AICI STA RELANTIUL BINE CU MOTORUL RECE

IMG_0371.jpg = AICI SCADE RELANTIUL CAND SE INCALZESTE MOTORUL

IMG_0373.jpg = LIPSA FURTUN,PRB ESTE CA NU GASESC GAURA CEALALTA UNDE AR INTRA CAPATUL CELALALT AL FURTUNULUI CARTER.(ASA AM CUMPARAT MASINA,NU AVEA FURTUNUL)

Modificat de ionutzor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibi;...iar trepidatiile mai pot fi si de la senzorul MAP. sau de la furtunul de gaze carter...cel care la tine este disparut in negura vremurilor. Acolo ai loc gol la carcasa filtrului de aer? daca da macar infunda-l. Relantiul normal la AZD este undeva in jurul valorii de 700+- cv deci nu te mai speria de faptul ca iti coboara la 800. Tot cu efecte majore asupra relantiului fiind reglat de motor la valori mai scazute ca la alte masini, sunt si bujiile care daca sunt vechi nu mai dau o scanteie corespunzatoare. Si sa nu uitam de adaptarea EGR-ului...pe aceea ai facut-o? ca imi amintesc ca mecanicul l-a curata si pe acela, deci si el trebuia adaptat, Procedura o gasesti pe forum.

Poate si acel senzor de temperatura sa aiba rolul sau, la mine l-am schimbat in perioada in care avea motorul trepidatii, dar nu au incetat trepidatiile...la mine problema era la MAP si la Clapeta si la EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost adaptata si clapeta si egr_ul de catre alt mecanic bineinteles :)),intrebarea mea este unde intra acel furtun de gaze carter ptr ca nu gasesc nicio gaura pe acolo prin spate...unde se afla acel senzor map si cam cat costa?la bujii sa uitat mecanicul si a zis k sunt km duse,sunt bujii de acelea scumpe,nu mai stiu cum le zice.iar acolo la filtru da am gol,daca te uiti prin gaura aceea vezi filtrul de aer.

Modificat de ionutzor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.piesedindezmembrari.ro/masina-avariata/11656-capac-culbutori-Golf-4-bcb,-azd . Furtunul intra in filtrul de aer si intra in busonul de ulei in chestia aia alba,galbuie din partea stanga

Modificat de marian008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul map il gasesti pe langa joja de ulei(vezi ca e undeva tutorial pe forum)...al meu era imbacsit si plin de mizerii, s-a rezolvat momentan prin curatarea lui. Ca si pret am gasit VDO ca si cel de pe masina(cred ca asta e OEM-ul) la aproximativ 150 RON, dar din moment ce s-a rezolvat prin curatarea lui nu are rost sa il schimb. Legat de furtun, ma voi uita maine la mine de unde este furtunul, dar pe pagina anterioara ti-a postat colegul Cata72cata o poza si zona incercuita este din spatele motorului...nu stiu, nu m-am uitat niciodata care este capatul celalalt al furtunului. Pana atunci iti recomand sa astupi acea gaurica pentru a nu mai trage aer pe acolo

Modificat de PaulG91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.piesedind...Golf-4-bcb,-azd . Furtunul intra in filtrul de aer si intra in busonul de ulei in chestia aia alba,galbuie din partea stanga

 

Ms ptr raspuns marian,problema e ca la mine langa buson nu se afla aceea gaura pentru furtun,o fi capacul culbutor schimbat,sau difera motoarele.


senzorul map il gasesti pe langa joja de ulei(vezi ca e undeva tutorial pe forum)...al meu era imbacsit si plin de mizerii, s-a rezolvat momentan prin curatarea lui. Ca si pret am gasit VDO ca si cel de pe masina(cred ca asta e OEM-ul) la aproximativ 150 RON, dar din moment ce s-a rezolvat prin curatarea lui nu are rost sa il schimb. Legat de furtun, ma voi uita maine la mine de unde este furtunul, dar pe pagina anterioara ti-a postat colegul Cata72cata o poza si zona incercuita este din spatele motorului...nu stiu, nu m-am uitat niciodata care este capatul celalalt al furtunului. Pana atunci iti recomand sa astupi acea gaurica pentru a nu mai trage aer pe acolo

Ms paul,o sa curat senzorul map maine si revin cu detalii,am vazut poza postata de cata72cata,dar nu am vazut aceea gaura,daca te uiti tu maine unde vine furtunul acela este super ok si iti multumesc ptr timpul acordat,

Modificat de ionutzor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu mai stiu. Daca nu afli intre timp maine iti fac o poza sa vezi unde intra  mai exact sau poate gasesc alta poza pe net. http://www.piesedindezmembrari.ro/masina-avariata/11659-piston-Golf-4-bcb,-azd . uite aici se vede mai bine. se pare ca vine pe plasticul ala unde bagi ulei. poate gasesti doar partea aia

Modificat de marian008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu mai stiu. Daca nu afli intre timp maine iti fac o poza sa vezi unde intra  mai exact sau poate gasesc alta poza pe net. http://www.piesedind...Golf-4-bcb,-azd . uite aici se vede mai bine. se pare ca vine pe plasticul ala unde bagi ulei. poate gasesti doar partea aia

Ok,cred ca raspunsul corect o sa mi-l dea PaulG91 ptr ca are acelasi model de motor (AZD) ca si mine,chestia este ca la mine la capacul de ulei nu este vreo gaura pentru asa ceva...offff ma enerveaza la culme acest furtun!!!

Modificat de ionutzor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionutzor, schimba senzorul ala, dureaza 30 de secunde, nu este scump, iar rularea cu el defect atrage dupa sine alte probleme masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionutzor, sI eu am AZD, si la mine exista furtunul ala. Intra in capacul de plastic cam pe acolo unde ai insemnat tu dar mai sus. Chiar aproapte de marginea de sus,ca de abia intra furtunul peste mustiuc. Ai pipait bine pe acolo sau doar ochiometric? trebuie sa fie un mustiuc pe care tragi capatul furnutului, ca de vazut nu il vad nici eu, doar daca dau capacul jos. E cam greu sa cred ca nu il ai sau ca nu ar trebuie sa fie acolo si la tine. Am avut si un 1.4 16V si exact la fel era, exact in acelasi loc.

post-105699-0-24833000-1398227302_thumb.

post-105699-0-08797600-1398227400_thumb.

post-105699-0-20575300-1398228229_thumb.

Modificat de eduard.lucaci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionutzor, sI eu am AZD, si la mine exista furtunul ala. Intra in capacul de plastic cam pe acolo unde ai insemnat tu dar mai sus. Chiar aproapte de marginea de sus,ca de abia intra furtunul peste mustiuc. Ai pipait bine pe acolo sau doar ochiometric? trebuie sa fie un mustiuc pe care tragi capatul furnutului, ca de vazut nu il vad nici eu, doar daca dau capacul jos. E cam greu sa cred ca nu il ai sau ca nu ar trebuie sa fie acolo si la tine. Am avut si un 1.4 16V si exact la fel era, exact in acelasi loc.

STIU CA ACOLO INTRA,INTREBARE ERA:UNDE INTRA CELALALT CAPAT...

Modificat de ionutzor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!