Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

DanielDragnuta

Salut! Golful este din 2001 160.000 km(putin probabil) numai probleme am avut cu ea. bmw-ul este din 2003 220.000 km si este full. Parerea mea e ca am facut schimb bun,desi imi place golful la aspect. Salutare!

Salutare! Ieri am schimbat Golful pe un Bmw 318 coupe full(piele crem,trapa,incalzire scaune,controlul tractiunii,AC,xenon,jante 16",servo,etc.)

Spuneti-mi daca am facut schimbul bun?adica daca merita schimbul! singura chestie care nu prea ma incanta e ca e coupe. Multumesc anticipat!

Prea putine date despre ambele masini (varsta, km, conditie) ca sa ne putem da cu parerea. Sunt fan BMW, iubesc aceasta marca, pt BMW mi-am vandut Golful 6, dar pana la urma mi-am luat Golf 4... am tinut cont de costurile pt intretinere, de faptul ca VW la aceeasi bani este mai nou ca un BMW etc.

Ai dreptate,dar aici intra si confortil,stabilitatea,motorul ,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa se infunde si dupa cateva ore... mie asa mi s-a intamplat. Eu am tot gasit bucatele ondulate mici de tabla in el si blocau supapa pe deschis. Sapt viitoare am sa dau galeria jos sa vad de unde ar putea sa vina bucatelele astea. Momentan il am anulat si nu mai am nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu mecanicul si mâine am programat mașina la "operație". Vom vedea daca aflam sau nu cauza,acestei probleme... Voi reveni cu detalii...

Modificat de liviu-lfi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ai dreptate,dar aici intra si confortil,stabilitatea,motorul ,etc.

Ai dreptate,dar aici intra si confortil,stabilitatea,motorul ,etc.

Daca ne luam dupa varsta ai facut un lucru bun. Una peste alta, tu iti vei da seama daca este asa sau nu in timp.

Trebuie sa gandesti si din prisma pretului de nou a masinilor: una probabil a fost vreo 15.000 euro si celalta cel putin dublu!

Cat ai dat diferenta?

Daca nu uiti, te rog sa imi scrii pe pm peste vreo 6 luni daca esti multumit de schimbul facut sau nu, sa stiu si eu ce am de facut...

Sa o stapanesti cu placere si fara incidente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DanielDragnuta

Nu am dat nicio duferenta,am primit 300euro...pt ca a mea era inscrisa,asta are nr rosii trebuie sa o inscriu. Ai idee cat ar fi taxa,e euro 4? Are cateva probleme,dar minore..gen: stergator spate nu merge,nu e unsa cu vaselina pe nixaieri,suruburi ruginite. Etc.

Deocamdata sunt fff multumit de ea,aaa...si are putina rugina in partea de jos a usii din dreapta (cam naspa din partea mea,pt ca golful nu avea pic) in fine. O sa revin cu un pm peste cateva luni,sper sa nu am probleme cum am avut cu cealalta. Salutare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Folosesc thread-ul asta pt a nu mai incarca forumul cu o intrebare nu asa importanta(as zice eu). As vrea sa stiu si eu daca trebuie sa-mi fac griji, daca imi apare in bord "service" la kilometraj, atunci cand bag cheia in contact si invart de ea pana se aprind martorii. Dupa ce am pornit masina, reapare kilometrajul si ora.

 

Mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am computer de bord, mie imi apare service in loc de kilometraj (nu ca in filmulet) inainte de a porni motorul. Dupa ce il pornesc dispare. Disfunctii n-am observat pana acum. Deci, daca il ignor va disparea cu timpul sau totusi trebuie sa trec pe la un service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa il faci ca in filmulet sa vezi poate merge sau se poate reseta cu VCDS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe net"procedura resetare service"manual din butoanele din bord,sau cum sa scris mai sus cu vdcs.

Saptamana frumoasa tuturor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminbv88@yahoo.com

Salut. Acum vreo 2 luni am achizitionat un golf 4 variant 16.16v, motor AZD, masina buna, a trecut RAR-ul fara probleme.

La inceputul lunii martie i-am schimbat uleiul: Castrol Magnatec 10W40 + filtru aer, benzina...

Ieri am iesi cu spatele din curte si am simtit ca miroase a fum si cand am accelerat ... fumega rau de tot.

Pana ieri nu s-a intamplat acest aspect. Ce s-a intamplat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce culoare/miros are fumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminbv88@yahoo.com

fum alb/albastru. Si cred ca mai papa si ulei. Si toate astea dintr-o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am fost cu masinuta la "medic"...acesta a dat clapeta de acceleratie jos,a curatat-o,si a readaptat-o,si totul e ok...oscilatiile relantiului au disparut...pana acum totul ok...vom vedea pe viitor cum se va comporta... :icon_thumleft:

apropo,clapeta de acceleratie,avea mazga pe ea...se vedea ca nu a fost curatata niciodata... :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,azi tocmai ce am schimbat distributia,ulei,filtre, iar mecanicul a spus ca trebuie schimbat si kit-ul de transmisie ,o firma anume? sau gates sunt bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

role ina,curele contitech si pompa de apa cu paleti metalici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat distributia,, ma intereseaza care curea de transmisie e mai buna, gates,bosch,contitech

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci contitech o sa iau,,azi ajung in bucuresti la volksparts si o cumpar de acolo,,,de cand am schimbat distributia cureaua de transmisie scartaie :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu ce legătură e intre...aia mai scârțâie dacă ajunge apa pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

comrace_ultra

Salutare!!

 

De vreo 2 saptamani merg fara carcasa filtru aer, am acoperit orificiul de admisie aer al clapetei cu o pasla filtru, sa intre cv mai deosebit acolo sa-mi provoace probleme serioase...

 

Toate bune, sunet sportiv la accelerare si consum redus ...chiar ff redus, de la un 10 - 11% mixt la 8 - 8.5; Care sa fie cauza, tinand cont ca filtrul de aer are 3000 de km si nu pare imbacsit, arata ok. 

 

A mai patit cineva ca mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inainte de acest filtru cum se prezenta consumul? poate ca filtrul nou pus este un filtru prost iar elementul filtrant este unul care impiedica curgerea aerului, da sa sti ca nu stiu ce element filtrant ai pus, dar filtru normal de aer este unul fin care filtreaza particule de aproximativ 15-20 microni, si ma indoiesc ca cel pus de tine face acest lucru. Iar efectele se vor vedea in timp prin patrunderea de particule abrazive in cilindru care vor freca ca un smirghel intre segmenti si camasa de cilindru, ducand dupa o perioada X(in functie de starea actuala a motorului) la distrugerea acestuia. Pentru 30-40 ron cat costa un nou filtru eu zic ca nu merita sa risti. P.s. o oarecare diferenta de consum/ putere e normal sa existe intre cu filtru si fara filtru intrucat filtrele de hartie care se folosesc in domeniul auto pe partea de comercial si personal sunt un compromis intre o filtrare eficienta pentru drumurile din ziua de astazi, si proprietatile de curgere a aerului, astfel si cel mai scump filtru de pe piata este o rezistenta la curgerea libera a aerului fata de fara filtru. De aceea au si aparut filtrele sport, conice, care asigura o curgere a aerului mult mai buna dar si o filtrare mai proasta. Am desfacut un motor de pe o alfa romeo pt o rectificare in care alezasem cilindii la urmatoarea cota de reparatie, pus segmenti si piston pt cota respectiva, facut rodajul corespunzator, dar masina fiind una care primea regimuri de turatie puternice, si se astepta si la performante de la ea, avea si un filtru sport, iar dupa 20 k km cand s-a intamplat sa desfacem iar motorul pentru a inlocui cuzinetii cu unii mai performanti, datorita filtrului sport si a sezonului de iarna -primavara in care s-au facut km respectivi deja avea zgarieturi pe care nu ar fi trebuit sa le aiba:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

comrace_ultra

Am inteles, elementul asta filtrant care il am acum, reprezinta o pasla de vapori industriala grosime cca 1cm,dar am puso in dublu strat peste clapeta; filtrul care l-am pus la revizie e unul noname, asta a fost singurul pe care l-am gasit in magazinele auto din zona, in ziua in care am inclocuit consumabilele. Am sa cumpar unul mann  sa vad cum va sta treaba:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, tocmai mi-am luat si eu un GOlf 4 1.6 16V cod motor AZD , si am citit ceva pe acest forum incercand sa gasesc ceva asemanator a ceea ce am eu la masina. Este vorba de turatia motorului care atunci cand il pornesc se tureaza destul de tare desi am auzit ca este normal ca in mom pornirii sa se tureze dar nu exagerat pentru a se alimenta pompa de benzina. Insa ceea ce ma deranjeaza pe mine este in mers, adica in mom in care schimb intr-o treapta superioara la momentul apasarii ambreajului motorul mai urca in ture cu cateva sute (200-300 rot/min) , ceea ce vreau sa aflu este daca imi puteti spune care sa fie primul element care influenteaza aceasta manifestare ,   ms frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!