Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

si ai localizat de unde? de la motor sau de la servo? cu nivelul cum stai? Baga niste ulei de servo daca e gol paharul de servo si vezi poate ca nu ai o scapare chiar asa de mare (asta in cazul in care nu vezi vreun furtun crapat) dar acum s-a terminat uleiul si se manifesta in felul acesta. Zic sa bagi cat mai repede chiar daca o parte se va pierde pentru ca daca mergi mult cu pompa de servo fara ulei in ea o sa mai adaugi inca vreo 300 ron la pretul reparatiei care reprezinta pretul pompei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am localizat , sunt la munca. Dupa ce o sa ies o sa ma uit sub ia sa vad cum sta treaba. Am mers in jur de 10-20 km cu ea , se poate agrava asa repede ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DanielDragnuta

Depinde de starea ei. Poate esti norocos si scapi doar cu uleiul servo,care este in jur de 40lei 1l.

Si eu am o problema asemanatoare la servo,dupa ce se incalzeste apa la 90grade,merge putin cam greu. Ulei servo are,tind sa cred ca tine de bielete,chestii de la directie.

Mentionez ca nu am foat la o constatare.

Daca puteti veni cu ceva pareri,sunt binevenite. Salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MErge eztraordinar de greu volanul doar ca nu pica extraordinar se mult ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa te fi lasat caseta de directie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se distruge asa de repede pompa servoului ? Cam cat ar costa o caseta de directie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-a lasat caseta acum doi ani , m-am interesat atunci de una noua si ajungea cam 1400 ron , am mers pe reconditionat  600 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum o saptamana am ramas suspendat , adica mi s-a surpat pamantul de sub masina , nu am avut nicio problema cu ea dupa ce am scos-o de acolo , e posibil ca din acea cauza sa ma fii lasat caseta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa verifici, poate doar s-a spart vreo conducta. Dar daca nu are un debit mare de ulei care curge pune ulei in circuitul de servo. Acesta are nevoie de ulei intrucat uleiul are rolul de ungere si racire a pompei, in momentul in care nu mai este, iar pompa ta se invarte cu turatie am impresia egala cu turatia motorului iti dai seama ca se poate incinge si apoi gripa. Pompa functioneaza non stop cat motorul este pornit, nu conteaza daca mergi sau nu pe drumuri cu curbe. Trebuie sa verifici totusi sa vezi prin ce zona curge uleiul...daca e caseta, sau vreo teava, sau pe la pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E caseta de directie , am fost la un mecanic si curge ulei prin partea dreapta .. m.a pus sa cumpar ulei de servodirectie (sa-mi bag ... in ele de benzinarii , la a 5 am reusit sa gasesc ) si mi-a pus ulei temporar pana reusesc sa o fac ..

Dureaza ceva sa o repare si eu fara masina nu pot ajunge la servici , o sa mai merg putin cu ea , daca ma mai duce :)) mi-a cumparat tata masina acum 3 luni cand m-am angajat , dar e paguba :)) mi s-a stricat sonda lambda , instalatia de gaz , dupa o luna a inceput sa.i bata si capetele de bara , acum si caseta masi :| mai bine ieseam daca ma duceam cu taxiul la munca :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eh nu e nici chiar asa, ca daca acum bagi niste bani in masina e normal...la orice masina de 2500 euro plus/minus in momentul in care o cumperi nu poti sa o cumperi cu toti banii, ca are o vechime, desi cel care o vinde vine cu textul ii dai cheie, gaz si talpa nu e asa...in general in primul an mai bagi minim 500 euro pentru a schimba distributia, bujiile, uleiul, filtrele, eventuale placute de frana, bucse,( indicat ar fi si tot antigelul si uleiul de servo si lichidul de frana) intrucat toate au o perioada de cativa ani sau km la care trebuie si cum nu sti cand au fost schimbate ultima data, vorbele vanzatorului si cartile service din strainatate nefiind niste lucruri asa de greu de falsificat, e bine sa le schimbi cat mai repede. Si pe langa cei 500 euro amintiti mai sus care trebuie bagati atat in masina da de pana in 3000 euro veche de 13 ani cat si in o masina pe care ai fi dat 10000 euro veche de 4 ani, tu mai trebuie sa ai din cauza vechimii inca 500 euro cand o cumperi pentru cazuri nefericite in care iti pica cate o piesa mai costisitoare cum e caseta de directie.

 

P.s. in ceea ce ziceai cu problema cu gazul, la tine trebuie schimbate si filtrele care nu e mare cheltuiala dar este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti. vreau si eu sa va intreb la ce costruri ajunge schimbarea curelei de distributie? kit+manepera? am vazut pe net ca sunt kituri cu 2 curele de distribuie si sunt doar cu una. care imi trebuie? 

cand accelerez in gol pana pe la ~2500rpm atunci cand revine pe la 1900rpm se aude un carait scurt. ar putea fi de la vreo rola?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PaulG91 ai dreptate , doar ca mie la 19 ani sa-mi bag tot salariul in masina mi se pare greu :D si intr-un fel eu mi-am cam luat teapa cu pretul , am dat 3300 pe ea , am luat-o din targ de la Vitan si tata a ales-o pe asta pt ca era pe gaz .. si ne-am inteles cu vanzatorul , era duminica , era inchis la banca , nu a vrut bani pe loc si mai multe chestii. Oricum , sper sa nu mai am probleme cu ea dupa ce termin cu toate :d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te cred, si eu sunt student si lucrez si stiu cum e. Nu e neaparat teapa cu pretul, adica depinde de dotari, dar daca luai una pe benzina si ii dadeai gazul tu tot acolo ajungeai. Ce instalatie ai?

 

Ionut la AZD sunt 2 curele intrucat e in 16 valve. e o curea micuta intre axele cu came si una mai mare care ajunge la axul cu came de la arborele cotit si pompa de apa. Caraitul ala poate fi si de la un suport motor.

Modificat de PaulG91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum se numeste , masina a fost importata din italia , am o butelie rotunda in locul roatei de rezerva:-??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut. Eu unul imi voi pune in curand pe masina acest kit http://www.mister-auto.ro/ro/set-curea-de-distribu-ie/contitech-ct957k1_g307_a031CT957K1.html 

si aceasta pompa de apa http://www.mister-auto.ro/ro/pomp-de-ap/valeo-506706_g1260_a021506706.html

 Manopera depinde de ce mecanic gasesti, sau daca mergi in service sau in regim privat. eu o schimb personal, dar cunosc mecanici care o schimba cu aproximativ 200 ron-250. Pe langa asta mai iti trebuie 3 l antigel concentrat (aproximativ 70-80 ron)si inca 3 de apa distilata(10 ron)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca toata lumea de pe aici am si eu o problema care de ceva timp nu imi da pace si anume: cand virez dreapta se aude un hasait metalic ... Doar in mers si doar cand cirez dreapta...nu tare dar cat sa il aud si sa ma deranjeze...am verificat ulei servo..era sub minim dar nu cu mult si am completat acu vreo luna..am verificat recent si nu am pierdut ulei dar harsai ul nu inceteaza....la mecanic imi spune ca nu e nimic pe la roti...stiu ca s a mai pus problema dar nu am gasit nici un raspuns concludent. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg de 2 zile cu caseta de directie sparta, ii pun ulei cand incepe sa se misca greu , ma poate afecta cu ceva ?:)):D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da:)) ca daca mersul mai greu e la o perioada de x minute in care ea a mers sub nivelul minim afectezi si pompa care va incerca sa comprime aer, care nu va mai avea ungere si nici racire, se va incinge si distruge....intai se vor distruge rotile care realizeaza pomparea, apoi lagarele in care se invart acestea, si apoi se va bloca. Asta nu se va intampla instant dar in timp. Si daca mergi mult asa pompa va crea pilitura, care va distruge si mai rau caseta, sau mai grav pentru tine dupa ce pui o alta caseta sau o repari pe asta o va distruge din cauza impuritatilor de pe traseu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii bag mereu ulei , nu-l las niciodata sa se termine:d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu iti va scade nivelul sub minim pompa nu va fi afectata.

Insa, te joci cu focul. O pompa ce functioneaza cu ulei scazut nu-i trebuie mult sa se strice.

Dar acum depinde si cat iti pierde.

Daca nu se agraveaza si nu trebuie sa completezi mult, poti folosi cu precautie masina insa strange banu si repara-ti caseta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, dupa aparitia mesajului "abgas werkstatt" in bord am scanat masina si am 3 erori in legatura cu care sper sa ma puteti ajuta:

 

1. DKuyZAH.jpg

Din asta nu stiu ce sa inteleg mare lucru.

 

2. "Abgas werkstatt" in bord + martorul check engine. Am mai sters-o odata si a reaparut dupa vreo 30-40 km de mers (in oras, opriri, porniri, etc) cand aveam 70km/h intr-a5-a, deci aveam sub 2000rpm. De atunci mesajul aparea la fiecare pornire, iar martorul ramanea aprins. Acum l-am sters iarasi si nu a mai aparul la pornire, dar nici cu masina nu am mai mers mult.

 

Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 036 906 034 CN
  Component and/or Version:  MARELLI 4MV        5164
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 00000  
           Additional Info: WVWZZZ1JZ2W595669     VWZ6Z0B0035786
                      VCID: 60CF4602E0E3AE1EF43-4B82
2 Faults Found:

16804 - Catalyst System; Bank 1
            P0420 - 35-00 - Efficiency Below Threshold
18058 - Powertrain Data Bus
            P1650 - 35-10 - Missing Message from Instrument Cluster - Intermittent

Readiness: 0000 0000

 

3. Am pornit-o odata fara sa astept stingerea martorilor din bord si mi-a aparut mesajul "olsensor werkstatt". Mi-a mai aparut de vreo 4 ori si atat, nu a mai aparut. Daca eroarea nu persista sa schimb senzorul asta de ulei totusi?!

 

Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 1J0 920 826 AX
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V17  
   Coding: 01113
   Shop #: WSC 01967  
   VCID: 7F0DE57E7D5D71E6ED9-5198
   WVWZZZ1JZ2W595669     VWZ6Z0B0035786

1 Fault Found:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Care este reginul normal de turatie la relanti? cand pornesc, respectiv motorul rece, sta la ~1100rpm, iar cand ajunge la 90grade coboara pana ~850 poate putin mai jos. cineva mi'a spus ca sta putin cam sus si de asta intreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AZD la relantiu 630-730rpm .nu se poate regla relantiul .

poate trage aer fals pe undeva si de asta sta un pic mai sus .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!