Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Luni o sa fac schimbul de ulei....intr-adevar era la linia inferioara a jojei cand am verificat ieri.

Azi nu s-a mai aprins deloc.

Mersi boys.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema .

cand merg in oras in coloana la un moment dat imi trepideaza la relanti foarte urat

pana saptamana trecuta nici o eroare

vineri mia aparut si la o scanare imi apare codul

17582 P1174 FUEL TRIM 1 INJECTION TIMING DEVIATION

ceva de genu nu stiu daca am scris corect

ma poate ajuta cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt cei care au problema cu esapamentul: VW a facut un suport(imbunatati fata de cel din fabrica) care elimina o parte din miscarile esapamentului, se gaseste la orice dealer VW si costa undeva la 30 de lei...

Modificat de MS 33 COP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@malaiionut: ce fel de benzina folosesti? ai grija ce pui in ea ca s-ar putea din aceasta cauza sa ai probleme. Mai poti sa incerci sa cureti clapeta de relanti. Daca este imbacsita, asa se comporta. Este un spray special cu care se poate face aceasta operatiune. Ttotdata cu VAG-comul se sterg erorile si se recalibreaza relantiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi care este clapeta de relanti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ridici capacul de la filtrul de aer, se afla in dreapta sus.. rotund din metal cilindric si cu o clapeta inauntru. Intra o parte a plasticului filtrului in jurul ei. caut niste poze daca nu ti-e clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De clapeta de acceleratie spui nu ? Ma gandeam ca mai exista vreo clapeta in plus pentru relanti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, aia e... am gresit exprimarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RazvanBlade

vedeti ca este topic DIY pt curatarea clapetei.

nu necesita vag-com, se adapteaza automat.

toata operatiunea dureaza max 1 ora jumate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , as avea o intrebare pentru posesori de Golf 4 1.6 benzina . Acest motor ar filtru de aer , daca da unde este el amplasat , intreb pentru ca are cineva un asemenea motor iar locul unde ar trabui sa fie carcasa de filtru din spatele bateriei lipseste . Am sa pun si o poza .

post-47961-1274339628_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in stanga siglei ai un grilaj pe unde trage aer si de acolo pleaca un tub prin fata motorului. parca acolo e pozitionat filtrul, din cate imi amintesc! la 1.6 16 v e pozitionat in capacul de pe motor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa desfaci plasticele alea

post-35579-1274340083_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , mersi , cam in jumate de ora o sa ma duc sa vad daca il gasesc , la mine e in spate la baterie , si vazand ca si la acest motor are suporti de prindere a cutiei de filtru ma gandeam ca tot acolo , revin , mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut capacul ala si am dat de filtru dar jumatate din el este imbacsit cu ulei , oare nu mai inchidea etnas si a trecut uleiu la filtru. Multumesc de raspunsuri , si-a mai luat omu o piatra de pe inima deoarece initial i-am zis ca nu are filtru de aer :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si coegi de mai sus am avut marea surpriza sa constat la RAR ca masina mea nu corespunde nici la gaze ptr euro 4 nici franele fata. La partea de franare ma asteptam ptr ca trebuie schimbate placutele de frana dar la gaze nu ma asteptam de loc. Nici nu stiu la ce sa ma gandesc avand in vedere ca in in vag nu sunt erori. Motorul merge perfect doar ca mi se pare ca pun mai des benzina ca inainte adica consuma. ce idei aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda poate nu lucreaza in parametrii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ma poate ajuta cu ceva date din vag com , care sa imi arate cum ar trebui sa fie valorile cand functioneaza sonda lambda ptr ca mi-am prins urechile. Sunt multe date aratate de vag com dar nu stiu parametri normali si in ce conditii imi arata valorile (turati am inteles ca undeva la 3000, temperatura peste 80 grade) , unde am citit pe forum nu m-a lamurit iar acum sincer valorile afisate difera de la o versiune la alta a softului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca asa :

Measuring bloks

grup 034

Basic settings

se tureaza motorul la 2000-3000 ture pana ajunge temperatura sondei la 300 grade

Va aparea test on , dupa care se tine turat pana apare rezultatul

Measuring bloks

grup 036

Basic settings

se tine apasata pedala de frana pana cand apare rezultatul testului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am o problema pe un golf 4 1.6 fsi. Am schimbat recent o bobina de inductie defecta si mi-am zis cu ocazia asta sa le controlez pe toate. Bobinele non-defecte aveau toate ulei pe ele pe cand cea defecta era uscata si fara pete. AM intrebat lumea si mi-a zis ca ar fi garnitura rampa tacheti sau garnitura capac culbutor whatever. Am fost de curand sa-mi fac comanda de acea garnitura si mi s-a zis la 2 magazine diferite ca nu se mai foloseste garnitura din cauciuc ci o pasta cu silicon pt etansare si ca acel ulei de pe bobina ar fi chiar pasta dusa. Can anyone help me?

Mersic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor am si eu o problema, zilele trecute miam scos EGRul si clapeta de acceleratie sa le curatz ca imi tremura la relanti,am zis sa curat clapeta si tot daca am timp hai sa curat si egr... zis si facut ... leam curatat, am scos si clapeta in sine ... partea rotunda prinsa in 2 torxuri de un ax la motor.... app grija mare cum o puneti la loc caci are marginile putin inclinate pt a sta umic inclinata gen, (scz ca ma exprim in halu asta) si pnm... le montez, pun laptopu pe ea... readaptez si egr si clapeta... dau o cheie.... dezastru. zici ca merge in 3 pistoane, se ineaca, esp e dezactivat (pt ca motoru merge in afara parametrilor normali) epc aprins... eroarea "17961 barometric manifold pressure signals implausible correlation" aparuta, bn au mai fost unele dar dupa adaptari nu a mai ramas nimik, toate adaptarile au fost facute ok. chiar nu stiu ce e erroarea aia si ce ar putea sa o provoace, clapeta a fost super incarcata, acu nush ... daca aveti idei .... astep si le pun in aplicare :D (app am un azd 2001)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SwapOne , si eu am avut o problema asemanatoare. La mine se accelera pana pe la 1800-1900 rot/min. Nu stiu cum ai procedat tu, dar din ce am mai citit si la altii si ce am facut si eu la ea problema ii in felul urmator: cand dai jos clapeta de acceleratie sa o cureti trebuie sa pun in functiune un consumator (pozitia de ex) dupa care iei borna de la baterie jos si abia apoi scoti mufa de la clapeta si suruburile si o cureti. O pui la loc si faci adaptarea. La mine a fost un pic alfel, eu nu am stiu de faza cu datu jos a bornei de baterie si a fost un pioc de chin, dar in final am ajuns cu ea in service si dupa mai multe incercari m-au intrebat daca am luat borna jos de la baterie cand am facut treaba asta si eu le-am zis ca nu, iar dupa ce au pus in functiune un consumator electric, luat borna de la baterie si lasat asa vreo 10 min a mers ca noua. Mentionez ca eu cu egr-ul nu m-am jucat. Sper ca ti-am fost de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt posesorul unui golf IV, motor 1.6 16V benzina, AZD. Masina a fost a tatalui meu care mi-a dat-o mie in folosinta. Am condus Fiesta si renault scenic si ambele sunt mult mai silentioasa ca motorul de pe golf. La golf am impresia ca am diesel sub capota in nici un caz benzina.Toate consumabilele sunt schimbate deci nu cred ca asta ar fi problema.Ma gandesc ca obisnuinta cu sunetul de pe celelalte masini ma face sa cred ca benzinarul este foarte zgomotos?

Si eu am acelasi motor pe masina, o am de 5 ani, si nu pot sa fiu de acord cu tine. Practic, camd motorul e cald, dupa aproximativ 5 minute de la pornire nici nu stii ca e pornit. am patit-o la inceput pana sa ma obisnuiesc cu el la semafoare sau oprit pe loc fiind sa uit ca e pornit si sa mai invart odata cheia sa il pornesc. M-a indus in eroare. Mie mi se pare foarte silentios. si au remarcat asta si altii care au avut ocazia sa stea langa masina mea. Nu stiu de ce al tau e zgamotos, dar nu e normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionele, poate o fi auzit tacanitul de la canistra de carbon si cine stie ce si-o fi imaginat... oricum e destul de vechi post-ul lui... si eu am patit-o de multe ori la semafor sa ma uit la turometru.... eu unul sunt foarte multumit de acest motor, acum depinde si de cine il conduce si daca are si grija de el: eu am masina de 2 ani si inafara de o bobina de inductie , benzina Evo Mol si ulei Castrol nu am bagat nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am revenit cu noutati, am constatat ca era de la o garnnitura facuta cam varza la egr, pt ca ... pe noapte montasem egr si nu am fost atent... oricum era astupata teava care pleca spre clapeta acceleratie... de aici eroarea cu presiunea ce imi aparea pe vag, si ce mai era. acum.... am constatat ca si teava de la egr la clapeta are depuneri serioase..... + ca la mine... am observat ca e indoita ca si cum ar fi fost stransa cu patentu .... la partea cu egr, nu cred ca e normal. nu eu am strambato cu vreo cheie sau cewa, am lucrat atent. acu o sa astept sa vina weekendu... sa am timp si sa mai imi iau "ajutoare" :)) si trebuie sa dau galeria de admisie jos.... ca m-i sa rupt un surub de la teava la intrare la clapeta. s-a rupt capul surubului .... el a ramas infiletat :(( si e dezastru... sa imi iau extractor sau un tarod invers... oricum... vroiam sa curat si galeria ca e si asta cu super depuneri.... cert e ca am amsamblat totu... si merge ciudatzel in sensu ca la relanti sta undeva la 1.2 - 1.6 l/h si nu e normal :)) si daca o accelerez brusc.... parca dupa ce ajunge turometru jos se mai accelereaza singur inca 200 300 ture... de parca sufla cu mai puternic... sunt convins ca e teava.... egr e ok.... clapeta luceste.... teava se vede ca e imbaxita ... bn ca acu la mine scapa banuiesc si pe la clapeta acolo ca nu e prinsa ok ... da o fac io :P deci.... in concluzie ... daca va apare 17961 barometric manifold pressure signals implausible correlation... si sunteti siguri ca egr si clapeta lucreaza corect.... verificaati si daca gazele ... ajung spre clapeta :P numai bn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!