Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Pt injectoare incearca mai intai cu unul care se pune in benzina(rezervor).Cei de la vw folosesc Tunap.


Mai poate fi filtrul benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu poze unde am facut gaura tub erg.Nu-mi mai da probleme cand ridic/cobor geamul a ramas putin cand rotesc volanul dar ca sa fiu bine iteles relantiul revine repede la pozitia lui.Am remarcat ca si relantiul sta mai sus un pic adica peste 600.Acuma motorul merge rotund inainte parca torcea ca o mata sau mai bine zis parca inspira si expira.

 Facand acea gaura in teava de face legatura intre egr si clapeta nu o sa ti traga aer fals pe acolo?

 

Muraru Dan - Care e cauza la ce ai spus aici ?

 

"Inainte, cand haban nu aveam ce-i ala egr macar, recunosc ca masina era mai lesinata cand afara era f cald si din cand in cand mai imi dadea in nas fara motiv "

Modificat de bgy23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cu exactitate cauza, eu banui egr-ul.

Dupa curatarea lui, lasat 12 ore in carburol, operatie dupa care s-a dus o gramada de calamina de pe el, dupa curatarea clapetei si adaptarea amandurora, masina nu a mai facut niciodata datul acela in nas si nici leninata nu a mai fost la cald ( cand afara erau peste 30 de grade).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bgy23 cu acea gaura in erg mie nu-mi trage aer fals asta nu inseamna ca si tu trebuie sa faci la fel.Cum am mai spus cred ca erg-ul meu nu lucreaza bine tind cont ca este de cand e masina.Cu acea gaura relantiul sta fix nu se misca deloc,sta un pic mai sus iar motorul toarce bine.De fapt dimineata cand motorul ete rece nu mai se aude nici un zgomot dar nu cred ca din cauza gaurii ci mai degraba ca am adaugat putin ulei la motor plus ca dupa ce merg peste o ora si motorul este cald desfac capacul de la apa ca sa iasa presiunea.Eu am avut scurgere de la blocul care are valvola termica si senzorul temperatura apa si a trebuit sa schimb garnitura si cred ca a ramas un pic de aer.Voi vedea zilele urmatoare cum se manifesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cata, tu daca ai tras o gaura in teava egr-ului inseamna ca pe acolo iti intra aer in teava, aer care ajunge in admisie pe sub clapeta, ocolind astfel atat clapeta, cat si filtrul de aer, da nu e mare gaura, dar sincer sa fiu la praful din romania, mai ales iarna sau cum e acum primavara, si strazile sunt nematurate, particule de praf pot ajunge acolo si apoi in motor. A rezolvat o problema a relanti-ului, dar ar fi trebuit sa fie o alta solutie, mai logica, si normala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am si eu o problema,oscilatii la relanti si variatia luminilor. Mentionez ca nu ma pricep neam` la masini,dar am observat ca borna din stanga,cum te uiti la baterie,ii lipseste piulita,dar borna sta fixa acolo. Sa fie oare aceasta problema? sa incerc sa ii pun piulita si sa le strang mai bine? astept un sfat,ca nu vreau sa fac ceva de capul meu.

 

p.s. asta-iarna,cand era foarte frig afara...mi-a dat odara in bord "alternator workshop",mentionez ca de atunci nu mi s-a mai intamplat niciodata problema asta. Masina porneste la "sfert" in fiecare dimineata. 

 

scuzati ca postez aici,dar ma gandesc ca acest topic este mai populat si primesc mai repede raspunsul. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PaulG91 Se poate ridica relantiul reprogamand ecu.Sunt centre care se ocupa cu asa ceva numai ca eu nu am incredere pt ca nu stiu ce anume iti modifica sau nu cunosc pe nimeni care si-a reprogramat ecu-ul.Nu stiu de-ti dau garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Golfuletul meu abia luat s-a dovedit a avea LED-ul de la check engine scos de un zidar cu surubelnita. Mi-a pus Florin altul deoarece la pornire CB-ul imi arata "abgas werkstatt", dar ledul nu se aprindea si de aici am crezut ca e acoperit/scos.

 

De aici am doua probleme, prima aia cu abgas werkstatt, la diagnoza imi zice ca e o buba ceva la catalizator, dar din cate am citit/auzit/inteles ar fi posibil sa dea eroare acolo si din cauza sondei lambda 1 sau 2, ori de la bujii/bobine, EGR, benzina,etc.  De unde ma sfatuiti sa incep sa o fac, avand in vedere ca resursele financiare sunt limitate si nu pot cumpara alta sonda, daca nu e aia sa iau alt catalizator, etc. ? Sa fie de la "benzina de Romania", avand in vedere ca e adusa de afara? Motorul merge normal, se aude normal (ceva mai sport, mai nervos decat cel de 1.4 16V), trage bine, se aude cum trebuie, consumul este in regula (0.7 relanti, 5.2% exterior, 6.5% mixt).

 

Si a doua problema a aparut in seara asta, cand la punerea contactului mi-a aparut "olsensor werkstatt", iar martorul de ulei palpaie putin, dar nu ramane aprins. Prin search am vazut ca a mai aparut buba asta la cineva cu climatronic, dupa ce a umblat pe acolo (eu nu am climatronic) si solutia ar fi fost schimbarea unei sigurante arse (maine ies la masina si verific siguranta). Ar mai putea exista si o alta cauza a acestei erori?

 

Precizez ca am schimbat distributie (Contitech), ulei (Castrol 10w40), filtre (Mann), pompa de apa (Hepu), bujii (Beru).

Ma gandesc ca daca ar fi fost de la bobine, ar fi dat in VCDS si un misfire, nu?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Faptu ca intra/iese greu in viteze dupa un oarecare timp de mers cu masina, inseamna ca ambreiajul are probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mohicanu ai incercat sa ungi parghile de la schimbator.Cum te uiti la motor in partea dreapta spre masina.Pui pe cineva sa schimbe vitezele si vei observa cum se misca.De sunt fara grasime la incheieturi poate pt asta cand se incalzesc merg greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este ca totul functioneaza bine vreo 30-1h apoi pur si simplu manevrez foarte greu schimbatorul...ce fel de vaselina ar trebui sa folosesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai întâi dă cu WD40 ca să cureţe/degripeze pe acolo şi dacă se îmbunătăţeşte situaţia foloseşte nişte vaselină cu teflon (la spray). Poţi folosi şi altă vaselină numai să fie mai rezistentă la temperatură (adică să nu curgă de la temp mai mari,iar iarna să îngheţe). Periodic o mai cureţi şi pui alta pt că adună mizerie. Pentru moment poţi folosi şi ulei de motor, numai că nu ţine prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit vaselina de angrenaje, la spray, si am rezolvat-o. Daca totusi mai agata si cand este rece poti sa te gandesti si sa o reglezi. Nu se stie daca nu cumva e si putin dereglata. Cel putin la mine facea la fel. Dupa ce am curatat-o bine si am reglat-o am scapat de frica pe care o aveam inainte ca nu intra in treapta I ca sa plec de la semafor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

are cineva idee de ce pasagerul din spate nu mai poate deschide geamu de la buton?

merg deschise doar de la butoanele din stanga mea.....e destul de neplacut sa stau mereu sa inchid sa deschid..

si inca ceva, stie cineva cat costa indreptarea unei jante de aliaj? pe stanga fata o am destul de rau afectata ..

multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut smok3r, referitor la deschiderea/inchiderea geamului din spate ar putea fi un fir intrerupt in burduf(langa balamale)saucuratat verificat contactele de la intrerupatorul porterei din spate.

Modificat de nsl_rocket
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am un golf 4 1.6 16 v si dimineata cand am pornit-o , a mers bine dar dupa a inceput sa se miste greu volanul . Sincer , nu am verificat nimic . Trebuie sa ii schimb si distributia , am 153000 km si din cate am inteles se schimba la 150000 . N-am verificat nici uleiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica lichidul de la servo sa vezi daca mai este sau pune pe cineva sa invarta de volan si vezi ce se aude pe la curele.Distributia se schimba la 60.000 km sau 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfat , o sa incerc

Modificat de madalinu25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E grav , curge ulei de sub ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!