Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

mergi la autopit(gara internationala),cauta pe gabi si explica'i lui...si eu am cautat o gramada tijele cu tot cu bucse si el m'a ajutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum fac ca sa nu mai am benzina pe furtumurile car duc la injectoare?Cu motrul deschis scot rezistenta de la pompa benzina si astept sa se consume benzina sau scot rezistenta si apoi deschid motorul?Rezistenta(fuzibile) de la pompa benzina care este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 . Încălzitoare Masina de spalat duze , lumina torpedou , memorie modul de control scaun ( 10A ) .

2 . Semnalizatoarele ( 10A ) .

3 . Lumina releu ceață , lumina tablou de bord dimmer ( 5A ) .

4 . Lumina număr de înmatriculare ( 5A ) .

5 . Sistem de confort , cruise control , Climatronic , A / C , module de control scaun încălzit , zi Automatic / noapte oglindă interioară , modulul de control de volan multifuncțional , unitate de control volan ( 7.5 ) .

6 . Inchidere centralizata ( 5A ) .

7 . Back- up lumini , vitezometrului de la senzorul de viteză a vehiculului ( VSS ) ( 10A ) .

8 . deschis

9 . Sistem frânare ( ABS ) ( 5A ) , anti - blocare .

10 . Modulul de comandă a motorului (ECM ) Motor : benzină ( 10A ) , motor diesel , model Anul 2000 ( 5A ) .

11 . Instrumentation , solenoid de blocare schimbare ( 5A ) .

12 . Data Link Connector ( DLC ) alimentare ( 7,5 ) .

13 . Lumini de frână spate ( 10a) .

14 . Lumini interioare , inchidere centralizata ( 10A ) .

15 . Instrumentation , modulul de control al transmisiei (TCM ) ( 5A ) .

16 . Un ambreiaj / C , pompa de lichid de răcire după - run ( 10A ) .

17 . Deschis .

18 . Faza lungă a farurilor , dreapta ( 10A ) .

19 . Faza lungă a farurilor , la stânga ( 10A ) .

20 . Far faza scurtă , dreapta ( 15A ) .

21 . Far fascicul de scăzut , la stânga ( 15A ) .

22 . Lumini de parcare din dreapta , de poziție laterală dreapta ( 5A ) .

23 . Lămpile de parcare de pe partea stângă a indicatorului stânga ( 5A ) .

24 . Parbriz și fereastra de spălare spate pompă , motor de ștergător de parbriz ( 20A ) .

25 . Suflanta de aer proaspăt , Climatronic , A / C ( 25A ) .

26 . Luneta încălzită ( 25A ) .

27 . Motor de ștergător de parbriz spate ( 15A ) .

28 . Pompa de combustibil ( FP ) ( 15A ) .

29 . Modulul de comandă a motorului ( ECM ) motor benzina ( 15A ) , motorul diesel ( 10A ) .

30 . Modul de control trapa electrica ( 20A ) .

31 . Modulul de control al transmisiei (TCM) ( 20A ) .

32 . Injectoare : motor pe benzina ( 10A ) , motor diesel ( 15A ) .

33 . Șaibe faruri ( 20A ) .

34 . Elementele de control ale motorului ( 10A ) .

35 . Priză de 12 V ( în portbagaj ) ( 30A ) .

36 . Proiectoarele de ceață ( 15A ) .

37 . Terminal ( 86S ), la radio , Instrumentation ( 10A ) .

38 . Sistem de inchidere centralizata ( cu geamuri electrice ) , Lampa din portbagaj , rezervorului de combustibil de la distanță clapeta / carburant , motorul pentru a debloca capacul din spate ( 15A ) .

39 . Luminile de avarie ( 15A ) .

40 . Corn dual Tone ( 20A ) .

41 . Bricheta ( 15A ) .

42 . Radio ( 25A ) .

43 . Elementele de control ale motorului ( 10A ) .

44 . Incalzire scaune ( 15A ) .

E la nr.28?

post-130029-0-42931100-1392798738_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti siguranta "28" sau releul  "409" (randul de jos ,al 4-lea de la stanga la dreapta)

oricum in rampa va ramane benzina iar cand o sa o deconectezi furtunele o sa curga un pic ... important e ,cand o sa vrei sa pui contactul sa nu-ti mai bage pompa ,sa nu inunzi pe acolo .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat eu sa scot siguranta 28 si tot ajungea benzina in injectoare.

Eu am scos mufa de la pompa de benzina,am deconectat mufa de la bobina de inductie si nu mai ajungea benzina in injectoare.

Intradevar daca vei scoate furtunul care duce in rampa de injectoare va curge un pic de benzina.

Cu mufa scoasa de la pompa de benzina chiar daca vei pune contactul aceasta nu va mai amorsa si poti sa iti faci treaba linistit.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o problema cu Golfuletul,cand iau dreapta de volan scartaie de mama focului,cand iau stanga scartaie foarte putin. Ulei servo are suficient,desi nu stiu cand a fost ultima data schimbat. Dar cred ca nu este de la servo. Plus ca si amortizoarele scartaie la cea mai mica groapa,ca fapt divers,sa spunem toate simptomele...ca nu ne pricepem la masini deloc. :D Stie cineva de unde este? Va multumesc anticipat,sper ca am fost explicit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!  Cum se numeste bara marcata cu verde din poza?

Am descoperit din ce cauza scartaie cand iau dreapta de volan,de vina este capatul de bara,mansonul este mancat...desi le-am schimbat acum 5 luni. Asa repede se duc?

post-131584-0-49342900-1392819110_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am o mare problema la masina, nu ma pricep prea bine asa ca incerc sa va descriu cat pot:

 

Prin toamna anului trecut, in drum spre Bucuresti, dupa vreo 60 de km, masina dintr-odata si-a pierdut acceleratia in mers, s-au aprins in bord martorii EPC si Check Engine. Am tras pe dreapta, masina statea la liber in 1100 de ture si avea sa zic asa "o tuse" (ea normal sta in 650 cand motorul este cald) iar motorul nu mai raspundea la acceleratie, calcam pedala la maxim si se ducea cu greu pana in 2000 de ture. Am plecat cu greu de pe loc cu ea si am observat ca in viteza nu raspundea deloc la acceleratie, pur si simplu tragea motorul la relanti, in viteza 4a aveam 30-35km/h. I-am scos borna de la baterie si dupa cateva chei si-a revenit. Mi-a mai facut de cateva ori asa dar si-a revenit mereu.

Din decebrie nu mi-a mai facut nici o problema pana ieri, cand am dus-o la spalatorie. Cand sa o pornesc iar s-au aprins in bord martorii EPC si Check Engine si in plus si martorul de la ESP/ASR. Masina pornita si lasata pe liber accelera singura pana in 2000 de ture, pedala de acceleratie era mult mai sensibila (la o apasare usoara se ducea in 4-5000 ture). Am plecat cu ea de pe loc, la prima pedala s-a accelerat, a inceput sa "dea in nas" puternic, am apasat ambreiajul iar apoi nu s-a mai accelerat deloc, avand aceleasi simptome ca in toamna.

Am dus-o la service, pe tester i-a dat eroare in admisie, i-a demontat esapamentul sa vada daca este infundat iar azi o sa umble la galeria de admisie.

 

Daca este cineva care a avut probleme macar asemantoare sa imi dea o idee/sfat as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi erori in admisie pot fi multe. Ce eroare a dat? Numai una sau mai multe? Sa nu fie chiar pedala. E posibil şi clapeta de admisie, dar fara erorile exacte bajbaim pe întuneric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit si mi-a spus ca da eroare la presiune in admisie si scurgeri in admisie.

 

Erorile sun P1553 si P1504

Modificat de AlexSim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat garniturile de la galeria de admisie si garniturile de la injectoare.Am deconectat minusul de la baterie,am scos cele doua furtumuri care duc benzina la injectoare si a iesit cam 50ml de carburant.Am dat jos clapeta de acceleratie,am scos cele doua furtumuri de sub clapeta si desfacut cele 2 suruburi care duc la erg.Am desfacut cele 6 suruburi care tin galeria si a iesit fara nici o problema.Galeria de admisie are doar un senzor,senzorul MAP.Pentru a iesi mai usor injectoarele    si pentru a le pune inapoi am folosit svitol.


Senzor Map

post-130029-0-16866500-1392970209_thumb.

post-130029-0-73284000-1392970229_thumb.

post-130029-0-66416700-1392970251_thumb.

post-130029-0-64936500-1392970266_thumb.

post-130029-0-20823200-1392970282_thumb.

post-130029-0-07897500-1392970390_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am dat jos galeria am vazut si separatorul de ulei sau cum s-o fi chemat (cod-036 103 464G) iar pe furtumul care intra in capacul de pe motor unde e filtru am vazut ca are o spuma.Prima poza e cu separatorul iar a doua e o poza cu un separator scos cu aceiasi spuma si culoare cum este la mine gasita pe internet.Este normal sa aiba acea spuma si sa se ridice in sus pe furtum?Cum stii ca separatorul nu mai e bun sau ce sintome da daca nu-si mai face treaba?

post-130029-0-71408100-1393081936_thumb.

post-130029-0-93396400-1393081943_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care este motivul pentru care ai schimbat garniturile de la galeria de admisie?.....iti facea probleme motorul, tragea aer fals sau ceva de genu?......intreb ca si eu am o anumita variatia la relanti dupa ce se incalzeste,eu am facut si desfacut cam tot ce se putea si cam tot ce am citit pe forum :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand e cald motorul se aude ca si cum ar toarce o mata.Am schimbat garniturile si face mai putin.Nu am variatii la relantiu pt ca am facut o gaura pe tubu de la valvola erg.Problema pe care o am e cand rotesc volanul stand pe loc relantiul se duce in jos.Cand motorul e rece se aude un ticait in partea stanga si dispare cand se incalzeste un pic.De aceia am intrebat daca si voi aveti spuma pe tubul care iese din separator de ulei sau cum s-o fi chemat?Eu cred ca valvola egr nu lucreaza bine.Relantiul se ducea in jos si cand inchideam sau deschideam geamu dar cu gaura pe tubul egr nu-mi mai face a ramas problema doar rotind rotile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relantiul e normal sa mearga putin in jos in momentul in care actionezi servodirectia, deoarece pompa servo e pe cureaua de accesorii, deci in legatura cu motorul, si ea ii impune o sarcina suplimentara acestuia, la fel este si cu alternatorul atunci cand actionezi consumatori puternici, astea nu au legatura cu EGR-ul. Acel ticait din stanga te referi la partea stanga cum te uiti la motor? nu e cumva acea canistra de recuperare a vaporilor de benzina? ii pe langa rezerviorul de lichid de parbriz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ma refer in stanga cum te uiti la motor si nu la canistra de recuperare vapori pt ca stiu cum e zgomotul de la canistra.Zgomotul pe care il am se mareste de accelerez iar distributia e facuta cu 2 ani in urma si e facuta in reprezentanta.De aceia intreb daca si voua va face spuma de culoarea ca in poza mai sus pe tubul de la separatorul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acea spuma e normala in anotimpul rece ,la masini folosite pe distante scurte .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai gaurit teava de la valva EGR? Aveai eroare p EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!