Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Am 4 bobine,una dintre ele am schimbat-o asta-vara,cea veche era coapta........ cred ca bobinele ar putea fi,celalalte cred ca ar putea fi la fel.

 

Mai am o intrebare, cum scap de oscilatiile la relanti? ma enerveaza la culme treaba asta... Merci mult @Zabrocksky

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sunt oscilatii aparute odata cu problema sus mentionata...vezi care e cauza

Daca ai oscilatii in general,trebuie curatata clapeta si egrul si apoi adaptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand l-am luat (in mai anul trecut) ,cateva luni nu a facut asa,dar de atunci face intruna,egr-clapeta curatata de doua ori. Ce inseamna sa o adaptez? scuzati-ma ca pun intrebari prostesti,dar chiar nu ma pricep.

 

 

Si inca o intrebare?.......Este ca motorul 1.6 16V nu este reusit deloc?! Sincer!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarea este calibrarea sa electronica cu un program de diagnoza.E recomandata operatiunea aceasta,fiind chiar obligatorie(cu riscul de a'mi sari in cap cei care fac calibrarea cu metoda babeasca<bateria scoasa>)Plus ca am mai vazut "priceputi" care o curata fara sa o dea jos de pe motor.O sterg cu o carpa si un spray ce le cade la indemana.

Ea se imbacseste foarte usor...eu personal fac curatarea cam la fiecare revizie.Posibil chiar ca cel care a curatat'o sa o fi zgariat,deteriorandu'o.

Legat de "reusita"e foartea discutabil.Cum e intretinut,asa functioneaza.Revizia sa fie REVIZIE:uleiul schimbat pana in 10k km,piese de calitate(nu ieftineli) si benzina 99 ca sa nu schimbi sonda lambda 1.Eu personal am acest tip de motor,are 320k km si nu mananca ulei,nu are probleme de compresie,nu a cedat nimic pana acum chiar daca abuzez de el(am trecut deja prin 2 ambreiaje si o cutie de viteze),Deci...maxim cat poate scoate din el.DAR...revizia e REVIZIE.

Cu placere oricand,de asta suntem aici!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata nu am luat piese ieftine si uleiul l-am schimbat cand trebuie,filtre tot. Benzina bag de la ROMPETROL.

Dar de program,diagnoza si alte alea nu am auzit la service-ul unde am fost eu. Maine o duc la service iar,si le spun exact ce mi-ai spus tu mai sus. :)

crede-ma,masina asta.......motorul asta defapt m-a dus la sapa de lemn, iubesc Golf-ul,dar e prea de tot uneori. In fiecare luna "cade" cate ceva la el. Respect,esti foarte bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.....am si eu cateva intrebari pentru voi: stiti la cat trebuie sa stea relantiul fara consumatori la un motor 1.6 16V de pe golf 4? (la mn sta la 620-640 Rpm)....se potriveste corp clapeta de pe AZD sau de pe un alt cod, pe BCB? ma poate ajuta cineva cu o proba de o alta clapeta in Bucuresti?. ms anticipat

Modificat de cretzu_28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine fara ac pornit sta la 650 rpm.

Important e sa nu vezi fluctuatie deloc, daca ai inseamna ca ceva nu e in ordine.

Poate fi si de clapeta fara discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sta la 850 rpm la 90 ºC, relanti fara alti consumatori decat cei indispensabili la pornirea motorului.Care e relantiul cel mai potrivit pentru acest motor?Are cineva un raspuns negru pe alb la turatia normala la masina din semnatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine variaza usor intre 730 si 750 dar aceasta variatie sigur e datorata egr-ului care se cere curatat alaturi de clapeta. Aveam trepidatii mai mari dar acelea le-am rezolvat prin curatarea Maf-ului. A mea sta acum la aceasta turatie atat pe gpl cat si pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mn sta la 620-640 Rpm la turatia asta am si mici pufaituri pe esapament fara clima si cu clima 900-9200 Rpm (nu am pufaituri pe esapament)...este normal? am curatat la ea egr si clapeta+ adaptare(numai la egr, clapeta nu merge decat cand scot borna de la baterie).. da si am ceva fluctuatii in general cand o scot din viteza si o las pe liber observ k turometru se duce undeva pe la 400 Rpm si apoi revine la 620-640 Rpm...pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Autodata bine mai zici, il am instalat dar se pare ca nu am fost atent la detalii,si ca nu am folosit programul insa ca idee de ce ar depasi rpm la mine?850 in loc de valorile 630-730rpm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult floro_st205...poti sa imi spui si la un cod de motor BCB?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatia spusa de mine de 650 e cu motorul cald, dupa sa zic 4-5 km pt siguranta.

Cu clima pornita, sta la 900 rpm.

Sunt cazuri cand acul sta la 90 de grade insa turatia e mai ridicata. Asta daca am facut putini km, insa, dupa 4-5 km se aseaja la 650 ralantiul si acolo ramane.

Oscilatii pot fi din mai multe cauze: clapeta, scapari vacuum, senzor map, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine colegilor,atunci lamutiti-ma si pe mine daca voi aveti turatia in jurul valorii de 650 rpm la mine de ce dupa ce ajunge la temperatura de 90°C e in jurul valorii de 850?din ce observ la mine ar fi un pic turata la relanti chiar si dupa un drum indiferent de numarul de km parcursi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatia spusa de mine de 650 e cu motorul cald, dupa sa zic 4-5 km pt siguranta.

Cu clima pornita, sta la 900 rpm.

Sunt cazuri cand acul sta la 90 de grade insa turatia e mai ridicata. Asta daca am facut putini km, insa, dupa 4-5 km se aseaja la 650 ralantiul si acolo ramane." Dan asa e si la mn, deci e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult floro_st205...poti sa imi spui si la un cod de motor BCB?

680 +-50 rpm .tot "not ajustable"

 

Bine colegilor,atunci lamutiti-ma si pe mine daca voi aveti turatia in jurul valorii de 650 rpm la mine de ce dupa ce ajunge la temperatura de 90°C e in jurul valorii de 850?din ce observ la mine ar fi un pic turata la relanti chiar si dupa un drum indiferent de numarul de km parcursi.

masurata cu vag-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am nevoie de cateva sfaturi/pareri din partea dvs. Am prinit o oferta de la ub detinator de BMW 320 2000disel din anul 2000,clar la dotari este peste Golf-ul meu. :) m-am tot gandit toata ziua,ce sa fac,ce sa fac?! El are taxa platita,dar nu de el,poate sa-mi faca procura...eu am taxa platita si am bagat o gramada de bani in ea,dar in fiecare luna cade cate ceva. Am nevoie de cateva sfaturi,stiu ca la piese e mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am intampinat o problema azi, am pe golf arcuri sport si e cam lasata si cand dau in gropi parca se rupe in doua faza e ca nu prea dau incerc sa le evit cat mai mult, si azi din neatentie am dat intro groapa nu rau rau dar nici usor usor si apoi am observat cand iau viraj stanga se aude o virbratie pe roata din dreapta o virbratie nu stiu cum sa va explic se simte si in podea si la volan nu troncane nimic nu face poc poc nimic doar o vibratie cand iau viraj la viteza mai maricica 50 in sus cam asa, si cand iau viraj dreapta in partea stanga nu se aude nimic numai cand fac viraj stanga se aude pe partea dreapta si se simte acea vibratie, oare ce ar putea fi ? sa fie rulmentul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am nevoie de cateva sfaturi/pareri din partea dvs. Am prinit o oferta de la ub detinator de BMW 320 2000disel din anul 2000,clar la dotari este peste Golf-ul meu. :) m-am tot gandit toata ziua,ce sa fac,ce sa fac?! El are taxa platita,dar nu de el,poate sa-mi faca procura...eu am taxa platita si am bagat o gramada de bani in ea,dar in fiecare luna cade cate ceva. Am nevoie de cateva sfaturi,stiu ca la piese e mai scump.

 

Partea pozitiva: Experienta de conducere a unui BMW, tinuta de drum foarte ok, cuplu si putere deja la rotatii mici.

 

Partea negativa: Imaginea proasta a soferilor BMW, mai predispus la rugina decat un Golf IV, probleme tipice a motoarelor diesel (reconditionare sau schimb turbina, schimb volant, reconditionare sau schimb pompa VP44)

 

Din 2000 incoace aceste probleme sigur au aparut deja, daca nu, atunci vor aparea si fiecare dintre ele e costisitoare.

Sigur o sa iubesti masina daca o cumperi, dar iti garantez ca vei cheltui mult mai mult decat pe un Golf IV benzina.

 

merita?

Tu decizi :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel eu zic sa ramai la Golf, deoarece incepand cu intretinerea care e mai ieftina la golf pt faptul ca e benzinar, continuand cu faptul ca daca nu de el a fost platita taxa poate fi riscul sa fi fost recuperata si atunci va trebui sa dai aprox 1000E pe ea, apoi continuand ca la anii aia acel diesel a fost alergat mai ceva decat un cal de povara si injectoarele si pompa la bmw depasesc ca pret orice ar mai trebui sa schimbi la a ta...plus ca gandeste-te ca deja ai bagat bani in asta....poate mai tre sa bagi cateva milioane si o ai perfecta mult timp...iei ,,bamveu" si incepi lista noua-ulei, distribuite, filtre, se mai duce o bucsa, se mai duce un senzor...un ambreiaj, sau chiar un injector sau pompa de injectie, asigurarea si impozitul anual se adauga la cheltuiala, atat ca vei incepe de la B0 cu rca-ul dar si asigurarea pe motor de 2000 e mai mare ca la motorul de 1600...si toate astea se vor aduna si le vei resimti din plin, pe langa alte cheltuieli de rovigneta, acte de inmatriculare. La piese sa sti ca se cam aseamana, si la filtre, si la consumabile(bucse distributie ambreiaj) cu vw...ca am oscilat mult si eu intre aceste 2 masini dar am ales in primul rand benzinarul care e mai ieftin de intretinut...si apoi am ales vw din cauza ca e motor mai mic, tabla mai buna...+ ca pe mine ma atragea  mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suntem total off-topic

stii ce dai ,dar stii ce iei ?

si apoi mai trebuie sa-ti faci acount si pe un forum bmw  :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putem reveni la discutiile despre turatia la relanti la motoarele azd 1.6 16V?:-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatia spusa de mine de 650 e cu motorul cald, dupa sa zic 4-5 km pt siguranta.

Cu clima pornita, sta la 900 rpm.

Sunt cazuri cand acul sta la 90 de grade insa turatia e mai ridicata. Asta daca am facut putini km, insa, dupa 4-5 km se aseaja la 650 ralantiul si acolo ramane." Dan asa e si la mn, deci e ok?

 

Sigur,

 

Oricum, aseara am testat din nou, parca totusi mi se parea ciudata valoarea de 650 rpm si astfel rectific, mie imi sta fix la jumatatea distantei dintre 600 si 800, deci am 700 rpm la ralanti cu motorul perfect incalzit.

Daca pornesc clima, atunci creste la 900 rpm.

 

Insa, acum iarna, trebuie sa merg cel putin 5 km, insa uneori poate e nevoie si de 7 km pana sa stea perfect la 700 ralantiul. Asta depinde si de trafic, daca ma tarai si stau la multe semafoare dureaza ceva mai mult decat daca apuc sa merg constant fara sa ma opresc.

Si asta in timp ce acul ajunge la 90 dupa cca 4 km.

E si normal, apa e prima ce se incalzeste in timp ce restul motorului mai are putin pana sa ajunga la o temp optima de regim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am intampinat o problema azi, am pe golf arcuri sport si e cam lasata si cand dau in gropi parca se rupe in doua faza e ca nu prea dau incerc sa le evit cat mai mult, si azi din neatentie am dat intro groapa nu rau rau dar nici usor usor si apoi am observat cand iau viraj stanga se aude o virbratie pe roata din dreapta o virbratie nu stiu cum sa va explic se simte si in podea si la volan nu troncane nimic nu face poc poc nimic doar o vibratie cand iau viraj la viteza mai maricica 50 in sus cam asa, si cand iau viraj dreapta in partea stanga nu se aude nimic numai cand fac viraj stanga se aude pe partea dreapta si se simte acea vibratie, oare ce ar putea fi ? sa fie rulmentul , sau unghiul de fuga ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!