Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Mai sus la postarea 3494 ai si codice ai si poza dar vezi ca pe poza e marcat cu rosu garnitura care costa putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa fie busonul de la ulei galbui in perioada asta si sa aiba condens. ... Mai are cineva alta parere? S-a mai intamplat la cineva acest lucru? 

 

Pai ti-am zis si eu ca spuma aia apare de la drumurile scurte. Si la mine a aparut, dar a disparut dupa un drum mai lung.

 

Cum se cheama? Spune-mi te rog denumirea intreaga,ca asta este. M-a sunat acum mecanicul si mi-a zis ca e spart ceva si costa 370RON. As incerca la dezmembrari,ca nu dispun deloc de bani! iti multumesc!

Cum se numeste piesa? Spune-mi te rog denumirea intreaga,ca asta este. M-a sunat acum mecanicul si mi-a zis ca e spart ceva si costa 370RON. As incerca la dezmembrari,ca nu dispun deloc de bani! iti multumesc!

 

E sparta piesa de plastic in care intra termostatul si furtunele de la radiator. Si eu am avut-o sparta si pierdeam antigel prin acelasi loc prin care ziceai tu ca pierzi. Asa costa, e scumpa piesa aia ca e maricica.

 

In nici un caz NU cumpara piesa de la dezmembrari. Plasticul ala se cocleste de la temperatura ridicata a antigelului si nu te va tine multa vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult! Fac pe dracu' in 4 si o cumpar noua. O zi buna!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere! Mi-am adus aminte, ii zice carcasa termostat. Se gaseste si pe la 300ron pe anumite magazine online.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe tubu care iese din rezervorul cu ulei de servodirectie cel care se duce in jos pipaind-ul am observat ca are ceva tare pe el si prezinta o crescatura ca o buba.cod.1J1 422 891 E. Va intreb daca in acel tub de cauciuc este o valvola.Unde este cu rosu la mine este tare ca si cum ar avea ceva in tub.La voi cum este?

post-130029-0-50977100-1390385655_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva sa fi patit ca mine ? Adica uite becu', nu e becu' ?  :tuktuk:

 

 

..................................

 

Sa ne descretim putin fruntile: ce face o blonda cand i se aprinde Check Engine ??     Raspuns >>> LINK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca si mirosul urat cand porneam clima venea de la "carcasa sparta de la termostat"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer,era un miros inchis si greu de suportat,dar nu tinea decat cateva minute pana incepea sa bage caldura. Si se intampla numai atunci cand ploua peste noapte,pt ca o tin afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva sa fi patit ca mine ? Adica uite becu', nu e becu' ?  :tuktuk:

 

 

..................................

 

Sa ne descretim putin fruntile: ce face o blonda cand i se aprinde Check Engine ??     Raspuns >>> LINK

 

Becul se aprinde cand se stocheaza eroare in ECU. El se stinge dupa un numar indefinit de opriri/porniri ale motorului, dar asta nu inseamna ca eroarea nu mai exista. Ea ramane stocata in ECu si se poate citi la o diagnoza.

 

Motivele din care se aprinde sunt multiple. Fara sa citesti eroarea la o diagnoza vorbim degeaba.

 

Si mie mi se mai aprinde, dar eu stiu ce este, este sonda lambda 2 care mai da erori ca e pe duca catalizatorul. Se stinge, se mai aprinde.

L-am avut aprins in multe situatii.

Sincer,era un miros inchis si greu de suportat,dar nu tinea decat cateva minute pana incepea sa bage caldura. Si se intampla numai atunci cand ploua peste noapte,pt ca o tin afara.

 

Da, confirm. Si la mine era mirosul asta. Miroase si daca ridici capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat piesa, cum ce am facut? Era sparta la imbinarea cu flansa in care s emonteaza termostatul. Lipsea un colt din ea si se scurgea antigelul pe acolo. Completam deja doar cu apa pentru ca ma adusese la sapa de lemn la cate sticle de antigel am consumat pana sa ajung in service. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Va salut!

  Am si eu o mica problema cu AZD -ul meu!

 La rece dupa ce o pornesc,daca incerc sa plec imediat da in nas si se opreste motorul,daca o las cateva minute nu mai face asa.

 Iar o alta problema pornesc (rece) plec 4-6 km opresc vin dupa cateva minute iar masina nu mai porneste,cred ca am dat 10 chei pana a pornit si cand a pornit a pornit balbait dupa care s-a stabilizat.Ce poate fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intrebare: daca masina imi tremura la relantiu, si imi da rateuri pe toba se poate sa fie din cauza supapelor de evacuare, care nu inchid complet?.....sau din alte cazuri (am schimbat N piese si degeaba.....masina nu mananca ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... dar nu trebuie sa fie mai mica de 8bar ... si daca ar fi sarita de la punct compresia ramane egala pe toti cilindrii dar "scade" valoarea maxima . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia e pusa la punct la porsche nord, verificat injectoare+ curatate, sonda 2 schimbata, bobine + bujii schimbate ,,,,,si multe altele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Bujiile nu le-am schimbat de cand am masina (2008) atunci avea 85000km iar acum 160000km!M-am gandit si eu la asta dar de mers merge bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu, pune mana si schimba bujiile, nu lasa pana iti va merge prost.

O bujie cu platina se schimba la maxim 60.000 km, indiferent cat de bine ti se pare tie ca-ti merge masina.

Risti sa-ti strici si bobinele daca mersi cu bujii proaste si atunci vezi tu cheltuiala.

Plus ca, daca ti se duc bobinele e bine sa schimbi si uleiul pt ca se va contamina cu benzina si uite asa o sa te scuturi de ceva bani daca mai stai mult pe ganduri.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

  Mersi fain! Spune-mi te rog ce bujii calitate/pret ok sa pun?merita sa iau cu electrod de iridiu (450 lei/buc.)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate 4x50lei/buc. Asta e pretul. Da şi eu am din astea şi nu am probleme de ceva ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iridiu, dubla platina ar trebui in jurul a 200 lei setul sa coste.

Insa eu nu am sesizat absolut nici o diferenta intre una cu platina si una normala, atat doar, ca cea cu platina am curaj sa o tin 60.000 in motor, in timp ce una normala deja la 30.000 se vedea ca era timpul sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

    Scuze,din graba,45 lei/buc cele cu electrod de iridiu!

   M-ar interesa ce a-ti folosit voi,marca,cu cati electrozi,etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!