Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru informatii  :) eu am consumul maricel....din ce am calculat reiese un consum de oras cam de 13% si un 8,5 - 9 la drum intins, autostrada Pitesti Bucuresti mers intre 100 - 120km/h... pana' mea.. :scratch:

 

Orasul ca orasul, daca e Bucuresti, mai ales ca e si iarna, nu e prea mare. In afara inta, 8.5-9 e mult, e consum de mers cu 150-160 km/h.   La 100-120 ar trebui sa-ti consume 6-6.5-7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu Bucuresti, Pitesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema de care spune "comrace_ultra" o am si eu. Tot motor 1.6, AZD 16v, pe benzina; urca greu in ture (cele superioare) si nu are "zvac".

La mine si manca ceva ulei (1l/1700km). Am facut motorul de curand (segmentat, rectificat chiulasa, etc). Sunt inca intr-un fel de rodaj si nu am tras de ea.

Mai serios imi dau seama in perioada urmatoare cum se misca.

Benzina pun de 95. As incerca urmatorul plin de 98.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe tubu care iese din rezervorul cu ulei de servo cel care se duce in jos pipaindul am observat ca are ceva tare pe el si prezinta o crescatura ca o buba.cod.1J1 422 891 E. Va intreb daca pe acel tub de cauciuc este o valvola.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dai aici jos more reply options si o sa vezi sub rubrica de scris attach files si dai clic pe Choose Files

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu probleme cu zgomotul motorului la un golf 4 1.6 16v (AZD), si la relanti parca toarce dar nu am variatii de turatie (acul de la turometru sta fix). Nivelul de ulei eu zic ca e bun..e mai sus de jumate si nu consuma ulei deloc. La 2000 de ture e f zgomotos si nu numai. Nu am schimbat nimic la ea recent care sa imi cauzeze probleme.

Am aproape o saptamana de cand face asa...cred ca am si consumul putin marit. In rest nu am avut si nu am nici un fel de probleme cu masina. Nu am nici o eroare in bord si nici pe tester.

 

Am primit sfaturi gen: clapeta de acceleratie, bujii, filtru de benzina, schimb ulei.

 

Voi ce parere aveti ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o mica,mare problema...ieri am schimbat uleiul filtre,ulei,benzina,aer,polen,in fine,toate bune si frumoase. I-am bagat un aditiv in benzina si am "turat-o" putin. Astazi,am verificat joja de ulei si imi arata ca este mai mult decat i-am bagat ieri,am verificat si antigelul,surpriza,era mult sub minim...apoi am desfacut capacul pe unde completezi ulei si am vazut ca era un fel de spuma galbuie. Nu prea ma pricep la masini,sunt incepator in "masini". Am mai observat,in dreapta motorului era ceva roz,antigel,scurs. Din cate am citit pe forum,am inteles ca este de la garnitura de chiulasa.

 

As vrea niste sfaturi,sugestii..orice,vreau sa stiu ce are. Deocamdata nu mai am bani sa-i fac nimic,o luna.

 

Eu fac in fiecare zi 20Km cu ea. Se intampla ceva daca merg asa cu ea? care sunt efectele ?

 

Astept raspuns. Va multumesc anticipat!

 

 

am un Golf 4 1.6 16V 105 cp din 2001,nu stiu ce serie AZD,BCB,SR. Habar nu am.

Modificat de DanielDragnuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comform celor descrise de tine ai garnitura de chiulasa dusa. Asta se traduce prin faptul ca in loc sa tina separate circuitele de ungere cu cel de racire, intr-un anume loc acestea se unesc rezultand amestecarea celor 2. Intrarea antigelului in ulei ii distruge toate proprietatile de ungere ale acestuia, fapt care afecteaza foarte grav motorul, putand duce chiar la distrugerea acestuia. Sfatul meu e daca nu vrei sa incepi sa cauti motor, nu mai porni nici macar o secunda motorul pana nu ii schimbi garnitura de chiulasa, uleiul filtrul si antigelul, altfel motorul nu va mai fi uns, se vor gripa segmentii, cuzinetii, supape, tacheti, si vei putea arunca motorul la gunoi. Mai bine cauta sa te imprumuti de la cineva cu bani daca nu poti lasa masina deoparte, ca risti sa mergi cei 10 km pana la servici si la intoarcere sa vi cu taxi. acum reparatia te poate costa in jur de 300 ron, daca mergi in continuare va costa peste 1500.

 

p.s. inainte de aditivul minune, unde te-ai documentat? intrucat aditivii astia de multe ori fac mai mult rau decat bine, asta e si in cazul tau, 

Modificat de paulghidel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca garnitura de chiulasa ar costa in jur de 130 RON,stiti cumva cat costa mana de lucru? si ce mai trebuie schimbat pe langa garnitura. Mi-ati dat  un raspuns foarte util,va multumesc din suflet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca ai "spuma" doar pe busonul de ulei ,iar uleiul de pe joja este curat ,nu te arunca repede la shimbat garnitura de chiulasa .Acea spuma poate fi si de la un ulei de proasta calitate ,acum in anotimpul rece folosind masina pe distante scurte motorul este mai predispus la acumularea condensului ... sunt mai multe explicatii a aparitiei acelei "spume" .

Fa o poza locului unde pierde antigel si posteaz-o .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuma aia apare şi de la drumurile pe distanţe scurte. Şi la mine am observat-o săptămâna trecuta când am completat cu ulei, dar azi, după un drum mai lung în wk, a dispărut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar o spuma combinata cu un nivel de ulei mai ridicat fata de cat a bagat, si cu o scadere drastica a nivelului de antigel cum se explica? daca era doar spuma eram de acord ca sa stea linistit, dar asa sunt prea multe variabile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi omul zicea ca a văzut antigel scurs în dreapta motorului. Poate are o scurgere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si uleiul de unde a aparut mai mult? oricum tot ce spunem noi sunt supozitii pe baza unor detalii care pot fi sau nu adevarate intr-un oarecare procent. Cel mai bine este sa lase masina pe loc(pt cazul in care e garnitura de chiulasa) si sa caute un mecanic dispus sa se deplaseze, si acela ii va spune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi ce parere aveti ?

Eşti sigur ca nu e toba sau racordul flexibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea cu garnitura de chiiloasa. Mentionz ca acum 2 zile i-am schimbat uleiul,i-am bagat 10-40 Castrol. Nu se simte nimic negativ,totul merge struna,chiar mai bine. Zilele astea ma duc cu ea la constatare.

Are cineva idee cat ar costa mana de lucru? Ma duc in oras la mine in Giurgiu,la Eurocar. Niciodata nu am avut probleme cu pornirea,o ia de la prima cheie,o cam zgâlţâie putin dar o ia. Sa fie garnitura problema?

Astazi cand ajung,ii fac o poza,am dus-o in oras si o las acolo,mi-e frica sa mai circul cu ea. Revin cu poze! Va multumesc pt pareri,sugestii,sunteti cei mai buni.

O zi buna tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut scurgere de antigel in partea dreapta motor si am schimbat garnitura de la falanga care tine senzorul de temperatura+valvola termica.Cod.032 121 111.Acea falanga are o garnitura.Am marcat cu rosu unde e garnitura.

post-130029-0-95067300-1390293331_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Eu zic ca da. Fiind deconectat acel furtun, poate senzorul de presiune ulei trimite valori sub limita admisa de ECU, si iti da cod de eroare pe acel senzor , de asta se aprinde martorul de Check Engine.

Dar cel mai usor iti dai seama, daca citesti codurile de eroare din motor. :)

Bafta.

 

X0k0a9c.png

 

Ok, mersi, din pacate n-aveam "scula", cablu Vag Com.  Oricum, din fericire, desi nu s-a stins de la primul drum, ce-i drept foarte scurt, la a doua pornire dupa ce am reconectat furtunul , s-a stins si martorul Check Engine. Sper sa fi fost doar asta.

 

 

 

 

Sunt colegi care merg cu acel furtun decuplat din filtru de aer si nu au nici o eroare. Deci nu e regula sa faca figuri masina daca se merge cu acel frutun decuplat. Fa o scanare si vedem exact de unde provine eroarea.

 

 

Nu inteleg exact la ce furtun din filtru de referi. 

 

 

In dimineata asta iar s-a aprins check engine, verificat furtunul ala , de data asta e conectat, inseamna ca problema provine din alta parte  :( . Acum habar n-am daca are legatura cu problema anterioara, sa speram ca da, poate trebuie inlocuit furtunul ala. 

 

Oricum, ca si prima data, motorul nu da niciun semn de alte probleme in afara faptului ca becul ala e aprins, in rest merge in parametri normali. 

 

Va trebuie sa o duc la un "doftor" cand voi avea ceva timp la dispozitie. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toba nu e, am verificat. Racordul flexibil sincer sa fiu nu stiu exact unde e montat dar bauiesc ca a fost verificat odata cu toba (nu eu am facut verificarea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce are masina asta a mea....cred ca sufera de gelozie ca nu mai fac kilometrii pe care ii faceam in trecut.  :lol:

 

Am scris mai sus ca se aprinsese iar becul , asta mai ieri dup-amiaza. Azi dimineata s-a aprins iar cand am plecat la munca, apoi am venit la pranz acasa iar dupa am trecut prin oras ca aveam ceva de luat, apoi inapoi la munca, am forjat putin motorul mai dinadins. Apoi am lasat-o parcata pana la 5.30 si ghici ce ? Cheia in contact > Start > Vrum vrum.....Nema bec Check engine, s-a stins  :tuktuk: smiley-confused013.gif :tuktuk:

 

Acum ce pizzda masii sa aiba, cu ce sa incep sa verific ?  :sick:

Modificat de KQX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Revin cu problema cu "garnitura de chiulasa". Am dus aseara masina la service la Eurocar si acum am primit un telefon de la mecanic,mi-a spus ca masina nu are niciun fel de problema,ca e normal sa fie busonul de la ulei galbui in perioada asta si sa aiba condens. Mi-a spus ca daca vreau sa umble la motor,imi umbla,dar cica nu are nimic masina. Ce sa fac? Mai are cineva alta parere? S-a mai intamplat la cineva acest lucru? Salut,sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniele ai spus ca curge antigel in partea dreapta vezi ca ti-am raspuns mai sus sa nu fie falanga care perde din cauza garniturii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se cheama? Spune-mi te rog denumirea intreaga,ca asta este. M-a sunat acum mecanicul si mi-a zis ca e spart ceva si costa 370RON. As incerca la dezmembrari,ca nu dispun deloc de bani! iti multumesc!

Cum se numeste piesa? Spune-mi te rog denumirea intreaga,ca asta este. M-a sunat acum mecanicul si mi-a zis ca e spart ceva si costa 370RON. As incerca la dezmembrari,ca nu dispun deloc de bani! iti multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!