Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Eu fac 3.5 km pana la munca ce poate fi rau in asta ,adica cum îi faci rau motorului in acest fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul nu ajunge la temperatura optima de functionare, consumul este mai mare, bateria nu se incarca suficient, ungerea cu ulei mai precara, iar din cauza ungerii proaste la drumuri scurte normal ca apar efecte de uzura la piese aflate in miscare in motor.

Pentru 3.5 km mai bine pe jos sau cu taxi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-66758-0-75911300-1387403553_thumb.j

 

Ce inseamna asta ?

Prima eroare ii de le senzorul de temperatura, dar dupa cod ar inseamna ca ii probleme la mufa ?

Iar restul de la ce is ?

 

Multumesc.

 

PS: Am montata instalatie de gaz recent, erorile nu le-am sters sa vad daca reapar.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Vezi ca iarna nu prea e ok sa faci drumuri atat de scurte din cauza condensului, alege o ruta mai lunga :lol:

 

 

Nu-i nimic ca aici nu e iarna  :lol:

 

Iar pe jos nu prea m-as incumeta ca trotuarele-s rare si soferi prosti, multi! Oricum, uleiul si toate cele le schimb (mult) mai des decat ar trebui, adica de un an si ceva incoace cand m-am mutat aproape de serviciu, ca inainte faceam "norma" de 15-20k km/an

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,


am si eu o intrebare, am un gofl 4 motor 1,6 16v cod azd ...in spatele rezervorului de luchid de parbriz este o "cutie" ce are un fir/furtun in cap (nu ma prea pricep) ce este acea piesa ? intreb pentru ca de ceva timp in tzacane intruna si nu stiu de ce...se aude constant un tzacanit in ea ( "cutia"). stie cineva?

 

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Este canistra de carbon. Este normal sa tacane electrovalva. Canistra recupereaza vaporii de benzina din rezervor si ii baga in admisie la ars ca sa nu se elibereze in atmosfera din cauza de poluare si economie de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha  :winter:  ok merci...chestia e ca pana acum nu am auzit-o sau nu mi-am dat eu seama si nici nu imi dadeam seama "cu ce ar putea sa se ocupe" :) merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic k daca urca uleiu in rampa ,motorul nu prea are de suferit si pana la urma confortul costa

xperia arc S

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ma ajutati cu o problema.Cu motorul cald relantiul sta la 600 stind pe loc si miscind volanul la stinga sau la dreapta relantiul scade se duce in jos.Aceiasi se intimpla si daca cobor sau ridic geamurile.Bateria e noua curatat clapeta,senzore map,egr-ul,schimbat buji,ulei motor,controlat bobinele-ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bateria e ok, atunci ramane releul de incarcare de pe alternator.

Verifica incarcarea alternatorului, ar trebui sa fie 14V fara consumatori.

...mai pot fi si diodele din alternator.

 

Poti sa te documentezi de aici:

 

http://vwforum.ro/topic/44209-releu-de-incarcare-defect-sau-nu/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am controlat bateria si este 14,5.Daca invesez placutele de la erg si il astup?Asa ar sta mai sus de 600 relantiul.Ati mai provat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am se pare doi segmenti de foc blocati la masina din semnatura ,cu ce ias putea debloca ,daca se poate ,sau trebuie segmantat,precizez ca atunci cand se incalzeste motorul nu prea trage,la rece trage bine si porneste la prima cheie.si cam scoare fum,ce sugerati?

Este ceva aditiv pentru benzinac sau ulei sa incerc deblocare lor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu citeva luni in urma am curatat clapeta de acceleratie cu un spray pt clapete si nu mai aveam fluctuatii.Am curatato fara sa o dau jos.Va spun asta pentru ca poate cineva dintre voi stie ce se mai afla dupa clapeta in afara de egr si senzore map care se mai poate curata.Cum se poate curata potentiometru de pe clapeta motor AZD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caline, poate niste aditivi iinsa parerea mea e ca odata ce ai ajuns in stadiul asta inlocuirea lor e mai sfanta.

 

Cata, bine era daca od adeai jos, grosul mizeriei dedesuptul clapetei este.

Nu stiu la ce potentiometru te referi. Daca te duce gandul la cel din clapeta, uita de el. Daca-ti face figuri se schimba clapeta cu totul, nu recomand curatarea lui. Sunt spray-uri speciale pt curatara potentiometrelor ce lasa si o pelicula fina de ulei insa ti-am spus, daca funnctioneaza las-o impace, daca iti face figuri strange bani si i-ati alta. Pe mine m-a costat 800 lei tot VDO,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta curatata fara sa o dai jos e frectie la picior de lemn. Mai curata clapeta inca o data dupa ce o dai jos, dar nu te apuca sa desfaci gearbox-ul clapetei deoarece iti vei prinde urechile acolo si nu o mai faci sa mearga. daca acum merge, curata-o bine, adapteaz-o si las-o asa..

 

Calin: Blocarea unor segmenti apare atunci cand motorul acumuleaza o cantitate mare de impuritati din aer+benzina+ulei care la temperatura intra in lacasul de segment in spatele acestuia si nu il mai lasa sa se miste. In timpul functionarii motorului segmentul se dilata pentru a forma un cerc complet(cand e rece motorul poate ai vazut cum arata segmentii si sti ca segmentul e un semicerc, fiind un spatiu de cativa mm care dispare o data cu incalzirea si dilatarea acestora. Miscarea segmentului ini timpul functionarii este atat circulara(se invarte in jurul pistonului) cat si sus jos in acel canal de segment(nu va inchipuiti ca e o miscare ampla...cateva zecimi de mm) Datorita mizeriilor care intra pe canalul de segment il blocheaza si in felul acesta nu se mai face ungerea corespunzatoare, si nici racirea lui ajungand poate chiar sa se sudeze efectiv de piston. Nu exista un aditiv minune pentru ulei sau benzina care sa deblocheze segmentii, dar trebuie sa iti spun ca pe viitor sa sa ai grija si ce ulei bagi. Daca bagi la completari de ulei alt ulei de cat ai in masina, daca folosesti uleiuri minerale, pot sa apara asa numitele cauciucuri care reprezinta particule de impuritati lipite intre ele de ulei si care determina blocarea segmentilor. Eu unul iti recomand o reparatie capitala a motorului( in sensul ca daca tot vei plati o manopera destul de mare(aprox 5-600 ron daca ai noroc) pt a desface motorul pt inlocuirea segmentilor ai putea sa inlocuiesti cuzinetii, sa verifici planeitatea chiulasei, sa schimbi scaunele supapelor si sa le verifici, + garniturile aferente, antigel, ulei...vei ajunge la aprox 2000 ron, sau poate e mai bine sa cauti un alt mtor sh. poate il gasesti mai ieftin, dar exista riiscul ca nu sti prea multe despre el si ca in majoritatea cazurilor nu il poti proba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am si eu o problema.pur si simplu nu vrea sa porneasca masina.dau la automat de imi vine rau si nu porneste.am pus o alta baterie,crezand ca e bateria dar cand am dat bateria ei jos si am pus o pe cealalta si  i am legat bornele a inceput sa amorseze pompa de benzina,fara cheie in contact,ceea ce nu mi se pare normal.am facut un test,nici o eroare in afara de un rateu de cilindrul 4,dar asta nu are legatura pt ca si in 3 pistoane tot trebuia sa porneasca.trebuie sa va zic ca am avut o lovita,asta insemnand ambele usi,pragul si aripa spate de pe partea stanga,iar tinichigiul cand a indreptat o a bagat un levier prin prag.din cate am inteles,in ornamentul de la prag sunt niste fire,ma gandesc sa nu le fi atins.pana o sa o vada un electrician va cer voua o parere,ati mai patit careva asa ceva?daca da,cum s a rezolvat.mentionez ca nu s a sudat deloc pe masina,pentru ca nu a fost nevoie.cand dau la automat ea da sa plece,se duce pana in jurul a 2-3 sute de rotatii si sta acolo pana incetez sa dau la automat,de parca nu ar trage benzina.dati mi un sfat,o parere va rog.multumesc,sanatate!

Modificat de jjjack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut....am si eu o problema ieri de dimineata s-a aprins martorul check engine (dupa ce mi-a mers 2 zile in suturi din cauza cred eu k am bagat benzina 95 de la MOL). sa aprins dar nu a ramas blocat,,,licare fara sa se oprasca pe tot parcursul drumului....specifica ca masina merge/trage normal. si nici nu prea am unde sa fac o scanare in aceasta perioada, daca se ofera cineva sa imi faca si mie o scanare sa imi lase un nr. de contact pe PM (Bucuresti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate e vreo sonda lambda. incearca eventual sa ii scoti borna de la baterie poate ai noroc si se stinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jjjack

ai controlat "intrerupatorul inertial" ? (e un buton din guma rosie sau neagra de vreo 3-4cm diametru )

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calinb,stiu ca nu e ortodox,dar ai mai putea incerca sa speli motorul cu motorina,nu ai ce pierde ,oricum desfaci motorul

xperia arc S

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o eroare,stiti careva ce inseamna...16555-Fuel trim,Bank1.....P0171-system too lead

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva pt vag com toate masuratorile care ar trebui sa fie pe motor azd?Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!