Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Tocmai mi-am adus aminte, daca are cineva un manual de service cu numarul de identificare pentru piese, imi trebuie si mie numarul busonului/mansetei de cauciuc care se aseaza peste corpul clapetei de acceleratie. Am observat acum cand am desfacut capacul ca este crapat. Motorul este AZD. Mersi!

 

@ KQX :

 

Salut,

 

M-am uitat in partslink, si nu iti da separat plasticul, doar toata clapeta.

Incearca la anunturi, la colegii care se ocupa cu dezmembrari.

Modificat de kallatis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai mi-am adus aminte, daca are cineva un manual de service cu numarul de identificare pentru piese, imi trebuie si mie numarul busonului/mansetei de cauciuc care se aseaza peste corpul clapetei de acceleratie. Am observat acum cand am desfacut capacul ca este crapat. Motorul este AZD. Mersi!

 

Hmmm, te referi la acel manson care e de fapt prind de filtrul de aer?

Pentru ca daca este asa, cu parere de rau iti spun ca face parte din capacul din plastic ce vine peste motor (carcasa filtrului de aer) iar de noua costa in jur de 900 lei. Mai bine cauti la dezmembrari insa precum ti-am spus, ea face parte componenta, implicit e prinsa de capacul de pe motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine putea sa-ti raspunda decat Gabi :)

Deci e disponibila ca piesa de sine statatoare. Asta-i un lucru f bun. Sa ne spui si noua cat costa.

Bine ca nu trebuie sa cumperi toata carcasa ca te usca de bani.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

036129625H  Garnitura  38 lei.

 

Din pacate  (sau din fericire?) nu locuiesc in Romania asa ca probabil ma va costa in jur de 20 de euro, am intrebat la cel mai mare magazin de piese de aici azi si nu aveau pe stoc, peste 4-6 saptamani aduc si o sa coste vreo 21 euro, deh preturile in tara asta (CY) sunt in ultimul hal! Ar fi misto daca ar trimite prin posta magazine din RO aici dar din pacate nu e cazul  :tuktuk:

 

P.S. Baicoi-ul de la locatie e pus la ”vrajeala” intrucat nu aveam cum sa aleg orase/locatii din afara Romaniei  :lol:

Modificat de KQX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baicoiene.....in ce tara...Franta ?

 

CY :vaidecapulmeu:  , adica Cipru

 

post-101985-0-82415700-1387224872_thumb.

Modificat de KQX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negrufabian verifica mufa si firele de la sonda lambda1 sa nu fie vreunul interrupt.

Da, mersi așa am să fac!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne mai descretim fruntile putin...

 

aQqznAz_700b_v1.jpg

 

 

 

 

 

Ha-ha-ha-ha-ha !!!!  :icon_thumleft:

 

 

Daaaa.....cam asa ma simteam eu cand am vazut ca s-a stins becul ala, nu la prima pornire dupa ce am reconectat furtunul, ci la a doua  :tuktuk:   :sly:

 

:10[1]:  :10[1]:

 

***********************************************************************

Acum o intrebare generala, pentru posesori de Bora sau Golf IV cu motorul asta, 1.6 AZD. Cat va consuma in oras? (mentionati si care oras)

Modificat de KQX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ultimii 100 km am consumat 9,8 l de gpl. Inainte consumam 8,5. Motor 1,6 AZD. Orasul e Cluj Napoca, si circul la ore de varf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și mie vreo 10l de benzina în Cluj Napoca.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu consumul este acum in jur de 10.5-11 dar si conditiile sunt un pic mai....speciale. In sensul ca "naveta" mea s-a redus la 1.5km , de 4 ori pe zi, adica ma duc la munca, vin la masa la pranz, apoi inapoi si iar acasa, deci doar 6-7 km plus eventualul drum pe la supermarket, etc.  Inainte cand stateam mai departe de serviciu imi consuma in jur de 8 in oras. In afara la drumuri mai lungi, cat de lungi pot fi in tara asta , adica 150-200km, mi-a consumat si sub 6 in medie (110-120km/h)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am "norocul" sa lucrez la 7km de acasa, asa ca pe la jumatatea drumului, in functie de trafic deja e la 90 de grade motorul.

Vezi ca iarna nu prea e ok sa faci drumuri atat de scurte din cauza condensului, alege o ruta mai lunga :lol:

Pe autostrada (in Ungaria, nu aici), la viteze de 130-140km/h mi-a consumat intre 5 si 6, desi turatia motorului e deja pe la 4000.

Ii lipseste foarte mult viteza a 6-a la drumuri lungi :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot sunteti la capitolul "incalzirea motorului" am si eu o intrebare: Dupa ce plec din casa, dupa vreo 2 km parcursi masina ajunge in 30 de grade ( aproximativ) si incep a da drumu la clima pe la  26 grade pe auto(econ adica ). Dupa inca vreo 2 km ( deci cam 4 in total) masina inca nu ajunge in 90 de grade, ci ajunge undeva pe la 70 ( aproximativ). Este normal sau e dus termostatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostat sau Sonda Lambda 1 probabil... Sau incearca sa cureti senzorul MAP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de consum, in primul km consuma ca un tanc, apoi in urmatorul ca un tir, iar dupa cca 4 km seamana a consum de masina.

Asadar, e f important si cat se circula.

Daca merg la mult de 7-10 km, consumul in Bacau imi scade pana in plaja 8.5-9.

 

Altfel, 10 si peste nu ar fi ceva anormal.

Insa cel mai ridicat consum l-am ontinut la -20 de grade, cand 5 km i-am facut in 45 de minute.Consum: 13 L.

Eu mai mult de 13 L nu am avut indiferent de trafic si ce am facut.

Cel mai mic: vara, 7 L pe distanta de 20 km, mers lejer, cu ceva ambuteiaje insa am mers linistit.

 

Dar repet, daca ma uit la consum dupa 2 km de mers, sub 10 nu vad, asa ca e irelevant consumul pe distante mai scurte de 4-5 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este diferenta mare intre consumurile unui break si hatchback?
M-ar interesa pe viitor achizitionarea unui break de 1.6 ca apoi sa il pun pe GPL.Cam ce greutate are breakul?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar trebui sa fie diferenta mare, decat doar la incarcare maxima.

Gandeste-te daca exista diferenta mare intre un hatch cu rezervorul plin si altul cu rezervorul pe jumatate.

Si ai raspunsul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai presupune si tu ca s-a scos catalizatorul dupa ce ai facut itp, nu? Asteptam un raspuns, nu o intrebare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!