Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Tre sa fac schimbul de ulei ,ce imi recomandati,are 158000 km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Calin-b tocmai s-a discutat de ulei o pagina in urma. Foloseste functia Search cu incredere, altfel n-o sa mai inteleaga nimeni nimic din topicul acesta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut. am o problema cu motorul, 1.6 azd, mi se aprinde check engine INTERMITENT si tremura foarte tare motorul la relanti, in mers parca ar merge in 3 pistoane...ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca clipeste ai sigur arsa o bobina de inductie.

Scoate pe rand bobinele din capul bujiilor si asa depistezi cea defecta. Deci doar le scoti din capul bujiei, nu deconectezi mufele din bobine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat una, ca nu dadea scanteie si si-a "revenit" check engine, nu se mai aprindea intermitent, ramanea doar aprins, dar acum, dupa vreo 20-30 de km tot asa face...in plus, le-am mai schimbat intre ele si tot asa, isi revenea putin, apoi iar era intermitent

Modificat de catalin081
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am depistat o problema ciudat astazi: cand dau drumu la clima la ultimele 2 liniute spre maximum, apare o vibratie fina in pedale, in consola centrala (partea cu scrumiera). Am scos aeroterma, crezand ca a intrat ceva pe la ea, insa nu am gasit nimic. Aeroterma nu are absolut deloc joc in ax. Se mai aude si un zgomot usor ciudat cand deschid clima ( cladura, nu AC) pana la ultimele 2 trepte. A mai avut cineva o problema asemanatoare si ma poate ajuta cu un sfat? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat clapeta de acceleratie ,dar nu are nuci o garnitura sub ia,nu ar trebui?ce sa pun acolo,nu va sufla fara garnitura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibrate, si la mne tot asa se manifesta. Probabil nu mai e centrata perfect chiar daca la mana nu simti. Eu anual gresez lagarele si evit pe cat posibil sa folosesc la maxim aeroterma. La rece daca face zgomot la fel, din cauza uzurii in ax, Poti folosi pt ungere un ulei ceva mai gros . Eu folosesc Wurts hhs2000 si sunt f multumit de cum se comporta in timp.

 

Caline, trebuie sa aiba o garnitura de cauciuc insa aceasta e prinsa de galeria de admisie si sta fixata de aceasta. Eu de cate ori am dat clapeta jos garnitura a stat fixata acolo. Daca in schimb vezi santul unde trebuie sa stea garnitura si nu ai nimic acolo poti folosi silicon rezistent la temperatura pt etansare. Pana la urma acea garnitura nici n se gaseste de cumparat separat, facand practic parte componenta din galeria de admisie. Doar la dezmembrari sa gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit-o merci,era in santul ala,deaia nu am vazut-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai gasit-o, insa pentru a fi sigur ca etanseaza bine umezeste putin garnitura inainte sa montezi clapeta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! am un vw bora(al cumnatei mele) 1.6 benzina ,77kw , doua axe, fabricat in anul 2000 .Are urmatoarea problema:la rece merge f bine , dupa 10 minute de functionare incepe sa trepideze f tare si se aprinde chek engine practic motorul merge in 2 pistoane, la scanare vag am ca eroare :rateuri multiple la diferiti cilindri. am inlocuit pana acum cu piese noi:bujiile , fisele de a bujii, bobina de inductie cu tot cu modulul electric de pe ea, egr ul,si masina merge la fel. problema persita cam de doua luni si nu gasesc rezolvare! Aa au fost curatate si injectoarele cu ultrasunete la Boch. am senzatia ca ramane fara curent pe injecoare! in acest sens mi am permis sa montez 4 beculete mici de bord(1,2 w) in paralel cu cele 4 injectoare si am constatat ca atunci cand intra in vibratii intradevar 2 injectoare nu mai au curent (doua inectoare aleator:fie 1 si 4 fie 2 si 3 fie 2 si 4) .Solutia este sa sterg eroarea sau sa opresc motorul ca sa isi revina...  S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Sa fie calculatorul de motor defect? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

initial verifica de la mufa ecu pana la injectoare firele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o problema cu egr,imi aparea eroare egr,l-am dat jos ,l-am curatat,si pe el si clapeta de acceleratie,cu borna luata jos,le-am pus la loc,am cuplat bateria,si dupa un drum de cativa km sa stins singur martorul motor ,si masina mergea ff bine ,dupa mai multi km prin oras,mi s-a aprins dinou martoru ala galben ,ce poate fii? Masina parca nu merge la fel de bine si parca consuma mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adapteaza clapeta,in primul rand si apoi vezi si ce erori ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Acum ca a dat frigul asta de crapa pietrele masina mea face figuri la pornire dimineata. De exemplu dimineata asta au fost -8 grade si masina a pornit destul de greu. Bateria a fost schimbata anul trecut si am pus si senzor de temperatura a lichidului de racire acum saptamani, senzorul montat a fost cel OE.

Mecanicul mi-a spus ca problemele nu vor inceta si ca el recomanda sa fie schimbati tachetii hidraulici deoarece pierd presiune (ceva de genu).

 

Voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun baiatul....:)eu as incepe cu bujiile pt ca la tachetii fac zgomot la pornire(tacane) aca se dezamorseaza de ulei iar masina la pornire are nevoie de curent ,benzina si aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile au fix un an de zile de cand au fost schimbate. Bobinele de inductie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal ca rola intinzatoare de pe distributie sa se miste aprox. 1 cm poate nici atat in timpul functionarii motorului?

cureaua e stransa nu e moale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta si pe mine cineva? GOLF 4 1.6 16V cod BCB, imi apare/intermitent si dispare martorul check engine, masina isi pierde din putere, si sunt nevoit sa opresc si sa pornesc masina de 2-3 ori pentru a nu mai avea acea lipsa de putere (martorul check engine ramane aprins). am schimbat cam tot la motor distributie pusa la punct (verificata si de reprezentanta) , bujii noi NGK, 2 bobine deoarece erau duse verificat firul de la injectorul 2 care imi dadea misfire-remediata problema, tampoane motor, sonda catalizator noua, clapeta + EGR curat (si teava) si adaptate, nu mai stiu ce sa ii mai fac ma gandesc sa deschid motorul. am si trepidatii la relantiu mai ales dupa anumita temperatura......astept sugestii....si.....ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat clapeta de acceleratie si EGR,acum trebuie sa le adaptez,cum fac asta,cu VAG COM,pe ce canale se face ,si cun trebuie sa fie motorul ,cald sau rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta si pe mine cineva cu un mecanic/ electician bun din bucuresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut de ceva vreme schimbum de ulei la masina din semnatura,am pus 10 w 40 Motul,de cand l-am pus masina scoate fum aldastrui mult si la rece si la cald,si mananca ulei destul de mult,cam un litru la 1000 km,ce sa fie baiul,cu uleiul vechi nu mia mancat un gram si nici nu scotea fum albastrui,,,dar nu mai stiu ce ulei a fost ca am pierdut cartea ,,,ce ma sfatuiti sa fac ,ce ulei sai pun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc Castrol 10W 40 de 3 schimburi , de cand am luat masina, si nu completez deloc.

Masina am luat-o cu 123xxx km pe bord (care nu cred ca sunt reali) si acum are 141xxx.

Inainte nu iti consuma deloc?

Modificat de sebax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!