Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Atasez un printscreen cu valorile egr-ului afisate pe VCDS.

Este normal ca in campul 3 (de la staga la dr) Voltage sa oscileze doar in plaja de 0.940V-0.975V?

Testat cu motorul la temp de 90 grade , turata intre 670-5000 rpm nu sare de aceasta valoare. Nu cumva  egr-ul meu este blocat pe inchis?

post-22767-0-64640000-1373871128_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e in regula. Ai dat si pe campul 70 niste teste? Desigur tot asa accelerata. Daca ar fi blocat pe deschis, ceea ce am avut si eu, dadea din start eroare Excesive Flow. Oricum la ce jeg se depune pe EGR-teava-Clapeta, eu recomand o curatare anuala, nu cred ca dureaza mai mult de o ora toata miscarea odata ce ai facut-o o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot mi se aprinde engine de la sezorul de oxigent de sub masina.

L-am sters dar tot apare.

Prima data anul trecut in decembrie si nu s-a mai aprins pina in aprilie anu acesta.Prima data am observat ca are un fir rupt care era adaugat cu o bucata si cind am pus mina pe el,  am ramas cu el in mina .Am pus o bucata noua si am izolat-o, am sters eroarea si nu am mai avut probleme pina ....

A doua oara s-a aprins in aprilie iar dupa citeva zile s-a stins singur si a aparut acum de-o saptamina din nou, si l-am stins pina acum de doua ori . Sa vad daca se mai aprinde.

Ce as putea face ca sa nu se mai aprinda, sau cum as putea verifica senzorul . Am incercat sa-l dau jos dar nu am reusit , cred ca este intepenit . Cum as putea sa-l dau jos sa-l curat. Am vazut undeva pe internet ca il curata si il pun inapoi.

tensiunea variaza de la 0,2V la 0,9V cind merge motorul. Stiam ca ar trebui sa fie undeva la 0,42V.

Ce ma sfatuiti sa fac.

Modificat de nibas2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ştiu cât de eficientă este curăţarea. Dacă ai obiceiul să mergi subturat, mergi măcar din când în când şi mai sportiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema mai veche se pare ca i-am gasit pe jumatate buba azi.

Reclamam eu ca dupa ce merg putin cu masina si ajunge apa pe la 90 grade incepe sa mi trepideze volanul la relanti, fara fluctuatii de turatie.

Se pare ca trepidatia incepe cand ventilatoarele pornesc.

Acum nu inteleg care e cauza. O fi vreounu descentrat sau se mareste consumul si implicit alternatorul trebuie sa produca mai mult si astfel trepidatul ar fi de la alternator?

Cateva pareri si sfaturi ar fi binevenite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am curata clapeta de acceleratie si valva  EGR .

Clapeta era foarte murdara pe dinauntru iar valva EGR am imuiat-o cu diluant si WD dar inauntru la clapeta nu se curata cum trebuie .

Am montat totul la loc a pornit la a doua cheie dupa ce s-a centrat clapeta si a fost foarte bine fata de cum era inainte .

Nu s-a mai aprins becul engine de la sonda de aer cit timp am fost pe loc, unde am lasat-o pina la 90 de grade . Acceleratia mergea foarte bine si cadea frumos la 700 rot/min fara trepidatii .

Dupa aceea am venit acasa de la mecanic si in timpul mersului mi s-a aprins din nou becul engine de la sonda de aer.

Turatia nu a mai fost cea de dupa curatare, la scaderea spre turatia nominala parca se opreste apoi creste brusc la aproximativ 850 si apoi revine la turatia nominala.

In mers nu o bag inseama trage, dar acea smucitura cind revine la turatia nominala ma trezesc ca la un stop sau oprie pe drum se va opri motorul.Cred ca a crescut acum consumul.

Nu stiu ce sa mai fac.Stie cineva ce ar putea sa aiba si ce sa mai verific.

Nu am VAG com inca iar erorile le sterg cu un Elm 327, care apar din nou a doua zi la primul drum .

Ina ceva de cind am luat aceasta masina nu totdeauna porneste la prima cheie dau inapoi cheia si dupa aceia porneste imediat fara sa mai astept  acele secunde .

Modificat de nibas2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.am un golf 1, 6 variant motor AZD din 2000.l.am cumparat de curand din germania.de cand am ajuns acasa au inceput problemele..tremura la relanti, s.a aprins check engine, cateodata clipeste si nu se mai accelereaza deloc, pe autostrada mers la 140 s.a aprins uleiul am completat aproape 1 l...am fost la mai multi mecanici degeaba..au schmbat bujiile, bobinele intre ele, injectoarele intre ele..aceeasi problema..missfire cilindrul 2..injectorul 2 daca iii scot mufa nu se intampla nimic..si cu injectoarele schimbate tot la fel..au pus fire de la baterie la injector si degeaba..acelasi mers neregulat la relanti..verificat incarcare baterie..egr curatat...ce sa ii mai fac? Poate cineva sa ma ajute..eventual aici cu un sfat sau daca este din ploiesti sa ne intanlim..am facut si compresia, a iesit bine zic ei..peste 13...

Modificat de georgevio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nibas2 Ce erori apar?

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot timpul cind mi se aprinde becul engine, imi da sonda de aer sau oxigen aia de sub masina de la toba din mijloc.

Nu am scanat cu VagCom inca, dar urmeaza sa o fac si cu acesta cred ca o sa-mi iau pentru uzul personal.

Mentionez ca aceasta sonda a avut un fir rupt si inadit cu o bucata de fir, pe care si eu pina acum am shimbat-o de 2 ori. Asa am luat masina.

Prima data ma tinut 6 luni fara se se aprinda nimic in BC.

A doua oara am facut-o acum o saptamana si sterg eroarea iar la primul drum apare din nou.

Mentionez de asemenea ca aceste erori le sterg cu un Elm 327.

Acum sunt sterse dar nu am notat codul erorii.Cind apare am sa notez si am sa scriu pe forum tot ce-mi da Elm-ul, pina am sa-mi cumpar un VagCom.

Ce sa urmaresc sau sa verific?

Modificat de nibas2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cateva intrebari la masina din semnatura : Ce kit de distributie + pompa de apa sa cumpar si daca se poate cateva preturi;pivotii sa ii schimb sau sa ii duc la reconditionat(zicea cineva ca e mai bine la reconditionat,cica sunt niste baiati in TM care ti fac si aproximativ 4-5 ani nu mai ai treaba!?!?!?

Ar mai fi o problema legata de catalizator,acum o luna am fost la mecanic mi-a taiat dupa catalizator si la 2-3 acceleratii mi-a iesit ceramica sparta afara destul de multa (cred ca aproape toata) ce se poate intampla rau pe viitor ?Sa ii pun cat universal ?

Multumesc frumos.

Modificat de luciantm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate nimeni sa imi dea un sfat? Se poate ca ecu sa nu dea impuls pe injector? Parca tremura mai tare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea să ai o problemă la cablajul injectorului dacă zici că scoţi mufa şi  nu se întâmplă nimic şi lucrurile rămân la fel după schimbarea între ele a injectoarelor.

Fă rost de un instrument de măsură, câteva fire şi îţi explic cum se verifică.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms pt raspuns...chestia este ca dupa ce a schimbat injectoarele si bobinele intre ele mergea motorul frumos..a durat doar doua minute...a pus si doua fire direct de la baterie la injector si nimic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te atent la errori, poate cumva este erroare de la Sonda lambda 1 de inainte de cat, care poate s-a dus si trepideaza la relanti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai masoara injectorul,cablajul,scoate'le sa vezi cum pulverizeaza...cred ca mai degraba e o bobina decat un injector.Se duc greu la benzinarele astea.Fa scanare pe engine canalele 14 15 16 sa vezi daca ai missfire.Bujiile sunt ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme la masina din semnatura ce ma sfatuti sa fac?

Tot timpul cind mi se aprinde becul engine, imi da sonda de aer sau oxigen aia de sub masina de la toba din mijloc.

Nu am scanat cu VagCom inca, dar urmeaza sa o fac si cu acesta cred ca o sa-mi iau pentru uzul personal.

Mentionez ca aceasta sonda a avut un fir rupt si inadit cu o bucata
de fir, pe care si eu pina acum am shimbat-o de 2 ori. Asa am luat masina.

Prima data ma tinut 6 luni fara se se aprinda nimic in BC.

A doua oara am facut-o acum o saptamana si sterg eroarea iar la primul drum apare din nou.

Mentionez de asemenea ca aceste erori le sterg cu un Elm 327.

Acum sunt sterse dar nu am notat codul erorii.Cind apare am sa notez
si am sa scriu pe forum tot ce-mi da Elm-ul, pina am sa-mi cumpar un
VagCom.

Ce sa urmaresc sau sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Missfire cilindrul 2,bujiile au o saptamana beru..bobinele le.au schimbat intre ele..tot pe 2 da...scanteie are...merge in 3...nu gasesc un service bun in ploiesti sa ii dea de cap...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablajul injectoarelor sau fa un test de compresie sa nu ai surprize.(presupunand ca ai inversat bobinele iar eroarea a ramas la locul ei initial)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresie a facut mecanicul..doar pe 2 si 3... era peste 13..eroarea nu s.a mutat dupa inversare..a pus un bec si la mufa de la injector..se aprinde..

Modificat de georgevio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul nu se verifică nici prin conectarea lui direct la tensiunea bateriei, nici punând bec în locul lui.

Tensiunea pe care o dă ECU injectorului este aşa:

  • când pui contactul îi dă scurt un impuls de 11-14V, apoi tensiunea rămâne între 0 şi 1V
  • la ralanti îi aplică impulsuri de 10V cu durata de 2ms, asta se vede doar pe osciloscop, mă îndoiesc că mecanicul reuşea să întrerupă circuitul de 500 ori pe secundă cu mâna :icon_confused:

Cauzele pentru misfire pe un cilindru: bujie, fişă, injector, bobină de inducţie, compresie, cablaj. Altceva nu ştiu ce ar putea să fie.

Acum ai două variante:

1. dacă vrei să remediezi tu problemele trebuie să ai cunoştinţe elementare de electricitate  şi ceva îndemînare, faci rost de ce ţi-am zis mai sus, dai de ştire aici şi vei primi sfaturile necesare (pentru ceea ce se poate verifica fără scule dedicate)

2. cauţi un electrician auto care ştie meserie

Altfel discutăm aici până la anul şi nu o să rezolvi nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimb mufele la injectoare are ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba injectoarele, NU MUFELE si scaneaza sa vezi daca se muta eroarea

PS:in stilul asta nu rezolvi mare lucru.Ia legatura cu cineva din zona ta pt mai mult ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat..am scanat..tot pe 2...se uita si mecanicii unul la altul...in sarcina merge..trage mai greu parca este infranata..consuma mai mult..are ceva daca mai merg asa?Sa nu iimi intre benzina in ulei daca nu merge cilindru l 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am o problema care nu i dau de cap si este destul de enervanta am schimbat amortizoarele fata spate cu flanse protecti de praf toate de la sachs pe spate imi bitiie in curbe denivelari sau gropi topaie stinga dreapta adica este  instabila am schimbat bucse lemforder pe spate rugaminte mare cu un sfat ceva .stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de stabila te astepti sa fie ? E destul de usoara. Cu ce viteza intri pe curbe/denivelari ? Si eu la leon peste 60 km/h pe curbe stramte sau denivelari deja simt ca o ia razna, nu cred ca is masini de curse si nici de tras pe ele :)

Ai facut un test pentru joc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!