Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Poate sa fie EGR blocat. Scoate mufa de la EGR si vezi cum merge. Desigur o sa ai eroare de EGR daca faci asta, dar vezi daca mai tremura sau daca iti mai da prima eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr are 2 luni de cand lam cumparat si schimbat ,dar de ce imi da eroarea pe tester dar nu o arata si in bord ,ca inainte se aprindea martorul in bord si stiam ca am o eroare :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut...Poate ma ajutati cu cateva sfaturi.

1.Am presiune mica la ulei abia urca in 2 bari in 5000 de ture. Am desfacut pompa si acolo unde am incercuit sunt niste urme. Este posibil sa pierd presiune de ulei pe la pompa?

2. Axele cu came se prezinta ca in poza atasata. Se observa niste dare facute de tacheti mai ales pe axa de evacuare. Ma gandesc ca nu ajuns destul ulei in rampa din cauza asta s-au format acele dare. Daca dau un unghia pe ele nu apar denivelari adica nu s-a creat adancitura si doar s-a luat acel luciu. Le pot folosii in continuare? Tachetii cum se pot diagnostica daca mai sunt sau nu buni?

Ce marca de sergmeti sa pun? Am inteles ca pe original ar venii pe mahle? a folosit cineva?

Trebuie schimbati neap si cuzinetii de la biela? Ce firma recomandati?

 

Orice parere este binevenita.

 

 

http://img197.imageshack.us/img197/4725/fbimg13615360625342515.jpg

 

 

fbimg13615360625342515.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us
 
fbimg1361536073205605.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us
 
fbimg13615360517238669.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us
Modificat de bgy23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clau1979 - nu e tot timpul obligatoriu sa se aprinda becul in bord la erori. Si eu am mai gasit erori stoacte chiar daca am becul stins. Dupa mintea mea eroarea de la EGR se refera la aer prea mult care trece prin el. Asta se poate intampla ori daca e stricat/blocat/neadaptat dupa montare sau daca trage pe undeva aer fals. Vreo conducta neetansa, de la EGR sau clapeta de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut...Poate ma ajutati cu cateva sfaturi.

1.Am presiune mica la ulei abia urca in 2 bari in 5000 de ture. Am desfacut pompa si acolo unde am incercuit sunt niste urme. Este posibil sa pierd presiune de ulei pe la pompa?

2. Axele cu came se prezinta ca in poza atasata. Se observa niste dare facute de tacheti mai ales pe axa de evacuare. Ma gandesc ca nu ajuns destul ulei in rampa din cauza asta s-au format acele dare. Daca dau un unghia pe ele nu apar denivelari adica nu s-a creat adancitura si doar s-a luat acel luciu. Le pot folosii in continuare? Tachetii cum se pot diagnostica daca mai sunt sau nu buni?

Ce marca de sergmeti sa pun? Am inteles ca pe original ar venii pe mahle? a folosit cineva?

Trebuie schimbati neap si cuzinetii de la biela? Ce firma recomandati?

 

Orice parere este binevenita.

 

 

http://img197.imageshack.us/img197/4725/fbimg13615360625342515.jpg

 

 

fbimg13615360625342515.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

fbimg1361536073205605.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

fbimg13615360517238669.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

In primul rand tachetii ar trebui sa aiba bataie, adica se aude la rece o bataie ca de diesel mai pronuntata! Segmenti poti lua pe Goetze, firma foarte buna, in jur de 90-100 lei pe piston! Nu e o regula sa schimbi cuzinetii de la biela daca sunt in stare buna, dar ca sa fie treaba treaba se schimba! Sunt in jur de 120 de lei pe Glyco! Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am o problema cu pornirea,dimineata sau dupa o stationare de 30 min porneste greu.invarte de vreo 3 ori motorul pana sa porneasca.sau da sa porneasca apoi mai da o data motoru peste cap si dupa porneste,sper ca ati inteles.ce ma sfatuiti sa fac? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica presiunea din rampa de combustibil si senzorul de temperatura al lichidului de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am o curiozitate legat de EGR. In cazul in care sa zicem nu inchide bine si mai lasa gazele sa intre in admisie, este posibil sa infulenteze tuartia motorului, astfel incat la schimbarea vitezelor sa apara mici socuri. Intreb asta pentru ca am avut probleme de genul, iar acum zilele astea am facut o adaptare fara sa o curat si acele socuri s-au diminuat destul de binisor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...a bagat cineva segmenti Goetze la AZD. Cum se comporta?

Cuzineti ce firma recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , am si eu o problema cu masina golf 4 1.6 16v azd variant , cand apas pedala de frana mi se aprinde si o pozitie pe fata partea stanga , de la ce sa fie oare ? :| Precizez ca am si in bord eroarea de la switch stop frana , dar stopurile de frana mi se aprind .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari vreau sa schimb distributia si am cumparat-o pe bucati adica curelele plus role sunt marca bosch doar ca nu stiu ce pompa apa sa cumpar ,daca ma puteti ajuta ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal vreau sa schimb amortizoarele fata ar trebui sa schimb si flansele sau le mai pot lasa ele nu au joc par a fi bune inca,merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k ms, asa  a zis si mecanicu da am  vazut ca nu au joc am crezut ca umbla cu goange merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari vreau sa schimb distributia si am cumparat-o pe bucati adica curelele plus role sunt marca bosch doar ca nu stiu ce pompa apa sa cumpar ,daca ma puteti ajuta ???

Eu cand am schimbat distributia am pus kit Conti si pompa de apa Hepu. Din cate am inteles ar fi cele mai bune.

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari vreau sa schimb distributia si am cumparat-o pe bucati adica curelele plus role sunt marca bosch doar ca nu stiu ce pompa apa sa cumpar ,daca ma puteti ajuta ???

salut...iti recomand graf ca si pompa de apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...a bagat cineva segmenti Goetze la AZD. Cum se comporta?

Cuzineti ce firma recomandati?

 

daca te bagi la asemenea lucrare cumpara piese pe original , service-urile VW ofera de obicel un doscount de pana la 25 % pt masinile vechi ca ale noastre, vad ca esti din Craiova , cauta un nr de tel de la un dealer VW si suna sa vezi cat de duc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Goetze e o firma f buna pe AM! Pe original costa foarte mult piesele si nu renteaza, adica sa te duca in jur de 3000 de lei lucrarea, poate si mai mult nu mi se pare prea ok! Se gasesc si AM piese de f buna calitate! Cuzinti, probabil te referi la cei de la biela, poti merge pe Glyco, iarasi o firma f buna!

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut 2 printscreen-uri la relanti si in turatie cu vcds. Nu ies gazele imi indica amestec prea bogat iar la relanti cand misc stanga/dreapta de volan imi fluctueaza relantiul. Puteti sa imi interpretati si mie valorile care se vad? Este ceva in neregula? Mi se pare ca lambda ar avea valoare prea mica.

post-22767-0-53607600-1362669243_thumb.j

post-22767-0-49425500-1362669256_thumb.j

Modificat de bgy23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masinile autohtone era lipsa masa la stopul din partea care se aprinde ..., verifica papucul de masa sa nu fie oxidat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt posesorul unui golf IV, motor 1.6 16V benzina, AZD. Masina a fost a tatalui meu care mi-a dat-o mie in folosinta. Am condus Fiesta si renault scenic si ambele sunt mult mai silentioasa ca motorul de pe golf. La golf am impresia ca am diesel sub capota in nici un caz benzina.Toate consumabilele sunt schimbate deci nu cred ca asta ar fi problema.Ma gandesc ca obisnuinta cu sunetul de pe celelalte masini ma face sa cred ca benzinarul este foarte zgomotos?

 

sall...si eu am un AZD deloc zgomotos ...chiar nu se aude motorul la relanti ...in rest super multumit ...deocamdata

recomand pompa de apa HEPU GERMANIA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari din nou ,astazi am pus testerul pe masina si am gasit 2 erori :------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine
   Controller: 036 906 034 BH
   Component:  MARELLI 4MV       3773
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 01317
2 Faults Found:
16786 - EGR System: Excessive Flow
            P0402 - 35-10 - - - Intermittent
17588 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Short to Plus
            P1180 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0010 0001
prima o stiu ca am mai dat de ea dar a 2 e noua si din cate am inteles ar fi legat de sonda lambda 1 ,ma puteti ajuta sa aflu daca sonda 1 este defecta ,???
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică mai întâi bine firele de la sondă să nu facă scurt pe undeva. Se poate verifica cât de cât şi cu instrumentul de măsură dacă este bună, numai că este cam dificil pt că verificarea se face cu mufa conectată deci trebuie identifici firele respective şi să le înţepi ca să poţi face măsurătoarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut 2 printscreen-uri la relanti si in turatie cu vcds. Nu ies gazele imi indica amestec prea bogat iar la relanti cand misc stanga/dreapta de volan imi fluctueaza relantiul. Puteti sa imi interpretati si mie valorile care se vad? Este ceva in neregula? Mi se pare ca lambda ar avea valoare prea mica.

Bgy,

 

Mie mi se par bune valorile sondei

 

Desi ideal este un raport de 1, in practica niciodata nu vei avea acest raport deoarece : puterea maxima stiu ca se obtine cand aceasta valoare este intre 0.85 si 0.95, deci cand i se da motorului un amestec ceva mai bogat decat ideal.

 

Apoi, valorile de mers la ranati e un amestec bogat, cel cand e motorul rece este extrem de bogat, deci toate valorile sub 1, cand se merge in regim partial se merge in regim usor sarac pt a obtine un consum mai bun, iar in load, cand se trece de 80% incarcare, se merge iarasi pe amestec bogat.

 

Deci, niciodata practic nu se va obtine valoarea de 1.

 

Apoi, in grupul 6, ultima valoare reprezinta daca nu ma insel compensarea de scurta durata, care trebuie sa fie in intervalul de +- 10%. La tine cum e -4 zic eu ca e bine.

 

Deci sondele ar functiona corect.

 

Bujiile cand le-ai schimbat ultima data?

Bobinele sunt ok?

Filtrul de aer in ce stare este?

 

Din start iti spun ca rotirea volanului nu are voie sa influneteze turatia la ralanti sub nici o firma

Doar in cazul in care se roteste la maxim volanul ecu intervine suplimentar in mersul motorului, scrie acest lucru si in carte, insa in rest ar trebui sa se stabilizeze in mod normal turatia fara nici un fel de pbme.

La mine nu se sinte nici o fluctuatie nici chiar la rotire completa a volanului, in schimb aud cum pompa lucreaza mai tare. Poate pt o fractie de secunda ar da sa scada insa ecu stabilizeaza imediat turatia.

 

Daca nu se face acest lucru, sunt cateva cauze care acum imi vin in minte:

Fie arderea nu se realizeaza corect deci nu se poate interveni fin in turatie,

fie clapeta de acceleratie e  murdara sau/si necalibrata, astfel incat nu se pot realiza ajustari fine in turatia motorului.

 

Nu stiu daca al nostru azd are vre-un senzor de presiune pe traseul de servodirectie, sunt unele motoare care au asa ceva, eu cred ca ecu citeste doar unghiul volanului iar cand acesta ajunge la maxim atunci stie ca trebuie sa ajute si pompa de servo prin turatie.

 

Dupa mine la azd, stabilitatea turatiei cand se roteste partial volanul tine doar de functionarea buna a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...Am un golf 4 1.6 16 v AZD. Acum 1 luna si ceva 2 am observat ca se aude un zgomot sub motor. Cu o zi inainte am mers cu masina si totul era ok...cand am pornit masina a doua zi se auzea motorul un pic mai zgomotos...m-am gandit ca o fi sparta vreo conducta de la esapament si am zis sa las pana se incalzeste sa ma uit sub masina...Azi m-am bagat sub ea si nimic anormal..nu e spart nimic,dar zgomotul se aude ca si cum ar fi sparta toba,se aude sub motor,mai ales cand accelerez in deal,e ca si cum ar fi pe motorina motorul. Uleiul nu l-am schimbat de vara trecuta. Si de cateva zile mi-a aparut eroarea SERVICE JETZT. Ce ar putea avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!