Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

53mad filtru am sa il schimb doar ca sa elimin zumzanitul ,sonda lambda 1 eu am schimbato tot cu una sh si nu sa schimbat nimic la masina nici mers si nici consum .Inainte de eroare aveam un consum ok adica in oras nu depaseam 10% scoteam si 7% in oras ,dupa ce a aparut eroarea cu senzorul map adica 17566 sa dereglat si consumul ,de 4 zile de la ce a umblat mecanicul nu a mai aparut eroarea dar consumul e exagerat ,si aseara a zis ca de la tacheti si ca nu se amorseaza creste si consumul :( sincer nu mai inteleg nimic si sunt demoralizat parca regret acum ca am luat golf 4

Ma poate ajuta cineva cu niste valori la sonda lambda 1 ,adica intre ce valori ar trebui sa stea si sa functioneze corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă si supapa de la canistra de vapori dacă este închisă cu motorul oprit. Scoate furtunul de vacuum, bagă in locul lui alt furtun si trage aer, dacă se lipește furtunul de limba si tine vacuum atunci ii buna supapa dacă nu tine atunci ii blocată pe deschis tot timpul si trage gaze din rezervor tot timpul ceea ce nu-i bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce este aceasta piesa? Este sub masina. 1.6 16 valve

post-102192-0-87053700-1444738872_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo este mufa de legatura a sondei lambda care vine montata dupa catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

OFF: azi am obtinut numerele finale. Astept talonul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ce tip de bujii recomandati pentru acest motor? Ma refer in primul rand la numarul de electrozi,unii se plangeau ca au probleme cu unele tipuri de bujii cu 4 electrozi......

Modificat de santinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beru Z176

NGK PZFR6J-11

Bosch FR7HPP33+

Denso PKJ16CR-L11 sau VK16 (asta are preţ dublu faţă de cealaltă)

 

Toate au 1 electrod. Cele cu 4 sunt pentru AUS sau ATN nu pentru AZD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai buna varianta intre Beru si NGK care ar fi?

Modificat de tommy_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NGK parerea mea.

Pornire mai greoaie de cand s-a facut mai frigut, de parca nu se amorseaza pompa de benzina bn... Porneste si din prima cheie daca o tin mai mult, pana acum pornea la sfert, acum o tin cam de doua ori si porneste. Daca nu porneste din prima cheie la a doua porneste la sfer ca vara.

Eu suspectez bujiile, sau macar unele din ele...

Nu am nici o eroare stocata...

Voi ce credeti? A mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui contactul si aștepți pana se sting toate becurile ? Am observat ca pornesc greu așa, eu pun contactul si dau la automat când se stinge becul de la airbag si pornește foarte ușor de fiecare data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de pareri colegi!

 

@merisanubgd asa am patit eu dar iarna pe cand erau gradele sub - ... Dar ma gandesc ca daca ar fi pompa ar fi facut figuri si pe vremea mai calduta.

 

O problema asemanatoare am eu fie vara fie iarna: daca pun contactul si las mai mult timp (2-3 min) trebuie sa invarta de mai multe ori pana o prinde, daca dau cheie cum bag cheia in contact o ia la sfert. 

 

Posibile cause?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Fiind disperat ca nu gasesc sursa unui troncanit de pe partea dreapta spate am dat jos roata si carenajul sa gasesc sursa zgomotului. Am vazut ca sub carenaj este gatul de la rezervor si cand am lovit putin gatul am auzit acel troncanit care se aude in masina atunci cand trec peste denivelari, etc. Intrebarea mea este daca asa ceva este normal si chiar este ceva piesa mobila in gatul rezervorului care face zgomotul?

 

Tot sub masina in dreapta locului unde sta roata de rezerva mai exista o piesa de plastic care atunci cand este atinsa troncane urat...

 

Ceva idei?

 

Am atasat cateva poze cu piesele in cauza...

post-114571-0-77181500-1445187459_thumb.

post-114571-0-29160700-1445188503_thumb.

post-114571-0-33924400-1445188547_thumb.

Modificat de negrufabian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La piesa din ultimile doua poze la mine lipseau clemele de prindere si troncanea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat și la mine ca a mai rămas doar una și aia ruginita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am improvizat, ca nu am gasit cleme dalea. Ex: o saiba mai mica cat sa intre putin fortat pe surubul ala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul de la saiba este N90335004.

 

Merg maine pana la reprezentanta ca in toata agitatia de ieri cand am dat jos carenajul am pierdut cheia de la prezonul antifurt dupa ce am pus roata :)

Poate au pe stoc tipul asta de saiba...

Sper sa fie si la mine asta problema ca de 1 an face galagie.

post-114571-0-57335400-1445194127_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, nu mai dati bani pentru saiba aia.

Eu am taiat o bucata rotunda dintr-o cartela telefonica si am facut o gaura in mijloc mai mica ca surubul care iese din caroserie si am impins pana la baza.

Desi e caldura (am prins inapoi tabla care e pusa intre esapament si caroserie) nu am nici cea mai mica problema cu ea.

Se tine foarte bine, nu s-a desfacut, si nu s-a topit.

Chiar am tras de table aia si n-a venit jos nici asa, deci ... Coafura rezista :-D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NGK parerea mea.

Pornire mai greoaie de cand s-a facut mai frigut, de parca nu se amorseaza pompa de benzina bn... Porneste si din prima cheie daca o tin mai mult, pana acum pornea la sfert, acum o tin cam de doua ori si porneste. Daca nu porneste din prima cheie la a doua porneste la sfer ca vara.

Eu suspectez bujiile, sau macar unele din ele...

Nu am nici o eroare stocata...

Voi ce credeti? A mai patit cineva asa ceva?

În fiecare iarna pățesc și eu la fel chiar și după ce am schimbat senzorul temperatura lichid răcire și bujiile. Dacă țin contactul 3-4 secunde pornește bine, dacă nu, nu! Am mai citit ca ar putea fi și de la pompa de benzina ca nu oferă presiune cat trebuie. Părerile sunt împărțite și eu tot țin contactul...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa pun de mai multe ori contactul si sa invart cheia pe urma dar tot aceasi treaba.

Eu o sa fac in asa fel cum ai place la masina, las sa bazaie un pic si dau sa invarta.

Important e sa porneasca .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care ati facut segmentare la aceste motoare, cum ati suspendat blocul motor dupa ce ati demontat chiulasa si baia de ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema cu pornirea greoaie la temperaturi scazute si la AZD-ul meu. Nu am erori la scanarea cu VAG-COM. Am schimbat bujiile, urmeaza sa schimb filtrele de aer si benzina si sa verific pompa de benzina sa nu aiba depunere ceva... Precizez ca ceva probleme simt si in mers cand o accelerez in depasiri trage greoi in functie de cum apas pedala si sunt momente in care o accelerez, nu se simte nimic si deodata incepe si trage...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sergiu D Nui nevoie sa dai neaparat motoru jos se poate face si pe loc,io asa lam facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!