Jump to content

Problema Golf 1 1.6 CIS


B09DUB
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Am urmatoarea problema: masina porneste foarte greu indiferent daca e rece sau cald motoru, asta de cand i-am schimbat instalatia electrica si sta foarte turata (2000 RPM)+ variatii f mari de turatie. din acest motiv consumul este un pic ridicat (25 la suta) :D

si se incinge imediat (5 min). Nu stiu exact cum lucreaza acest sistem, mai exact senzorii de pe motor cu regulatorul auxiliar de aer, al 5-lea injector si regulatorul de presiune de pe bloc.

Orice mufa as scoate de la acestea, nu se intampla nimic.

Daca poate cineva sa ma lamureasca modul in care lucreaza injectia CIS as fi recunoscator, intrucat pe net nu am gasit decat schema electrica, din care nu am reusit sa inteleg mare lucru.

Va multumesc anticipat!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o intrebare:

Un electrician bun stie cineva?

Danke!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o intrebare:

Un electrician bun stie cineva?

Danke!

<{POST_SNAPBACK}>

Daca ne spui din ce oras esti, te indrumam!

Pe forum sunt: Answers, electricu" - Buc.; vioelectric - Sighet; probabil si altii pe care nu-i stiu eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasesti pe net tot ce ai vrea sa stii despre

Bosch K-Jetronic, fiind destul de comuna:

iti dau eu niste linkuri aici daca ti-e lene sa cauti :

http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page03

http://www.users.bigpond.com/INTERJECT/KSITEPLN.HTM#Why%20is

http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de posturi si scuze ca am omis completarea profilului.

Super linkurile! De msk stiam, de acolo am si luat schema , dar nu corespund multe.

Ori e pt america, ori e sist mai nou de k-jetronic, habar n-am...

Maine o sa ma ocup serios de masurari.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai regulator de presiune de control pt la rece incearca sa vezi ce-i cu ala.

Din ce spui tu nu e electrica problema daca scoti mufele si nu se intampla nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@codresali: ba e problema, pt ca mie nu-mi vine nici un fel de tensiune la regulatoare nici cand e rece nici cand e cald motoru.

@scirocco: nu mi-e lene sa caut , am gasit toata documentatia de injectie, dar pt instalatia electrica mea nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E problema ca nu-ti vine tensiune, dar motorul trebuie sa mearga stabil la cald si fara alea. Asa ca verifica asta mai intai si dupa aia ce-i cu partea electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
E problema ca nu-ti vine tensiune, dar motorul trebuie sa mearga stabil la cald si fara alea. Asa ca verifica asta mai intai si dupa aia ce-i cu partea electrica.

<{POST_SNAPBACK}>

un link bun:

http://volkswagen.msk.ru/vw_doc/eva2/FU01/index.html

tare pretentioase is CIS-urile astea ... bata-le sa le bata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!