Jump to content

Problema Ac


drw99
 Share

Postare recomandată

In general toate aceste lucruri sunt gandite, daca nu exista vreun defect la mijloc. Randamentul ac-ului este mult mai mare pe recirculare, dar dupa perioade lungi de timp este bine sa se comute pe aer de afara pentru operioada de cateva minute pentru a reimprospata aerul din habitaclu.

Am tot citit si la sectiunea Fabia dar nu am gasit : Are idee cineva pe unde se evacueaza apa produsa din condensatie? La logan spre exemplu prin orificiulde evacuare se introduce solutia de curatare si dezinfectare a instalatiei de climatizare. Eu am facut aceasta curatare la inceputul sezonului cald pt toate masinile si la nici una nu apareacel miros neplacut. Un spray Wurth pentru 2-3 utilizari costa 70 Ron, dar eu zic ca merita sa intretii sistemul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apa din cate am observat eu se evacueaza pe undeva pe sub masina chiar prin spatele scutului.... cred ca furtunul e undeva pe langa caseta de directie in partea dreapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PanzerProblem

la mine tocmai ce am descoperit ca apa rezultata din condens se evacueaza direct sub mocheta pasager dreapta si e tot timpul uda .... nu curge nici un strop sub masina. Unde trebuie sa ma uit exact ?

Modificat de PanzerProblem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceeasi problema. Incearca sa dai jos filtrul de polen si sa-l pui inapoi. Se pare ca la mine nu era pus bine la loc si probabil si-a bagat si mizeria coada pe acolo pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,am si eu o problema cu AC-ul si sper ca am nimerit bine topicul.Ventilatorul baga aer cu putere,nu se aud zgomote cum am mai citit pe aici,problema mea este urmatoarea : cand apas butonul AC imi apare pe displayul de bord AC dar clipeste in continuu (in mod normal statea aparea scris AC si ramea asa pana il decuplam) ,eh acum daca palpaie nici ca mai raceste .Care credeti ca ar fi problema dar mai ales rezolvarea ? :offtopic: .M-am gandit da vreun contact imperfect la apasarea butonului dar am zis sa nu dau jos masca aceea de pe bord degeaba plus ca lipit de butonul de AC este acela de reciclare care functioneaza perfect.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai potrivit lucru in cazul asta ar fi o diagnoza pentru a nu trage concluzii pripite. Vezi eventual prin zona ta cine are vag-com... Poti sa iei in calcul si intalnirile vwforum din orase apropiate... (asta daca nu vrei sa mergi direct la service)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cate am citit eu cred ca ai o problema cu freonul, du-te la un service unde iti poate verifica instalatia, nu neaparat la un service seat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
da, si la mine se porneste automat recircularea cand dau drumul la AC, daca tin bine minte, cand am citit manualul de utilizera a masinii, e un lucru normal, ca si atunci cand e ventilatroul pornit si cuplezi masarierul porneste recircularea, asta e ca sa nu intre gaze in masina:D

iti porneste automat recircularea in momentul in care ii dai marsarier ca sa nu intre noxele in masina.

daca porneste si cand apesi butonul de AC, atunci apasa opreste recircularea.

mi se pare ca masina ar tine minte daca folosesti recircularea impreuna cu AC. si la mine daca is pornite amandoua si opresc AC se opresc amandoua. dar daca in momentul opririi AC nu era pornita recircularea atunci si la urmatoarea pornire o sa porneasca doar AC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am alta problema la o Ibiza 2007 1.4 - o scriu tot aici ca sa nu mai deschid un topic nou.

La schimbarea vitezei dintr-a I-a intr-a II-a, dand drumul la acceleratie, acul turometrului cade cateodata sub 500rot/min si se opreste motorul. Relantiul normal sta la 750ron/min. Treaba asta se intampla doar in mers si doar cu AC pornit. Am facut marti o programare in service sa vad despre ce e vorba. Masina are 10.000km.

:D

Ai aflat problema? Si mie azi vara mi-a murit de vreo 3 ori la turatie mica in a 2-a cu Ac-ul pornit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai aflat problema? Si mie azi vara mi-a murit de vreo 3 ori la turatie mica in a 2-a cu Ac-ul pornit :(

N-am mai facut nimic. De cand s-a dus canicula nu a mai facut probleme cu toate ca am folosit AC si pe ploaie sa dezaburesc. E combinatie intre un relanti prost si caldura de afara... cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu atunci dintr-o conjunctura proasta am alimentat de la Lukoil timp de 2 saptamani...cred ca si asta a fost o cauza!

Nici eu nu am mai avut probleme de cand au trecut caldurile alea groaznice :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!