Jump to content

Bocanit La Demaraj Si Frana


Badger
 Share

Postare recomandată

Salut

Am o problema care deja mi-a scos peri albi in ultimele saptamani. Cand se incalzeste masina (sau doar se mai dezmorteste un pic, inca nu mi-am dat seama de cauza), scoate o bataie infundata pe care o simt in podea, la demaraj si la frana (respectiv cand se ridica si se apleaca masina de bot). Am banuit toba de mijloc care e cam apropiata de scutul termic, insa nu e de la aia. Jocuri pe articulatii n-am, tampoane motor+cutie ok, planetarele sunt ok, am ramas si eu si mecanicul in pana de idei. Mai nou am constatat ca uneori, si atunci cand iau viraj pe loc stanga-dreapta are o pozitie unde scoate acelasi zgomot. Ce ar putea fi?

Reparatii efectuate in ultima vreme: schimbate brate directie, bucse punte potor, bucse bascula, amortizoare, flanse amortizor+rulmenti, acum un an am schimbat bielete bara stabilizatoare, bucse bara stabilizatoare si pivoti (nu ca ar fi fost neaparat nevoie de pivoti, insa sunt maniac).

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

etrieru are niste buci de cauciuc...alea tre schimbate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Salut

Am o problema care deja mi-a scos peri albi in ultimele saptamani. Cand se incalzeste masina (sau doar se mai dezmorteste un pic, inca nu mi-am dat seama de cauza), scoate o bataie infundata pe care o simt in podea, la demaraj si la frana (respectiv cand se ridica si se apleaca masina de bot). Am banuit toba de mijloc care e cam apropiata de scutul termic, insa nu e de la aia. Jocuri pe articulatii n-am, tampoane motor+cutie ok, planetarele sunt ok, am ramas si eu si mecanicul in pana de idei. Mai nou am constatat ca uneori, si atunci cand iau viraj pe loc stanga-dreapta are o pozitie unde scoate acelasi zgomot. Ce ar putea fi?

Reparatii efectuate in ultima vreme: schimbate brate directie, bucse punte potor, bucse bascula, amortizoare, flanse amortizor+rulmenti, acum un an am schimbat bielete bara stabilizatoare, bucse bara stabilizatoare si pivoti (nu ca ar fi fost neaparat nevoie de pivoti, insa sunt maniac).

Multumesc mult.


  • verifica bucsele[rulmentii] din capul amortizorului; ridici capota si desfaci capacele negre din capul amortizoarelor.suspenzi masina si esti atent daca caroseria se ridica separat de amortizor,adica ai toleranta intre saiba metalica de pe amortizo si caroserie.e o buccsa cu rulment dedesupt[stiu mecanicii]succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!