Jump to content

Trapa Golf3/Vento


UPO
 Share

Postare recomandată

Salutare. Am un golf 3 si am intampinat o mica/mare problema la el. Imi curge apa in masina prin canalul de scurgere de la sofer de la trapa. Problema era ca toata apa statea in spatele scaunului de la sofer numai ca am verificat fiecare canal si am depistat ca este spart canalul de la sofer la vreo cativa centimetri de scurgere. Intrebarea mea e cum pot sa ajung la fisura respectiva? Trebuie sa desfac tot bordul masinii? multumesc si astept cat de repede va rog cateva informatii ( se anunta vremuri ploioase si tare m-am saturat sa scot apa cu buretele din masina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutam... sunt nou pe forum si proaspat posesor de vento :D... am si eu acceasi problema cu turela. in sus se deschide normal, dar cand dau sa mearga in spate merge numai daca ii dau foarte multe impulsuri de la buton. degeaba o ajut cu mana ca nu se intampla nimic special.... stie cineva cam despre ce e vorba, ca sincer nu prea am timp sa citesc tot topicul asta... numai bine, ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a aparut si la mine o problema la trapa. nu stiu ce s-a rupt, dar va spun simptomele: aceasta piesa(din partea soferului) care culiseaza pe sina geamului, functioneaza doar inainte(spre botul masinii) chiar daca fac comanda manuala sau automata. Deci pot rabata trapa, dar nu o pot inchide. Ce trage acea piesa inapoi? Unde sa ma uit?

post-73058-0-88938700-1288695322_thumb.j

Modificat de alin12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am o mica intrebare, deocamdata nu am probleme cu trapa dar cand o deschid scartzaie de zici ca se rupe. Cam care ar etapele de intretinere? Se unge cu ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar atat? Trebuie o veselina mai speciala sau ce puneam candva la bicicleta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vaselina siliconica - nu strange praf si mizerii ca vaselina normala. Si cel mai bine ar fi la spray ca sa poti da peste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un spray de la Berner cu ulei cred, mecanicii ii mai zic spray cu vaselina dar de fapt e cu ulei, pulverizeaza un lichid unsuros care nu are densitate. Ar merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesa aceea e ceea ce se rupe de obicei pe partea soferului. Daca o sa dai geamul de la trapa jos o sa vezi unde este rupta.

@mihai - pana la urma decat nimic mai bine sa fie unsa cu ceva, dar vaselina normala strange foarte mult praf da aceea am zis de vaselina siliconica. Mai poti folosi si spray de uns lantul la motocicleta (cel cu teflon - e ~20ron la benzinariile Mol); nici el nu aduna praful si eu am observat ca tine mai mult decat vaselina siliconica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa fac o fotografie la acel spray ca sa nu ma apuc sa dau si dupa sa am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar atat? Trebuie o veselina mai speciala sau ce puneam candva la bicicleta :)

Bine daca ai alte pretentii fa-i comanda de niste grasime de balena . Cand va aud asa mofturosi imi vine sa ma duc si sa nu mai ma intorc ca n-am ce gasi in tarisoara asta. D'aia n-are ursu coada ca nu ungem trapa cu vaselina nu stiu de care. Du-o la un service eventual sa ti-o greseze acolo :))

Apropo...si vedeti ca s-a mai vorbit de nenumarate ori despre trapa si problemele ei. Dati un pic inapoi si o sa vedeti si cum se da jos si cum se greseaza. Bafta.

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce te aprinzi asa, chiar m-am uitat pe mai multe posturi si nu gasesc decat metode de a repara trapa si nu de a preveni defectiunea ei, am pus o intrebare unui membru care a facut operatia asta cu trapa lui.

Vaselina siliconica - nu strange praf si mizerii ca vaselina normala. Si cel mai bine ar fi la spray ca sa poti da peste tot.

Un WD40 ar merge?, ca am vazut pe eticheta ca nu e bun doar pt. a debloca ruginituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Focusdesign 1.9 GTD

Eu am folosit WD 40 la inchizatorile de la usi cand am montat si inchiderea centralizata. Vreau sa spun ca WD 40 mi-a scos toata vazelina de acolo si mergea si mai greu ca inainte. Eu unul, nu recomand WD 40 pentru asa ceva

Modificat de Focusdesign 1.9 GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informatie, am dat pana la urma cu un spray cu ulei de la Berner, deocamdata culiseaza destul de bine acum sa vedem cat va rezista acel strat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie un strungar foarte bun, care sa refaca toate piesele trapei, apoi schimbate cu cele cun otel

piesele originele, sunt facute din antimoniu, un material foarte prost, casant, care nu rezista la tensiuni mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il am pe tata care e strungar de meserie :) , faceti o schita cat mai exacta cu piesa (cu cote cu tot) in cauza si poate reusim ceva, oricum din cate stiu la strung se fac piese cilindrice si din ce am vazut piesa in cauza are cu totul alta forma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ mihai15mai nu ma aprind dar cand puneti niste intrebari care si un copil de 10 ani iti zice sa ii dai cu vaselina ....atunci imi cam sare tandara. ce naiba...?

WD40 este un fel de degripant si dezumidificator. Eu am dat in capacul delcoului ca sa numai faca condes si vad ca merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie un strungar foarte bun, care sa refaca toate piesele trapei, apoi schimbate cu cele cun otel

piesele originele, sunt facute din antimoniu, un material foarte prost, casant, care nu rezista la tensiuni mari

trebuie un frezor. Nu se poate face la strung. Eu mi le-am facut din dur-al (frezorul le-a facut, nu eu) dar din pacate nu mai am piesele rupte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

@phun Ungerea sinelor trapei se face cu vaselina speciala VW G 000 450 02 acum am gasit in manual, se pare ca nu merge cu grasime de balena :blah_::blah:

Si se specifica clar sa nu se foloseasca vaselina obisnuita multifunctionala deoarece nu se asigura o functionalitate buna a sinelor structurii.

:offtopic: Deci te-ai cam aprins si ti-a sarit tzandara degeaba :D . E bine sa studiezi si sa ai argumente clare inainte sa te iei de membrii forumului si sa arunci cu noroi.

Modificat de mihai15mai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Domnilor am si eu o intrebare . Nu s-a mai discutat (s-ar putea sa fie nevoie sa deschid un topic nou)

Cei care ati avut inchidere centralizata din fabrica si trapa atunci cand inchideti masina puteti inchide si trapa.

Ei bine pentru cei care nu au avut inchidere OEM si si-au montat ulterior una aftermarket se poate face ceva ca sa se inchida trapa utilizand instalatia aceasta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu generalizez, insa eu am intilnit functia de inchidere a trapei legata de funtia confort la geamurile electrice. Aceasta presupune la tinera cheiei pe pozitia inchis mai mult de o secunda se ridica toate geamurile si se inchide trapa. Problema cu alarmele este de a face cumva sa mentinem semnalul de inchidere un timp mai lung, dar numai la inchidere. Asta deoarece daca ne folsim de functia majoritatii alarmelor de a mari impulsul de la 0,4 la 4 sec va duce si la coborirea geamurilor la dezarmare. Repet nu generalizez e posibil sa fie si alte variante

Modificat de e13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tracto da se poate. am eu asa ceva. unitatea trimite un semnal la portiera pentru 30 de secunde (ca si cum ai tine cheia in portiera pe inchis 30 secunde) si atunci se inchid geamurile, si apoi trapa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt tracto-eu nu am geamuri electrice dar cand inchid usa(inchidere centralizata)tin cheia putin mai lung si se inchide si trapa

Modificat de ady333
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeai mai atent iti dadeai seama ca nu am mentionat geamurile electrice. Am mentionat de masinile care au avut trapa si inchidere centralizata din fabrica ca au aceasta functie.

Eu am trapa dar nu si inchidere din fabrica. Mi-am montat acum inchidere dar cum pot face sa mi se inchida trapa ca pe original?

@alin12 ce modul de 30 sec ai si cam cat costa ?

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!