Jump to content

Relantiul Slab Cand Este Motorul Cald


soft
 Share

Postare recomandată

sal am si eu o mare problema cu masina mea care este un golf 3 gti din 94 cu moror de 2000 si cand este motorul rece merge masina ceas insa dupa ce trece apa de 90 grade la relanti face de parca ar fi o drujba daca stie cineva din ce cauza face asa rog sa ma ajute ca nu stiu ce sa ii mai fac am schimbat si motorasul de relanti si tot asa face va rog mult daca stiti ajutatima si pe mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat sonda de temperatura? S-ar putea sa nu mai functioneze, sa nu mai citeasca temperatura iar masina sa mearga cu acelasi amestec si la rece si la cald si sa foloseasca socul in continuu. Dar ar trebui sa miroasa a benzina si sa "dea in nas" la acceleratii bruste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi si unde se afla acea sonda ca nuprea ma pricep si cum o verific

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu sonda de temperatura am avut-o eu la un opel vectra; nu stiu exact unde e la golf dar sunt sigur ca un test cu VAG-COM ar descoperi daca e de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mai stie si altcineva din ce cauza face asa rog sa ma ajute si pe mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu am aceeasi problema. Dupa ce termin cu inmatricularea (care o sa dureze ca este o coada la programari RAR...) o sa fac un vag si o sa vad care-i treaba si revin atunci cu post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat tot la masina si tot asa face... ma repet cu problema mea - cand e mai rece afara si motorul ajunge intre 70 si 80grd apa incepe sa vibreze relantiul (fluctuatii intre 500-900ture). ca sa remediez problema am schimbat asa: regulator turatie, senzor temperatura, senzor filtru aer, verificat tubulaturi, schimbat alternator, schimbat bujii, schimbat curele, .. am si uitat ce am mai schimbat)...

ideea e nu te apuca sa schimbi aiurea... fara sa-ti verifice cineva daca piesele care vrei sa le schimbi sunt defecte sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un post deoarece de 2 zile relantiul urca la 2000 de ture. L-am scazut in frana de motor si dupa 7-8 incercari de accelerare si reducere in frana de motor (cam 5-6 min) relantiul revine la vre0 750 de ture unde sta de obicei. Inca nu am terminat de inmatriculat masina si nu am mers sa-i fac un vag. Stie careva care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De schimbat ai schimbat dar... ai corectat erorile stocate in ECU? Un reset ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am descoperit singur care este problema (sonda de temperatura ) am scos mufa si nu mai face asa insa imi sta relantiul pe undeva aproape de 2000 de turatii cand am pus mufa la loc sia revenit la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!