Jump to content

Filtru epurator 1.9 Tdi Pd


lucianwwl
 Share

Postare recomandată

Si garnitura cum se schimba?

Legat de scoaterea furtunului din admisie si aplicarea unui filtru micut pe el nu stie nimic? Pot exista ceva probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura se scoate pur si simplu...

 

ce tip de filtru ? separator de ulei? nu afecteaza cu nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tip din asta asa..

post-87483-0-87193000-1371286934_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am reusit si eu sa schimb filtru epurator la masina din semnatura,e foarte simplu ,imi faceam probleme ca e complicat pur si simplu se trage in sus de plastic,am schimbat si garnitura aceea cilindrica de 2 cm inaltime,la fel se trage usor de ea sau cu ajutoul unei surubelnite,garnitura 6 lei.
Ideea e ca nu vad ce filtreaza acest filtru ca nu are nimic de hartie care sa filtreze ci doar un plastic gol cu niste canale prin el,deci cred ca l-am schimbat degeaba ca tot asa o sa intre ulei in admisie si turbina.Cineva cu raspunsuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mare parte din vaporii de ulei o sa condenseze in acele canale si o sa curga inapoi in motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de aplicarea unui filtru micut pe furtunul care intra in admisie nu stie nimeni nimic? nu ati incercat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Am un 2.0 tdi(110CP) pe un Gold MK6. Imi puteti spune daca acest tip de motor are filtru epurator sau decantor? Din experienta motoarelor anterioare stiu ca epuratorul are panza si se schimba, in timp ce decatorul in cel mai rau caz se curata.

 

Eu m-am uitat in jurul filtrului si la conducta ce intra in filtru se observa urme de vapori de ulei. De aceea intreb daca o schimbare este in discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am un 2.0 tdi(110CP) pe un Gold MK6. Imi puteti spune daca acest tip de motor are filtru epurator sau decantor? Din experienta motoarelor anterioare stiu ca epuratorul are panza si se schimba, in timp ce decatorul in cel mai rau caz se curata.

 

Eu m-am uitat in jurul filtrului si la conducta ce intra in filtru se observa urme de vapori de ulei. De aceea intreb daca o schimbare este in discutie.

 

Nimeni? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut foarte bun subiectul asta de ceva timp ma bate gandul sa fac cv in privinta uleiului bagat in admisie si azi am pus un filtru gen proventul de la mann cu sita in el

 

acest filtru pus de mine e unul de la o centrala termica pe motorina cred ca isi va face treaba f bine in plus are pahar decantor simplu de dat jos

 

atasez imagini pt a da idei celor care vor sa isi confectioneze asa cv fara a da o caruta de bani

 

 

post-81941-0-63406500-1379853501_thumb.j

post-81941-0-75450300-1379853515_thumb.j

post-81941-0-21542300-1379853532_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare. Am un 2.0 tdi(110CP) pe un Gold MK6. Imi puteti spune daca acest tip de motor are filtru epurator sau decantor? Din experienta motoarelor anterioare stiu ca epuratorul are panza si se schimba, in timp ce decatorul in cel mai rau caz se curata.

 

Eu m-am uitat in jurul filtrului si la conducta ce intra in filtru se observa urme de vapori de ulei. De aceea intreb daca o schimbare este in discutie.

 

Nimeni? :)

 

este integrat in capacul chiulasei, nu ai ce sa inlocuiesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare..tare subiectil..si pe mine ma intereseaza rezolvarea lui..

am observat ca la vw lt  filtru epurator are o clapeta din cauciuc cu arc in el si e similar cu cel de la alh ca marile...poate isi face treaba mai bine ca cel de la alh (am cazut si eu ca e doar o carcasa goala..)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

ceva noutati cu filtrul ala epurator? imi amintesc eu rau sau in copilarie tractoarele aveau un borcan mare cu ulei pe capota? sa fi fost ala un fel de filtru epurator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

ala era filtru de aer in varianta romaneasca :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era pre-filtrul de aer . Avea un recipient cu ulei, de o forma speciala, iar cand motoroul aspira aer, niste airpioare il turbionau si praful fiind mai greu decat aerul,  se depunea in laterale, in baia de ulei a prefiltrului.

 

la fel mai exista baia de ulei si sub elementrul filtrat, iar aerul isi schimba directia de curgere exact pe suprafata uleiului, si praful din nou fiind mai greu decat aerul se lovea de ulei si ramanea captiv.

 

Cele mai bune filtre de aer sunt acestea, cu ulei.

Chiar si tractorul avea filtru epurator, pe carter avea un filtru din nylon (un burete) pus pe o teava ce iesea afara din motor. uleiul condensa si se scurgea in baie, iar restul... in atmosfera. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

In legatura cu filtrul epurator:

 

de ceva vreme este foarte mare mizerie - ulei cu mazga in jurul colierului de plastic de la furtunul de admisie si sub palaria epuratorului - pe capacul culbutori.

am sters curat-curat - si dupa 2-300km este la fel...

 

colierul metalic dinspre ciuperca este strans cat se poate, tot da ulei printre furtun si stutul de plastic.

 

Intrebarea mea e mai multe :)

In acel epurator are ce sa se strice? are supapa de sens?

In afara de schimbarea lui (si ma gandesc si a o-ringului de pe capac) si a racordului - exista alta metoda de etansare? Sau mai rau, chiar cu epurator nou va da cu ulei?

Este posibil ca degradarea epuratorului sa imi creasca consumul de ulei intre schimburi?

 

Motor 1.9 TDI ALH.

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@misu - DA si la intrebarea "chiar cu epurator nou va da cu ulei?"

 

ok, si daca e gol pe dinauntru, nu are nici supapa pe undeva???

 

atunci ce se strica in el de trage mai mult ulei in admisie?

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, separator de ulei nu vreau sa imi pun, vreau sa pastrez sistemul original al masinii - insa incerc sa imi dau seama daca este functional, si daca nu, ce sa ii fac sa redevina asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Uite cam asa arata sistemul original al masinii.

post-98189-0-85657400-1415689040_thumb.j

post-98189-0-72045900-1415689048_thumb.j

post-98189-0-05049700-1415689060_thumb.j

post-98189-0-03157400-1415689072_thumb.j

post-98189-0-04541900-1415689082_thumb.j

post-98189-0-53865900-1415689091_thumb.j

post-98189-0-01597000-1415689120_thumb.j

post-98189-0-01436500-1415689129_thumb.j

post-98189-0-61680900-1415689397_thumb.j

post-98189-0-82576600-1415689405_thumb.j

post-98189-0-97333100-1415689420_thumb.j

post-98189-0-55137400-1415689436_thumb.j

post-98189-0-70959100-1415689442_thumb.j

post-98189-0-85629700-1415689449_thumb.j

post-98189-0-00108300-1415689471_thumb.j

post-98189-0-55035500-1415689485_thumb.j

post-98189-0-31863000-1415689736_thumb.j

post-98189-0-78416300-1415689807_thumb.j

post-98189-0-50532300-1415689877_thumb.j

Modificat de ioonnuutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Adica impaslitura aia e filtrul epurator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt niste bureti de sarma.ei fac ca vaporii sa condenseze si sa se intoarca inapoi in motor sub forma de ulei.Eu i.am gasit murdari,ineclaiti.I.am spalat in benzina,a iesit numai negreala din ei..In primele poze se vad ce murdari erau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam eu.

deci exista undeva un filtru :)

 

desfacut capacul scrie pe mine in vacanta asta.

 

nasol ca nu am garnitura noua sa ii pun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!