Jump to content

Care E Problema?:|


J.j
 Share

Postare recomandată

Buna ! Sunt nou pe aici. Am 17 ani....parintii mei au un Vento din'93,1.8 benzinar,EURO 2. Masina e a noastra de un an. De vreo 4-5 luni am constatat ca la pornirea la rece scoate fum albastrui si cu miros urat,dar nu de fiecare data.Imi puteti zice care e problema?

Astept raspuns...Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • J.j

    9

  • sebastian_alex

    7

  • zipp

    5

  • ovidiu89

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se vede si in timpul mersului, consuma ulei? Cati km are masina? Ce ulei folosesti? Da-ne informatii ca sa putem vb mult si bine :rolleyes: eu stiu un lucru sigur, daca masina e ok cat de cat are o boala. Se numeste simeringuri supape. Nu-s 100% ca si la Vento este la fel desi sunt un fel de golf limuzina, dar golfurile 3 au problema asta. Acest lucru inseamna demontat chiulasa si inlocuit simeringurile. Daca motorul nu e ok, segmentat sau poate este uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IN timpul mersului nu se vede...doar dupa pornire vreo 2-3 secunde si nu intotdeauna face aceasta figura:|.Ulei nu consuma,folosesc 10W-40 Mobil 1,179.000 km reali. Mersi deocamdata.

Modificat de J.j
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Unde-i fum e si caldura" stii vb aia... Fumul albastrui e de la consumul de ulei, cat de mic e el, de unde stii ca nu consuma ulei sau in cati km ai constatat ca nu a scazut nivelul? Am aceeasi problema, haleste cam 1l la 10mii, cu fumulet cateva secunde de dimineata. Vezi cat de curat e uleiul, ia in seama ce-a zis si Aerofan, si da-ne de veste.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primul lucru care se poate face relativ usor consta in schimbarea semeringurilor de la supape. Am inteles ca se poate fara da dai chiulasa jos .:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci verdictul e clar....semereingu de supape...la asta s-a gandit si tata...dar nu era 100% (candva lucra la service-u din oras,acum si-a schimbat meseria :) ,dar mai repara masini la vecini,etc) .Uleiul trebuie schimbat la 180.000 :)..deci nu-i chiar cel mai curat :D .

Nu stiu cand o sa facem schimbu la semering...cand o facem o sa va dau de veste...daca mai fumega sau nu la pornire.

(Raul poate o sa faci tu inainteea noastra schimbul de semering,atunci o sa ne zici tu daca mai fumega sau nu).

Multumesc de ajutor...:D

P.S. Tata zice ca se poate schimba semeringu si fara de a da jos chiulasa!!!

Modificat de J.j
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Care e problema?:|

Indicator de ulei in bord si un buzz....mi s-a aprins pt o secunda impreuna cu buzzu acela...asta de vreo 2-3 ori cand urcam un deal mai lung si mai abrupt unde vrand nevrand motorul este in sarcina...sa zicem, aproape de Cluj, dealu' Feleacu ( exemplu concret). Imi poate zice cineva care e problema? ca sa stiu ce sa fac...in cel mai rau caz ce trebuie cumparat/schimbat? Cu un schimbat de ulei dispare problema? Cu uleiul pe care il am in masina este rulat in jurr de 7500km, ulei Mobil1 10w-40 , semi sintetic.

Astept raspuns....

O seara placuta tuturor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic pentru inceput sa verifici nivelul la ulei.E posibil sa fie sub minim si din cauza asta s-a aprins la deal.

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta a fost primul lucru la care m-am gandit si eu...m-am oprit intr-o parcare...am stat vreo 5 minute si am verificat joja..era la maxim...

Mersi

Astept alte pareri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de ulei sau senzorul

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu cumva sa ai depuneri si sa nu isi faca ungere bine.Sau ar mai fi varianta sa fie infundat sorbul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tu spui ca ai verificat si era la maxim...se aprinde martorul si porneste buzz'ul doar in momentul in care ramai fara ulei,eu zic ca e de la senzor.

Bafta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca suna un pic aiurea dar o singura data mi s-a intamplat si mie , sa se aprinda martotu si sa tiuie ( ulei) si era din cauza ca se blocase termostatu pe inchis si aveam vreo 110 grade la apa... verifica si asta , poate te ajuta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur este de la sonda presiune ulei. deasupra filtrului de ulei (dreapta motorului) ai 2 senzori( unul de 0.8 bar-negru si altul de 1.5 bar- alb), scoate protectia de cauciuc de pe ei si o sa vezi ca unul dintre ei tre sa aiba prelingeri de ulei si iti dai seama care este cel cu problema. o sonda costa in jur de 20- 30 lei si s schimba f usor prin desfiletare cu o cheie simpla. observ ca ai motor ca al meu deci este loc destul pt operatiune. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca ai sonda de ulei din chiulasa defecta sau verifica alimentarea ei. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta cu apa e exclusa deoarece la termometru apa nu-mi urca mai sus de 90 de grade.

Restul ....am sa verific...

Multumesc deocamdata.....o sa va tin la curent daca s-a rezolvat problema..poate o sa dureze putin timp pt ca nu prea am unde sa testez daca si-a revenit sau nu... :icon_thumright:

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat sondele....am scos protectia de cauciuc si surpriza...acolo totul arata ca nou...contacte, capul sondelor.

Nu stiu daca am facut bine ceea ce am facut...am dat jos contactele si am pornit motorul..in bord nu mi-a aparut nimic...motorul functionand ca si cu contactele puse...

Daca fac un test cu vag-comul pot afla care e problema? Nu as vrea sa dau bani pe ceva si sa nu rezolv nimic...

Astept in continuare sfaturi... :lol:

:icon_thumright:

P.S: Ce se poate intampla daca circul in continuare asa cu masina pana in aprilie? ( atunci vine tata)

Modificat de J.j
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic in afara de cateva bobarnace de la tatal tau !

Revenind la subiect:uleiul si filtrul se cer schimbate,daca problema persista atunci este de vina pompa de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie ca sonda sa fie unsa de ulei... eu am schimbat uleiul de 2 ori pana sa-mi dau seama ca e de vina nenorocita de sonda, deasupra filtrului de ulei si uite asa am dat banii in zadar pe ulei si filtre.La mine facea acel bazait dupa ce treceam de 2000 de rot/min iar daca acceleram si ajungea turometrul pe la 2300 rot/min se oprea.Ceea ce te sfatuiesc sa incepi sistematic sa inlocuiesti incepand cu ce e mai ieftin..adika cu sondele si apoi sa vezi despre ce e vb.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez ca la inceputul lunii am schimbat catalizatorul.....or avea si acesta vreun efect? ( desi nu prea vad ce are de a face catalizatorul cu martorul de ulei chiar de aceea nu am precizat aceasta chestie)....

Inca nu stiu ce sa schimb :P , dar cred ca in curand o sa ma duc la un service....sau ce mi s-a recomandat mai sus...incep sa schimb ce e mai ieftin :blush: , dar inainte trebuie sa gasesc un deal pe care sa stiu cu siguranta ca imi apare martorul....sa stiu daca schimb ceva, l-am schimbat degeaba sau s-a rezolvat problema

:blah_:

Modificat de J.j
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mica problema si nu am vrut sa mai deschid alt topic.Ma adresez celor care au pompa de injectie electronica, de cand a dat frigul observ scursuri pe pompa de injectie de motorina si cam nu`mi place asta...a mai patir cineva chestia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zipp cred ca trebuie sa schimbi garnitura de la capacul pompei de injectie,eu am patit-o :coffee_lol: . Pret 10Ron.Bafta!

L.E. pentru Zipp (uite o poza cu garnitura) este aceeasi cu ceea bifata de tine in ETKA

post-15836-1264534531_thumb.jpg

Modificat de robert28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robert asta am obs si eu ca aia ar cam trebui sa schimb dar nu eram sigur am vrut sa aud un sfat de la cineva si uite ca un raspuns foarte bun l-am primit de la tine si crede-ma ca face mult pt mine.Si ca sa fiu mai sigur ca vb despre aceeasi garnitura am atasat o poza.Ms f mult Robert.Bafta

http://img12.imageshack.us/img12/6092/garnitura.jpg

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu pornirea la Golf-ul pe care abia l-am luat de cateva zile. La inceput pornea greu, din cauza bateriei slabe... si am zis ca asta e, e de la frig. Acum 2 zile cand am incercat sa il pornesc cu cabluri de curent am stat 15 minute si am dat la automat, dar in zadar. Am luat bateria de pe o alta masina, tot degeaba. In final am luat o baterie de diesel cu 80 amperi, am pus si cablurile de curent si am dat iar la automat. Electromotorul invarte dar nu pare sa "o ia" deloc. Oare s-au udat bujiile? Motorul e 1.8i... si eu de cand am vandut dacia mea 1300 acum 5 ani nu am mai scos bujiile la nicio masina din cate am avut. Aveti idee ce as putea face sa rezolv problema cu pornitul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu o fi din bujii, dar examinarea lor iti poate da informatii despre cauza posibila: daca sunt ude inseamna ca ai probleme cu aprinderea, daca sunt uscate atunci ai probleme cu alimentarea cu combustibil, sau cu amandoua. Eu de aici as incepe, dar ai grija cu gerul asta am observat ca tot ce este insurubat se desface cam greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!