Jump to content

Zgomot Ciudat


cosmind
 Share

Postare recomandată

Daca nu ma insel , pe curea ai alternatorul ( nu-i problema ca mergi citeva minute fara el ), ai AC ( si asa nu-l folosesti ) si mai ai pompa de servodirectie ?! daca da, inseamna ca vei avea directia neasistata ( adica vei roti volanul mai greu =si atunci fa proba inafara orasului pe drum drept ) . Si eu cred ca un km maxim iti va fi arhisuficient ca sa-ti dai seama daca mai ai sau nu sunetul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cosmind

    11

  • Am3rycanu

    6

  • bbogdanmircea

    6

  • h3llboy

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si dupa ce fac treaba asta cred ca o sa am nevoie de cineva cu un VAG COM sa stearga tona de erori care o sa-mi apar dupa ce merg fara AC servo si curent...ce e super tare e ca pana acum mi-au dat jos 2 persoane cureaua de accesorii jos, prima a pus mana pe fulie alternator a zis ca n-are nimic, a invartit putin de rola de pe intinzator si fiindca scoate un f mic suierat a zis ca sigur e aia, deci schimbat intinzator si curea dupa care banda de zgomot s-a largit,a doua oara normal ca am schimbat fulia de la alternator si culmea ca pentru 150 de km n-am mai auzit zgomotul pentru ca acum sa-l adu din nou, si acum mi se pare ca se aude chiar si la ralanti unde inainte nu se auzea deci orice ar fi treaba se agraveaza, se aude la ralanti si la turatie constanta intre 1800-2400 daca motorul e in acceleratie nu se aude.

Daca ies din masina si ascult nu se aude nimic prin capota dar din masina se aude clar acel rarait peste duduitul motorului.

Cei care ati schimbat altceva inafara de intinzator si fulie alternator ce a fost si cat a costat?

Sa fie fulia de la AC sau de la servo, sa fie rulmenti pe acolo gripati???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti ca am aflat si cauza dupa ce am mers astazi a 3 a oara la service si am dat jos cureaua ... pentru a cata oara si de data asta am invartit de toate fuliile...cea care zdrangane la rotatie este fulia de la servo...cea de la AC pare perfecta.

Asadar ar trebui sa schimb pompa de servo, asta daca ma scot banii din casa...sau daca ma deranjeaza zgomotul prea tare, mecanicul mi-a zis ca e posibil sa mai mearga mult si bine asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea am o intrebare la tine.Si la masina mea cand se incalzeste se aude un zgomot urat indiferent de turatii,poate la 5000 rotatii/min nu se aude asa pronuntat dar in rest face tot timpul si face numai cand accelerez in frana de motor nu face.Problema este alta ca am demontat cureaua si am invartit de pompa de servo si axul se invarte frumos,la alternator la fel merge frumos,la compresorul de AC la fel merge frumos.La modelul meu exista o rola ghidare si o rola intinzator dar e posibil sa faca in halul asta???Astept un sfat de la tine ca am vazut in posturile tale si am si eu aceeasi problema.Ma gandeam sa incalzesc masina si sa imi pun telefonul langa transmisie sa il leg acolo si sa inregistrez zgomotul respectiv.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai scos cureaua si ai invartit de toate nu ti s-a parut nici una suspecta de zgomote?

Poti sa faci ca mine schimbi pana le elimini pe toate si poate dispare si zgomotul.

Acuma serios daca iti face doar in mers si esti 100% sigur ca e de la cureaua de accesorii ar trebui sa-i dai de capat care dintrele ele scoate zgomot la invartire daca scoti cureaua.

Cat despre faza cu telefonul ... nu cred ca poti inregistra mare lucru cu el si nici calitate nu are asa ca asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci am dat jos cureaua si am invartit de toate si e ok iti zic sigur.numai ca am 2 role care cand le-am invartit erau dezastru nici nu zici ca mai aveau bile in interior.acele role le am desfacut si in interior cu stupoare am aflat ca nu mai era vaselina,i-am bagat vaselina si cand le am montat se invarteau mai frumos adika nu mai erau asa zgomotoase.Dar totusi chiar daca i-am bagat vaselina se poate sa fie de acolo???MERSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai clar de acolo daca e dezastru de la ele...bine ca sunt doar alea...poate merg asa cu vaselina dar cred ca mai bine le schimbi, nu ar trebui sa fie asa scumpe acele role fixe...bucura-te ca nu e pompa servo sau compresorul cu probleme pentru ca acelea chiar sunt scumpe.

Normal ca orice chestie care e pe curea daca e gripata o sa faca ca toti la 2000 de ture la mine sau 5000 cum zici tu.

Gandeste-te ca eu deja am bagat bani in fulie alternator, intinzator + manopera si probabil ca o sa schimb si pompa daca am bani, pur si simplu tin prea mult la masina ca sa merg asa cu ea pana crapa pompa aia.

Sa ne anunti ce ai rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Am si eu o mica problema (sper).

Cu motorul oprit, uneori se aude in partea dreapta fata un zgomot subtire, pare a fi un motoras. De obicei se aude dupa ce merg cu masina si se repeta din 20 in 20 de secunde. Aveti idee ce ar putea fi?

Masina este un Golf 5 an 2008.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme cu turbinaam un vw bor si cred ca am o problema la turbina,la viteza de 170 nu se mai accelereaza adica imi pierd demarajul dac opresc motorul dupa are din nou demaraj\ ast raspuns

salut am si eu o problema la viteza de 160 ueori 170 imi scade dintrodata demarajul si nu se mai accelereza mai mult ca si cum ar avea un limitator dar daca opresc motorul si il repornesc are din nou demaraj dar tot nu trece mai mult de viteza mentionata ca imi fc acelasi lucru.ce poate fii? ast raspuns masina este un vw bora 1,9 tdi an 2005

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Acceasi problema ca h3llboy o am si eu la golful meu 1.6 16v.

Se aude un fel de "hornait" mornait cum vreti sa ii spuneti in compartimentul motor spre partea frontala a masinii.

Pana acum am schimbat rola de ghidaj si cea intinzatoare de la cureaua de de accesorii dar fara ca zgomotul sa dispara.

Va rog daca a mai intampinat cineva aceasta problema si a gasit rezolvarea sa posteze.

Am mai adaugat o data filmuletul cu sunetul care se aude:

.

LE: se aude foarte clar intervale pe secunde 3-4-5, 8-9-10, 15-16-17.

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana acum nu am mai auzit sa faca vreo masina asa :dry:

Dar ca sa excluzi tot ce tine de transmisie slabeste intinzatorul,da cureaua jos si accelereaz-o si vezi daca se mai aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un oarece "zgomot" ciudat. M-am dat intr-o seara cu masina pe asfalt acoperit de alocuri cu nisip, dar foarte putin nisip. Si la un moment dat am fost obligat sa trag dreapta maxim ca sa nu ma lovesc de ceva. Cand am tras dreapta maxim aveam rotile spate blocate. Ma rog, a doua zi am fost si-am schimbat bucsele la bascula spre spate si capetele de bara si am refacut geometria. Ideea e ca acum simt roata stanga-fata de parca ar fi ovala sau de parca pe partea soferului as prinde mereu cocoase foarte mici pe carosabil. Spre rusinea mea inca n-am ajuns sa inlocuiesc roata respectiva cu rezerva sa vad daca face la fel. In schimb am verificat prezoanele si sunt ok si nici nu pare a avea joc in rulment ca asta m-am gandit prima oara-ca am busit rulmentul.

Nu mi-a afectat cu nimic stabilitatea sau "performantele" masinii, insa se simte in mers de parca e roata ovala, iar frecventa "zgomotului"/bataie creste odata cu viteza...In rest pe partea de articulatie totul e in regula, am schimbat si bucsele de la bara stabilizatoare...parca ar mai ramane planetara. Dar nu face galagie nici cand plec cu rotile virate de pe loc, nici cand accelerez in curbe.

Ca un facut, dupa geometrie imi sta si volanul putin spre stanga, dar cred ca nu a blocat mecanicul ala volanul pe jumatate cand a facut geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare am si eu o problema cu zgomotul la un motor golf 4  1.4  ,daca ma poate ajuta cineva!iata zgomotul; 

 . Multumesc anticipat Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza eu as dezbraca o de capace pt o mai buna auditie,dat jos cureaua de accesorii si daca nu depistezi nimic-service.Face urit nu o mai pornii/merge cu ea.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunetul provine de filtrul de ulei, asa am patit si eu si nu stiam de unde e tiuitul acela pana cand am schimbat filtrul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok mersi fain,o sa schimb deocamdata filtrul de ulei. O sa revin cu rezultatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat filtrul de ulei ,nu mai face mersi fain  Birba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce marca era filtru cu problema?Nu l-ai taiat/detaliaza putin.Bine ca e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu era man si facea zgomotul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat,poate s-a desprins ceva prin el...Doar original,mann si ceva hengsr parca am folosit si nu am avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosesc acum doar mahle si nu mai am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu un sunet ciudat .Dupa ce opresc masina se aude un sunet infundat ca un fel de bazait gros ca si cum se dezumfla ceva timp de vreo 5 secunde.O sa incerc ca in zilele urmatoare sa inregistrez sunetul si sa il postez aici.Pana atunci are idee cineva despre ce este vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am revenit cu un video si o inregistrare de sunet.Sunetul ciudat se auzea din zona N75 N18.Am pus mana pe amandoua dupa ce se opreste motorul si N18 vibreaza puternic.Trebuie schimbat?cu ce poate afecta masina?ea la log in mers arata ok.Am un N75 de rezerva....il pot inlocui cu el?

https://www.youtube.com/watch?v=-FGyP9fqAPg

 

Voce 001.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era vorba de N75 pana la urma.L-am schimbat cu cel vechi ramas dupa schimbare lui din cauza actuatorului spart inainte sa iau interfata.Cel care a picat era Pierburg iar sunetul era generat de scaparea vaccumului din el dupa ce se oprea motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!