Jump to content

Toba Sport


IS0 4LEX
 Share

Postare recomandată

Prietenul care a montat toba zice ca zgomotul puternic e dat de ornament care la mine este si lung, si larg si cu pereti dubli ( ca a 3-a de jos in sus din postul lui Auras). In ce masura poate ajuta silencer-ul si de unde pot lua unul potrivit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • G.o.p.p.o.

    6

  • CCristi

    5

  • DJ44MKE

    5

  • Pandras29

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Imi continui linistit monologul ( ori nu mai sunt la moda tobele sport- deci lipsa totala de interes ori pe forum fiecare e cu aia ma-sii...ma rog...) si consemnez faptul ca am survolat sectiunile dedicate tobelor de pe siturile de specialitate in cautarea unui silencer. Fara rezultat. De vanzare se gasesc doar cu profil rotund, maxim cel oval. Si cum toba mea are o iesire cvasidreptunghiulara gen stadion, am confectionat un silencer custom de toata frumusetea. Zgomotul a scazut cu vreo 30%, acum pot sa o turez linistit la 5000, fiindca inainte la 3000 rpm declansam alarmele in parcare. Tonalitatea e bestiala, grava, nu am auzit in toata Craiova asa marait misto. Bravo mie si inginerilor de la ElNess!( nu fac reclama, ei se ocupa de transformatoare de curent reactiv dar in pauza de masa se mai joaca si ei un pic :) )

Ca aport personal, am lasat teava silencerului mult mai lunga decat cele de-a gata, are 30 cm si contibuie determinant atat la stabilitate in toba si sunet cat si la laminarea coloanei de gaze cate nu mai e lasata sa faca curenti turbionari in toba datorita tevii scurte de 15 cm. Poate ajuta informatia asta vreun coleg de forum...ah, stati! Asta e si ideea de forum, nu?? In final declar satisfacut ca prietenul specialist in tobe care a montat-o, a ramas surprins de faptul ca am redus zgomotul la nivelul optim. Inca o data, bravo mie! :)

P.S.: sa nu uit, ca e important: teava de la silencer are grosimea de un tol si 1/4 iar rezultatul pe acceleratie este notabil. De asemenea, cuplul intra in maxim undeva la 2500 rpm fata de 3800 rpm la toba stock. Una peste alta, a meritat efortul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus-o pe dyno sa vezi ca s-a mutat cuplul? :lol: Stii ca toba finala are rol predominant de reducere a zgomotului si oricat de permisiva ar fi, nu influenteaza semnificativ caracteristicile motorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha, asta cam asa e! Faza cu cuplu este subiectiva, fireste.... Oricum, am constatat ca diametrul prea larg la finala scade performanta asa ca silencerul a adus cumva diametrele spre cele stock :) Ceea ce e cert, sunetul tobei mele e super si asta a si fost ideea cand am inlocuit-o pe cea originala: design si sunet! Merci Robotelu pt comentariu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare...ce se intampla daca pui finala de benzina...un V6 cred pe diesel?

Pe scurt am vazut aceasta finala la un pret bun parerea mea

post-14266-0-21865400-1379234079_thumb.j

Ma intereseaza doar pentru aspect...dar sa nu ii faca rau...gazele sa nu fie evacuate la fel...bla bla bla...

O sa spuneti de ce nu pun tipsuri pe actuala...simplu...pentru ca la bani...este mai ieftin sa schimb finala cu totul...

deci...ce parere aveti?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar toba schimbata nu afecteaza cu nimic. Go for it!

Eventual vei avea un sunet usor diferit.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Colegii as dori si eu o toba sport pentru un golf 4 1.6 sr dar nu as vrea sa se auda exagerat de tare  vreau doar un sunet mai gros si atat de preferabil cu 2 iesiri ..daca ma puteti ajuta lasati-mi msj aici va rog

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi, as dori sa pun o evacuare sport pe masina din semnatura. Scopul este sa am un sunet putin mai sport desi stiu ca e cam greu pe diesel. Am vazut ceva filmulete cu evacuari sport pe 1.6 TDI dar majoritatea sunt cu EGR si DPF off. Aveti idee daca se poate monta o evacuare cu un sunet infundat sa spunem dar fara sa renunt la DPF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti, imi puteti spune si mie cum as putea sa schimb garnitura tobei, ma refer la partea care se prinde de motor. mentionez ca am un golf3 1.8 monopunct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La tdi doar o toba goala poate aduce ceva sunet.

Inainte de a renunta la DPF am avut evacuare FOX complet, sunet fara diferente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!