Jump to content

To The Point: Scirocco MKV


Nikola
 Share

Postare recomandată

salut, dupa multe dezbateri azi m-am decis ca urmatoarea masina va fi un Scirocco. am studiat ce ati scris fiecare, mi-au prins f bine opiniile pro/contra si tineti-o tot asa baieti!

acum, greul a trecut insa ma omoara detaliile si am zis ca e o ocazie buna sa va cer parerea:

-culoare - cred ca albul subliniaza cel mai bine formele agresive, m-am uitat la masini negre, albastre, gri si verzi insa tot pe alb arata cel mai frumos

-motorizare - am vazut ca azi a aparut varianta 2.0 210 CP si am vazut ca ati comentat si voi cum ca ar fi motorul de pe Golf 6 GTI . da sau nu?

-trapa: alb fara trapa nu se poate, insa in lista de optionale am gasit doar "trapa actionata electic"...asta e trapa sau optiunea de adaugare motor electric?! cum e,

trapa cred ca nu vine din fabrica, de unde o adaug in configurator?

-roti & suspensie: jantele Interlagos imi dau fiori de placere insa fiind pe 18'' ma descurajeaza, imi e mila de bucile mele si de masina; se gasesc Interlagos de 17'' after-market? posesorii de 18'' ce zic, recomanda sau regreta?

cum e cu suspensia asta activa, ca la drive test nu au si fara..e diferenta intre modul "confort" si o masina fara adaptiva sau se simte la fel? ati aflat cat costa un amortizor adaptiv?

stiu ca sunt multe, insa pana sa ajung aici a trebuit sa ma gandesc o gramada ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • djatomic_ro

    93

  • robi_zet

    85

  • keystone

    68

  • cosmin86cos

    60

Salut @cojo,

In primul rand pot sa spun ca posesor de Scirocco ca este o masina ff buna, cat despre optiuni:

- eu am ales culoarea alba, intradevar subliniaza cel mai bine formele masini + sa stii ca nici nu se murdareste asa repede ca pe negru (am avut Golf V negru si dupa 1-2 ore de la spalare era deja murdara)

- motorul este cel de pe golf VI GTI, si din ce am citit pe forum este acelasi motor de 200 cp de pe Scirocco-ul meu, dar cu alt soft.

- despre trapa sa discutat o gramada - de fapt nu este trapa este un fel de panoramic something :), pt ca nu se deschide decat putin in sus - eu am ales xenon-ul in locul trapei & pot sa spun ca nu regret.

- la jante & suspensie e mai greu - eu am cele de 17 de pe pachetul sport, in Bucuresti nu ai probleme cu suspensia si jantele de 17, dar o sa regreti always ca nu le-ai luat pe cele de 18 (eu asa simt), care sunt bestiale si schimba complet imaginea masinii.

- suspensia adaptiva - nu e pt drumurile noastre - nu stiu cat costa, dar oricum este mult.

in plus iti recomand: 1. xenon, 2. Sistemul DYNAUDIO + RCD touch screen, 3. senzorii de parcare (nu sunt numai pt fete & te ajuta enorm), 4. pachetul sport - mai ales scaunele

Bafta !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-de fapt nu este trapa este un fel de panoramic something

- la jante & suspensie e mai greu - eu am cele de 17 de pe pachetul sport, in Bucuresti nu ai probleme cu suspensia si jantele de 17

- suspensia adaptiva - nu e pt drumurile noastre - nu stiu cat costa, dar oricum este mult.

in plus iti recomand: 4. pachetul sport - mai ales scaunele

multumesc!

deci pana la urma trapa aia...e optionala? (daca da, care e optiunea din Configurator ca sa vad cat ma costa) sau vine din fabrica stock?

-inteleg ca nu ai suspensia adaptiva; cum se simte a ta pe piatra cubica la 50 km/h ...dardaie tare, e deranjant, e ok? ai mers cumva cu una cu jante de 18 ca sa faci comparatie, cum e?

-la ce te referi ca nu e pt drumurile noastre suspensia adaptiva? adica nu poti sa o folosesti pt ce a fost gandita pt ca avem sosele proaste si o sa fie doar un buton care sta degeaba?

-la pachetul sport, cu ce difera scaunele fata de cele standard?

-------------------

ce consum scoti in oras/afara cu motorul asta de 2.0?

Modificat de cojo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cojo

1. atentie la limbaj (vezi referitor jante si faptul ca te zdruncina...)

2. eu am interlagos si nu imi pare rau nici o secunda dar ce e drept am si de rezerva pe 17 inch altele. In principiu daca mergi cu grija nu se intampla nimic. Stiu colegi de pe forum care au jante pe 18 de cativa ani si nu au patit nimic. Mai stiu si din aceia care au pe 16 si le-au rupt in dupa doua luni. Conteaza stilul de mers.

O mare parte din farmecul masinii e dat de jantele pe 18 si bixenoane.

3. DCC - o luam de la capat. citeste tot ce s-a scris in posturile anterioare. Cu siguranta te va ajuta sa iei o decizie. Eu unul am zi pas" la aceasta optiune si nu imi pare rau.

4. Scaunele sunt la fel ca forma si sunt "standard" indiferent de tipul materialului(piele sau textil) Pachetul sport se refera la alte chestii - mai mult de design.

5. Nu iti recomand sa iei replici la jante: cat dai atat face se indoaie foarte repede; mai mult de atat masina nu va arata la fel de bine cu un interlagos pe 17, indiferent ca forma e aceiasi; e vorba de proportii aici.

6. Trapa e o optiune si ramane o optiune. E ok si cu si fara. E vorba de banii pe care ii ai si de utilitatea ei. Se deschide doar 5cm in partea de sus(spate) si punct.

7. vis a vis de consum: citeste ce s-a scris pana acum: variaza undeva intre 9 si 15 in oras si 7,5 si 12,5 in afara. Depinde foarte mult de cum mergi.

Fa un efort si citeste ce s-a scris pana acum. Te va ajuta cu siguranta.

Bafta! te asteptam cu vesti.

PS era sa uit: " DACA POTI IA " " D S G" " -ul renunta la trapa daca e vorba de bani, nu o sa regreti nici o secunda

Modificat de sorinsab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. atentie la limbaj (vezi referitor jante si faptul ca te zdruncina...)

Fa un efort si citeste ce s-a scris pana acum.

corect! point taken cu limbajul si o sa reiau threadurile, cred ca mi-a scapat cate ceva.

mutumesc, am gasit raspunsurile pe care le cautam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cam tot ce ai numerotat tu mai sus mai putin pachetul sport si crede-ma ca orice extraoptiune face toti banii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cojo am adaugat un PS tarziu.. nu uita de DSG - renunta la altele dar nu la asta; mie unul imi pare rau ca nu am luat optiunea asta as renunta acum la piele si as lua automata, dar e prea tarziu :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sorinsab - poate sunt eu de moda veche dar no way cutie automata..am mers in weeked cu o honda civic automata....groaznic, nu reuseam sa ma bucur de masina.

insa de curiozitate, as vrea sa aflu care ar fi argumentul care pt tine conteaza cel mai mult in favoarea DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cojo

- DSG(dublu ambreiaj)una dintre cele mai bune cutii de viteze din lume, as putea spune..?

- si 0,3 secunde in minus la demaraj..aproape ca nici nu-ti dai seama cand schimba viteza?

- comoditate..?

si argumentele pot continua

tu compari cutia automata de la civic cu DSG-ul? :wub: ca sa nu mai zic de comparatia masinilor, dar devin offtopic

fa un test drive cu un 2.0 TSI DSG(orice scirocco, gti) si mai stam de vorba; oricat te-ai stradui tu vreodata sa scoti un timp mai bun nu cred ca o sa bati un DSG. Sunt convins ca dupa cum pui problema nu ai testat niciodata un DSG. Asa ca pe cai.

:Driver:

Modificat de sorinsab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi permit sa intervin in aceasta discutie in special in ceea ce priveste DSG-ul.

In primul rand am ,,vaga" senzatie ca este usor modificat consumul fata de manuala; eu cea mai mica medie pe 300km in oras am reusit 13,6(si mergand incetisor) de obicei 14-15.acum am 16.

In ceea ce priveste cele 0,3 secunde mai rapid de fapt in carte zice de 0,1 si in realitate eu nu le-am vazut..am cronometrat si am scos 7,3 ; cu launch control am scos 7,5( poate ca nu stapanesc perfect launch control-ul dar am incercat de mai multe ori).

Intr-adevar schimba foarte repede si e foarte comod.Mi s-a intamplat sa mai conduc manuala dupa ce mi-am luat-o si atunci realizez adevaratele avantaje ale ei.

Nu regret ca am luat-o dar consumul in orasul nostru creste cu DSG, asta e parerea mea. Dar daca mi-as lua scirocco R nu mi-as lua DSG ca as ajunge la un consum de 20, cred.

PS: E posibil ca a mea sa fie mai tampita si sa consume mai mult pt ca ia si cam mult ulei; deja am ajuns la 2l dupa 5000 km. (I-am sunat pe cei de la midocar si mi-au zis ca e normal pana la un 1L la 1000km :wub:)

Modificat de andrei6881
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei6881

- e normal sa creasca consumul la automata, dar mai conteaza?

- exista si un lag, dar intram in detalii si iar devenim offtopic (iti trimit pe PM o exemplificare depre DSG)

- consumul de ulei si la mine exista, mai ales daca " te dai la ea" (eu am completat 750 de grame in 14000 de km)

toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 11.000 km si nu am completat deloc ulei + am verificat nivelul si e ok ... de mers, merg normal (cat se poate cu masinuta asta :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorinsab, iarta-ma maestre, ca nu stiam ce zic ;)

azi am fost si am testat DSG, pe un GTI si intr-adevar, e din alt film (in sens pozitiv ;). mi-am dat seama ce il face asa atractiv pt mine..pana cum am condus masini pana in 100CP (motocicleta nu cred ca se pune)

la 200CP insa, ai nevoie de ambele maini pe volan, si contrar teoriei mele anterioare, nu stirbeste din placerea condusului, ci o imbunatateste. si da, cutia de pe civic nu merita comparata. iar bubuiturile de la rateurile schimbarilor la turatii mari sunt sublime

insa mi-am dat seama ca o asemenea masina e foarte pacalitoare...iti trebuie mult simt de masura sa te stapanesti sa o calci.

la treaba cu consumul incep si eu sa ma gandesc serios....

Modificat de cojo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee de ce nu e disponibil DSG pe Scirocco 2.0 benzina insa e disponibil pe 2.0 motorina si 1.4 benzina?! ca la GTI e prezent. parerea mea e ca e strategie de marketing sa nu omoare GTIul.

si de ce GTI nu are in optionale faruri bixenon?

grea decizie cand la buget ies cam la aceeasi suma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cojo

- ma bucur ca ti-a placut DSG-ul, numai incercand-o iti poti da seama de beneficiile ei.

- consumul e consum, aici doar faptul ca e TSI si cutia manuala te mai pot salva de la un consum ridicat

- nu e in configurator acum din strategii de marketing probabil, fiindca pana acum ceva vreme a fost; apoi a disparut de tot 200 cp (scirocco), ca dupa o vreme sa-l scoata pe cel de 210 CP(iar marketing); o sa apara din nou si cel cu DSG.

- corecta treaba cu GTI-ul

- iarasi xenonul la GTI nu e in configurator din rationamente de marketing fiindca e stoc pe noul golf VI R20

hai ca devin offtopic :cool: (intra pe topicul de golf VI, o sa gasesti acolo raspunsuri)

Modificat de sorinsab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimul upgrade , suport de pahare acoperit.

post-9395-1258721301_thumb.jpg

post-9395-1258721374_thumb.jpg

Modificat de cosmin86cos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin86

hai acum da si tu niste detalii daca tot ai pus pozele alea ...de unde? cati bani? ce a trebuit sa demontezi(pentru montaj)?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suportul costa 120 de lei si presupune o munca destul de laborioasa intre 2 si 4 h, depinde cata experienta ai in desfacut interioare.

O sa fac un DIY dar nu am reusit sa deslusesc inca imageshak ul

Modificat de cosmin86cos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi ati mers pe varianta de alarma stock? sau v-ati pus ulterior o alta alarma?cat de safe e imobilizatorul electronic?

nu am garaj si asta e un stres, chiar daca masina sta in fata scarii, sub balconul meu (ma gandesc sa pun o camera infrarosu)

parerea mea e ca o alarma nu poate sa impiedice un furt ci doar sa il intarzie (ma gandesc ca la o masina de genul asta nu se baga oricine) si atunci ma intreb daca are rost sa imi iau super-alarma X? avantajele la cea stock ar fi ca e mega testata si stabila, insa in aceeasi masura, arhitectura si punctele slabe sunt arhicunoscute. daca imi pun o alarma after-market, ma ingrozeste gandul ca va trebui montata intr-un service autorizat VW si tot ce inseamna ( greierasi, risc de montaj gresit...)

poate ati avut aceeasi intrebare si m-ar ajuta parerera voastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca alarma de pe ea e suficienta, daca vrei totusi o alarma te pot pune in contact ulterior cu o firma profi.

Alarma anti-furt "Plus" din configurator inseamna -senzor de supravegehere, supraveghere interioara,back-up horn si protectie la remorcare

(2 exemple de ce inseamna alarma: 1. in concediu fiind am uitat geamul dechis complet. Totusi am inchis masina, deci era armata. Am auzit-o la un moment dat sunand. Probabil cineva "bagase" mana pe fereastra. Am fugit repede la masina: nici o paguba. Ex2: Tot in concediu, fiind pe un bac si traversand o mare spre o insula, din cauza valurilor, masina isi schimba foarte putin inclinatia - ceea ce declansa in mod repetat alarma -aici e vb de protectia la remorcare etc) Cred ca sunt suficiente exemplele :icon_thumright:

Modificat de sorinsab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e altfel - cei de la TESS nu mi-au recomandat alarma originala a masinii, pt ca la aceeasi bani mi-au montat un Viper (direct pe calculatorul masinii - deci nu au demontat / rupt nimik), care cica e ceva mai buna. Foloseste aceeasi telecomanda ca a masinii, la activare iti inchide automat geamurile (daca le uiti deschise) ... si alte prosti. Oricum daca vrea cineva sa ti-o fure ... nu scapi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

george . am zis ca e suficienta nu ca e cea mai buna...si eu m-am gandit tot la viper cand am zis ca ii pot recomanda :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo ieri am completat si eu pentru prima oara ulei - 500 ml la aprox 10,700 km ... eu zic ca e ok consumul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ayi am aflat ca niciun dealer VW din bucuresti nu are un Scirocco pt drive test, lucru care m-ar ajuta enorm daca sa raman la asta sau sa merg pe GTI (pe care l-am testat si m-a impresionat).

asadar, daca printre voi e vre-un om de bine prin bucuresti, care sa accepte sa ma plimbe 5-10 min si eventual sa ma lase sa conduc cat sa schimb 2 viteze (am toate categoriile, conduc de peste 10 ani), il rog sa-mi dea un PM si promit sa il cinstesc gospodareste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MIDOCAR VITAN are Scirocco 2.0tsi ;) pt drive test

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!