Jump to content

Face Fata Un Polo Drumurilor Lungi Si Continue ?


slacker
 Share

Postare recomandată

salutare tuturor . :Driver:

Vreau sa-mi cumpar un vw Polo de preferat din Germania cat mai nou si mai putin folosit , evident in bani cat mai putini . :)

Masina vreau sa o folosesc intensiv timp de cel putin un an .

O sa faca Germania de cateva ori pe luna .

Probabil 150.000 Km intr-un an .

Spuneti-mi mai multe informatii despre aceasta masina , cum se comporta la drum lung.

Cat de stabila, sigura si fiabila este.Ce probleme apar si cat ajunge intretinerea ?

M-am orientat pe motorul 1.9TDI pentru ca nu vreau sa fie prea lenesa pe autobanda ,iar cel de 1.4 am inteles ca este in 3 pistoane si nu este "capabil" pentru drumuri lungi.

Cat consuma aceasta masina ? in traficul infernal din Bucuresti ,dar pe autostrada (mers linistit)

Care motorina merge cel mai bine pe Polo .

Care este diferenta intre polo , modelul nou si cel vechi .

Incepand cu ce data au vw polo-urile Euro 4 ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca cineva de aici are un asa rulaj pe intervalul de timp, dar Polo e o masina ok daca nu vrei sa scoti untul din ea; Polo din semnatura a venit bine mersi din Germania (tinut chiar si la 140-150) si la fel a mers si in Ro din Vest in Est si retur.

Despre fiabilitate si intretinere gasesti topic-uri pe aria dedicata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca cineva de aici are un asa rulaj pe intervalul de timp, dar Polo e o masina ok daca nu vrei sa scoti untul din ea; Polo din semnatura a venit bine mersi din Germania (tinut chiar si la 140-150) si la fel a mers si in Ro din Vest in Est si retur.

Despre fiabilitate si intretinere gasesti topic-uri pe aria dedicata

pentru mine nu o sa fie o masina de suflet.

nu inseamna ca o sa imi bat joc de ea , dar scopul ei este sa "faca" bani .

ai spus ca ai tinut-o la 140-150 .

eu as avea nevoie sa merg pe autostrada undeva pe la 170 .

in general noaptea. o sa imi pun pneuri late si de calitate + azot pt. ca am avut o explozie pe caldura la viteze mari si m-am invatat minte.

care este consumul normal pentru un polo 1.9 tdi ?

cat consuma la 170 km / h pe autobanda ?

care e diferenta de consum intre golf 4 /5 si un polo cu acelasi motor ( 1.9 tdi) ?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

up :icon_thumright: ce consum are un polo 1.9 tdi ? :)

Modificat de slacker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ceri cam mult de la un polo.Motorul de 1.4 nu ii in 3 pistoane (daca gresesc sa ma corecteze cineva).Daca iti iei de ce nu incerci un golf 4 diesel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic....Da..motorul de 1.4 tdi e in 3 pistoane! :)

Referitor la subiectul topicului, cred ca 1.9 TDI este suficient pentru ce ai tu nevoie..pentru drumuri lungi si "obositoare". Si celelate motoare s-ar preta la asa ceva...insa se aseaza mai bine la drum un 1.9 TDI.

Nu stiu cat consuma la 170, insa pe la 140-150 are un consum rezonabil...te poti uita in aria speciala dedicata consumului....aici! :icon_thumright:

Pentru consumul la Golf V, te poti uita aici :Driver:

Modificat de claudiu slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ceri cam mult de la un polo.Motorul de 1.4 nu ii in 3 pistoane (daca gresesc sa ma corecteze cineva).Daca iti iei de ce nu incerci un golf 4 diesel?

vreau sa fie o masina care sa imi fac treaba cu ea. o sa fie prin traficul din bucuresti de dimineata pana seara .si la 2 saptamani germania.

care e diferenta de consum intre un golf 4 diesel 1.9 si un polo, acelasi motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omul vrea polo 1,9 nu 1,4 TDI si asta are in mod sigur 4 cilindri :icon_thumright:

cred ca diferenta de consum e de cca 1l/100km la motoare de aceeasi putere

la o alta combinatie nu te-ai gindit?? de exemplu un tico de 1500-2000 euroi pentru oras si un G4 90 CP (luat din Ro) pentru Germania???

Per total cred ca vei iesi mai ieftin decit daca ai cumpara un polo cu cerintele din #1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omul vrea polo 1,9 nu 1,4 TDI si asta are in mod sigur 4 cilindri :D

cred ca diferenta de consum e de cca 1l/100km la motoare de aceeasi putere

la o alta combinatie nu te-ai gindit?? de exemplu un tico de 1500-2000 euroi pentru oras si un G4 90 CP (luat din Ro) pentru Germania???

Per total cred ca vei iesi mai ieftin decit daca ai cumpara un polo cu cerintele din #1

nu stiu ce masina e "G4"

mi-e frica sa merg intr-un tico .Ma preocupa siguranta mea si doamne fereste in caz de accident cu un tico ai sanse mari sa-ti treaca un volan prin piept :D vorbesc la modul cel mai serios.

Acum am un bmw 330d 2002 full si atunci cand o sa ma sui intr-un polo ( nu vreau sa jignesc nici un posesor de polo sau user de pe forum ) o sa mi se para tigaie. dar asta e viata . am nevoie de o asemenea masina pentru ca sa fie eficienta si sa ies in castig.

Mi-e frica sa trec intr-un tico sau o masina din clasa ei pt . ca ca nu vreau sa mor din cauza unei masini proaste .

Polo o consider o masina reusita din orice punct de vedere si desi nu o cunosc cred ca face fata pentru ce am nevoie .Sper sa nu ma insel.

In general vreau ca mereu sa merg pe masini nemtesti .

P.S: ai vazut vreodata un crash test pe o masina chinezeasca ? nu vreau sa-mi imaginez cate sferturi de stea ar scoate un tico in aceleasi conditii de testare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca esti doar inscris iei un avertisment verbal pentru quote-uri la mesajele anterioare + posturi de tip bump. Citeste te rog regulamentul.

Daca folosesti SEARCH vei gasi toate raspunsurile la intrebarile tale de mai sus....dar nu e asa ca e mai usor sa deschizi un topic si sa intrebi si dai bump din cand in cand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se preteaza Polo la drum lung...mai ales cel de 1.9 TDI... Roti mai late sa aiba ca sa stea bine mai autostrada la 170km/h. Eu am 1.4 TDI cel in 3 pistoane. La 170 sta binisor pe autostrada, insa eu am rotile inguste. Niste roti mai lata l-ar face si mai ok. Asta al meu ajunge destul de usor la 170. Imagineaza-ti ca un 1.9 tdi care are 101 cp o sa fie in elementul lui de-a dreptul. Despre ce consum am la 1.4 tdi la 170...nu stiu ca nu am comp de bord, si oricum tu vrei 1.9 tdi.

Insa la un mers asezat pana in 120-130 cred ca e rezonabil consumul. Si mai sus o sa fie rezonabil fata de un benzinar dar va fi totusi mai mare decat la viteze mici.

Bafta!

Sa ne spui si noua cat consuma la 170km/h...

Si sa nu chinui biata masinuta daca zici ca nu o sa fie masina de suflet... :lol:

PS: G4 e golf 4...

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S: G4 e golf 4...

Multumesc pentru raspuns .

O sa postez consumul ,

Nu imi place sa imi bat joc de masini,dar polo asta vreau sau nu chiar va fii chinuit pentru ca o sa aiba foarte multe drumuri de facut .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:scratch: drumurile lungi ii plac. In oras nu pre ii place... :lol: mai ales daca e cu canale pe strazi...

Mie la drum lung mi-a placut de asta al meu ! Bafta :)

Ps: raspunsul e strict pe Polo...Nu e mai prejos ca un golf. Pe denivelari urate se vede diferenta - Polo nu egaleaza o masina dintr-o clasa mai mare.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...eu am un polo 1.9 tdi si masina se descurca fooarte bine la drumuri lungi...te simti in siguranta la 170...si consum..nu mai tzin minte exact dar la 170 nu cred ca depaseste 7 consum...sper sa nu ma insel ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dau tot creditul lui WaZz, ca el are exact masina pe care o vrei tu dar eu incerc sa fiu un pic mai obiectiv.

Am condus pe autostrazi si cu masina mea (Polo 1.2 benzina) si cu un Golf 4 benzina 1.6 Kombi. E o diferenta mare. Acum nu cred ca masina se comporta altfel la stabilitate daca are motor mai mare sau diesel.

Polo are suspensile aiurea, simti ca esti in barca la viteze mari daca iei un hop ceva. E masina de oras, orice i-ai face. Am mers cu a mea pe la 160 Km/h max, ca mai mult nu duce si nu mi s-a parut foarte stabila. Am mers cu Golful cu 180 si n-are nici o treaba. Cum diferenta la second nu e prea mare, eu as opta pentru golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

ciobu ai dreptate.

Masinile mici cu masa de o tona, o tona si ceva nu au stabilitate la hopuri, denivelari precum o limuzina.

Cit priveste cerinta lui slacer cred ca trebuie sa te adresezi catre un golf de minim 100 de cai putere, care iti asigura viteza de croaziera 135-160 (in functie de putere) fara a avea un consum exagerat < 7litri/suta km, evident pentru un motor de 1.9.Motor care tu il ceri.

Apoi mai trebuie sa iei in calcul si faptul ca un diesel la drumuri lungi merge super (place la motor) dar nu la sofer.Trepidatiile se fac resimtite dupa citeva ore de condus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea( in semnatura) are consum instantaneu la viteze 150-200Km/h intre 5.9-6.5 l. La drum intins, cu viteza medie de 100km/h, consum mediu 5.2l/100Km cu aerul pornit; viteza asta medie fiind obtinuta alternand localitati(50-60Km/h) cu exterior(130-200Km/h).

Consumul in oras este relativ, depinde de multi factori care s-au discutat in multe topic-uri pe aici; am obtinut de acasa la serviciu pe acelasi traseu consumuri intre 7.5-14.

Cauciucurile pe care le folosesc sunt pe 15, vara 195/50/15 pe jantele de aliaj si iarna 195/60/15 jante de tabla. Am renuntat la jantele si cauciucurile cu care a venit masina( 185/60/14) in favoarea unei stabilitati mai bune, dar consumul creste cu 0.6-0.8l/100 cu cauciucuri mai late.

Concluzia: Polo 1.9TDI 100Cp sau 130Cp te duce fara probleme oriunde si nu are un motor gurmand raportat la putere( si ca sa raspund si lui cristianionut, masa este 1288Kg, trecuta la mine in talon, deci nu e chiar asa usoara); in plus daca are si ESP iti pot confirma ca sta extraordinar de bine pe sosea chiar daca o soliciti puternic( pe mine m-a scos de cateva ori din situatii limita ESP-ul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum 10 minute am intrebat un sofer in trafic ce consum are pe polo.

avea motorul 1.4 tdi si mi-a aratat in computer bord 12 l / 100 :icon_redface:

eu am 330D ,184 cai 2926 cm cubi , 6 pistoane si nu reusesc sa ajung la consumul asta oricat de aglomerat ar fi .

cel mai mare consum care l-am scos cand am facut A2-ul din capat in capat cu 230 - consum 14.6 L/ 100 km.

iar in oras in general am 10 . daca merg infipt 11.5 , iar daca traficul e infernal . gen blocaje am 12-13

eu vreau sa achiziotionez un golf sau un polo pe care sa-l conduc linistit si in oras sa am undeva pe la 6.5 iar in afara 5 . :D

e posibil asa ceva? :D

ii rog pe userii care au postat si au motorul 1.9 tdi sa posteze mai multe detalii despre consum cat si despre diferente intre motorina .

de ex la mine omv-ul merge fffff prost si consuma ff mult in timp ce motorina euro 4 de la rompetrol zboara iar consumul este mult mai mic.

nu sunt singurul care a intalnit problema asta pe bmw cu motor 2.5 + si nici singurul care foloseste cu incredere rompetrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Legat de ingrijorarea ta, nu stiu cine este acel sofer, dar ceea ce iti voi spune este din propria experienta.

Sunt fost posesor de Logan 1.5 dCI si n-am avut niciodata in oras peste 7.5% consum (asta iarna), ca vara este cca. 6-6.5%...

Spun asta cu referire stricta la motoarele diesel.

Apoi, revenind la POLO 1.4 TDI (70 CP - Attractive al meu), eu abia l-am achizitionat, iar acum am 600 km la bord, iar in oras nu am mai mult de 6.5 - 7% media. Azi dimineata, dupa un drum mai scurt, cu motor rece, imi arata 8.3%/100, dar apoi dupa inca 7-8 km prin oras a coborat media la 7%.....MOTORUL ESTE IN RODAJ.

Acum, parerea mea, nu stiu cine este acel sofer, dar daca el pe o distanta mare in oras are o medie de 12% :lol: , inseamna ca habar n-are sa mearga cu masina. Din punctul meu de vedere, exploatat corect, acest motor la cat de mic este, nu poti sa scoti mai mult de 7-8% in oras...chiar si in acea metropola numita Bucuresti :)

PS - schimb vitezele pe la 2200 rpm cat e rece, iar apoi pe la 2500 - 2700 rpm, ca este in rodaj, apoi....

Toate bune :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intr-adevar, consumul e in functie de cum conduci. La asta se adauga faptul ca in primii 2-3 km consumul este mare pana se incalzeste motorul si intra in regim de functionare normal. Plus ca drumurile scurte si pornirile dese cresc cel mai mult consumul, asta se stie. Iar daca el se afla intr-un astfel de concurs de imprejurari...se justifica acel consum. Si, din experienta mea eu zic ca se poate sa consume si 12 si 10... dari si 5-6-7 :)

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene GR8 Andrew, daca la postul meu te referi, te rog sa citesti tot si pe urma sa-ti dai cu parerea despre cine are habar sau nu sa conduca. Vezi ca motorul la care ma refeream nu e cel care zici tu si nu mai compara mere cu pere ca n-o sa-ti iasa niciodata.

Ca sa fiu on topic vezi ca initiatorul topicului vrea pareri de la posesori de 1.9TDI si nu altceva.

Modificat de bridefo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

slacker

eu am motor de 1.9 101 cai la golf4 si merg cu 50 de litri intre 700 si 900 de km in functie de rulaj.In mare folosesc asa cum vrei tu adica masina in regim mixt.La ambuteiaje crincene mai sus de 9 nu a urcat desi computerul de bord imi face media pe ultima perioada parcursa deseori sare de 10.

Iar la cursa lunga, regim variat de turatie peste 2000 de ture iar pina in 2000 picior de caminionagiu-lent, consum <6 litri.

Motorina Rompetrol, dupa citiva ani de petrom, dar calitatea are prioritate la pompe en duze (folosesc acelasi peco de circa 6 luni)

Greutatea masini 1285 goala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene GR8 Andrew, daca la postul meu te referi, te rog sa citesti tot si pe urma sa-ti dai cu parerea despre cine are habar sau nu sa conduca. Vezi ca motorul la care ma refeream nu e cel care zici tu si nu mai compara mere cu pere ca n-o sa-ti iasa niciodata.

Ca sa fiu on topic vezi ca initiatorul topicului vrea pareri de la posesori de 1.9TDI si nu altceva.

Nu, nu la postul tau m-am referit, ci la la "slacker" - cand a spus ca oprit pe cineva cu 1.4 tdi si avea consum 12%. Daca era instantaneu, ok, dar ce am vrut sa spun este ca pe distante mai lungi (400-500 km in oras), cu acest motor cam greu ajungi la medii de 12%...parerea mea....sau altfel spus este foarte economic.

Scuze pt neintelegere.

Legat de postul tau, nu te contrazic...nici nu as avea cum :offtopic: Ba chiar, te pot lauda pt consum si pt masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. Imi sunt cu adevarat utile .

Spuneti-mi care sunt dotarile pe care trebuie sa le am neaparat ca sa pot vinde dupa masina .

Se vinde modelul in 2 usi ?

La bmw-uri cand mi-am cumparat stiam ca fara geamuri electrice, computer bord si klimatronic nu ti-o cumpara mai nimeni .

Astept parerile voastre in vederea achizitionarii unui Polo 1,9 TDI,neaparat EURO 4 .

Orice sfat este bine venit.

P.S: Daca e cineva dispus sa-mi dea un Polo TDI 1.9 + diferenta pe 330D 2002/12 full full in stare impecabila sa-mi dea un mesaj privat .

Sper ca nu este interzis sa postez asta in afara rubricii de publicitate.

Astept sfaturile si parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!