Jump to content

Problema la bord - avariile lasate pornite


GoodLookingElf
 Share

Postare recomandată

Problema nu este de la climatronic, ci de la folosirea avariei un timp indelungat, cu cheia scoasa din contact si masina incuiata. Am mai intalnit problema asta si pe forum unde nu am vazut nicio explicatie concreta, dar si in realitate, acum 2 ani la Golful unui prieten. Situatia era identica cu cea descrisa de tine. Am scos borna si problema s-a remediat. Am verificat cu Vag Comul si nu a aparut nicio eroare.

In manual este specificat faptul ca bateria se descarca daca avaria este folosita un timp indelungat cu contactul luat. De asemenea, luminile interioare se sting dupa 10 minute cand cheia este scoasa din contact pentru a preveni descarcarea bateriei. Prin urmare, ceea ce se intampla poate fi pentru a nu se consuma bateria. Daca este asa (nu e specificat in manual), ar fi normal sa existe o alta solutie pentru a nu scoate borna, sau ar fi trebuit mentionat sa nu lasi masina peste 10 minute cu contactul luat pe avarii.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa ai dreptate fiindca ma duceam cu gandul la un instrument cluster de ex care e zeci de milioane :)). Ar trebui mutat si facut sticky pt posterioriate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvarea aici.

Am avut fix aceeasi problema, tot din cauza utilizarii avariei cu masina incuiata timp de vreo 30-45 minute.

De aproape 9 luni, de la update-ul CAN gateway-ului (pentru ca asta au rescris, am verificat si eu cu vag-com-ul), nu mi s-a mai reprodus mizeria.

Partea cu scosul bornei de la baterie... No comment...

Problema este cunoscuta de electricianul de la PBV1, insa nu si de consilieri, care sunt niste bezmetici si imi spuneau ca e o iarna tare friguroasa. Poate am gresit eu si trebuia sa arunc o plapuma de la etaj peste masina...

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt ajutor. Am si fost la revizie acum o luna dar banuiesc ca nici nu s-au uitat la asa ceva. Voi suna sa vad daca se poate face ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor vedeti ca e ordonanta de la VW, a fost un lot de computere de GateWay care faceau figuri, iar VW a dat dispozitie sa se schimbe, faceti scandal mai ales daca masinile sunt in garantie. Am avut aceleasi probleme cu a mea si s-a schimbat computeru, deci va zic sigur ca sunt om patit. Bafta multa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa intreb cand ma duc la revizie. eu am patit odata chestia asta cu avaria.

momentan am in torpedou cheia de 10 :))

Modificat de oldhit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Condrutz85, eu cred ca puteau sa iti schimbe doar softul pentru CAN gw, nu si hardware-ul.

Cred ca au fost incompetenti cei la care ti-ai facut revizia. Ma rog, nu zic ca ar fi un lucru anormal in RO treaba asta... Toti sunt o apa si-un rahat... ma scuzati, pamant vroiam sa zic. :)

Zi-ne ce part number are noul tau CAN gw si la ce data ti l-au instalat.

Al meu arata asa:

Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl

Part No SW: 1K0 907 530 AD HW: 1K0 907 951

Component: J533 Gateway H07 0111

Revision: H07 01 Serial number: 070308F1004946

Coding: E9817F06000202000002

Shop #: WSC 10184 599 72340

cangwreflash.th.png

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema am avuto si eu de doua ori dar am scos borna si a revenit . Am fost safatuit de catre cei de la service, 1 oara.. masina- 2007 decembrie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am patit si eu aceasi chestie o singura data. Raspunsul primit de la service a fost ca am avut bateria descarcata si computerul a inchis tot ce era legat de confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astia de la service se mira ce dume sa mai scoata. In primul rand centrala electrica (asta taie consumatorii) taie consmatori doar daca masina e pornita si altenratorul nu reuseste sa tina voltajul mai sus de 12.7 Volti. In al doilea rand avariile, semnalizarile, farurile nu fac parte din categoria confort. Ce ar insemna sa mergi noapte si sa te terezesti ca masina opreste farurile ca nu incarca alternatorul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

si eu am patit de 2 ori aceasta minune. doar k masina are doar 2 ani (deci bateria buna) si am lasat-o pe avarii doar 2-3 minute. culmea e ca s-a intamplat de 2 ori in acelasi loc (am zis k sunt ceva radiatii pe acolo :)) ). se rezolva imediat prin decuplarea bornei + de la baterie. in lista de erori nu apare nimic.

Modificat de warum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, 

 

Trecut si eu prin chestia asta cu avariile lasate dar nu a fost prima data cand le-am lasat mai mult de 2-3 min. si nu s-a mai intamplat asa ceva. Ieri mi-a facut figura dar am avut mai multe simptome: pornirea greoaie ca si cand ar trebui schimbati carbunii, bordul nu se aprindea, semnale auditive nema, electroventilator turat la maxim, senzori parcare nu mergeau, radio nu se stingea automat la scoaterea cheii din contact, ac nu functiona dar ventilatia da, CB inghetase si cam atat... nu-mi aduc aminte daca confortul la geamuri functiona. Farurile se aprindeau automat, servo era ok, motorul nu dadea nici un semn de avarie doar pornirea era greoaie, a se intelege mai lunga. 

 

La o scanare cu vag-ul indica multe erori care au fost sterse dar reapareau. Mi-a dat prin cap sa scot borna vreo 10 min. Surpriza cand am dat la cheie a pornit normal si isi revenise dar aveam martori aprinsi prin bord: servo, esp, airbag... pom de iarna. Au fost sterse si totul parea ok insa, nu mergea confortul la geamuri. Azi de dimieata isi revenise complet, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Maine mai fac o scanare sa vad cum se prezinta.

 

Masina este fabricatie 2008. Cum pot vedea daca exista update de soft?

Revin cu detalii daca au ramas ceva erori.

 

Merci 

Modificat de dumidude
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut

 

Revin si eu cu aceasta problema cu avariile lasate mai mult de 5 minute, pe care am intampinat-o ieri. Pe bord nu functiona nimic, decat niste martori aprinsi pe acolo. Semnalizarile mergeau in exterior, dar pe bord sagetile erau blocate. De asemenea un ventilator de la motor era turat maxim. Probabil sa fi fost si alte ciudatenii dupa cum au relatat si ceilalti pe aici. Chiar citeam pe forum mai demult de acest "bug" al centralei electrice intalnite la Golf V, Jetta si O2 din 2008 care se rezolva temporar prin deconectarea bornei "+" de la baterie. Sperasem ca fostul proprietar al masinii sa fi sesizat aceasta problema pe garantie si astfel poate i se facea acel update de soft daca exista atunci. Am inteles ca numai la reprezentanta se poate face acest update. Are cineva idee cat ar costa? 

Modificat de george99xxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erori nu apar, nu stiam de update de soft. Cunosc pe cineva care a avut problema asta acum 5 ani si de atunci nu a mai facut.

E greu de sesizat. Eu la masinile mele nu am lasat niciodata avariile pornite mai mult de 5 minute, prin urmare mie nu mi-a facut niciodata problema asta in 6 ani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!