Jump to content

Eto
 Share

Postare recomandată

Mihai.Nechifor

Salut.Am si eu o intrebare referitoare la gama v pe care il am montan pe masina din semnatura, CUm pot afla cine e producatorul?Scrie pe el doar gama v made in france..ma poate ajute cineva rog frumos. Multumesc!post-70533-0-55694900-1302705303_thumb.j

Cred ca e SONY, dupa acel SON de sub cod

In etka nu da decat "radiocasetofon", nu e detaliat pe producatori

@Codrutz vrei sa spui ca ai receptia proasta? Asa a fost mereu sau de la un timp face probleme? Poti incerca cu un amplificator de semnal

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de exemplu.eu stau in motru aici nu prinde niciun fel de semnal "baraie",dar la alte masini prinde perfect....si in severin sau tj-jiu se aude perfect si prinde mute posturi...dc oare in face chestia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Asa a facut mereu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da de 3 ani de cand am masina..sa fie de la mufa(antena din spatele))radio-ului?>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare la toata lumea

am montat in sfarsit difuri si pe spate

dar acum a aparut o problema zic eu

oricat dau volumul la maxim merge cateva secunde si scade la jumatate

exista vreo modalitate de reset a aparatului?

ca am facut la setari in el de nu mai stiu care e buna si care nu

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.Am si eu o intrebare referitoare la gama v pe care il am montan pe masina din semnatura, CUm pot afla cine e producatorul?Scrie pe el doar gama v made in france..ma poate ajute cineva rog frumos. Multumesc!post-70533-0-55694900-1302705303_thumb.j

Salut. E sony cu siguranta. Am atasat o baza de date gasita pe http://codedradio.info unde gasesti mai multe despre playerul tau. Il gasesti la model name trecut ca GAMMA V VWZ3Z3. Succes.

oricat dau volumul la maxim merge cateva secunde si scade la jumatate

Salutare si tie. Mai da-ne detalii despre ce aparat ai pe masina. Daca e un beta, atunci e perfect normal sa faca asa deoarece are putere de iesire doar pentru 2 difuzoare. Ori ceea ce faci este fortarea partii finale audio, respectiv de amplificare. Pentru a nu-l praji si sa te poti tu bucura tu de o auditie de calitate (si civilizata), neamtul a prevazut o protectie ce reduce volumul in cazul suprasolicitarii.

CarBase.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aparatul este gamma orijinal(are 4 iesiri)

chestia este ca am pus si pe spate difuri si probabil de aceea are protectie asa cum zici

toate cele bune

post-9400-0-07328900-1309343104_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai casetofon Gamma (cu 4 iesiri) poti sa pui difuzoare si pe spate fara probleme, ca nu intra in nici o protectie. :icon_thumright:

Doar daca ai facut cumva legaturile proaste undeva, atunci sa zicem ca poate ar intra in protectie. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fi facut ceva gresit

la difuzoarele din fata l-am schimbat doar pe cel din portiera stanga fiindca barraia

si ca sa mearga cel nou am dezizolat firele si am unit 2 cu 2(vin 4 fire la mufa) la care am legat firele de la difuzorul nou

trebuia sa ma leg doar pe firele din mijloc?pe cele din exterior nu aveam semnal

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt 4 pini, la dif. 1-2 si 3-4. Tu trebuia sa legi la 1 - masa, si la 3 - plus=semnal. De la 2 si 4 pleci catre difuzorul de inalte.

Oricum, 1 e comun cu 2 si 3 cu 4....

vezi sa nu se atinga vreun conector de masa caroseriei.

P.S - ce boxe ai pus pe spate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea

stiu ca`s jafuri

toate cele bune

post-9400-0-20614700-1309499854_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da....hahaha, si eu pe Matizul sotiei, tot asta i-am pus....

e ok din punct de vedere al impedantei. Da jos cate o fata de usa si verifica conexiunile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok

mersi de info

o sa verific, momentan masina e la schimb distributie

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va rog frumos sa ma lamuriti si pe mine daca pot alimenta cumva acel amplificator de semnal, eu avand pe masina un Sony Xplod aftermarket si semnalul radio este destul de slab. Am inteles ca pe masina mea ar exista acel amplificator in baza antenei ...

Radioul original este un Blaupunkt Alfa.

Multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Ma izbesc de urmatoarea problema si orice ajutor e binevenit:

Am cumparat un VW golf 4, fabricatie 2001, dotat cu DSP si amplif. OEM Nokia in porbagaj. Initial a avut radiocasetofon Gamma dar unul dintre proprietarii anteriori i-a inlocuit radiocasetofonul original cu un mp3 player JVC KD-G342. Inlocuirea s-a facut neglijent, mufele de pe cablajul masinii fiind efectiv taiate.

Acuma mai am pe cablaj doar mufa ISO aferenta alimentarii, dar si pe aceasta firele sunt taiate si legate ca sa potriveasca configuratiei JVC-ului. Mufele pentru semnal audio nu mai exista. Semnal audio s-a luat de pe iesirile RCA ale JVC-ului(banuiesc ca acestea dau semnal de pe preamplificatorul sau si nu de pe amplif. final, dar nu sunt sigur...). Intrucat exista doar 2 RCA uri(ce corespund pentru dif. spate), firele de semnal din cablajul masinii au fost unite 2 cate 2 astfel incat acuma functia FADE nu mai merge ci doar BALANCE. Practic desi JVC are 4 iesiri amplificate nu are iesire pentru amplif. extern decat pentru canalele spate.

Eu vreau sa revin la VW Gamma V pe care o sa-l cumpar second-hand. Problema este ca nu stiu cum sa refac cablajul masinii. Adica de unde sa dau semnal pe amplif-ul extern Nokia. Ar trebui sa iau de pe iesirile amplificate ale lui gamma V? Oare in cazul asta semnalul pe intrarea amplif-ului nu este prea puternic si sa duca la defectarea amplificatorului?

Poate stie cineva mai multe si ma poate ajuta sau poate careva dinte voi aveti DSP si amplif. nokia cu cablajul "nealterat" si ne putem lamuri prin analogie.

Va multumesc cu anticipatie si imi cer scuze pentru postul mai lung!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre aceste doua modele de gamma sunt ceva diferente, inafara de aspect?post-45844-0-57819000-1315395692_thumb.jpost-45844-0-90457200-1315395710_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@maryus_mk4: primul este gamma v iar al doilea este gamma iv; primul a fost montat din fabrica pe platforma mk4 iar al doilea pe platforma mk3; acum, ce diferente de calitate sunet, etc sunt intre ele e greu de spus avand in vedere ca au fost montate pe platforme diferite; strici aspectul daca pui pe mk4 gamma iv; parerea mea ... care este ... :D

@ctv: am eu pe masina gamma v si amplificatorul de fabrica; iesirea ptr amplificator este pe mufa mica, galbena din randul de sus unde sunt cele trei mufe mici cuplate una de alta; pot sa-ti caut si schema de conexiuni; daca te pot ajuta, contacteaza-ma pe pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna,

Am primit un casetofon Gamma V produs de technisat care suporta comenzi volan.

Imi puteti da valorile rezistentelor pt intrarea comenzi de volan?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gamma V indiferent de cine este produs nu are port analogic pe intrarea de comenzi volan. Nici macar comenzile din volan la platforma mk4 nu lucreaza rezistiv. De altfel, eu nu stiu nici un headunit original vag care sa aiba port analogic pentru comenzile de volan.

Pentru a accesa gamma v cu taste amplasate pe volan ai nevoie de:

-volan de generatia mk4 cu comenzi pe el -- atentie, exista doar cu 4 spite si airbagul difera de la modelul cu comenzi la cel fara comenzi

-spirala volan modelul cu esp -- fara nu are suficiente trasee

-modul de comanda 1J0 907 487 B (TRW number: 452) -- nu potriveste 1J0 907 487 A (TRW number: 451)

Variante ar mai fi dar la mare distanta de ariile rezistive de la opel sau ford.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns,

Ce protocol foloseste pt trasmisia de date? din cate vad un singur fir are. Nu cumva este o comanda prin voltaj?Adica nu foloseste grupuri de rezistente ca si Opel dar poate are vreun uC(pe volan) care in functie de butonul apasat controleaza tensiunea?

Pt volan inca nu mi-am facut griji, oricum si daca schimb volanul(butoanele nu le pot adapta fizic pe cea veche) nu schimb traseele electrice ci atasez butoanele, claxonul rezistiv (folosesc conexiunea claxonului) iar inainte de casetofon voi folosi un uC (din gama atmel) cu intrare ADC.

Ce tensiune este folosit pt comunicatie 5..12V?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce protocol se foloseste ? Asi vrea si eu sa stiu ! Probabil o varianta de LIN-bus.

Am avut intentia, la un moment dat sa monitorizez comunicatia pentru a vedea ce este acolo. Am si cumparat pentru asta comenzile de pe volan (fara volan) si releul dar am abandonat proiectul. Pur si simplu nu se justifica in nici un fel.

Plus ca mi-am cumparat un volan de golf 6 gti cu comenzi pe el si l-am facut pe ala sa-mi comande un Witson W2-D728V. Full, nu doar cate permitea intrarea navigatiei. Si nici proiectul ala nu l-am terminat ....stau piesele prin casa :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut!

Imi cer scuze daca mai exista unde un topic asemanator dar am cautat tot forumul si nu am gasit.

Am un Passat B5.5 cu Radio-Cass Gamma V, am codul de la el dar nu stiu cum il pot confirma. Dupa ce il tastez ramane asa indiferent de ce apas. Imi puteti spune care ar fi combinatia de taste care confirma codul?

Multumesc anticipat si scuze daca am postat gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tastele 1234 sunt folosite pentru memorarea posturilor de radio dar si pentru introducerea codu-lui PIN astfel:

Exemplu : Codul nostru este 6982, prima cifra a codului adica 6 se va introduce din tasta 1 apasand de sase ori, a doua cifra a codului este 9 se va introduce apasa tasta 2 de noua ori, a treia cifra a codului este opt se va apasa tasta 3 de opt ori, a patra cifra a codului este 2 se va apasa tasta 4 de doua ori.

Apoi se pune contactul

Modificat de Decefalus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cqve, uite ca exista si topicul dedicat RC Gamma! Si uite ca exista si un manual pentru el!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!