Jump to content

Octavia GPL


wormostar
 Share

Postare recomandată

Eu am 24MY07 dar principiile-s la fel pentru toate.

Nu stiu la ce te referi acolo daca nu pui o poza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Moog

    20

  • zafycom

    13

  • 120 L

    12

  • catalin_911

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut,

am si eu o Skoda O1, 1.6i, 102Cp, AVU, a venit cu o instalatie GPL montata in Germania, tipul instalatiei este AG, numai ca nu stiu sigur exact modelul de AG. In talon cei de la politie/RAR au scris "Inst GPL tip WVM, AG600-130". Ma poate ajuta cineva? Daca comut pe GPL masina motorul se decelereaza. Am gasit sa cumpar din Germania soft + mufe pentru mai multe modele de instalatie GPL insa nu stiu exact modelul instalatiei mele.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca deabia ai luat-o , sfatul meu este sa faci o revizie completa:

kit reparatii vaporizator

filtre GPL faza lichida&gazoasa

injectoare verificare/kit reparatii

bujii

fise

filtru aer

Pe GPL e mai sensibila la bujii/fise uzate.

Multe dintre instalatii nu permit reglarea lor decit partial...

Au harta de injectie batuta in cuie, nu prea ai setari de facut.

Apeleaza la un service GPL serios.

Era si pe forum un user GABI GPL din Bucuresti.

Am vorbit de citeva ori cu el si se vedea ca stie nu da cu presupusul...il recomand...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare! aveti idee cat costa o instalatie gpl la motor de 1.4 tip motor axp la octavia 1? multumesc eventual niste firme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LandiRenzo in Iasi ~25-2600RON cu rezervor toroidal de 54l.

Asta e varianta cea mai buna local.

Si merita...decit Tomasetto sau altceva...

E acelasi lucru cu STAG300 Plus.

Daca vrei altceva recomand la Buzau - BRC.

Vrei amanunte PM sau telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut de 20k km cu BRC-ul, instalatia a mers exemplar pana acum, mai putin masina deoarece am avut probleme cu aprinderea, bujii uzate, traf arprindere busit fisa busita, toate la cilindru 4. Am mers mii de km in 3 pistoane deoarece nu mi-am dat seama, fluctua turatia putin la relanti uneori.

Momentan am inlocuit ce era de inlocuit si se pare ca am scapat oarecum de problema, in schimb cred ca am depuneri pe scaunul supapelor de la cilindru 4 de l mersul in 3 pistoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

salut! SI eu am exact acelasi motor ca tine #zafycom# , 1.6 BFQ si sunt interesat sa imi montez o instalatie GPL. Ceva probleme intre timp? merita sau..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ce ai rezolvat Alin pana acum? Ai montat pana la urma instalatie GPL? Nu de alta dar ma intereseaza si pe mine sa montez. De doi ani tot ma tot gandesc sa pun sau nu. Tot citesc fel si fel, ba ca-i bine, ba ca nu, dar pana la urma o sa aleg varianta GPL. Din ce am tot citit Landi Renzo ar fi motajul recomandat. Acum ramane sa caut ori la Pitesti ori la Valcea o firma serioasa de montaj (la Buzau e prea departe pentru mine). Daca e cineva care poate recomanda ceva referitor la cele doua orase, i-as fi recunoscator.

Am uitat sa specific ca pana acum am gasit ceva firma Prosperanta GPL in ambele orase. A montat careva la ei (poate chiar si in alt oras)?

Modificat de Helloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu am montat! Astept o promotie ceva! Tu cum stai cu consumul pe benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am drumuri mai mult extraurban (60-70% din drumuri) - stau in mediul rural, la 25 de km de Curtea de Arges. Inafara de fataiala de prin comunele alaturate unde evit sa merg cu masina, prefer microbuzele, drumurile mele au minim 50 de km. Pe an fac intre 15000 si 20000 de km.

In orice caz, daca nu minte comp. de bord, 6.4-6.7 la extraurban si 8-9 in oras. Daca pornesc si AC, mai pune 1 litru in plus. Chiar astazi am avut un drum de facut si mi-a arata concumul cu AC si 3 persoane in masina la 7.3%. Sper sa nu ne certe cineva ca suntem un pic off topic, dar datorita consumului se ajunge si la varianta GPL. Inca astept forumisti argeseni sau valceni care m-ar putea sfatui la o firma unde sa montez instalatie GPL.

La tine ar trebui sa fie la fel, vad ca ai aceeasi motorizare. Am uitat sa precizez ca d.p.d.v al vitezei rar depasesc 100 km/h. In general cam 80-100, incerc sa merg pe cat se poate de constant (dar la depasiri o pisc si cu a III-a pana peste suta daca e cazul)

Modificat de Helloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Revin cu un feed-back (sper sa nu fiu pedepsit ca postez de doua oriconsecutiv) intre timp am montat instalatie GPL Lovato, am deja 20 000 km cu ea, nu am avut niciun evenimet neplacut pana acum, sunt foarte multumit de consum (7,5-9%), am specificat mai sus stilul de mers. Multumesc lui Moog pentru sfatul achizitiei!

Singurul lucru pe care-l pot reprosa este ca am o mica pierdere de lichid de racire, nu mi-am dat seama pana acum pe unde e (oricum pe la T-urile montate pe instalatia de racire), am desfacut colierele, le-am schimbat, am pus coliere cum are masina di fabrica, din acelea oteloase (fara strangere la surubelnita), nu stiu ce sa mai verific. In fine, nu e chiar asa de deranjant, completez cam la 2-3 luni lichidul de racire. Mentionez ca nu e nicio pata sub masina.

Am ntrebat un mecanic si el a afirmat ca „in general, masinile care au montata instalatie GPL, mai au pierderi, rar care nu are”. Eu nu cred asa ceva, cel putin pe forum nu am auzit pe nimeni vaitandu-se.

Modificat de Helloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Va salut. Readuc in discutie topicul. Am o Skoda Octavia 1 din 97 mot 16. Am o instalatie Tomasetto Stag 200+ montata acum 2 ani. Pna acum totul a mes perfect nu se simtea cand trecea din benzina in gaz sau invers. Am desfacut furtunul de la filtrul acela mare , furtunele de la injectaore si mufele acestora deoarece am avut nevoie sa schimb garniturile de la teava de apa care este in spatele motorului. Dupa scimbare am remontat totul la locul lor tinand cont si de ordinea acestora. 
La pornire masina a pornit fera probleme....dupa ce s-a incalzit la 30g cand sa treaca pe gaz intrerupe gata gata sa opreasca motorul...acum da cate ori se face trecerea intre GPL si benzina sau invers intrerupe si chiar se opreste.
Zilele astea cand a fost foarte frig dimineata am pornit si cand sa treaca pe gaz suna butonul de 3 ori ca si cum nu ar mai avea GPL (rezervorul plin).....dupa 3-4 incercari de comutare si tinuta putin accelerata da in nas si pe urma ramane pe gaz.
Va rog ma puteti ajuta?
Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai verifici odata mufele si furtunele de la injectoarele de GPL, sau te duci la un service GPL, sa puna tester pe GPL

Ori s-a infundat ceva pe furtunul care alimenteaza rampa de injectoarele GPL, ori o neetanseitate pe acolo. Probabil sare de pe GPL ca nu citeste presiune senzorul de pe rampa de injectoare. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am mai luat-o la verificat, am desfacut toate furtunele.....totul pare OK dar tot nu merge.

Am fost aseara la cineva cu tester, mi-a dat timpul de intrare pe gz la 0 si nu mai avea fluctuatia aceea la trecere asa mare. Toate bune si frumoase. Am lasat-o asa si dupa aprox 2 ore cand sa plec de la iel....surpriza....iar m-am rugar de ia sa treaca pe GPL.

Untitled.pngUntitled1.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nimeni sa dea un ochi si peste pozele mele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu crezi ca toata lumea se pricepe la functionarea calculatorului de GPL? tu de ce nu intelegi ce apare in graficele alea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa-mi fie cu iertare daca am deranjat. incerc sa invat daia cer ajutor, informatii si sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sistemele de GPL au particularitatile lor de functionare, documentate si stiute ( in teorie macar) de cei care se ocupa de astfel de instalatii. Ei ar trebui sa stie daca e problema de la sistemul de GPL sau de la motor... 

eu iti sugerez sa mergi la cei care au montat instalatia, teoretic se pricep la Tomasetto.... 

daca nu vrei sa te duci pe acolo, la Buzau iti recomand pe cei de la Pro Gaz, In Vernesti. Profesionisti. http://www.pro-gaz.ro

 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crede-ma la iei am apelat prima data si la alte 2 servis-uri si au zis ca nu stiu ce are.....nu isi explica de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am fost nevoit sa dau rampa de injectoare jos, m-am uitat pe acei banuti prinsi pe firele de la mufa si erau numerotati de la stanga a dreapta 1-2-3-4...si masina mergea perfect.

inainte de graficele de mai sus pe partea de GPL la "Cylinder switch-over era de 200ms" si la "Reducer filing time era de 0,3s" si nu mergea delc, oprea motorul....daca erai in acceleratie te smucea si pana la urma tot il oprea.

am trecut pe cele doua in 0 dar tot mai are ceva fluctuatii cand si cand si mai are si la prima pormire de peste noapte cand sare inapio pe benzina...ii inchid si deschid gazu de 4-5 ori si pana la urma tece si ramane pe gaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calc de GPL de unde la semnal ? de pe firele de la injectoarele de benzina, sau direct de la calculatorul masinii? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!