Jump to content

Exhaust Workshop! (Touareg 7L)


NON-STOP
 Share

Postare recomandată

Salut!

Am o mica problema pe care nu reusesc sa o rezolv:

acum cateva zile ma duc la PBV sa schimb un bec ars (pentru a suta oara)... pregateam masina pentru o deplasare mai lunga si doream ca toate sa fie in regula. Aveam 86.000km, o calatorie de ~4.500 si odata cu asta i-am facut si o programare la revizie.

Ma suna tipul de la receptie service de pe rampa si ma intreaba ce-i cu martorul motor aprins pe bord?!?

Ii explic ca nu l-am vazut pana atunci, si nici macar nu stiam care este exact... Nu prea ma crede, insa ii cer sa-i faca o diagnoza ca sa nu am surprize.

Revine in 20min, cu bec schimbat si imi spune ca este o eroare sporadica?!? din computer.

In fine,m-am bucurat ca nu-i nimic grav si plec.

Nicio problema pana a 2a zi cand la prima cheie imi da acelasi mesaj + martor aprins. Dupa mai multe porniri intr-un timp scurt dispare... Fac 1.200km si ma opresc sa dorm, iar urmatoarea zi mesaj+martor din nou?!?!?!?!?

De atunci a ramas asa pentru inca 1.000 km si nenumarate porniri. Sunt pe la turci acum si i-am facut o noua diagnoza la o reprezentanta VW. Cu cokgurzelii astia nu prea ma inteleg, ca in servis ei "vorbeste" numai turca si deseneaza un pic engleza, insa am dedus ca nu ar fi o problema atata timp cat martorul este aprins continuu. Zic ei ca daca se aprinde intermitent sa nu mai merg.

Verificasem anterior si cu prietenul Andrei de la PBV care mi-a spus cam acelasi lucru...

Am citit si in manual, acolo se refera la calitatea gazelor evacuate in cazul acestui mesaj, insa nu exista si o rezolvare a problemei.

Pareri ar mai fi:

- ca i-am facut plinul pana-n buza si ca n-are loc de retur... dar asta fac de 15 ani de cand conduc si nu mi s-a intamplat pana acum...

- ca i-am bagat euro 5 si nu-i bine... pe afara am mai bagat, ca toate se numesc eko, on, super, forza, etc...

- ca este Lambda... aici nu ma pricep...

- etc.

Masina functioneaza corect, motorul are reactii ok... merge.

Dar sa nu plictisesc... In masura in care aveti idee ce se (poate) intampla, va rog un reply.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

S-ar putea sa fie unul din motorasele de pe admisie. Pe admisie sunt niste clapete care sunt actionate de niste motorase de o parte si de alta a motorului . Verifica tijele sa nu fie sarite de la locul lor. Pozitia 13 este tija si poz 10 e motorasul. Cele doua sunt poz spre spatele motorului. Ai una pe stg si una pe dreapta

post-27036-1213121200_thumb.png

post-27036-1213121262_thumb.png

Modificat de bysus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Din pacate nu vad nimic pe sub capacul motorului si nu ma pricep sa-l desfac...

Nici nu stiu daca pot s-o fac atata timp cat masina este in garantie.

Multumesc pentru recomandare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stim nimic despre ce erori au rezultat in urma scanarii la service.

Poate fi chiar si banalul filtru de motorina infundat care da peste cap arderea in cilindrii.

Daca intradevar sunt probleme cu noxele, e posibil sa distrugi catalizatoarele in timp.

Ai alimentat de la bulgari ? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Nu stiu nici eu ce spune raportul de diagnoza, pentru ca nu mi l-au aratat la service. Si cel mai probabil au dat un reset la eroare ca-i mai simplu asa...

De asemenea, nu cred ca-i din combustibil dat fiind faptul ca in 90k am alimentat 1/3 in tara si restul afara, niciodata la bulgari.

Pe de alta parte, cu reviziile la zi (deci filtre schimbate si tot tacamul... macar pe hartie) este posibil sa se infunde filtrul de motorina?!?

Ca si manifestari actuale, la 9 din 10 porniri (la intervale intre deplasari) se aprinde martorul motor cu acelasi mesaj "EXHAUST WORKSHOP!". Daca am noroc, la a 10a nu se mai aprinde. In continuare masina functioneaza corect...

THX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am o mica problema pe care nu reusesc sa o rezolv:

acum cateva zile ma duc la PBV sa schimb un bec ars (pentru a suta oara)... pregateam masina pentru o deplasare mai lunga si doream ca toate sa fie in regula. Aveam 86.000km, o calatorie de ~4.500 si odata cu asta i-am facut si o programare la revizie.

Ma suna tipul de la receptie service de pe rampa si ma intreaba ce-i cu martorul motor aprins pe bord?!?

Ii explic ca nu l-am vazut pana atunci, si nici macar nu stiam care este exact... Nu prea ma crede, insa ii cer sa-i faca o diagnoza ca sa nu am surprize.

Revine in 20min, cu bec schimbat si imi spune ca este o eroare sporadica?!? din computer.

In fine,m-am bucurat ca nu-i nimic grav si plec.

Nicio problema pana a 2a zi cand la prima cheie imi da acelasi mesaj + martor aprins. Dupa mai multe porniri intr-un timp scurt dispare... Fac 1.200km si ma opresc sa dorm, iar urmatoarea zi mesaj+martor din nou?!?!?!?!?

De atunci a ramas asa pentru inca 1.000 km si nenumarate porniri. Sunt pe la turci acum si i-am facut o noua diagnoza la o reprezentanta VW. Cu cokgurzelii astia nu prea ma inteleg, ca in servis ei "vorbeste" numai turca si deseneaza un pic engleza, insa am dedus ca nu ar fi o problema atata timp cat martorul este aprins continuu. Zic ei ca daca se aprinde intermitent sa nu mai merg.

Verificasem anterior si cu prietenul Andrei de la PBV care mi-a spus cam acelasi lucru...

Am citit si in manual, acolo se refera la calitatea gazelor evacuate in cazul acestui mesaj, insa nu exista si o rezolvare a problemei.

Pareri ar mai fi:

- ca i-am facut plinul pana-n buza si ca n-are loc de retur... dar asta fac de 15 ani de cand conduc si nu mi s-a intamplat pana acum...

- ca i-am bagat euro 5 si nu-i bine... pe afara am mai bagat, ca toate se numesc eko, on, super, forza, etc...

- ca este Lambda... aici nu ma pricep...

- etc.

Masina functioneaza corect, motorul are reactii ok... merge.

Dar sa nu plictisesc... In masura in care aveti idee ce se (poate) intampla, va rog un reply.

Daca cumva ti s-a aprins un martor de culoare galbenacare indica un fel de "motoras sau transmisie etc" iti pot spune doar ce poti sa patesti daca mai mergi cu masina.

Eu am patit asta.

Verifica daca atunci cand accelerezi ,pe tevile de evacuare iese fum negru.La mine la diesel asa a fost.

Daca da du masina la service pe platforma.Se buleste catalizatorul si nu se schimba pe garantie.

Sonda Lambda daca e distrusa sau sparta (e o chestie mica si ieftina care se poate sparge usor) apare martorul si daca mai mergi mult te costa.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Dupa revizia la 90k efectuata azi, pot sa va spun care era adevarata problema:

"clapete aerisire mecanism acceleratie cu depuneri; din cauza acestora la revenire calculatorul considera eronat punctul 0 si astfel rezulta eroarea mentionata".

Dupa curatare, respectiv verificari eroarea nu a mai aparut.

Reamintesc, era vorba despre martor motor aprins in bord cu mesaj EXHAUST WORKSHOP! care se manisfesta cu intermitente aleatorii.

Reluand dialogurile anterioare, am observat faptul ca "bysus" este cel care a diagnosticat corect problema.

Multumim si sper sa putem conta si pe viitor pe recomandarile tale.

Bafta!

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
bogd4nutzz1st

Am si eu aceeasi problema cu martorul la bord si mesajul "EXHAUST WORKSHOP". Mi-a spus cineva ca este filtrul de particule...am puso pe tester si spune ceva de filtrul de particule...m-am interesat ca este nou 2000 de euro si am inteles ca se poate si curata...si masina nici nu trage...nu trece de 2000 rot/min...nu stiu ce sa fac...un sfat va rog frumos ! multumesc anticipat !

Modificat de bogd4nutzz1st
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce rulaj are masina? Si cat din acel rulaj l-ai facut tu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

am un touareg 3.2 v6 si mi-a aparut un martor la bord,am fost la porsche pipera am pus-o pe tester si mi sa spus ca e terminat catalizatorul iar reparatia ma costa 10000 ron.Eu le-am dus masina pe roti iar ei mi-au zis ca nu mai pot sa o folosesc ca imi distrug motorul.nu stiu ce sa fac in contiunuare...asi vrea o a 2 parere..Va rog sa ma ajutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai jos catalizatorul, scoti tot ce are in el, adica toate sitele din teava, si montezi totul la loc. Poti apoi sa transporti masina pe roti chiar daca o sa fie un zgomot mai mare ca de obicei. Pentru schimb gasesi unul universal pe la vreo 5 milioane+manopera, daca nu cumperi SH sau unul nou dupa buget. Dupa reparatii te duci la un service si iti masori noxele sa fie in regula ca sa multumesti si sondele lambda etc.

Eu zic sa iei masina de la serviceul respectiv si sa mergi la unul unde iti ofera niste explicatii si solutii mai ieftine.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai jos catalizatorul, scoti tot ce are in el, adica toate sitele din teava, si montezi totul la loc. Poti apoi sa transporti masina pe roti chiar daca o sa fie un zgomot mai mare ca de obicei. Pentru schimb gasesi unul universal pe la vreo 5 milioane+manopera, daca nu cumperi SH sau unul nou dupa buget. Dupa reparatii te duci la un service si iti masori noxele sa fie in regula ca sa multumesti si sondele lambda etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep la tehnici de marcheting, de fapt nu le suport. Raspunsul meu era pur tehnic, cel mai ieftin posibil. Chestia cu sigilatul este din alta "liga", ne separ totusi niste lumi :).

Sorry

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde cati km are masina, sunt 80% sanse sa fie vreo problema cu una din sondele lambda. Din cate stiu eu nu afecteaza cu nimic motorul, doar consuma un pic mai mult carburant si ceva gaze in plus. Cere si alte pareri. Nu cred ca exista o reprezentanta auto in RO care sa nu incerce sa isi jecmaneasca clientii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost cu ea la midocar si mi sa confirmat ca defapt este precatalizatorul si mi sa spus un pret de 7200 ron si 2000 ron manopera. Asi vrea sa aflu unde pot sa ma duc sa o fac mai ieftin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acceasi problema am avut-o si eu, cu filtru de particule....precatalizatorul asta...Intrucat masina avea 65 mii km si toate reviziile la ei mi-au facut un dosar catre fabrica vw care a suportat pana la urma aproape toate costurile( din 8000 ron am platit 650). Am inteles totusi ca se poate si fara filtru asta de particule , problema e ca no sa mai iasa neam noxele...second hand nu recomand..efectiv nu stii ce cumperi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru de particule (prezent la TDI)nu e acelasi lucru cu un catalizator la un benzinar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut. am si eu o intrebare, referitoare la rezolvarea acestui " exhaust workshop " care imi sta si mie aprins in bord. ai rezolvat-o pe garantie ? daca da, sau daca nu, ai cumva idee cam cat ar costa rezolvarea acestei probleme la un service autorizat ? multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

O galerie cu clapete (pe o singura parte a V-ului) este la V6tdi ~1700ron fara tva. La asta mai adaugi manopera si altele...

Insa eroarea respectiva in bord poate fi cauzata si de alti factori, recomand diagnoza.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare baieti!

Martorul Check Engine s-a aprins si la mine ieri pur si simplu fara nici un eveniment prealabil, in timp ce ma deplasam prin Bucuresti. De atunci sta aprins permanent( 7-8 porniri/opriri + drum Bucuresti-Constanta si inapoi)

NU AM NICIUN Mesaj in bord/display, masina se comporta IDENTIC ca si inainte sa se aprinda martorul, totul este absolut normal cu exceptia martorului aprins.

Am un Touareg V6 3.0 TDI din 2007. Masina are acum 45.982 Km parcursi aproape integral de mine (am achizitionat-o in Ianuarie 2008 cu 5116 km parcursi de la Porsche Bucuresti Vest) si toate reviziile la zi la reprezentanta.

Am alimentat NUMAI Diesel Top Nordic de la Petrom sau echivalentul EURO 5 de la OMV sau Rompetrol. Niciodata nu am alimentat din alta parte sau alt fel de carburant.

Fiecare schimb de ulei a fost folosind Metabond (versiunile aferente kilometrajului respectiv) si folosesc mereu aditiv Metabond pentru motorina.

Este prima problema pe care o intalnesc la aceasta masina, altceva decat bec ars!

Avand in vedere ca nu am niciun fel de mesaj in bord si masina se comporta la fel ca si pana acum, adica excelent, ce credeti ca poate fi?

Urmeaza sa merg la reprezentanta pt diagnoza in urmatorele 10 zile insa as fi vrut sa vad pareri ca sa nu fiu tocmai in necunostinta de cauza cand ajung la reprezentanta si sa stiu si cam la ce sa ma astept...

Multumesc frumos!

Modificat de B-63-LPP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am reusit in sfarsit sa ajung la Cardinal Motors in Constanta cu problema mea...diagnoza computerizata a scos la iveala " Defectiune Clapeta Admisie V275 - banc 2"

Din cate am inteles este vorba de una din cele 2 clapete de admisie aer, mai exact clapeta dreapta care, din cauza depunerilor de reziduuri din Motorina, nu se mai inchide/deschide complet.Asta a fost cel putin explicatia celor de la Cardinal Motors.

Tot ei mi-au zis ca defectiunea in sine nu este ceva serios insa, daca voi dori sa inclocuiesc respectiva clapeta, ma va costa 2.600 RON la ei.

Acum as vrea sa vad cat costa in sine clapeta respectiva, iar daca diferenta fata de Cardinal Motors este imensa, o voi rezolva in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi s-a aprins si mie acest martor in bord (fara nici un alt mesaj) - fix dupa ce am facut plinul. De atunci am mai mers cu ea - am sa o duc zilele astea la o diagnoza - sper sa nu fie ceva serios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin23_dodo

acelas martor l-am avut si eu aprins dar fara nici un mesaj in bord. Am mers la un prieten la service si era sarita una din tijele de la admisie(dreapta cum stai la volan), ideea este ca partea de jos a tijei este largita si "capatul" acela care intra jos in tija este subtiat.Mi-a strans cumva capatul acela dar nu stiu daca tine. Ca sa concluzionez mie mi-ar trebui doar piesele nr.13 si 14 din poza 2 postata de bysus. Dar nu cred ca gasesc se le iau separat, si mi se pare cam stupid ca o se trebuiasca sa iau toata admisia pt 2 plastice care s-au mancat intre ele, in 80.000 km cat are masia. Daca stie cineva daca se pot lua separat de undeva (eu nu am gasit nicaieri, dar nici nu am cautat foarte mult) dau o pizza mare, din diferenta de banii care imi raman. :)

Modificat de florin23_dodo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De cateva luni merg si eu cu martorul de motor aprins pe bord.

Cand ies din oras sta aprins mereu, cand intru in oras se stinge dupa cateva zeci de km.

Masina merge ok, cu o singura exceptie...dupa ce am facut plinul la turci, motorul nu mai tragea bine (zici ca aveam doar 90 de cp) si mai mult de 120km/h nu urca.

Am oprit motorul si l-am repornit si totul a intrat in normal mai putin martorul care a ramas aprins pe bord.

O problema sigur are, dar trebuie sa o prind pe defect, altfel nu-mi da nici o eroare.

Cei de la Porsche imi spun de 2 ani acelasi lucru ca este turbina, mi-au si facut o proforma frumoasa...dar eu ma incapatanez sa cred lucrul asta, mai ales ca am ajuns la ambele turbine si le-am curatat.

Totusi cand am dat motorul jos au aparut niste erori pe bord, care s-au sters intr-un mod straniu pentru mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!