Jump to content

S3 2001 - Probleme Cu Puterea Si Relantiul


Mortumofo
 Share

Postare recomandată

Am reusit pana la urma sa-mi un Audi S3 din 2001. Cel in discutie este cel din Botosani care avea folie neagra pe el si BT 13 RLK la numere parca. Am niste probleme cu el si nu prea reuseste nimeni sa-i dea de cap.

Baiatul (Alex) mi-a spus ca a schimbat urmatoarele piese si pana acum s-au verificat (mai putin distribuita care nu am desfacut-o si nu mai am timp, i n2 zile trebuie sa ma mut pe perioada verii la Constanta, o voi face acolo daca im irecomandati un service) :

- pompa benzina

- filtre

- distrbutie

- debitmetru

- turbina

Alex mi-a spus ca nu a umblat deloc in calculator dupa ce a schimbat piesele, cine ma ajuta si pe mine maine sa verifice daca este softul original al masinii pe ea MAINE daca puteti va rog si daca nu sa-l punem pe cel bun?

Ca probleme, masina se comporta cam asa:

- la relanti, masurat cu un VagCom turatia variaza continuu intre 720-760;

- din cand in cand cade turatia pe la 400 si se aprinde martorul de motor galben in bord si se stinge dupa 0.5 sec cam cat dureaza si caderea;

- in vitezele 1,2 urca pana la 6000, dupa aia se taraie; in vitezele 3,4 de abia sare de 5100-5200;

- cateodata masina nu mai accelereaza in timp ce urca in ture cu pedala calcata la fund si nu este vorba ca supraincarc turbina ca e vorba de ture peste 3000 si o turez progresiv pana atunci - se aprind EPC (electronic power control), martorul galben si masina stagneaza la o turatie cam tot jumatate de secunda;

- prinde maxim 80 km/h in treapta a 2-a, iar intr-a 4-a de abia mai ia 140....

Mergand sapt trecuta prin service-uri incontinuu, am primit tot felul de sugestii, drept urmare am schimbat urmatoarele:

- bujiile, am pus NGK Platinum Premium luate de la Nick Racing;

- bobine de inductie nu mai stiu ce marca dar bune, am dat 480 de lei pe ele, noi-noute

- senzorul mic cu 2 pini de pe galeria de admisie de aer, cel care este prins exact langa clapeta de acceleratie spre raditator, un surub mic si 2 pini.

Masina merge in continuare cu smucituri, nu are putere, relantiul variaza. Cu sau fara senzorul de aer conectat (mufa scoasa) masina face la fel , la fel facea si inainte. Alex mi-a spus ca distributia este posibil sa fi fost montata prost acolo, intr-adevar parca se aude o rola cum vajaie. De asemeni mi-a zis ca nimeni nu a mai umblat la soft dupa ce i-a schimbat turbina.

Nu mai stiu ce sa-i fac sau sa-i cumpar, toata lumea ma trimite in alta directie, efectiv nu stiu unde sa ma duc cu ea, ce sa-i mai cumpar, ce sa-i fac sa mearga bine.

Am uitat sa mentionez, mi-au masurat avansul, era -3 parca valoarea.

Ma poate ajuta cineva cu sugestii, un test, un service sau orice mi-ar putea face masina sa mearga?

Vesnic recunoscator :)

Masina este pt. cei care n-au citit mai sus, un S3 din 2001, tip motor AMK de 209 CP. In rest masina arata bine dar are niste jante oribile. Caut de asemeni niste jante de S3 sau de S4 pe 18" sa le inlocuiesc pe acestea. Inca o data multumesc celor ce vor citi postul si poate se va gasi un raspuns la problema.

Mersi :D

P.S. Numarul meu de telefon este 0722 365 359, daca dati beep sun inapoi indiferent de ora, vreau doar sa rezolv masina repede p ca tre sa ma mut la C-ta cu firma pe perioada verii si masina merge prost momentan.

Modificat de Mortumofo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ai venit pe forum.

masina ultima data cand am vazut-o live avea softul stock. chiar ne-am masurat cumva...cand eram si eu stock si fugea ok. cunosc maisina si il cunosc si pe Alex. sa stii ca masina a fost bine intretinuta, desi in zona BT era cam lispa de servicuri bune din cate intelesesem.

te-as sfatui sa faci fie o scanare sa vezi ce erori sunt, fie un log un mers. trepidatiile ar fi putu fi si de la benzina...asa ca daca nu o facea alex, ti-as fi recomandat o revizie completa, filtre.. ulei..etc. chiar..ce benzina folosesti?

verifica-i si distributia sa fi fost facuta bine. si vezi sa nu cumva sa ai probleme cu vreun injector. stiu ca si pe la bobine mai au S3urile probleme, dar e bine ca le-ai schimbat. la mine am mai vazut eroare si la EGT..dar 1 data..atat.

dupa ce reusesti o scanare posteaza aici erorile...imposibil sa nu aiba vreo eroare, daca deja ai avut becuri aprinse in bord.

jante gasetsi destule, dar sfatul meu, daca tot pui, fie pui unele sctok, rezistente, fie unele sport, suoare, gen OZ Ultraleggera, BBS..ceva frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina bag de 95 dar simptomele sunt aceleasi, azi am bagat de 98 si la fel...nu e de la benzina sigur. filtrele mi-a zis ca le-a schimbat el dar le voi verifica azi in fata curtii sa vad ce si cum. Am scanat-o dar nu mi-a zis nimic de acele caderi de turatie, lipsa de putere etc asa ca nu am nici cea mai vaga idee ce d-zeu se intampla in masina aia. Poti sa-mi recomanzi cumva vreun baiat care m-ar putea rezolva azi cu o scanare completa si o diagnoza? Te rog mult :icon_thumright: Uite iti trimit si pm cu numarul meu si poate vb la tel si-mi zici ce sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci eu pun numai benzina de la 99 in sus. adica Petrom 99+ sau OMV carera 100...sau macar 98 de la rompetrol.

dar in fine...nu cred ca sa fie de la asta..dar oricum masina cere minim 95, eu asa stiu.

in Buc sunt cativa care fac scanari..dar nu ii stiu exact, poti cauta

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=38318

sau pe aici

http://vwforum.ro/index.php?showforum=66

pai daca scoti filtru de aer e bine sa il schimbi pentru ca are o membrana de cauciuc care poate lua forma cutiei si cand e pusa din nou..sa nu prinda la fel. si ai grija si cu filtru de benzina.

mecanici nu cunosc bine prin Buc..dar sunt destui. cauta prin aria de serviceuri.

mi se pare f aiurea ca desi ai erori in bord sa nu tine minte nimic cand citetsi cu vag com....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

simptomele astea le am si eu acum dar eu stiu de la ce provin, debitmetrul de are nu functioneaza corect, i-am facut o diagnoza masinii si am descoperit cateva erori care au condus la aceasta concluzie.

banuiesc ca nu ai niciun ceas indicator de presiune in turbo ca sa vezi cat face si cum se comporta.

ai verificat daca diverterul original nu e spart? cand masina trepideaza asa pot fi probleme de la aer fals care este tras pe admisie, verifica totusi diverterul da-l jos si uita-te la el un pic, poate e crapat. aseta mai crapa..fizic.

ai schimbat destul de mult piese, chiar nu stiu la ce sa te mai indrum...initial am dat vina p debitmetru dar daca spui ca l-ai schimbat cu unul nou...

astea erau de inceput, bobine si bujii, dar le-ai schimbat...

daca injectoarele nu scuipa suficienta benzina sa indeplineasca comenzile trimise de ECU, cu privire la debitul aer/benzina, efectul imediat este: NO POWER. ceea ce se cam intampla la tine.

Sunt curios ce presiune face turbina si in ce regimuri...dar si aiai iar ne trebuie LOG

de ce o turbina nu face presiune? (nu are suficient debit, de aer sau de benzina, pompa d benzina e schimbata, filtru de aer e schimbat, debitmetrul este schimbat)

de ce motorul trepideaza? (verifica totusi clapeta de acceleratie sa fie foarte bine curatat, sa nu aiba funingine pe ea, dupa curatare fa-i alinierea din nou cu VAG-COM)

Amestecul in cilindrii pare sa fie defectuos, din ce spui tu aici...dar acum depinde in ce cilindru iti face probleme.

daca se aprinde un Check in bord este imposibil sa nu apara ceva pe VAG-COM la Faulty Codes 02.

De altfel iti recomand niste loguri pe cate 3 blocuri de-o data, dupa care sa le dai cuiva care se pricepe sa s uite bine la ele, poate te ajuta si-ti descopera buba)

Ai nevoie de cineva care sa-ti faca o diagnoza completa, cu loguri in mers. nu pe loc!

mai mult de atat...nu stiu ce sa spun, nu-mi vine nimic in minte..

Modificat de adibos3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu banuiesc si un injector murdar....care sa nu functioneze la parametrii. pt ca se pare ca avut ceva erori care au fost sterse fara sa fie interpretate. si una dintre ele continea "misfire"..si daca bobinele au fost schimbate....atunci ar ramane un injector.

dupa ce am vb la telef, l-am sfatuit sa incerce pt acum o benzina mai buna, mai curata, fara LUK, poate un efix, daca ajuta si neaparat o scanare macar pe loc, si in mers.

PS: adi, asteptam un review la debitmetru pe care ziceai ca il vei monta.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciao

Legat de problemele pe care le ai...aceleasi simptome le-a avut si un Golf IV Gti, la el problemele au provenit de furtune de aer sparte sau etasari slabe ale acestora( pe la pompa secundara de aer). Ce ar mai fi de mentionat este ca vagcom-ul nu a fost de prea mare ajutor, la diagnosticare sa folosit vas-ul

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine de dimineata voi incerca sa ma intalnesc cu Dragos si daca are timp o sa-mi faca el un diagnostic si poate o sa stie si la ce furtune sa se uite ca din ce zicea Adi eu n-am inteles chiar tot ;) o sa-l rog sa citeasca ce sugestii aveti voi si poate ii dau de cap chiar maine. Multumesc mult pt ajutor baieti, chiar e mare lucru sa vorbesti cu oameni care au si ei masini din astea care se trezesc cu curu' la cearseaf dimineata :P

Mult noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ne zici ce ai rezolvat :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ca sa nu mai deschid alt topic postez si eu aici in speranta ca ma poate ajuta cineva. Problema la mine este in felul urmator : in treapta a 2 a si a 3 a daca ii dau talpa de la turatii joase cand ajunge pe la 3000-3500 rpm da in nas..se aude ca si cum ar trage aer fals pe undeva si da in nas (zgomotul se aude in partea stanga a masinii).Daca schimb in turatii mari acest lucru nu se mai intampla.Pe VAG nu am nici o eroare iar valva N75 care o aveam pe masina a fost schimbata cu o N75J dar fara rezultate mari. Masina cu softul stock nu face nici o problema ,problema este cand ii schimb softul (CIP).Am fost in cateva service-uri si cand au auzit ca am soft mi-au zis direct : ,,e de la soft'' dar sincer nu cred ca e de la soft deoarece am incercat 3 variante diferite ale softului (descrescatoare) si face la fel.Ce as putea sa mai verific si cum ca sa-i dau de cap.

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde ai soft? si eu inclin sa cred ca e de la soft ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!