Jump to content

Motor Turat


giony82
 Share

Postare recomandată

Salutare,

In speranta ca a mai avut problema mea cineva si a rezolvat-o, va relatez urmatoarele: motorul merge ok insa cateodata ramane turat undeva pe la 1500-2000 rpm timp de secunde bune. Asta se intampla imediat dupa ce a pornit, alteori la scurt timp dupa ce a pornit, accelerez si apoi iau piciorul de pe pedala. Problema dispare dupa cateva minute cand motoru se incalzeste.. Ideea e ca nu face tot timpul si e cumva legat de temperatura de afara (dubios, dar am observat ca face mai des cand e mai cald). Ralanti-ul e stabil , 900 RPM fara nici o oscilatie (dupa ce motoru e cald).

Mentionez ca in urmatoare situatie, isi revine cateodata la 900-1000 rpm: viteza I + ridicat picioru de pe ambreiaj mai repede, apoi apasat iar. Cumva ceva ramane blocat pe acolo ..

Am citit pe aici ca ar putea fi clapeta de acc. murdara si trebuie curatata. Am masina de vreun an si nu am umblat acolo, iar ce s-a intamplat inainte cu ea nu prea stiu.

Modificat de giony82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil cablul de acceleratie sa aiba niste sarmulite rupte si sa se se blocheze prin camasa. Desfa-l de la injector si trage de el, vezi daca merge usor si nu agata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine face cam la fel ... dar face de la SHOC .. pt ca la Golf 3 este socul automat, Electronic. si cand porneste masina ... "trage el shocul" pana la o anumita temp apoi scate frumos. La mine face si cand este cald afara si am intrebat si in stanga si in dreapta si toti au zis ca este okays. Asta fara doar la prima pornire. apoi am relantiul la 700.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la cablu nu e, chiar de curand m-am uitat la el. se misca foarte usor. Cat despre soc asa stiu si eu ca e automat..si mentine turat motorul pana se incalzeste. Oricum 2000 rpm e prea mult :rolleyes: , chiar daca e valabil doar pt prima pornire. La urmatoarele (daca motoru e inca cald) se duce f repede in 900

Modificat de giony82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pait si eu, era de la cablul de acceleratie, la relanti turatia fluctua intre 1500 - 1600.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, o sa mai verific cablu de acc. Din cate am auzit, un ralanti normal e 900 rpm .. 1500 nu e cam mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e din cablu, atunci ma gandesc la regulatorul de temperatura a aerului din capacul negru care acopra injectorul. Demontezi capacul filtrului de aer, scoti filtrul, pornesti motorul si urmaresti functionarea clapetei din carcasa filtrului. Ai urmarit daca ai un consum crescut de benzina si motorul nu mai trage?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumu e undeva la 9 in oras, 7 inafara. Trage binisor motorul.. nu pot sa zic ca rupe norii insa duce destul de lejer a 4 in panta. Maine arunc un ochi si la clapeta aia. stiu ca am vazut-o acu cateva luni cand am schimbat filtru de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turatia mare la pornire,cat timp este socul in functiune,poate fi de la senzorul de temperatura.

am patit si eu cu un senzor care indica mai putin cu 20 grade,2000rpm cu socul automat,900rpm la relanti.

am schimbat senzorul,1000rpm cu socul,800rpm la relanti,ceea ce este bine zic eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat te-a ajuns senzorul si manopera? pe ala il banuiesc si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e senzorul asta? Regulatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de temperatura=sonda de apa.

un senzor bun intre 60-80ron,se schimba f. usor,motorul sa fie rece si sa ai la indemana o carpa in cazul in care se prelinge ceva antigel pe motor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

si eu am probleme cu masina...de cateva zile cand o pornesc sta turata aproape de 2000 d ture. o opresc o pornesc iar si nu mai sta turata . intr-o zi se accelera singura de nebuna parca ar fi apasat cineva pe pedala intruna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dimanceacosmin

Salut! Eu am un Vento 1,8 benzina din `95, motor ADZ si am avut si eu o problema asemanatoare, respectiv urca singura in turatii, can era cald motorul, ce e drept, rar in 3 ani de cand o am.

Mai recent am avut alte 2 probleme:

1) pe timp rece, imi scade turatia la relanti pana se oprea motorul. Nu am reusit sa descopar de la ce este problema. M-am chinuit rau asta-iarna;

2) recent a fost punctul culminant cand a inceput sa mi se opreasca masina in timp ce rula. Inainte de a se opri, dadea simptomele: varia in turatii foarte mult, de la relanti 900 la 2.000 si mai bine de ture, se ingatuia, ma lasa pe depasiri, nu baga gaz, era necontrolabila. Toate aceste belele le am de aprox. 2 luni, deci pe timp calduros. Am fost cu ea in service, am schimbat fisele, capacul de Delco, injectorul, bobina de inductie si degeaba. Porneste cand vrea ea, se opreste cand vrea ea.

Nu stiu ce sa-i mai fac, sunt cam diperat. Cei de la Porsche nu ma primesc in service, motivand ca masina e cam veche (stupid dupa mine), am mai ajuns cu ea la Nurvil, dealer VW din Rm. Valcea. Cei de acolo, anul trecut, nu stiu ce mi-au facut la masina si a mai mers fara probleme cam 6 luni, apoi aceleasi belele. La calculator nu-mi da nicio eroare. S-au verificat legaturile electrice si pare totul ok, insa cateodata nu ajunge curent la injector sa deschida clapeta. Au facut legatura directa de la baterie la injector, pentru +, insa nicio solutie.

Aveti idee despre ce ar fi vorba?? Eu ma declar depasit. In rest masina e super ok, trage, consuma ok, sunt foarte multumit, e trainica, ingrijire simpla.

Merci mult!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si la mine aceeasi chestie. Dupa cateva figuri dintr-astea (de obicei tine cam 5-10 minute) isi revine si toarce frumos la relantiul care trebuie. Cred ca este cablul de acceleratie pe care o sa-l verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

La scurt timp dupa ce am creat topicul, in mod misterios a inceput sa nu se mai accelereze singura..sau f f rar.Am lasat-o asa insa de vreo sapt a inceput iar, si e cam la fiecare pornire de dimineata. La fel..dupa ce se incalzeste nu mai are probleme. Sonda de apa cumva e sonda care arata temperatura pe bord a apei?Ala cred ca merge bine. E "jos" cand porneste..usor usor se duce pana in 95 (sau ceva de genu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Daca ai circulat cu benzina pe minim multa vreme e posibil sa se fi infundat injectoarele de la mizeria din rezervor. Asa am patit si eu, si si-a revenit dupa ce am facut un plin de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu golful meu care se intampla rar.. dar poate fi un semn ca are ceva .

Mi se intampla rar cand pornesc masina si e motorul rece sa sara direct pe la 2500 rpm timp de 2-3 secunde si scade la "normal" 1000 rpm,.. 850 rpm cand se incalzeste.

Care poate fi cauza de sare turatia ? masina e cea de sub avatar. salut si astept un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!