Jump to content

Bieletele de bara stabilizatoare


trabi
 Share

Postare recomandată

va rog imi puteti spune cit costa o pereche de bielete bara stabilizatoare?

Multumesc. Caci dupa schimbarea bucselor si barei tot mai cloncane putin numai pe denivelarile mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • saboteur

    8

  • Akebono

    5

  • jagoman

    5

  • dany@TuningCars

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

adrianciocalau

Tot aud ca lumea schimba bieletele... care e simptomul ca ar trebui schimbate? Si la mine parca se aude ceva zgomot la trecerea peste gropi - undeva pe spate? - insa nu stiu daca e "normal" sau e cazul sa schimb ceva pe acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot aud ca lumea schimba bieletele... care e simptomul ca ar trebui schimbate? Si la mine parca se aude ceva zgomot la trecerea peste gropi - undeva pe spate? - insa nu stiu daca e "normal" sau e cazul sa schimb ceva pe acolo...

<{POST_SNAPBACK}>

Bieleletele sunt pe fata la bara stabilizatoare. Soclul acestora este facut dintr-un pastic care nu rezista pe drumurile noastre. Maine sper sa nu uit aduc o poza cu o bieleta de fabie pe masa de disectie. Eu am schimbat 2 randuri pana am ajuns la versiunea F. Afara exista G, dar probabil pana nu epuizeaza stock-ul de F-uri nu aduc la noi G. Se pare ca F-ul este mai durabil decat anterioarele. Simptomele: cloncanit si bubuit la mers pe drumuri accidentate ( adica aproape peste tot ;) la noi ). Este uimitor ca un lucru atat de mic si fin ca bieleta de fabie face atat de mult zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu bara desfacuta la bieleta se simtea joc in momentul in care o miscai cu mina sau doar se misca foarte usor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu, daca poti misca bieleta relativ usor cu mana inseamna ca este uzata. Chiar si daca nu se simte joc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianciocalau

Ok, m-am bagat pe la roti, am tras de tot ce se putea trage pe acolo. Momentan totul tzeapan. In schimb, fiind motorul pornit, am observat ca e mai zgomotos, se aud niste tzacanituri constante - tachetzi? - si probabil... un inceput de zgomot de la lantz... de urmarit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am schimbat bieleta antiruliu pe dreapta. 1.150.000 lei + 10 minute de munca ale mele. nu mai suna nimic pe fata. la cea veche corpul de plastic se misca in montura metalica (inel)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trabi, ai cumva codul pentru bieleta antiruliu dreapta?

Acum 1 an am schimbat bieleta antiruliu pe stinga, la Augsburg.

As dori sa o comand si pe cea de pe dreapta la ei, sau daca se poate as cumpara bieleta de la Avia. Tu de unde ai cumparat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat-o in cluj de la sinonimul Aviei. sunt identice, cod 6QO 411 315 F .ultima litera poate diferi. preferabil sa fie F sau G. gasesti undeva pe forum informatii despre diferitele variante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat-o in cluj de la sinonimul Aviei. sunt identice, cod 6QO 411 315 F .ultima litera poate diferi. preferabil sa fie F sau G. gasesti undeva pe forum informatii despre diferitele variante

<{POST_SNAPBACK}>

Din pacate nu prea se gasesc G inca in Ro. Daca mai astepti putin poate vei gasi, oricum si F este foarte bun, eu sunt multumit si comparativ cu C-ul schimbat in garantie este mai rezistenta. Problema este ca dpdv constructiv nu au cum sa fie durabile. La octi/g4/etc sunt cu bucse de cauciuc ce pot fi schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei curiosi. Asa arata o bieleta de fabia dupa 40kkm pe masa de disectie. Este o versiune C dar la aspect sunt identice. Poate doar F sau G sa aiba acea bucsa dintr-un plastic mai dur si mai etans. Se observa pitting-ul de pe pivot aparut datorita apei. F-ul meu tzine bine inca, insa l-am desfacut si burduful l-am umplut cu vaselina. Din fabrica nu au aproape deloc vaselina si poate fi una din cauzele uzurii premature.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi am achizitionat o bieleta de la PORO la 1.145.000 lei. Se poate monta de un novice (adica eu) sau trebuie mers in service pentru asta?

Din cite am constatat e simplu de inlocuit, dar nu stiu daca suruburile trebuie strinse cu un anumit cuplu, chestii din astea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se strang la cuplu. Nu stiu exact, dar la elementele de suspensie-directie, cuplul de strangere e cam 8 - 12 Nm. Nu necesita neaparat service, te descurci si singur daca ai o cheie inelara cu cot, o tubulara si o dinamometrica. Bafta la schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

A aparut versiunea "J" la bieleta. E "proaspata" deci deocamdata ceretzi-o explicit pe aceasta. Sa speram ca este versiunea "matura". Ar trebui dupa atatea versiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Dupa indelungi cautari pe forum cred ca am gasit "sursa" de zgomot de la mine. Urmeaza sa desfac bara ca sa o verific si fizic.

Cine stie sigur daca 6Q0411315N este codul pentru bieleta de fabia break ?

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este acelasi pentru toate fabiile, cel putin din aceeasi generatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saboteur ne spune ca bieletele FEBI sunt mai bune si mai solide decat cele OEM

ca cele originale sunt varza pot si eu confirma: la bieleta noua dupa 4 luni de mers cateva mii km pe drumuri civilizate si fara luat de gropi se misca nuca foarte usor cu mana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfacut azi si verificat "manual" => nu se cunoaste vreun joc la ambele. Se misca destul de usor in nuca dar nu ai cum demonstra cu chestia asta in service...

Ramine doar varianta cu inlocuirea cu alta noua apoi proba de drum caci altfel nu se pot verifica.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am schimbat acum 2 zile bucsele de brat (cele mari).

Ca de obicei masina sta mai bine pe roti parca, mai sus si mai tare.

Parca nu se mai aude harjaitul ala insa cateodata pe denivelari, pe unele limitatoare de viteza, si cate-odata chiar si la franare-accelerare se aude poc-poc pe dreapta Suna ca de bieleta antiruliu parca. Daca e denivelarea mai mare se aude cumva mai urat.

Pe gropi am impresia ca nu se manifesta.

Acum problema e ca : plec dimineatza de acasa...si nu se aude, poate doar 1-2 ori. Plec de la birou si merg prin oras a facut aproape mereu.

M-am dus apoi imediat cu ea la service si am asteptat vreo 2 ore randul meu ca sa ii dau de cap si la asta, convins ca nu are cum sa nu o detecteze mecanicul.

Surpriza, in testul de drum nu a facut! Parca odata s-a auzit f putin si atat. A tras mecanicul de toate alea pe acolo, a fortat cu un levier. A zis ca lui i se pare ca e tun masina. Asa mi-au mai zis si la ITP acum 2 luni cand se mai auzea cateodata, asa mi-au zis si alti mecanci.

Mama ei de masina! cred ca ii dau foc. Acum de dimineaza am mai auzit-o de vreo 2-3 ori usor.

Ce sa fie colegi? Sa fie bileleta antiruliu dreapta? Uneori face exact ca ea, un poc-poc metalic.

PS: sper sa nu iau vreun warning dar incercam sa aflu ceva pareri ca poate o schimb azi-maine ca vreau sa plec pana la Sibiu si nu am chef sa imi pocane prin creeri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da-o jos si vezi daca are joc la articulatie, o sa simti la mana ca joaca. As da-o io jos sa o verific in locul tau da cam greu pana la Pitesti...Ori e bucsa de la bara ori e bieleta, din doua una, dar va trebui sa verifici cu manutza. De asemenea poate sa bata si pivotul. Ce sa iti zic...da jos si vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saboteur, merci de raspuns...

Pivotu nu cred. Bucsa de bara stabilizatoare e noua si luata de la VW.

Asta antiruliu am mai schimbat-o odata cu una swag cu cod cu litera C. Tot pe dreapta. pe stanga e tot a masinii originala.

Am comandat-o deja tot swag cu litera F. Sper sa nu imi zici ca se schimba ambele de obicei.

Eu am cerut pentru partea de unde se aude.

Daca nu se rezolva ori o dau in pom :icon_thumright: ori ma impac cu gandul si o las asa.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

A murit si a doua bieleta Febi exact la un an dupa ce am schimbat-o (prima a murit la 6 luni). M-am inselat amarnic in privinta lor, desi la prima vedere arata foarte solide, si am fost f. incantat de ele, sunt de rahat. Bine ca le-am tinut pe cele vechi care erau inca bune, pt acuma amandoua sunt inapoi pe masina.

ah si colac peste pupaza, am vazut ca burduful exterior de la planetara e crapat, tre sa schimb...

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm...interesant. Si eu tot Febi mi-am luat la recomandarile colegilor de pe forum. Sper sa nu patesc si eu la fel. Si eu am tinut bieletele originale dar sper ca nu voi fii nevoit sa le pun inapoi. Eu le-am montat in iunie 2008.

Eventual cine a mai schimbat bieletele antiruliu sa zica de ce firma e multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!