Jump to content

Despre Golf 1.9D aspirat


teddy
 Share

Postare recomandată

salut la toata lumea.

vreau sa cheltuiesc in jur de 4500-5500 pe o masina SH si cel mai mult mi-a atras atentia VW. apoi am aprofundat si am ajuns la G3.

motoarele pe benzina (sper sa nu va simtit jigniti) mi se pare foarte putin practice si cu raport cilindree/cp prost, performante slabe dar consumuri destul de mari... asa ca mi-am indreptat atentia spre dieseluri (macar daca nu am performante sa am consum bun!). am vazut ca TDI-urile sunt ceva mai rare la vanzare si cam overpriced dar am vazut cateva 1.9 diesel aspirate ( 63 cp :D ) la preturi ok si din cate am inteles sunt motoare foarte fiabile care pot tine peste 400.000 km fara reparatii majore.

cam peste ce probleme as putea sa dau la un asemenea model? probleme la pornirea la rece?

cum sta cu zgomotul si vibratiile?

n-am reusit sa gasesc online technical specifications - m-ar interesa greutatea cat si performantele: 0-100, viteza maxima... imi dau seama ca sunt foarte proaste dar totusi sunt curios, realizez ca este o masina slaba din punctele astea de vedere dar totusi as vrea sa stiu ca nu face chiar din orice depasire sport extrem...

...in afara de astea cam tot ce e de zis despre acest model.

sper sa primesc si cateva raspunsuri de la posesorii acestui model (am observat deocamdata doar unul pe topicul despre consumuri)

unde/la cine pot face test VAG-COM? ce service-uri recomandati pentru testele dinainte de cumparare?

multumesc

ps. astept si oferte

pps. merci Dragos Voinea, sper ca nu te-a deranjat emailul, eram cam nerabdator

Modificat de teddy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pornirea e beton eu n-am avut treaba iarna asta,dar am avut fisuri la chiulasa(intre supape) si se aude ca au probleme mai multi cu fisuri,aici eu stiu cel putin 4 persoane :( ,(orasul nostru are 40000 locuitori )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este una din principalele probleme ale acestor motoare. Se datoreaza in general temperaturilor destul de mari de pe evacuare si grosimii(de fapt subtirimii) peretelui despartitor dintre galeria de admisie si evacuare.

Alta cauze:

- "forjarea" motorului rece;

- prezenta aerului in instalatia de racire. La unele modele se cam strange in partea superioara a chiulasei;

- dupa un drum lung, sau chiar ceva mai scurt, cu motorul la turatii ridicate, la destinatie se mai lasa motorul pornit un timp, de obicei pana se opreste ventilatorul (care trebuie sa porneasca cu motorul la ralanti).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, deci stiu la ce sa ma uit. defapt problema asta era si la E34 524td. se schimba chiulasa presupun nu? care ar fi costul?

in concluzie ar merita achizitia? bineinteles daca n-are (cel putin inca) problemele de care spuneti voi...

deci unde pot face VAG-COM si daca puteti sa-mi recomandati un service bun pentru verificatul dinaintea achizitiei? in bucuresti...

cat despre performante? ce se poate spune? greutatea care este? 0-100 presupun ca este in 17-18 secunde si viteza maxima nu cred ca depaseste 160, corect?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.Eu am ceva intre 1.9D si 1.9TDI. Deci motorul meu e 1.9 TD.

Vag-Com daca nu gresesc nu se poate face pe toate motoarele.Eu am incercat la Paltinis pe al meu si nu a mers.

Greutatea masinii e 1060 kg. Nu am facut niciodata cronometrari sa vad in cat timp prin 100 km/h.

Despre depasiri.... depinde cum ti le pregatesti.Dar masina trage bine de tot peste 3000rpm.A mea are si turbina.Conteaza si asta.Nu te baga in scaun cand accelerezi,insa atunci cand se lanseaza se duce bine.

Motorul meu are 55kW (75 CP) si maxim constructiv 165 km/h.

Am facut un drive test cu un inginer de la TESS(dealer VW in Sibiu) si el i-a dat 160 km/h.Sta bine pe drum si mai era loc pentru ca motorul era la 4000 rpm(intra in rosu la 4300).

Ceea ce imi place cel mai mult este cuplul pe care il are motorul.La 2000-2300 rpm urci panta destul de mare si de lunga fara probleme in viteza a 4-a.

Eu am dat 5100 E pe ea in decembrie. Daca te chinui un pic vei gasi si TDI la

5500 E.

Iti recomand sa vezi ce tip de motor are masina pe care o vei cumpara (codul...al meu de ex. e AAZ) si sa ii faci un test de compresie.

Te salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si eu tot un 1,9TD am si sunt f multumit de masina pana acum,mai ales dupa ce am pus la punct injectia(schimbat duze + reglaj avans pompa) cu ajutorul lui Stefan Militaru.O am de 2 ani si pana acum nu am semnalat probleme cu motorul care are 158.000 km(pe bord).Este vb tot de un motor tip AAZ.A auzit cineva pana acum de pe forum de probleme la acest tip de motor???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Se pare ca au fost ceva probleme , in sensul ca mai sarea distributia(probleme jos la atasarea fuliei pe care vine cureaua de capul vibrochenului).

Personal am patit-o.Si a mai scris cineva pe forum de aceasta problema care a aparut si la Passat (versiunea cu motor AAZ).Nu mai stiu exact unde(sectiunea TDI ???).

Motorul meu are 265.000 km si acum merge f. bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Se pare ca au fost ceva probleme , in sensul ca mai sarea distributia(probleme jos la atasarea fuliei pe care vine cureaua de capul vibrochenului).

Personal am patit-o.Si a mai scris cineva pe forum de aceasta problema care a aparut si la Passat (versiunea cu motor AAZ).Nu mai stiu exact unde(sectiunea TDI ???).

Motorul meu are 265.000 km si acum merge f. bine.

<{POST_SNAPBACK}>

Da, eu am avut distributia sarita la un AAZ pe un Passat B4. Mi-am pus-o la punct, am schimbat cureaua si intinzatorul si acum pare sa fie OK -- am parcurs peste 2000 de Km cu masina de atunci. Inca nu vreau nici macar sa-mi imaginez ca a fost de la roata dintata de pe arborele cotit, respectiv de la jocul acesteia datorat proastei prinderi. Ma gandesc ca ar fi remarcat asta mecanicii de la service in momentul in care mi-au schimbat cureaua... :D As vrea acum sa o verific acasa, dar nu prea am timp si ma ia durerea de cap cand ma gandesc ca e tocmai jos si trebuie sa desfac o gramada pana ajung la acea roata dintata, plus ca trebuie sa dau si cureaua jos pentru a putea sesiza un eventual joc acolo. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!