Jump to content

Alternator - probleme electrice


lucianu
 Share

Postare recomandată

Asta am descoperit-o recent.

Cum e motorul rece..incarca 14.3v

Cum e motorul cald apa 90 de grade si in compariment caldura..cum incarca 13.8v

Caut solutie sa o fac la cald sa mearga. Ma dispera...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Măsoară şi direct la borna alternatorului cu multimetrul să vezi ce tensiune ai cu motorul cald (diferenţa de tensiune este de fapt căderea de tensiune pe instalaţie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am si eu o problema, alternatorul nu imi mai incarca deloc, am schimbat alternatorul si tot la fel face, nu este nicio schimbare, ce este de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranţele şi cablajul le-ai verificat?

În primul rând verifică prima siguranţă din cutiuţa de pe baterie. Este o lamelă metalică, siguraţă de 110A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, rusumihai26 said:

Am si eu o problema, alternatorul nu imi mai incarca deloc, am schimbat alternatorul si tot la fel face, nu este nicio schimbare, ce este de facut?

Cablaj, cutia sigurante de pe baterie care se mai carbonizeaza.....siguranta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna ziua tuturor

vin si eu cu o intrebare.La masina din semnatura pe mufa de la alternator sunt 2 fire unu pt excitatie si unu care ar trebui sa scoate 12v cand porneste motorul.la mine nu scoate acei 12v dupa pornire oare ce ar putea fi cauza.

mentionez ca incarcarea este OK undeva la 14.3 v,intreb pt ca am nevoie de acei 12v pt montarea unui modul cu pornire din telecomanda

 

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 9/6/2014 at 10:19 PM, direx said:

Nu am putut sa ma abtin pentru ca nu stiu daca vei citi .... pe tine te-a pacalit putin cel de la service ...

- si eu, se pare ca multi altii am avut aceeasi problema ...din intamplare, umbland pe la motor / baterie am atins din greseala aceasta borna si m-a ars la degete iar capatul cablui de Cu avea o culoare inchisa ... aceasta se datoreaza papucului care se pare ca este neadecvat pentru aceasta legatura;  eu l-am schimbat cu unul ca cel din imagine (papuc cupru stanat 16/6)  si am folosit o presa; bineinteles ca am scos si o bucata din cablul vechi deoarece era copt si l-am inadit folosind o mufa de imbinare, tot din cupru stanat si folosind presa (la presare, la papuc am folosit o combinatie intre bacuri 16+10 pentru o presare mai buna); 

- ideea este ca nu are treaba releul de la alternator cu incalzirea cablului ... probabil ti-a curatat papucul si nu ai observat tu ....

DA, este importanta tensiunea generata de alternator, DAR NU PT ACEST DEFECT !

post-110980-0-37302400-1410031050_thumb. post-110980-0-44150800-1410031058_thumb. post-110980-0-72576300-1410031064_thumb.

Aceeasi problema o am si eu. A topit si carcasa. Ma gandeam ca schimb carcasa si cablul (dezmembrari), s-ar  rezolva problema? Nu de alta, dar nu am cu ce sa sertizez... Si nici nu am mai facut asa ceva. E la fel si la mine, e prajit si o parte din cablu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut,

La rece cu faza lunga si AC pornit am 14v incarcare.

La cald cu faza lunga si AC pornit am 13.2v incarcare.

Pierderea de la alternator la baterie e de 0.1v deci nu e cablu.

Sa schimb alternatorul?

Sau care e problema de atunci cand motorul e cald incarcarea e asa de slaba si cand e rece afara incarcarea e asa de buna?

Multumesc!

P.s. ma lupt cu problema asta de vreo 4 ani...dar parca anul acesta e ceva mai accentuata...

Modificat de aditzu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!