Jump to content

Martor Baterie


bogdan_cj
 Share

Postare recomandată

Acumulatorul din alarma nu are cum sa descarce bateria masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • stefanbnd

    28

  • BLiTZ

    9

  • F l o r i n

    8

  • lupo_bv

    8

Masuratorile facute azi cu un al 2-lea aparat comparativ releva faptul ca erau 12,3 V.

Asadar chiar cu o medie intre cele 2 aparate iese peste 12 V.

Din pacate nu mai am analogul MAVO care era cel mai precis...

Consum stand-by 10-20 ma armed.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Intr-o zi cand am pornit masina , si stateam la semafor mi s-a aprins becul de la baterie, cum m-am pus in miscare a inceput sa licare de vreo cateva ori si scotea sunetul acela ca, cand nu mai ai benzina si dupa s-a stins. Am oprit si am pornit masina si nu s-a mai aprins. Masina a fost parcata in panta(daca are vreo relevanta).Am probleme cu incarcarea(masele oxidate) si senzorul de la caseta de directie i-a cantat popa(fluctueaza turatia si volanul merge incedibil de usor dupa care se aprinde becul si merge perfect motorul). Oare de la ce ar putea fi ? E prima data cand mi s-a aprins bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are.

Trebuie curatate, daca martorul luminos se va mai aprinde, masoara incarcarea.

De la senzorul G250, dar inainte de  achizitionare,  in opinia mea ar fi bine o diagnoza....asa vei sti exact cum stau lucrurile.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna tuturor. Ma numesc Nelutu.

Am si eu o nelamurire, poate ma ajutati cu aceasta problema, daca aveti timp si chef. Acum vreo doua luni mi s-a stricat alternatorul, adica, nu numai ca nu incarca bateria, dar o descarca foarte rapid. Asta s-a rezolvat prin schimbarea cu unul second, am gasit la 200 lei si nu m-am mai complicat sa incerc doar cu releul de incarcare, am schimbat cu totul. Incarcarea e ok acum, dar am observat urmatorul comportament, mai ales dimineata cand e frig, pun contactul, se aprind martorii corespunzatori in afara de cel de baterie, care se aprinde dupa vreo 5 secunde sau ceva de genul asta si se stinge, normal, dupa ce pornesc motorul. Daca nu astept acele secunde, nu se mai aprinde deloc nici dupa pornirea motorului iar in timpul mersului, nu se aprinde niciodata martorul, absolut normal daca incarcarea functioneaza normal. Logica spune ca acel martor se aprinde cand scade tensiunea bateriei sub un anume nivel, mie mi s-a parut odata dimineata ca s-a aprins si s-a stins de cateva ori, pana sa apuc sa pornesc motorul si in acele momente am auzit un releu actionand on si off. Am miscat mufa cu cele doua fire de la alternator, dar nu mi se pare prea logic sa fie o problema cu ele fiindca, motorul nefiind inca pornit, nu exista incarcare. Aveti careva vreo schema cu circuitul respectiv, de masurare a tensiunii bateriei? Mentionez ca aveam o eroare: 17911 Load signal from alternator; implausible signal, dar e posibil sa fi fost din cauza alternatorului defect si dupa ce am sters-o nu a mai aparut, iar comportamentul acesta bizar apare numai la rece, dupa cateva secunde contact pus, martorul se aprinde de fiecare data si se stinge cand porneste motorul, comportament absolut normal. E posibil sa am incarcare sau informatie falsa pe acest circuit cand motorul e oprit?

Multumesc, o zi interesanta.

Modificat de ciumurel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Hello,

Tot eu cu informatii noi. Sunt convins ca incarcarea functioneaza normal, am 14,4 V la relanti (masurata cu VCDS), care scade la 13,7 sau ceva de genul cand pornesc absolut toti consumatorii dar numai pt o sec doua, apoi se stabilizeaza la 14,2V, daca o turez un pic, la fel maxim 14,4-14,5 V. Nu e nici o eroare in 09 Central electronics unit...daca scot mufa de la alternator, imi ramane doar tensiunea bateriei si apare eroare Drive voltage too low... Nici cu mufa scoasa de la alternator nu se aprinde martorul baterie si nici nu piuie buzerul (acesta e functional). Se pare ca problema e undeva la circuitul de avertizare vizuala si sonora...comanda ECU catre cluster (ceasuri bord)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

da, becul de la baterie este pe CAN.  Incearca un output test pe 17-Instruments

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello,

Tot eu cu informatii noi. Sunt convins ca incarcarea functioneaza normal, am 14,4 V la relanti (masurata cu VCDS), care scade la 13,7 sau ceva de genul cand pornesc absolut toti consumatorii dar numai pt o sec doua, apoi se stabilizeaza la 14,2V, daca o turez un pic, la fel maxim 14,4-14,5 V. Nu e nici o eroare in 09 Central electronics unit...daca scot mufa de la alternator, imi ramane doar tensiunea bateriei si apare eroare Drive voltage too low... Nici cu mufa scoasa de la alternator nu se aprinde martorul baterie si nici nu piuie buzerul (acesta e functional). Se pare ca problema e undeva la circuitul de avertizare vizuala si sonora...comanda ECU catre cluster (ceasuri bord)?

Verifica cele 2 fire de la alternator si mai ales mufa lor, sub lonjeronul stang, unde trec de pe motor pe caroserie. O sa la gasesti intrerupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Hello,

Multam de sfat. Am incercat output test pe instruments dar am o versiune de VCDS-lite doar shareware si nu merg functiile respective, doar interogare coduri eroare, inca nu am gasit o versiune care sa mearga bine pe win7, 64 biti. Trebuie sa recunosc ca nici nu m-am agitat prea mutl, e frig afara si dificil de umblat pe la fire alternator si urmarit, iar fiindca incarcarea merge se pare, voi mai insista cand da caldura. 

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
popoviciu ioan mihai
On 29.10.2012 at 21:56, Al Bundy a scris:

daca ai alternatorul defect, ai un consum de 4A, deci nu ai cum sa arzi ampermetrul.

Buna al bundy aseara mi sa aprins martorul baterie alternatorul a fost reparat acum 4 luni pe tester nu mi da eroare ce problema ar putea avea alternatorul masini mele multumesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releul de incarcare de pe alternator. NU ai garantie ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!