Jump to content

Martor Baterie


bogdan_cj
 Share

Postare recomandată

am fost pana la masina acum am masurat bateria 11.9 si am pornit-o si incarca 14.19 am lasat-o asa vreo 15 min si a ramas la fel nu a scazut sub 14.16. este inexplicabil cum se intampla asta pentru ca cu 5 ore inainte pornita la fel in cu bateria la 11.9, incarca 13.61

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • stefanbnd

    28

  • BLiTZ

    9

  • F l o r i n

    8

  • lupo_bv

    8

in functie de consumatori, temperatura exterioara, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci poate fi normala incarcarea? dar cum se explica ca daca pun bateria asta pe alta masina dimineata are 12.55 si nu 11.9 cum are la mine dupa 2 ore de la oprirea motorului. iar cu amperajoul am masurat si are 0.06-0.07

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incarcarea este destul de normala, la tine descarcarea este anormala :banghead: .

Cat ai consumul cu motorul si toti consumatorii opriti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci poate fi normala incarcarea? dar cum se explica ca daca pun bateria asta pe alta masina dimineata are 12.55 si nu 11.9 cum are la mine dupa 2 ore de la oprirea motorului. iar cu amperajoul am masurat si are 0.06-0.07

prin consumul marisor, care il ai in standby.... cam 0.04A trebuie sa fie, max.

trebuie vazut cine/ce fura curent....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai consumul cu totul oprit, masurat la borna + luata si pus ampermetrul in serie arata 0.06...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, nu vazusem ca ai postat, este cam mare consumul dupa cum a spus si Florin.

Procedeaza in felul urmator: scoate toate sigurantele si vezi cat ai consumul, apoi pui sigurantele una cate una (cu ampermetrul pus) si vezi care este inculpata. Daca ai pus alt cas aproape sigur ca ala este de vina, dar nu poti sti pana nu masori

Sau uite a mai patit un amic cu un polo care ii fura curent cas-ul original, si cauza a fost o dioda arsa pe circuitul de alimentare in interiorul cas-ului.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa speram ca are si vcds, sa stearga toate erorile.... ca se va umple de erori .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu pune contactul vor apare asa multe erori?

Oricum alta solutie nu prea vad sau poate are cineva alta idee de a depista consumatorul cu pricina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, fara contact, nu prea....

Eu zic sa scoata pe rand sigurantele, ca o sa ii fie mai usor asa - sa nu le incurce.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incarca ok.

Bateria insa e praf. Nu are voie sa scada sub 12,00.

Normal la rece tre sa ai undeva la 12,3 - 12,7 V

Tre sa mergi la garantii cu ea.

La bateriile koreene se face verificare la cumparare si musai dupa 6 luni, altfel pierzi garantia.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in teorie, asa e. Oricum, el are si un consumator ascuns... a scris pe alt topic, consumul in standby si e cam mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scot sigurantele cu ampermetrul pus...masina oprita....si pun una cate una pana cand creste acolo pe ampermetru nu? si contactul cand il pun?

scuze dar nu stiu ca nu am mai facut...si nici nu am mai auzit de asta...dar vad ca este o idee buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce pui toate sigurantele la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alt fenomen ciudat astazi am psu iar ampermetrul! si de data aceasta in primele 4 secunde de cand l-am pus a crescut brusc la 0.8 amperi!!! dupa 5 secunde era constant 0.07. de ce a crescut atunci brusc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ECU si ce mai este pe acolo nu intra chiar asa brusc in standby, ai si tu rabdare pana inchide ala portile, da drumul la caini, etc :lol:

Hai ca mi-a venit o idee cum sa verifici unde este consumul: scoti cate o siguranta, pui ampermetrul in locul ei si unde ai consum mare vezi ce face siguranta aia.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca ceva mi-a zis cineva ca imi poate ramane un balast de xenon blocat uneori...sau ceva asa... si el sa consume bateria sau sa faca alternatorul sa nu incarce... Xenoanele sunt montate in continuarea instalatiei, nu s-au tras fire de la baterie sau ceva...practic ar trebui ca atunci cand sting luminile circuitul sa nu mai fie continuu.

Multumesc mult pentru toate sfaturile!

oki acum o sa ma duc sa verific. dar 0.07 a in stand-by este foarte mare consumul? masina are multe dotari....climatronic, maxidot, pilot automat, alarma, inchidere centralizata...are cam tot...

daca fac asta cu ampermetrul la sigurante imi voir aparea erori in ecu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0.07 nu e chiar asa mare, e consum normal pentru un logan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oki voi ajunge si la cineva cu tester. dar 0.07 pentru dotarile masinii este mult? ce alte consumuri mai stiti sau a-ti mai intalnit

pai fata de logan eu zic ca ar trebui sa consume mai mult. am si logan....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum de aseara si azi toata ziua am verificat-o de vreo 4 ori si mereu a incarcat 14.22. iar bateria nu a mai scazut sub 12.5, dar nu cred ca se rezolva asa din senin totul...este ceva un releu ceva care ramane deschis uneori...ramane cuplat si atunci nu incarca si scade batria si porneste miscandu-se toata masina...

asta trebuie eu sa gasesc releul ala care face figurile astea sau contactul ala sau....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumatorii in gol la fabia ii masori dupa ce incui masina si o lasi ~1/2 ora asa, incuiata, fara sa mai umbli la ea. Controllerele din reteaua confort intra destul de greu in modul sleep. Dupa 1/2 ora de asteptare vei fi sigur ca s-au "culcat" toate, atunci poti masura linistit consumatorii. Nu uita sa scoti mufa switch-ului de la capota (daca ai), ca sa nu mai "vada" capota deschisa cat stai cu ea ca sa faci masuratori.

Pana-n 20mA (0.02A) e consum normal.

Tensiunea la baterie degeaba o masori cu multimetrul, nu-i relevanta. Aia se masoara in sarcina maxima.

Inca ceva: cand pui contactul se aprine pe bord matorul rosu de baterie?

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM spus si pe topicul celalalt, tensiunea NU se verifica cu multimetrul pe bornele bateriei, se verifica atunci cand bateria este la sarcina maxima (daca ai pe masina de 72Ah inseamna ca ar trebui sa debiteze curent maxim 380A (DIN) ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand pun contactul se aprinde martorul de baterie rosu. dupa pornire dispare imediat.

ampermetrul pe care il am am inteles ca daca il las acolo legat in serie intre circuitul masinii si baterie, adica daca timpul de masurare pe Amperi depaseste 10 secunde se arde...scrie si pe el...nu stiu de ce dar o sa incerc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu martorul este OK.

Nu incerca chestia cu ampermetrul si pornirea pt ca o sa-l arzi instant, nici nu trebuie sa astepti 10 secunde, si oricum nu vei afla nimic.

Citeste cu atentie ce a scris Blitz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!