Jump to content

Opel Signum Vs. Bmw320d Tourin Vs......?


Skittles
 Share

Postare recomandată

Salut! In ultimul timp ma tot bate gandul sa imi schimb golful variant cu fie un Opel Signum 1.9 CDTI 150HP fie un BMW320d touring(daca este M-Paket este cu atat mai bine). Ambele masini as dori sa fie fabricate in 2004-2005 cu destul de putini kilometri parcursi. BMW poate ca imi veti recomanda aproape toti, dar as vrea sa aud si parerile unor cunoscatori despre Signum( stiu: motor de pe Fiat 1.9 cu 16V ; este o masina premium ; nu se mai fabrica deoarece nu a reusit sa se impuna pe segmentul pentru care a fost destinata ; consum relativ mic-diesel;).

Ce nu stiu: Fiabilitate; pret la service ; performante ; de ce se depreciaza asa de repede( fiind considerata totusi o masina premium) ; testul J.D. Power si rezultatele aferente arata ca a fost votata drept cea mai buna masina din Germania- este credibil acest test? la ce capitol cea mai buna masina? (Apropo, am vazut ce misto fac cei de la Top Gear despre Signum, dar ei fac misto de aproape toate masinile)

A condus cineva macar Vectra cu 1.9 150 HP? Daca da, va rog sa imi relatati despre experienta

As dori daca se poate pareri obiective intrucat stiu zvonurile despre marca Opel...

Despre BMW 320d stiu ca este o masina minunata si laudata foarte tare, dar imi este foarte frica RWD(rear wheel drive) +costurile de intretinere sunt ridicate...

Daca puteti sa ma ajutati cu puncte tari si slabe la ambele + alternative la Signum si 320d v-as fi foarte recunoscator.

+ Bugetul ar fi valoarea golfului actual + 5000 euro.

As dori sa atasez si niste poze sa vedeti despre ce vorbesc.

Multumesc anticipat!

post-19067-1212660409_thumb.jpg

post-19067-1212660414_thumb.jpg

post-19067-1212660418_thumb.jpg

post-19067-1212660423_thumb.jpg

post-19067-1212660427_thumb.jpg

post-19067-1212660586_thumb.jpg

post-19067-1212660590_thumb.jpg

post-19067-1212660595_thumb.jpg

post-19067-1212660600_thumb.jpg

post-19067-1212660604_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in zilele astea nu prea ai de ce sa mai te temi de RWD, chiar si iarna are detsule sisteme de siguranta.

de ce se depreciaza asa mult Signum? pt ca e Opel. toate Opeluri fac asta.

la interior , la cum sunt lucrate, la fiabilitate nu as compara Signum cu BMW. doar ca poate la banii aia Signum ar fi mai nou...desi..parca 200 000 km la BMW sunt mai de incredere decat la un Opel.

care, BTW, nu mi se pare masina premium, doar pt ca are multe optionale.

PS: nu stiu cati de pe vwforum stiu toate datele despre Opel sau BMW :P

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuza-ma ca te intreb, dar de ce vrei sa schimbi marca? la un Audi A6 variant sau la un Passat 3BG variant nu te-ai gandit ?

Iar referitor la versus-ul de mai sus, parerea mea este ca opel-ul bate BMW-ul doar la spatiu interior si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMW-ul este marca premium, Opel-ul nici vorba. Calitatea materialelor folosite din nou este superioara la BMW. Cat despre RWD, atata vreme cat vei folosi cauciucuri corespunzatoare anotimpului in care esti si nu decuplezi sistemele de siguranta, n-ai de ce sa te temi de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa precizez ca motorul de pe Opel provine de la Alfa Romeo si este folosit de toate marcile grupului GM(Saab,Chevrolet,Opel,Fiat) . Sunetul acestui propulsor iti lasa oarecum o impresie amara( asta in cazul meu),si anume simplul fapt ca suna precum un "tractor" iti cam taie din elan. Este un motor destul de fiabil si de reusit aici referindu-ma la consum/putere/intretinere , insa nu cred ca acest motor si subansamblu al Opelului pot sa te convinga sa il alegi fiindca silentiozitatea,rafinamentul,puterea si cuplul oferit de motorul Bmwului sunt superioare, plus ca Bmw seria 3 a fost gandit ca o masina premium avand o serie de calitati in fata Opelului cum ar fi materialele din interior, calitatea fabricatiei, grupul motor-propulsor , suspensiile si multe altele .De ce crezi ca nemtii de la Opel au renuntat sa fabrice Signum?? Masina nu a fost gandita de la inceput ca una premium si cum ziceau si colegii nostri mai sus, niste dotari optionale nu fac dintr-o masina una premium. In concluzie : Alege o masina dupa o lista de criterii obiective si vei vedea ca o sa alegi Bmw-ul , plus ca impreuna cu M-packet arata BESTIAL :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Dobrescu

Cele mai reusite masini combi ca design dupa parerea mea sunt A4 modele 2002-prezent. Motoare diesel bune, calitatea materialelor buna spatiu cam la fel ca bmw-ul. Dar ai tractiune fata sau quatro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am cam lamurit in privinta Signumului...Am fost astazi la reprezentanta Opel GTT - Bucuresti si au fost foarte acri si voiau sa imi bage pe gat o vectra "ultima de pe stoc, care are deja configurarea facuta, deci sunteti interesat?"

+ am mai intrebat cateva persoane care au cam strambat din nas cand au auzit de Opel...

OK baieti, multumesc pentru ajutor! signum a iesit din discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

320-ul e la ani lumina dpdv tehnic in fata Signum-ului, care oricum ai intoarce-o tot un opel ramane, o Vectra mai ciudata de fapt.

Seria 3 e liderul clasei de ani buni incoace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si dotari si calitate interior Signumul ala e unde nu va ajunge niciodata BMW E46 pentru ca nu... pentru inceput nu se mai fabrica. Daca ai sa vezi una in echiparea cu locuri spate individuale si cutia aia pe mijloc cu frigider si masute de laptop si toate cele pe la ea ai sa intelegi ce zic.

Problema Signumului e ca are Vectra la baza, si asta e o masina cu manevrabilitate slabuta, practic in afara autostrazilor nu prea da nici o umbra de satisfactie, si cum noi nu prea avem din astea.. da cu virgula.

Judecand ca achizitie SH tocmai faptul ca s-a devalorizat in prostie o face o achizitie interesanta. Sunt Signumuri cu xenoane adaptive, toate cele electrice, inclusiv trapa panoramica, navi, locuri spate individuale, si alte chestii mai marunte. In comparatie, E46 are un interior care mie-mi inspira senzatia de Logan tunat, ca mai toate BMW pre-2006.

Daca insa discutam de manevrabilitate si performante evident, Signumul e o caruta pe langa BMW, rwd nu e deloc o chestie de speriat, daca stii ca iarna se trece cu cauciucuri de sezon, si nu mai ai lamai in geam, macar de o scurta vreme. Problema e ca vorbim de breakuri, si nu stiu cata sportivitate cauta cineva de la o masina de familie extinsa.

Signum as zice ca e un fel de Phaeton. Mai mult un exercitiu de imagine decat o reusita comerciala, iar cine il cumpara la SH castiga mai mult decat ar mai putea obtine altundeva de aceiasi bani. Nu stiu concret ce incape mai bine in bugetul tau, dar incepand de pe la 15 mii iei dotari bunicele, daca nu vrei cutie automata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am urcat in Signum ala cu locuri individuale, practic cred ca era full option, la o reprezentanta de pe linga gara de nord. Este Opel Vectra in proportie de 98% fara nici o discutie. Intradevar, BMW-ul are un interior mai "spartan", dar asta este stilul BMW din totdeauna, in schimb calitatea asamblarii este la nivel premium, si nu mai discutam de performante tehnice.

Eu sunt de parere ca BMW 100% este alegerea potrivita.

Nu cred ca poate fi facuta analogia cu VW Phaeton. Phaeton este cu totul diferit de Passat, atit interior cit si exterior, mai mult decit atit, este la fel de luxos ca si competitorii premium BMW,Mercedes,Audi, doar ca ii lipseste imaginea, spre deosebire de Signum care este Vectra 98% din toate punctele de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de pozitia de condus nu vorbeste nimeni? la BMW e extraordinara. mai ales daca are M pachet si la interior.

sincer, nu prea as avea incredere in multe gadgeturi facute de opel. prea multe electricitate poate cauza multe probleme daca nu e 100% fiabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi..revin...de ce oare a fost asa laudat in Germania modelul Signum de la Opel? Doar nemtii sunt foarte rigurosi si nu le plac compromisurile...

M-am uitat pe mobile.de si pe la autohausuri si am obervat ca un BMW 320d touring(fara M-Paket) si un Signum 1.9 cdti(150HP) din 2004-2005 si acelasi numar de kilometri se invart cam la aceleasi preturi, parca un plus chiar pentru Signum.

Acum intrebarea: Chiar atat de proasta sa fie Signum in comparatie cu BMW 320 cum se tot spune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine e sa ai un contact direct cu ambele modele sa iti faci o impresie , pana la urma sunt banii tai ,sunt gusturile tale iar noi nu iti putem impune ce sa faci , te ajutam cu impresii personale .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si dotari si calitate interior Signumul ala e unde nu va ajunge niciodata BMW E46 pentru ca nu... pentru inceput nu se mai fabrica. Daca ai sa vezi una in echiparea cu locuri spate individuale si cutia aia pe mijloc cu frigider si masute de laptop si toate cele pe la ea ai sa intelegi ce zic.

Problema Signumului e ca are Vectra la baza, si asta e o masina cu manevrabilitate slabuta, practic in afara autostrazilor nu prea da nici o umbra de satisfactie, si cum noi nu prea avem din astea.. da cu virgula.

Judecand ca achizitie SH tocmai faptul ca s-a devalorizat in prostie o face o achizitie interesanta. Sunt Signumuri cu xenoane adaptive, toate cele electrice, inclusiv trapa panoramica, navi, locuri spate individuale, si alte chestii mai marunte. In comparatie, E46 are un interior care mie-mi inspira senzatia de Logan tunat, ca mai toate BMW pre-2006.

Daca insa discutam de manevrabilitate si performante evident, Signumul e o caruta pe langa BMW, rwd nu e deloc o chestie de speriat, daca stii ca iarna se trece cu cauciucuri de sezon, si nu mai ai lamai in geam, macar de o scurta vreme. Problema e ca vorbim de breakuri, si nu stiu cata sportivitate cauta cineva de la o masina de familie extinsa.

Signum as zice ca e un fel de Phaeton. Mai mult un exercitiu de imagine decat o reusita comerciala, iar cine il cumpara la SH castiga mai mult decat ar mai putea obtine altundeva de aceiasi bani. Nu stiu concret ce incape mai bine in bugetul tau, dar incepand de pe la 15 mii iei dotari bunicele, daca nu vrei cutie automata.

Aoleu frate sa inteleg ca interiorul unui Signum e mai calitativ decat un BMW; hai te rog sa fii serios; interiorul lui E46 nu e atat de elegant ca al unui A4, insa e premium, e bine inchegat, e ergonomic; ca si pozitie la volan e benchmark in clasa.

Signum-ul e de fapt o Vectra 99%, cu mai multe optionale si o forma cam ciudata; sa nu uitam ca modelul de Vectra pe care se bazeaza Signum a fost codasa tuturor clasamentelor, mult sub A4, seria 3, C-class, Passat, Mondeo si multe altele. Nu mai vorbesc de "fiabilitatea" recunoscuta a modelului.

Phaeton e din alta galaxie fata de Signum.

Tu de ce crezi ca s-au devalorizat atat de rapid Signum-urile? De bune ce sunt?

Come on !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu exageram cu faza ca Vectra e sub un Mondeo...care parerea mea ca e la ani lumina ...crede-ma ca stiu ce probleme si ce proaste sunt Mondeo....

Modificat de :::AL3X:::
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... cele mai proaste masini sunt mondeo.

multi nu stiu ce vorbesc si fac afirmatii de genul celei de mai sus. ca posesor de vw si de ford iti garantez ca strict din punct de vedere al fiabilitatii ford e in fata. ca is mai scumpe piesele, ca arata mai aiurea si au materiale mai prost finisate... povesti. am un mondeo cu 300.000km in familie si in afara de consumabile (includem aici si suspensie+placute de frana si discuri) nu s-a schimbat nimic si merge ca in prima zi. fara turbina curatata, fara bibilit zilnic in service sau in fata blocului. desi detin si un vw... am trecut ceva mai des cu el prin service decat cu fordul.

back ontopic pt ca pe initiator il interesa altceva:

eu sunt de parere ca bmw e un brand si implicit masina in cauza un model superior opel signum. break-ul de la bmw arata chiar frumos (ca si a4 de altfel) si cred ca ofera si ceva mai multe satisfactii.

Modificat de Pedro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Statistica spune ca cele mai dese interventii in service le au Opelurile. Pana si becurile le se ard. Asta in general. In particular pot fi si situatii mai fericite.

Nu cred ca Opel poate concura un BMW la niciun capitol. De fapt, de aia e si diferenta mare de pret.

O eventuala comparatie pe care o vad ar fi cu A4 Avant sau cu Mercedes Break.

Parerea mea de 2 lei vechi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu exageram cu faza ca Vectra e sub un Mondeo...care parerea mea ca e la ani lumina ...crede-ma ca stiu ce probleme si ce proaste sunt Mondeo....

Chiar daca nu iti vine sa crezi sa stii ca asa stau lucrurile. Mondeo e peste Vectra. Daca nu crezi consulta chiar si presa de specialitate. Eu vorbesc din experienta.

Nu stiu cate Ford-uri ai avut tu pana acum, eu am avut 3 (2 Mondeo si un Focus) si nu prea au stiut de service nici unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu dar oricum cum vad un Ford Mondeo pornind scoate un fumalau de parca e la furnal frate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aoleu frate sa inteleg ca interiorul unui Signum e mai calitativ decat un BMW; hai te rog sa fii serios; interiorul lui E46 nu e atat de elegant ca al unui A4, insa e premium, e bine inchegat, e ergonomic; ca si pozitie la volan e benchmark in clasa.

Prietene, crede-ma ca nu vorbesc de la tv. E46 am condus tot ce misca inclusiv M-ul, si nu pe cativa km, Signum am facut doua ture numai si sunt profund impresionat. Interiorul de la Signum e la ani lumina de E46, dincolo de orice duma de samsar de targ de genul "BMW e BMW, frate".

AM zis si o repet, singurele bube clare la Signum sunt manevrabilitatea de <maro, miroase naspa> pe care o mosteneste de la Vectra, dar la capitolul interior sterge pe jos si cu A4 fara greturi, si cu E46, si cu Octavia mea si cu ce mai vrei tu in gama asta de preturi, in ce tine calitate, aspect, dotari, spatiu, alea alea.

In ce ziceam ca se compara cu Phaeton e DEVALORIZAREA. Si asta e o masina care s-a ieftinit asa de tare fata de pretul de noua incat iei o cantitate impresionanta de dotari la banii astia.

edit:

Signumuri pana in 15k, la o cautare rapida: asta si asta.

Si cum poate arata un Signum bine dotat: aici.

Modificat de fx_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-mi fie cu iertare, dar care parte a consolei de Signum sterge pe jos cu A4?

post-1533-1213006598_thumb.jpg

post-1533-1213006606_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca deja au inceput sa apara pareri subiective si asta nu imi este deloc de ajutor...Mie imi place si interiorul de la Signum si cel de A4.

Am vazut ieri un Signum mai de aproape si mi s-a parut o masina foarte foarte masiva.Din spate arata super OK din profil este foarte estetica, dar cand mergi si o vezi din fata...se cam strica treaba :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum te-ai uita si cum ai sta nu poti sa scapi de senzatia de ieftineala pe care ti-o da opel in general in privinta materialelor si a asamblarii; si asta ca sa nu mai vorbesc de eleganta si design. De-abia cu noul Astra au mai reusit sa reduca handicapul pe care il aveau fata de competitorii directi.

Oricum ai privi Signum-ul e imposibil sa spui ca e o masina frumoasa; se vede de la o posta ca nu a fost un design gandit ci un proiect deja existent (Vectra) cu cateva modificari; rezultatul e dezamagitor ca sa nu zic urat si hidos; e o masina fara personalitate, care nu se remarca prin nimic.

fx_ nu vreau sa mai polemizez cu tine, insa atat iti mai spun: cumpara-ti un Signum si dupa 1 an impartaseste-ne si noua cum e sa fii posesor, asta evident daca dupa 1 an il mai ai.

no offence ! :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi subiectul topicului a devenit A3 vs G5 GTI, trebuie sa recunosc ca sunt de acord cu cozmisu in privinta Signumului. Repet, am avut ocazia sa vad un Signum full-option (sau cel putin foarte dotat), si este adevarat ca senzatia de ieftineala persista.Am mers cu seria 3 destul de slab dotat si destul de prost intretinut si cu toate astea nu mi-a lasat impresia de ieftin nici o clipa. In acest caz este destul de "ciudat" sa afirmi ca "sterge pe jos cu A4" care este recunoscut (Audi in general) pentru calitatea interioarelor. In privinta fiabilitatii, numai un posesor obiectiv se poate pronunta realist, dar ca design si calitate a asamblarii, este inferior cam tuturor modelelor despre care s-a discutat mai sus.

P.S: Eu sunt de parere ca exista un numar foarte limitat de reprezentanti ai masinilor non-premium care se pot compara cu masinile premium di aceasi clasa. Singurele care imi vin in minte sunt Touareg si Phaeton, desi si acestea au fost special construite pentru a face fata concurentei de la Mercedes,BMW si Audi. Signum, in mod cert nu este un asemenea model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-mi fie cu iertare, dar care parte a consolei de Signum sterge pe jos cu A4?

Astept si eu cu mare interes raspunsul la intrebarea asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!