Jump to content

Un Injector...


agent smith
 Share

Postare recomandată

...l-am scos si avea capacelul din varf crapat in jumate. la magazine din ce-am intrebat dadeau din umeri, iar de pe un injector second n-am reusit sa scot acea palarie fara sa o stric.

il montez fara capac? iau alt injector?

post-2677-1212611674_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu de la k-jetronic sunt modele care au acea palarie si altele care nu o au. Ar fi necesara la motoarele care au axe cu came cu suprapunere intre evacuare si admisie(adica sunt deschise supapele de evacuare si cele de admisie in acelasi timp) si actioneaza ca scut termic pt injector impotriva gazelor fierbinti de la evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit injectoare fara sa mai pun palaria aceea si nu am sesizat nici o diferenta nici in privinta puterii si nici a fiabilitatii. Sta in picioare explicatia lui Codres, alt rol nu vad sa aiba. Eu as monta mai bine fara decat sa pun alta palarie si sa risc sa imi cada in motor. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ma insel capacelul ala are rolul de a tine pe pozitie garnitura de cauciuc care etanseaza pe chiulasa. ma uit maine sa vad exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine la k-jetronik am 2 capacele nasoale,adica cad de pe injector si raman in gaura aia unde intra injectorul in chiulasa,am ales optiunea de a nu le pune pana cumpar sau fac rost de unele bune,nu dau de injectoarele care ti-am zis,dar zilele astea le caut mai bine ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si de curiozitate... la voi cat costa un injector nou? eu m-am interesat si era vreo 150 lei daca imi aduc bine aminte... BOSH...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat, am schimbat capacelul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
si de curiozitate... la voi cat costa un injector nou? eu m-am interesat si era vreo 150 lei daca imi aduc bine aminte... BOSH...

cumparat ieri cu 35 euro bucata Bosch noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

cine ma ajuta cu o idee.... ma chinui sa scot injectoarele (motor GX), pentru o verificare si nu reusesc. De rotit se roteste in locas. Am sacrificat o conducta, am luat partea care se infileteaza in capul injectorului (piulita), am facut un dispozitiv cu parghie pt extragere, dar.....nu ies din locas. Alte opinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma ajuta cu o idee.... ma chinui sa scot injectoarele (motor GX), pentru o verificare si nu reusesc. De rotit se roteste in locas. Am sacrificat o conducta, am luat partea care se infileteaza in capul injectorului (piulita), am facut un dispozitiv cu parghie pt extragere, dar.....nu ies din locas. Alte opinii?

Ies foarte greu, eu am reusit sa le scot cu o cheie de 11 parca si am bagat-o sa fac parghie cu ea...

Daca sunt prea jos si nu poti sa bagi cheie , eu am folosit un patent cu manerele mai mungi ca sa am parghie....

Mai mult de atat nus ce sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un liever mai subtire (forma de L sau mai deschis )si faci parghie pe capacul de tacheti si injectorsi apesi iese fara pb !! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neaparat cu motorul cald

oringurile de cauciuc se mai inmoaie la caldura si le scoti fara probleme cu mana

cand le pui la loc e bine sa le umezesti un pic si intra foarte usor

la rece am tras de ele aproape sa rup conductele si nu a iesit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut timp sa mai incerc. Intradevar nu era cald motorul cand am incercat. Ca dispozitiv artizanal facut: am masacrat o conducta de presiune si am luat partea filetata (cea care se infileteaza pe capul injectorului), am trecut un surub prin partea superioara prin care venea conducta si apoi prinsa de un "platband" otelit aprox la o treime, astfel incat capatul platband-ului sa stea rezemat pe galeria de admisie (daca am timp am sa fac o poza). Cert e ca am tras destul de tare de injector (cel putin dupa parerea mea) si nu a vrut sa iasa. .... Am sa incerc si cu motorul cald, sa vad daca reusesc sa le scot.

Oricum multumesc de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!