Jump to content

Eroare Aparuta Pe Bc


Fritz
 Share

Postare recomandată

Ce problema am de cateva zile...cand am pornit masina mi-a dat o eroare ceva legat de becuri arse (nu mai tin minte mesajul :P ) acuma cand il pornesc nu mai apare mesajul dar daca apas tasta check apare urmatoarea eroare care pana acuma nu aparea

33as5yd.jpg

Martorul galben seamana cu cel de la placutele de frana dar nu este (seamana dar nu rasare) nu are liniile de pe margine intrerupte...

Aveti cumva idee ce ar putea sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Fritz

    20

  • silkworm

    8

  • F l o r i n

    6

  • ct29lnr

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrator

O defectiune la sistemul de franare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu e vb de break e vorba de becul ala care apare la simbolul galben...la break imi spune k este OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa ai pe cineva pe linga tine, sa iti spuna daca ti se aprind toate becurile pe spate cind frinezi...lampi si cel de la luneta!

Modificat de Leo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aprind toate becurile, pe VAG nu a dat nici o eroare...cine stie ce o fi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Daca toate becurile de stop functioneaza (inclusiv cel de la luneta), incearca sa verifici si lichidul de frana....de acolo ar mai putea fi eroarea.

Am gasit ceva in cartea tehnica a masinii care te-ar putea ajuta.

Numai bine!

post-29129-1216802596_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi de la becurile montate gresit sau de putere diferita fata de datele tehnice. Verifica si lampile de frana (soclul becurilor). De la temperatura se pot deforma si atunci becul nu mai sta in pozitia corecta.Parerea mea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi...o sa ma apuc sa iau la controlat tot...becuri plus lichidu de frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu aceeasi problema... De fiecare data cand pornesc masina imi apare martorul galben cu mesajul "CENTRE BRAKE LIGHT". Am fost la reprezentanta Audi si au gasit urmatoarea eroare: HIGH MOUNT BRAKE LIGHT M25 - ELECTRICAL FAULT IN CIRCUIT. Initial mi-au spus ca e senzorul de la pedala si l-am schimbat... Apoi mi-au spus ca de vina este BORDUL masinii si ca trebuie sa rescriu calculatorul de bord sau sa cumpar alt bord!!! Am nevoie de ajutorul vostru! A mai intalnit cineva asa ceva????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Intre timp s-ar putea sa fi rezolvat oricum problema, dar daca tot a deschis cineva topicul...

Partea de jos a erorii mi-a aparut si mie cand a trebuit sa completez lichidul de frana.

La tine insa e insotita de simbolul de deasupra, care pare a fi eroare de bec ars - nu-mi dau seama exact, ca poza nu e prea clara.

Sigur nu sunt doua erori concurente - un bec ars si lichidul de frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se aprinde a 3 lampa de frana! Am verificat si mufa de la intrare in lampa si este buna. De asemenea nici un led din lampa nu este ars... Pe bord imi apare aceeasi eroare (CENTRE BRAKE LIGHT) de fiecare data cand pornesc masina la prima apasare pe pedala de frana, ramanand martorul galben nestins...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa va spun ca eu nu am mai bagat de seama acea eroare pentru ca nu mai tipa in momentul cand pun contactul...a facut la inceput de vreo 2-3 ori acuma sa linistit situatia...lichid de frana este...becurile merg toate inclusiv cele de la xenon :D, pe vag nu apare nici o eroare ... asa ca linistiti-va :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu aminteles... a disparut eroarea de tot, sau doar nu mai piuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se aprinde a 3 lampa de frana! Am verificat si mufa de la intrare in lampa si este buna. De asemenea nici un led din lampa nu este ars... Pe bord imi apare aceeasi eroare (CENTRE BRAKE LIGHT) de fiecare data cand pornesc masina la prima apasare pe pedala de frana, ramanand martorul galben nestins...

Verifica senzor pedala de frana, la reprezentanta cu tot cu manopera nu cred ca e mai scump de 50 ron.

Modificat de BOMBANITORUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai piue dar apare cand apas check
E a doua oara cand postez ceva si nu apare ce am scris.

Spuneam ca s-ar putea sa fie o defectiune de la vreunul din calculatoare; de exemplu, eu mai demult am avut defect calculatorul de confort, si nu mi se mai deschidea torpedoul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare nu e normal sa apara acest avertisment, precum si altele la apasarea tastei Check?

Ma gandesc ca acolo iti apar toate posibilele probleme care ar putea aparea, iar daca una din aceste probleme exista iti apare pe CB eroarea, fara sa apesi vreo tasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La apasarea butonului Check nu apar decat erorile curente, nu si cele pe care computerul de bord le-a raportat in trecut, si nici cele pe care computerul de bord le-a sesizat, dar la o verificare ulterioara nu le mai detecteaza.

Adica daca ai pus contactul si pe computerul de bord da eroare la proiectorul stang, apoi la proiectorul drept (cum mi s-a intamplat mie pana de curand), atunci cand apesi prima data Check apare pe computerul de bord: "LEFT FOGLIGHT", apoi la a doua apasare: "RIGHT FOGLIGHT".

Dar daca mergi pe un drum inclinat sau in panta, si iti apare eroarea "BRAKES" (in sensul ca lichidul de frana a coborat sub senzor) si apoi cand termini de coborat lichidul revine la normal iar eroarea dispare, atunci nu iti va reaparea cand apesi Check. Aceeasi situatie si in cazul lichidului din instalatia de spalare a parbrizului/farurilor - cand nivelul e la o limita critica, incat in anumite situatii (precum cea de mai inainte) coboara sub senzor, iar ulterior revine la normal, caz in care eroarea "Please top up washer fluid" dispare. Acestea sunt doar doua exemple.

Acest lucru se intampla deoarece senzorii (sau software-ul care ii citeste) nu au implementat nici un histerezis si ca atare uneori erori pot sa pacaleasca. E drept ca senzorii fac o medie de valori (altfel la prima groapa ar trebui sa apara intermitent eroarea "Low fuel" datorita balansului senzorului), dar acest lucru nu reprezinta un histerezis.

Din pacate, nu acesta este cazul lui Fritz - la el este o eroare permanenta din pacate, si se datoreaza fie unui senzor defect, fie unui calculator de bord defect, fie a unei defectiuni tehnice pe care din nefericire o poate constata numai la service, ca noi prin "vorbe" nu prea il putem ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce spui tu inseamna ca daca masina nu are niciun fel de problema, cand se apasa tasta CHECK nu ar trebui sa se intampla nimic?! Cel putin asta am dedus eu din exemplele tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, daca masina nu are nici un fel de probleme, cand apesi butonul Check, nu apare nici o eroare; in schimb, butonul check are mai multe functii, de exemplu daca esti stationar cu contactul pus, iti face o serie de teste (nivelul uleiului etc.) si la sfarsit apare mesajul "OK" (daca e cazul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e vorba de o neintelegere. Eu ma refeream cateva posturi mai sus la faptul ca "eroarea" aparuta in poza de la inceputul topicului este de fapt doar verificarea de rutina despre care tu vorbesti in ultimul post al tau.

Ma gandesc (si deduc in acelasi timp din spusele tale) ca, pe loc, cu motorul oprit, daca apas tasta CHECK e normal sa imi afiseze imaginea din primul post de pe topic, aceasta reprezentand doar faptul ca in acel moment (al aparitiei) se testeaza franele/becurile posibil arse.

Sa iti spun sincer, nu am incercat sa apas butonul CHECK in mers sau cu motorul pornit (my mistake) deoarece aveam impresia (falsa se pare) ca face aceeasi treaba si pe loc, doar cu contactul pus. Deci toate referirile mele la acest subiect se refera la acest mod de "utilizare" al butonului CHECK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apasarea butonului Check in timpul mersului are alta functie - de exemplu, la A4 (ca tot suntem pe Aria A4) seteaza avertizorul de viteza, de exemplu poti sa setezi masina sa te avertizeze sonor daca depasesti 60 Km/h (sau alta valoare).

Asta, desigur, daca nu ai erori curente, caz in care apasarea repetata butonului "Check" in timpul mersului va afisa succesiv aceste erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzor pedala de frana, la reprezentanta cu tot cu manopera nu cred ca e mai scump de 50 ron.

Senzorul de pedala a fost primul pe care l-am schimbat... Costa 34 de lei. Lichid de frana am, placutele sunt scimbate asa ca nu stiu ce sa-i fac... Am sa verific si calculatorul de comfort asa cum am citit mai sus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!