Jump to content

Probleme Aprindere (Touareg 7L)


pritscher
 Share

Postare recomandată

model 2004, suspensie aer, trecuta tocmai de revizia de 60.000km, 61.000km la bord

Problema aparuta initial acum aprox. 1 luna, in Bucuresti. Se aprinde becul de sonda lambda (cel care arata ca un motor), masina merge insa. Defectul tine 2-3 zile (in care nu am mers cu ea ci doar am pornit-o din cand in cand sa vad daca dispare), apoi... dispare. Sun la Porsche, primesc programare in 32 zile calendaristice pentru un simplu diagnostic!!!!!!!!!!!!!!!!

Ok, becul fiind stins merg din nou cu masina aprox 500km, pana saptamana trecuta cand in drum spre Enisala, cu remorca si motociclete pe aceasta, se aprinde din nou becul. Mai mult, de data asta becul incepe sa clipeasca si motorul sa tremure (merge in 4 sau 5 cil,). Sun la Porsche, vb. cu mecanic sef (sau asa ceva) care spune ca nu stie ce poate avea, probabil benzina proasta sau bujii. Ma intreaba daca am schimbat bujiile la revizie - probabil ca da daca este prevazut la revizia de 60.000, eu habar nu am. BEnzina este Mol de 98.

Sun la Midocar, vb. cu alt mecanic, asta spune ca probabil sunt bobinele si/sau bujiile de vina.

Problema mea cea mare in momentul acela: ce p..la mea fac in mijlocul drumului, le 250km de Bucuresti? Raspuns: Chemati platforma, veniti la service, programare peste minim 1 sapt.

In fine, nervi, draci, promisiuni ca vand masina asta de cacao, etc., plec asa mai departe. Ajung la destinatie, un prieten suna la patronul Cardinal Motors, ala suna la Constanta, aia ma suna pe mine. Recomandare sa nu mai merg cu masina sa se strica catalizatoarele, sa o pun pe platforma sa vin la service. Eu intreb: bine, o aduc acolo, dar aveti ce sa-i faceti? Raspuns: Da, sigur, doar veniti aici ca rezolvam.

II rog sa-mi trimita o platforma, ceea ce si fac cu promptitudine, vine ia masina o duca la Cardinal-Constanta.

Sun peste doua zile, spune ca e ok, au resetat defectul si masina merge acum. Eu nedumerit, intreb ce avea si ce au remediat. Raspuns: are bobinele defecte dar nu avem, am resetat calculatorul merge.

Plec la Constanta, ajung la service, platesc platforma (1Euro/km rulat !!!!!!!!!!!!!!!!!!), platesc resetarea 66lei, vreau sa plec, bag cheia in contact - surpriza, becul aprins din nou. Fac circ degeaba, nu au in service nici macar bujii sa le schimbe! Reseteaza din nou sistemul, becul ramane stims, plec asa.

Cu ajutorul lui Dumnezeu, ajung duminica acasa la Bucuresti, timp in care nu am avut curajul sa opresc motorul sau sa alimentez.

Acum voi cumpara bobine si bujii si le voi schimba, in curand probabil si masina, daca nu gasesc un service civilizat in care sa pot diagnostica si remedia astfel de defecte fara sa astept cate o luna. Ca informatie neinteresanta: am inca (nu l-am vandut inca) un Mercedes ML din 1999/3200 benzina/115.000km cu care nu am avut nici un fel de probleme. NU vreau sa fac reclama la Mercedes ca nu merita, dar nu mi se pare in regula ca la o masina de 50.000 Euro sa crape piese la 60.000km si sa nu ai nici o rezolvare imediata.

Poate postati si voi ceilalti ceva in legatura cu ce am patit eu, o recomandare de service, poate un sfat ce sa faci intr-o astfel de situatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme la masini apar...dar probleme la service si la dealer nu ar trebui sa apara. nu e prima data cand aud asta si sunt inca surprins ca tot asa merg lucrurile la serviceurile "oficiale"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat referitor la aceeasi problema sau similara fara sa citesc post-ul tau...

Diferenta ar fi ca al meu e diesel.

Intr-adevar multi dintre cei care se invart prin service-uri sunt plapumari, iar faptul ca nu au piese de baza pentru schimb intr-o reprezentanta este jenant. Nu mai vorbesc de programari peste luni de zile ca sa-ti faci o reparatie, sau de "tratamentul / corectia"pe care ti-o aplica cei care se numesc cu mandrie customer service: "...ca cam asa este dom'le cu masinile astea, se strica".

Chiar nu vreau sa jignesc pe nimeni, insa daca nu ai un prieten, o pila sau pe cineva cu obligatii morale inside, esti victima fara drept de apel.

Si daca nu as fi off topic, as putea povesti la nesfarsit despre exemple negative in mai putin de 2 ani, 6 revizii si nenumarate interventii minore...

Daca ajungi sa o rezolvi inaintea mea, te rog sa ne spui si noua care este adevarata problema.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de aceea am renuntat la aceasta marca, cu toate sucursalele ei, din cauza service-ului.

Daca nu ai rezolvat treaba si mai ai nevoie de ajutor este un service in Bucuresti care nu este autorizat de vw, dar unde vin o gramada de masini din grupul VAG de la skoda octavia pana la audi q7, este a unui mecanic de la vtm.

Nu o sa scriu nr de telefon de la service ca sa nu se considere reclama, daca mai vrea cineva, poate sa spuna si le dau numarul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca exista aceiasi problema.

Nici eu nu vreau sa aduc minusuri marcii sau a unui service dar nu am ce face.

Eu am lasat Touaregul (cca 10000 km-aproape nou) in service la PBV (fara probleme-pentru alte reparatii) timp de 1 saptamana si cand am "luat-o", mi-au dat-o cu martorul acela (gen motoras-probleme Lambda aprins).

Nu am plecat cu ea asa pt ca le-am descris imediat problema si totusi dupa ce a fost testata pe calculator mi-au spus ca pot pleca asa cu ea.

Fratilor,am crezut in ei ,am plecat si dupa o saptamana am revenit ca masina scotea fum negru si se bulise catalizatorul.Am facut scandal mare (mailuri la directori) si pana la urma mi-au schimbat ei sonda si catalizatorul pt ca acesta din urma e greu sa-l schimbi pe garantie.

Mi-au adus masina acasa pe platforma pt ca eu nu am mai fost dupa ea.

Mare grija,mai ales la Porsche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer am mai spus pe undeva decat reprezentantele mai degraba reparatile voi tot ata mecanica stiu si aia cat si voi dar macar voi aveti grija!

eu unu mam lamurit de mult cu reprenetantele si cu mecanici si cu ajutorul unui prieten am invata mecanica mam dotat cu tester simi repar singur masinile si nu ma mai fura si umileste nimeni

pe bune din cate am vazut sunt cativa baeti talentati aici pe forum si decats a ajungeti prin reprenetante mai bine mergeti la ei mai intai

1 nu va rup de bani si 2 macar stiu ce vb nu va vand gogosi !parerea mea

eu unu de 2 ori am fost intro reprentanta vag si primeam raspunsuri de genu : e stricata sau nu merge normal stiam si eo asta dar la ei costa in fine am renuntat am incrcat multe alte srviceuri de prin zona pana am ajuns la un vech i prieten care intre timp sa specializat pe dieseluri si cu ajutoaru lui cu forta mea de munca repar masinile si nu -si mai bat joc de mine macanici cu 4 clase care au ajuns in serviceuri de pe la vulcanizari sau de pe la vopsit garduri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Ca sa inchid:

Da, am cumparat de la Midocar un set de bujii si unul de bobine, le-am schimbat in curte in aproximativ 15 minute si de atunci merge impecabil (am economisit 340 lei manopera) . Intr-adevar bobinele erau corodate vizibil, probabil ca ar fi mers foarte bine daca le-as fi curatat cu peria de sarma si le-as fi uns cu pasta de cupru sau ceva similar ca sa le protejez de coroziune. Bujiile erau ok, dar daca tot am umblat acolo am preferat sa le schimb.

Intre timp am facut aprox. 10.000km si nu am mai avut probleme.

Singura nedumerire: de ce m....ortii mamii lor de idioti nu includ schimbarea acestor piese la revizia de 60.000 sau macar sa VERIFICE STAREA LOR daca tot e un defect recunoscut la masina asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!