Jump to content

Ce Mesterim Pe La Masinile Noastre


88BLR
 Share

Postare recomandată

multam baieti.

@cristi xxz, numai sa vezi culoarea pe o masina inainte sa alegi, altfel te fura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 334
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 88BLR

    75

  • zib3r

    37

  • Cristi_XXZ

    17

  • Razak

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

msto tare culoarea, mi-ar placea asa ceva ar mai fi 2-3 elemete de schimbat pe ea ca sa fie toata ca un oldschool (usi cu triungi si bandouri sub90')

oricum si asa iti ia ochii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam baieti.

@cristi xxz, numai sa vezi culoarea pe o masina inainte sa alegi, altfel te fura.

Trebuie aleasa bine culoarea si cum zici tu sa vezi culoarea pe tabla atunci iti dai seama de nuanta ei reala....multa bafta cu old-ul......... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moise ..ador stilul tau si sper din ce in ce mai mult sa inteleaga si lumea pe la noi ca asa se da forma la un mk2(pastrand linia)

Felicitari :blink:

Ma gandesc ca la anu trebuie sa fac si cupa pt Best OLD Romania vwf :RO flag: (avem cui sa-l dam :icon_thumright: )

...asta daca vi :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

zib3r NOR ai atasat in postul numarul 17 niste poze in timp ce montai protectiile (bandourile) laterale pentru aripi, intrebarea mea este urmatoarea:

Exista sau se pot confectiona asemenea protectii si pentru masina din semnatura? Daca exista, ce modalitati de fixare au?

Multumesc! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

zib3r NOR ai atasat in postul numarul 17 niste poze in timp ce montai protectiile (bandourile) laterale pentru aripi, intrebarea mea este urmatoarea:

Exista sau se pot confectiona asemenea protectii si pentru masina din semnatura? Daca exista, ce modalitati de fixare au?

Multumesc! :)

pentru mk4 nu exista :) (asa stiu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK

Multumesc, voi incerca sa gasesc alte solutii pentru a protectia aripilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

montat axa G-Grind + lustruit capac chiulasa :icon_confused:

post-3007-1226412415_thumb.jpg

post-3007-1226412425_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

montat axa G-Grind + lustruit capac chiulasa :huh:

si cum se comprta?ca de aratat , arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se comporta asa cum trebuie :( ... cifre, numere si timpi nu dau :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi aproape am terminat capitolul "rat rod" (o sa vina si poze...) :offtopic:

btw : am chipuit pugu(307) :Driver: pejou rullz(day by day....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi aproape am terminat capitolul "rat rod" (o sa vina si poze...) :lol:

btw : am chipuit pugu(307) :) pejou rullz(day by day....)

nu te mai lauda cu pejeutul si hai cu pozele alea sa vada si ochiul nostru ce ai mesterit tu atata timp :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te mai lauda cu pejeutul si hai cu pozele alea sa vada si ochiul nostru ce ai mesterit tu atata timp :P

Nu mai pun nici o poza aici :blah: Motive sunt destule :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am avut o zi grea. Era timpul sa schimb discul de ambreiaj, dar neavand canal unde sa dau cutia jos am optat pentru a scoate motorul cu tot... Va las niste poze sa vedet ce a iesit... :) scuze de calitate, doar telefonul am avut in buzunar :P

post-15050-1228002444_thumb.jpg

post-15050-1228002530_thumb.jpg

post-15050-1228002558_thumb.jpg

post-15050-1228002626_thumb.jpg

post-15050-1228002655_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puteai foarte usor sa dai doar cutia,si nu iti trebuie canal neaaparat :) ,oricum ai facut treaba buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul este pus la loc, cu discul nou nout. multa bafta tuturor :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul este pus la loc, cu discul nou nout. multa bafta tuturor ;)

mere mai bine acuma? rulmentul de presiune nu l-ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu a fost pornit pornit... maine asteapta sa fie pus la loc instalatia de apa si toate cablurile. rulmentul a fost schimbat acum 25000 km. mai multe detali maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu a fost pornit pornit... maine asteapta sa fie pus la loc instalatia de apa si toate cablurile. rulmentul a fost schimbat acum 25000 km. mai multe detali maine

pai atty , imi zici si mie cum ai schimbat rulmentu? :| la mine face foarte urat , din cauza asta nu circul cu ea ... (am masina de garaj..)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am intrebat mecanicul meu, si zice ca la golf 2 diesel nu este rulment de presiune.

Golful lam facut. adica pe jumatate. acuma am iesit cu ea la porbe si sa comportat destul de bine. am iesit in oras si cand sa vin acasa na mai pornit. in bord nu se mai aprinde becul de ulei si de bujii. si cand dau de cheie sa porneasca nu face nimic, parca ar fi deconectat de tot. cine stie sa ma ajute va rog frumos

Modificat de Atty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi daca la baterie e bine stransa tabla care o tine pe pozitie, eu am patit sa fuga bateria si sa traga cablurile dupa ea, si unele au iesit din borna, verifica firul rosu si gros care merge de la borna de plus a bateriei la demaror, si un rosu ceva mai subtire (cam 5mm sectiune), care e contactul, pe aceeasi borna. Mai mult ca sigur umbland in zona aia, ceva a iesit de la locul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi daca la baterie e bine stransa tabla care o tine pe pozitie, eu am patit sa fuga bateria si sa traga cablurile dupa ea, si unele au iesit din borna, verifica firul rosu si gros care merge de la borna de plus a bateriei la demaror, si un rosu ceva mai subtire (cam 5mm sectiune), care e contactul, pe aceeasi borna. Mai mult ca sigur umbland in zona aia, ceva a iesit de la locul lui.

daca ce zice danmoise nu se adevereste, eu zic cai posibil sa fie periutele din electromotor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca omu zice ca nu se aprinde nimic in bord nu are nici o treaba electromotorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu electromotorul era de vina... ceva cu un + pe caroserie. Am dus masina la un elecrician si in 3 ore la pornit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am intrebat mecanicul meu, si zice ca la golf 2 diesel nu este rulment de presiune.

Golful lam facut. adica pe jumatate. acuma am iesit cu ea la porbe si sa comportat destul de bine. am iesit in oras si cand sa vin acasa na mai pornit. in bord nu se mai aprinde becul de ulei si de bujii. si cand dau de cheie sa porneasca nu face nimic, parca ar fi deconectat de tot. cine stie sa ma ajute va rog frumos

din cunostintele mele toate cutiile de golf 2 au rulment de presiune in ele,cu exceptia celor hidramate care au alt sistem de functionare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!