Jump to content

Problema Ac


Mad79
 Share

Postare recomandată

Am o problema cu instalatia de clima, am schimbat radiatorul de clima , am umplut instalatia cu freon dar tot nu vrea sa bage aer rece.Vag com-u zice eroare 00819 - High Pressure Sensor (G65), short to plus , l-am schimbat si tot nimic,ce am mai observat cu vag-u la outpt test ventilatorul de clima nu porneste.... ventilatorul de racire functioneaza.ce sa-i mai fac?.Stie careva daca ii dau curent direct cu 2 fire la compresor ce se poate intampla?.Compresoru nu e modelul cu cuplaj electric, merge incontinuu si am inteles ca o supapa din compresor deschide circuitul freonului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca nimeni nu se da cu parerea. ... am verificat azi si compresoru si merge daca il alimentez separat, nu mai stiu ce sa verific...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,referitor la problema ta,cand ai alimentat cu freon,cei unde ai facut operatiunea,ti-au pus si solutie din aia speciala care vezi daca instalatia pierde freonul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ulei si solutie din pacate.Am verificat azi presiune asi era la fel ca la inceput.Am mai bagat si aer peste sa vad daca nu e suficienta presiunea si am verificat si senzoru de presiune separat.

Modificat de Mad79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! nu vreau sa te trimit pe cai gresite dar un prieten a avut o problema similara si la fel a bagat freon a verificat senzori etc. pana la urma a gasit ca exista un mic senzor de forma unei pastile pe instalatie. prietenul l-a schimbat undeva la 50 de lei si gata totul e ok si merge de bine de 1 an. nu stiu exact cum se numeste senzorul dar ma informez si mai postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit undeva ca modulul de control al ventilatoarelor ar putea fi ... nu as da banii asa brusc ca e cam scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Aceeasi problema am avut-o si eu, dar la mine s-a rezolvat cu schimbarea senzorului de presiune. Acum ce vreau sa te intreb: ai verificat circuitul electric al acelui senzor ?? sa nu care cumva sa ai un scurt pe traseu undeva; s-ar putea sa fie si treaba asta. Sfatul meu: ia la pas traseul electric al acestui senzor si verifica cu un aparat de masura conexiunile si tensiunile de la fiecare imbinare mufata !

Mai povestim. Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat circuitul senzorului si e ok, mai e o chestie ca nu imi porneste ventilatorul mic de la clima pe diagnoza cu vag-u....si ar trebui sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat circuitul senzorului si e ok, mai e o chestie ca nu imi porneste ventilatorul mic de la clima pe diagnoza cu vag-u....si ar trebui sa porneasca.

Inca o problema comuna cu a mea pe care am reusit sa o rezolva de vreo 2 saptamani. In linii mari cam asa stateau problemele mele:

1. Motor la relanti, stat pe loc: afara 31 grade, clima reglata pe 21 baga aer usor rece si episoade de tremur ale motorului ca si cand compresorul porneste si se opreste. Dupa plecarea de pe loc simptomele par ca dispar, dar am impresia ca doar inselator.

2.Dupa o perioada mai lunga de condus in oras, aprox 1 ora jumate prin temperatura de 32 de grade (de parca am mers o zi intreaga prin desert) clima imi intra automat in modul ECON si pa pa aer rece

3. Al doilea ventilator, cel mic electric din partea stanga a masinii cum stau cu fata spre masina, e mort; nu da nici un semn de viata. Intrebarea ar fi: care e principiul de functionare? Cum functioneaza al doilea ventilator? O data cu pornirea climei sau doar de la o anumita temperatura? Intreb pentru ca nu l-am vazut niciodata sa dea semne ca ar vrea sa dea o invartita !!!

4. Banuielile pe care le am eu si aici am sa va rog sa va dati cu parerea:

- cantitate insuficienta de freon in instalatie

- ambreiaj compresor pe duca

- compresor pe duca

Masina am testat-o si n-am nici o eroare pe clima. I-am dat si output test pe Klimaanlange (clima adica, nemtii astia) totul pare a fi ok, si totusi ... clima nu functioneaza asa cum ar trebui!!

Ce am facut :

Carbunii electroventilatorului trebuiau schimbati: are 3 cleme si trebuie dat jos si capacul de la distributie pentru a putea fi scos. In sfarsit imi canta si mie electro-ventilatorul de clima iar climatronicul functioneaza in parametrii normal. Am avut ceva de lucru (de la 9.00 pane pe la 19.20); e o treaba destul de complicata mai ales daca o faci singur si prima data !! (ma refer la datul jos al ventilatorului, aviz amatorilor de interpretari)

Atasez cateva poze si va stau la dispozitie cu raspunsuri.

post-25869-1212634881_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate la mine functioneaza ventilatorul daca se incalzeste masina, imi pornesc amandoua ventilatoare. si nu cred ca ar trebui. deci..tot modulul de control. stie careva unde gasesc o schema electria de a4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revin cu date referitoare la problema mea, un fir din cablajul de sub aripa era rupt, nu stiu cum dar era chiar firul de la senzorul de presiune.L-am gasit desfacand toate mufele si le-am controlat pana sub bord ,asa am descoperit ca era intrerupt un fir.acum imi functioneaza compresorul, pornesc ventilatoarele dar va trebui sa schimb freonul ca am bagat aer pe circuit ca berbecu cand nu imi mergea si credeam ca e din presiune, si nu imi face rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

pe mine ma puteti ajuta??La problema asta cu clima??Uitati la mn ce se intampla...In primul rand nu mi baga cald...adik eu il tin pe 21 de grade...Daca modific pana la 29 de grade sau si HI cu motorul incalzit si tot ce trebuie....nu se observa nici o diferenta de temperatura....Cateodata imi creste turatia la aerul care mi l baga in masina dar tot rece e in loc sa fie cald...adik cand dau de la 21 la 29 imi creste cantitatea de aer care imi baga in masina ca si cum as da de la 21 la 19...dar cald deloc...Apoi cateodata cand pornesc masina nu mi deschide gurile de aerisire fata centru...si atunci nu mai baga nici atat de rece cum ar trebui ..altadata cand am gurile de aerisire fata deschise nu mai imi baga pe la picioare...Sa va spun ce am facut...in primul rand am setat din climatronic sa bage doar sus doar jos doar centru si degeaba..Apoi cineva mi-a zis ca ar fi vascocuplajul...Am fost la cnva mi-a dar jos cureaua de la compresor si am pornit masina si cum era normal a inceput sa bage cald...Dar numai cu cureaua data jos.Am completat si cu freon si pana la urma tot nerezolvat am ramas.PE scurt nu baga cald orice i-as face chiar daca setez temperatura pe HI si alta problema cateodata v-am zis nu mi deschide gurile de aerisire fata centru si at nici nu mai raceste bn in masina.CE imi recomandati sa mai fac??Va multumesc anticipat si astept raspunsurile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza a climatronicului si vezi ce erori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am gasit problema...si aceea ca trebuie sa schimb climatronicul(modulul de comanda) pt ca ala nu mai comanda cum trebuie,si de ce zic asta ..pt ca am vbit cu Rapier ,mi l-a dat pe al lui si totul merge ca la carte....Acum problema e ca nu gasesc sa cumpar pe nicaieri...si mai mi-a spus cnva ca ar trebui facuta o resoftare...a climatronicului ca sa mearga bine,dar nu prea am incredere in aceasta varianta...CIneva mai mi-a spus sa fac lupituri pe placa....Am facut,pt ca ma pricep f bn in domeniul asta....dar degeaba ..nici un rezoltat...Cred ca ramane sa il schimb cand voi gasi altul

Modificat de Alexys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu o problema cu climatronicul.

Cand am luat masina era frig si nu am putut verifica daca baga rece sau nu. Am luat-o pe auz si auzind compresorul cum cupleaza am zis ca e ok si totul e bine. Cand a dat caldura si am inceput sa folosesc auto sa las clima sa-si faca treaba am sesizat ca nu baga foarte rece(mai deloc) si doi compresorul cupleaza si decupleaza incontinu(fiind pe auto). Ca sa nu daunez ambreiajului am mers pe auto dar fara ac(gen mod econ). Ma duc la mester de ac-uri si-mi zice ca nu am suficient freon si din aceasta cauza imi decupleaza compresorul pentru ca senzorul simte prea putin freon si asa trebuie sa fie. Treaba asta o stiam si eu si l-am crezut pe cuvant. Astazi ma duc fericit sa completez cu freon. Facem operatiunea....imi gaseste in nu stiu ce filtru niste pilitura si-mi spune ca, compresorul e pe duca dar inca e ok. Bagam freon pornesc pe auto si dadea aer rece ok. Cand ies din masina aud din nou cum cupleaza compresorul....sta putin decupleaza....iar cupleaza....samd. El imi spune ca asa trebuie sa faca pentru ca eu cerand de exemplu 27 de grade de la clima nu are nevoie sa raceasca aerul de afara(unde erau aprox 18 grade) pentru a-mi furniza temperatura, ci doar il incalzeste si ca climatronicul cupleaza si decupleaza compresorul dupa cerinte. Teoretic asta este ok cu decuplarea si cuplarea dar cu siguranta asta va dauna mult ambreiajului de la compresor.

Din cunostintele mele despre Ac stiu ca, compresorul poate fi folosit si atunci cand dai pe caldura el avand rolul de a dezumifica aerul din masina, mai ales cand ploua si se aburesc geamurile etc ceea ce ma duce sa cred ca am o problema cu compresorul sa undeva vreun senzor defect. Precizez ca freon c siguranta mi-a bagat pentru ca acum da aer f rece si pe utililajul lui de incarcat imi arata cat si cum baga.

Astept va rog sugestii ca sunt negru de suparare ca nu reusesc sa-i dau de cap. Dimineata am sa ma uit dupa scurgeri pentru ca mi-a bagat si solutie fluorescenta si poate vad ceva. Mi-a spus ca aparatul lui de incarcat a detectat o scurgere f mica dar ca nu-i problema(facandu-mi in prealabil si o proba cu aer sa vada daca pierde presiune).

Orice sugestie este binevenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa comportament, as spune ca filtrul de pe instalatia de "freon" e iarasi infundat. Infundat cu pilitura de aluminiu de care spuneai... Compresorul decupleaza din pricina suprapresiunii creata din cauza acelui filtru. Cred ca ar trebui eliminata sursa acelei pilituri, dupa care sa cshimbi filtrul cu unul nou. Din cauza presiunii prea mari filtrul infundat se umfla sise deformeaza. Meseriasii trebuie sa afle de unde vine pilitura... Pot fi resturi vechi antrenate in timp sau poate fi compresor pe duca. Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel filtru care la curatat(sper sa vorbim despre acelasi) se afla pe una din conductele care intra im masina(cea care este rece) si se introduce pe conducta imediat dupa senzorul de presiune. Este subtirel cam cat conducta si lung cam de 5 cm. Are niste site care erau imbacsite cu mizerie. Acel filtru practic oprea mizeria si pilitura sa ajunga in vaporizator si sa faca dauna mai mari. Daca vorbim despre acelasi filtru atunci a fost curatat foarte bine de mesterul unde am fost si nu era nevoie inlocuirea lui. Mi se pare greu de crezut sa se infunde imediat(adica in 2 minute). Eu acum banuiesc ca ori undeva s-a creat un dop de mizerie ori senzorul este defect si nu mai citeste presiunea cum trebuie. Am mai gasit pe alt topic ca e posibil sa fie si senzorul de temperatura care o ia razna si vede temperatura foarte mare afara sau foarte mica si decupleaza compresorul pentru protejare. Multumesc sugestie si...mai investighez in continuare.

Orice sugestie este binevenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul(restrictorul cum ii zic ei) este cel din imagine.

Mai exista freun filtru sau ceva asemanator pe care ar trebui sa-l curat/schimb?

post-42683-1239571370_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

ti'ai rezolvat problema? daca nu,iti mai spun eu cate ceva:

1)parerea mea, mergi si schimba compresorul, pt ca eu am avut exact aceeasi problema, si am sfarsit prin a cauta si schimba compresorul de clima.

2)filtrul se infunda imediat, nici nu au trecut 2 min., si era din nou infundat.

BR

BogyM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am si eu cateva probleme legate de climatronic:

1. Pe partea dreapta nu baga aer la fel de rece ca cel de pe stanga cu toate k temperaturile sunt setate la fel chiar daca pe dreapta dau pe low tot nimic.

2. Clapetele de la recirculare nu mai functioneaza daca clima e setata pe low-18-19-20-21 dar daca o setez pe high merg clapetele de la recirculare

3. In momentul in careintru cu vag-ul la mess blocks clapetele 7-8-9-10 sunt pe 0 si nu fac absolut nimic

Ati mai patit careva asa ceva ca poate ma puteti ajuta si pe mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!