Jump to content

Reglaj avans


chaos
 Share

Postare recomandată

Abia am scos masina din service. mi-au schimbat garnitura de chiulasa,cica au mai reglat nu stiu ce pe la chiulasa au schimbat semeringuri, in fine masina mea nu mai merge ca inainte de intrare in service, merge mai prost :icon_thumright: . de la 2500 de ture da in nas , la franare turatia scade pana pe la 500, dimineata parca merge in 3 pistoane, nu stiu ce sa mai zic . Daca stie cineva care ar fi cauza va rog sfatuiti-ma. Multumesc

Modificat de chaos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
R_a_z_v_a_n

Daca te-ai decis sa deschizi un topic nou, ai grija ca titlul sa fie scris citet si sa reflecte pe c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa fi patit ce am avut si eu. nu au reglat bine motorul din delcou. m-au facut cu nervii, atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sageata poti detalia putin. In special rezolvarea. Se pare ca am aceleasi simptome

de la 2500 de ture da in nas , la franare turatia scade pana pe la 500, dimineata parca merge in 3 pistoane
. Ce verificam? Cum ajustam? Merci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vrei sa spui ca nu e reglat bine avansul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema s-a pus ca s-a reglat motorul dupa ureche, nicidecum cu aparate specializate cum ar trebui (stroboscop sau cam asa ceva). la al doilea reglaj tot dupa ureche numai ca a avut auzul mai fin. acum nu mai am nici o problema. efectiv a rotit delcoul ca sa-i regleze avansul. era o chestie marunta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglajul avansului se poate face usor chiar si manual si de multe ori iese mai bine decat cu stroboscopu. In primul rand distributia sa fie pusa la punct (semn volant, pinionul axei cu came) , se scoate capacul la delco si eventual plasticul de sub lulea. Pe corpul delcoului este un semn (o fanta) Invarti delcoul pana pica perpendicular cu semnul de pe lulea (mijloc) si cam atat... Eventual cine vrea poate sa vada in manualul golf3/vento la "sistemul de aprindere". Cine nu-l are ma poate contacta pe mess sa-i dau numai capitolul respectiv...

Modificat de Paul.Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vi s-a intamplat sa nu puteti sa miscati de delco? L-am schimbat de vreo juma de an, cred ca e loc de mai bine la reglaj avans dar nu pot. (cica ar fi ceva ruginit pe acolo)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut exact ce ai spus paul.iasi dar tot da in nas pe la 3000 de ture. Oricum la turatii mici parca trage mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e reglat avansul bine si tot nu merge cum trebuie trebuie sa iei alte probleme in calcul. Fa intai o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat azi k a iesit ceva din toba un fel de fibra de sticla. toba e izolata cu asa ceva pe dinauntru?? oare o fi infundata ? cam cat e una noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misto! catalizatorul! parca asa stiam. praf! altul. aia e vata minerala. s-a spart sita si iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramaneti on topic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!