Jump to content

Revizii In Germania, Ungaria


overseas
 Share

Postare recomandată

  • 2 weeks later...
  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Alexx_22

    8

  • Valeriu

    4

  • DragosR

    4

  • razvi_gyl

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Executat prima revizie(27.000 km) la Passat B6 2,0 TDI CR (170 cp) in germania la reprezentanta. Pret total 130 euro (aici se include si spalat exterior si 2 tichete de transport in comun pentru mine si sotie sa putem merge la shopping pe perioada executarii reviziei).

Mi se pare foarte bun pretul si, daca ma mai nimeresc pe-acolo data viitoare procedez la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Am sa merg eu la 35.000 km. cu A3-ul meu AICI, si revin cu impresii dupa.

Deci ?! ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
cosmin toma

Salut , deabia am venit din germania am o problema la masina un vw touran 2.0 tdi 140 cp dsg are momente cand o accelerez si da in nas tare . Mai are momente si cand opresc pe loc si incepe sa tremure masina indeferent de viteza (P,R,N,D,S) selectata. Pt a nu ma abate prea tare de la subiect sunt foarte nemultumit de serviciile celor din Nurnberg de la reprezentanta VW mi-au luat 300 E reprezentand 3 ore de manopera ca sa imi spuna ca nu stiu ce are masina mea si ca trebuie sa trimita mail la fabrica pentru a afla care e problema . Am plecat vineri din germania acasa in ideea ca o sa o repar aici dupa ce o sa imi spuna ce are raspuns pe care trebuia sa il primesc luni , asa ca am sunat marti la ei(nu primisem nici un semn luni de la ei) sa ii intreb care e problema iar raspunsul lor a fost ca trebuie sa ma duc inapoi si sa las o zi masina in teste la ei . Asa ca trageti singuri concluziile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.Am un golf 6,si sunt plecat pentru 6 luni la munca in Olanda!

Momentan am 13200km,si cat de curand trebuie sa fac revizia de 15000km.Nu ma pot

intoarce in tara doar pentru revizie,pierd prea multi bani!

Masina am cumparat-o in leasing.Ce riscuri imi asum daca depasesc cei 15000km si nu ii fac revizia aici,si o duc la revizie cand ajung acasa,dar porbabil voi avea vreo 20000km?

Ce sfaturi imi dati?Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizia de 15.000 in Olanda ar trebui sa coste 150-200 E, maxim. Sfatul meu este sa o faci acolo, sau da o fuga in Germania, daca te nu ai incredere in service-urile din NL.

5000 km peste limita nu e bine nici pentru masina, nici pentru buzunarul tau (in caz ca vei pierde garantia)

Ai carte de service, ai garantie internationala, se vor trece operatiunile facute, deci nu ai batai de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Anul trecut dupa ce mi s-a rupt cureaua de la alternator in Germania , la o Fabia 1.4 benzina 2003 am avut noroc sa fiu la 1km de un service pe skoda de linga chemnitz(10-15km)si am platit 61euro cu tot cu manopera.sincer mi s-a parut foarte ieftin (pentru germania).In Austria aproape de Linz am platit la un dealer vw dupa ce mi s-a spart un furtun de la radiatorul de apa la un passat 2.5tdi am platit 180 euro furtunul +manopera.(furtunul a fost in jur de 18 euro)operatiunea a durat de la ora 7:40 pina la 13 !!!!!!.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

de ce occident cand puteti merge mai aproape... si anume la turci :D

taicamiu a fost cu T5-ul acum o luna si a crapat cutia in centrul Istambul-ului

a dus-o la un service VW, si reconditionat cutie, schimbat o gramada de piese, disc ambreiaj, placa presiune, uleiuri etc... 850 euro

si au lucrat cat se poate de profesionist

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

a fost cineva la service-ul VW din Debrecen? pareri, impresii? vreau sa schimbu uleiul din cutia dsg la ei

Modificat de YoYo_man
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o experienta cu distributia masinii mele intr-o excursie in Italia acum vreo 6-7 ani, Toledo, 1,6/16V, avea atunci in jur de 59K km. Pe drum am auzit o zdranganeala la distributie la relanti incepand cu Austria, dar mi-am luat inima in dinti si am mers pana la capat, in Pescara, unde am niste prieteni localnici. Am ajuns la ei si a doua zi m-am dus la reprezentanta locala Seat. Au bagat masina in service, au dat capacul jos de la distributie si au gasit motivul zgomotului: invelisul exterior al rolelor curelei de distributie era cazut. Am avut noroc ca bucatile n-au fost prinse in angrenare si ca, chiar daca acel strat era cazut, curelele nu s-au slabit suficient sa sara de pe rotile dintate. Am facut constatarea(care nu m-a costat nimic), mi-au dat o lista cu piesele necesare si costul lor, incepand cu cele mai ieftine pana la cele mai scumpe. Manopera nu mai tin minte cat era, dar cand am vazut cat este am renuntat la ei. Oricum, cea mai scumpa distributie era 400 euro. Prietenul asta m-a dus apoi la alt service, am negociat manopera mai intai si apoi am ales piesele din lista data de Seat. Piesele au fost 250 euro si manopera 150, deci total 400. Am fost mai mult decat multumit de rezultat. Inca merg cu acele piese. Oricum, nu pot spune ca as fi ajuns in tara cu distributia in halul ala. O chestie pe care o tin minte si acum este ca cei de la Seat au zis ca intervalul de schimb al distributiei la msinile cu climat ca in Romania este de 60k km si nu 90k cum se stia, recomandarea producatorului. Asta din cauza variatiilor mari de temperatura in functionarea masinii, iarna mai ales. Stresul materialelor. Nu pot spune daca se refereau doar la masinile produse odata cu a mea, adica 2001 sau in general. Am inteles ca s-ar fi renuntat la role ce au suprafata de rulare imbracata in alt material(ceva plastic in cazul meu). Operatia a durat vreo 3 zile(era August-perioada concediilor la ei) si oricum m-am deplasat cu masina prietenilor mei prin Italia, asa ca nu m-a deranjat. De atunci nu mai las pe nimeni sa se ocupe de masina, am preferat sa tin eu evidenta toata, eu fac intretinerea si reparatiile eventuale. Inainte de asta mergeam si eu la service, ca orice om comod. Scuze daca deranjez pe cineva, deoarece nu ma refer exact la subiectul topicului(Ungaria, Germania).

Modificat de dany19940
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am facut serviceul in Ugaria la Bekescsaba.

Pretul aproximativ la fel, dar am primit si garantie mobila.

Recomand cu incredere. Oamenii vorbesc si engleza si sunt ft amabili si prompti.

La VW Arad am facut 4 drumuri pana sa-mi schimbe un parbriz si am si asteptat o ora si jumate prin showroom pana sa vina cineva sa vorbeasca cu mine.

Eu tot in Ungaria o sa fac serviceurile.

(In Norvegia, ora de lucru la VW costa 140 euro)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare, sorry daca mai erau si alte topic-uri recunosc ca nu am cautat. Ma pregatesc sa ajung la 60k ( mai am 4200 km) si as vrea sa plec cu masina in concediu. Imi poate spune cineva va rog unde este mai ok sa fac revizia ? Aici in RO sau in HU / DE. Stie cineva care este pretul unei revizii de 60k in HU/DE?

Masina este aprilie 2007.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu si sigur e sa trimiti un mail la reprezentantele VW din 2 orase prin care stii ca treci si ei iti spun sigur cat costa.

Astfel poti sa-ti faci si programare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multume de raspuns. dar imi poti recomanda unde ar fi mai bine sa fac revizia ? Germanai Austria sau Ungaria ? imi puteti va rog recomanda si cateva service-uri?

Multumesc,

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serviceurile din fiecare tara au aceleasi preturi la piese si manopera.

cauta service in orasele pe unde o sa treci .

Dupa experienta mea, in Germania pretul la piese e mai mic dar la manopera mai mare, In HU pret mai mic la manopera si putin mai mare la piese.

In Austria nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Eu zic sa cumparati piesele din Germania si sa le schimbati in Romania.ASta in cazul in care masina nu mai este in garantie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ca mi-am luat eu de la reprezentanta Seat din Bruxelles, un set de stergatoare OEM, cel de la sofer era made in Ro iar cel de la pasager made in Cehia.

Bineinteles ca cel facut in Ro nu stergea bine si lasa o dunga fix pe mijloc.

Asa ca poti sa ai surpriza sa primesti la o reprezentanta din DE si piese facute in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Este cineva interesat de un drum in Germania la Ingolstadt pt. revizie la masina?

Sau oriunde dar nu in Rom

securedownload.tiff

Modificat de Alexx_22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE:

Nu am mai apucat sa editez. Am primit oferta de la Nurvil Valcea

1800 Lei + 400 Lei Bujiile care au uitat sa le treaca , deci un TOTAL de 2200 Lei ( aprox 480 Euro )

Am intrebat de unde importa uleiul Castrol ( fiind diferenta de pret per L cu 40ron fata de Porsche sau Midocar ) au zis ca nu stiu unde este facut.

Au trecut 3 lei parca - sampon spalare Motor , O fii bine?

Ca o diferenta de preturi am primit asta:

http://shop.audi-zentrum-goettingen.de/index.php?page=categorie&cat=103

post-31006-0-99189300-1351931281_thumb.j

post-31006-0-39651200-1351931288_thumb.j

Modificat de Alexx_22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este laudabila initiativa, si o recomand ! Dar trebuie sa tineti cont de un lucru....

Fiind oarecum in domeniu, sunt nevoit sa am de a face cu service-urile si vad multe prin ele. Pentru o revizie (reparatie) buna ce aveti nevoie ? Piese bune si manopera calificata. La piese e simplu, fiecare cauta ce este mai ieftin, deci slab calitativ, de multe ori contrafacut. Deci , NU luati ce este ieftin, este masina vostra cu care nu vreti sa ramaneti in drum ! Un filtru de polen sau chiar de aer mai inteleg sa fie ceva mai ieftin, ca nu e foc dar uleiul, filtrul de ulei, kit-ul de distributie trebuie sa fie de caliate foarte buna, daca nu chiar OEM! Iar la partea de manopera, suntem multi, putem sa recomandam sau nu anumite service-uri sau chiar meseriasi (de multe ori am vazut masini care au fost stricate la reprezentanta şi reparate de service-uri mici, in special pe probleme de electrica si electronica) şi cam asa s-ar rezolva problema.

Parerea mea sincera e ca la noi, problemele nu vin de la manopera, ci de la ce SE FURA ! Nu degeaba in multe service-uri nu ai voie sa vezi ce se lucreaza la masina ta. Am vazut cum piese noi dispar in dulapurile mecanicilor, sau cum filtre sunt schimbate...de la o masina la alta ! Sau ulei schimbat doar pe jumatate, in special la diesel, ca nu se vede.

Asa ca sfatul meu : cumparati piese de la un furnizor de incredere şi sacrificati cateva ore pentru a fi sigur ca sunt si montate pe masina, indiferent daca mergeti la reprezentante sau la service de cartier. Daca service-ul va refuza accesul la masina, spuneti "multumesc, la revedere !".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am programare luni, 10.12.2012 orele 07:30 (mai tarziu nu pot, ca lucrez; le las masina si ei ma aduc la lucru, urmand sa ma recupereze dupa program ca sa-mi ridic kashkarabeta) la service-ul VW din Donauwörth pentru service la interval de 30.000 km.

Momentan am 27.600, insa ma paste un drum de Romania si fiindca masina imi arata ca mai am 900 km. pana la limita de servisare, am zis sa ma ocup; de aceea, am cerut preventiv un cost estimat al lucrarii.

Cu toate filtrele schimbate, ulei si manopera, distractia costa 240 Euro. Poa' sa mai urce unpic, daca se constata ca mai trebuie si alte chichinetze inafara de ce se schimba in mod uzual.

Eu sper sa nu fie cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu ce credeti voi ca este in germania.Manopera la scimbarea unui kit ambreiaj 950 euro,un alternator OEM pt sharan 1000 euro(la reprezentanta)piesele AM aproape inca odata la pret ca in Romania,uleiul dublu la pret si pot continua pana maine,o sa aud voci ca sant piese OEM,nici vorba niste facaturi la fel ca si in Romania numai ca mai scumpe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici neamtul nu castiga 350 euro ca 90% din romani. de ce te miri ca sunt mai scumpe la ei serviciile si unele piese?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ar fi sa intelegeti un lucru : piesele originale NU sunt mai scumpe in Germania decat aici, aici sunt mai ieftine caci sunt contrafacute, adevaratele piese OEM aici sunt mai scumpe decat la ei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca pe la reprezentantele Vw&skoda gasesti numai piese originale.

Modificat de olteanu82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!