Jump to content

Pierdere Putere 1.8 T 163 Cp


enricco
 Share

Postare recomandată

Am un audi a4 Cabrio , 1.8 t ....si am urmatoarea problema........ziua cand este cald afara parca nu mai trage masina......nu mai are putere...si se aude un zgomot parca ar fi sugrumata..... seara cand este racoare .....merge normal.....

Aveti idee de la ce ar putea fi?

P.S. Am schimbat uleiul Castol edge 10W60) , filtru benzina (original germania) , filtru aer, filtru ulei........am pus vag -com pe ea si nu imi da nici o eroare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de aer este stock ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mann filter.....din cauza asta l-am schimbat...am crezut ca este din cauza lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat si bujiile ..... NKG...parca merge mai bine .......dar tot nu merge cum mergea inainte. Sa fie cumva una din nenumaratele valve si vacumuri ale acestui motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca apar probleme numai la peste 30 de grade Celsius, ar trebui sa vezi cat de fierbinte e galeria de admisie. Senzorul de temperatura se gaseste in ea, si la o temperatura a galeriei mai mare decat cea calculata de producator va da avansul inapoi si va limita presiunea turbo.

Daca nu ai ceas de presiune turbo e cam greu sa-ti dai seama daca esti in acest "limp-mode" limitat sau nu.

Este recomandabila investitia intr-un intercooler mai mare, deoarece in conditiile traficului nostru intercoolerul stock de-abia face fata unui motor cu setarile de fabrica, nu mai vorbim de unul resoftat. Vitezele mici, tarasul din semafor in semafor, impiedica aerisirea corespunzatoare a intercoolerului. Pune mana pe el dupa o cursa cu 90-100 km/h pe un DN si dupa o jumatate de ora de taras bara la bara si o sa vezi diferenta.

Admisia de fabrica e restrictiva. "Trompa" care aduce aerul la cutia filtrului e sugrumata intr-un punct, unde are 65x45mm, asta la platforma Golf IV (1.8T toate versiunile si 1.9TDI toate versiunile au aceeasi cutie de aer). Se recomanda schimbarea filtrului si cutiei de aer cu un filtru sport, schimbarea trompei cu una cat mai mare, sau eliminarea trompei cu totul. Eu am facut-o pe a doua. Efectele sunt asemanatoare, diferenta e doar de cost. O sa observi o functionare mai buna la turatii mari (4000-7000rpm) si o urcare mai usoara in ture.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa probezi un debitmetru de la alt motor similar cu al tau.Si eu am avut aceeasi problema si s-a dovedit a fi debitmetru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi........am scos clapeta de acceleratie am curatat-o......am sa desfac si intercoolerul si am sa-l spal cu benzina, poate are ceva ulei in el si nu raceste bine aerul...

in legatura cu intercolerul...stiti ce modificari pot fi facute? am gasit ceva pe net dar....este cu amplasare frontala si nu stiu daca se potriveste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil la tine motorul e longitudinal, intercoolerul e amplasat lateral si alimentat cu aer printr-o conducta care trece dintr-o parte in alta a motorului pe sub radiator, ceea ce inseamna ca esti un caz fericit, poti monta intercooler frontal fara mari eforturi :) e de ajuns sa elimini intercoolerul original, cu tot cu conducta, si sa cuplezi furtunul care vine de la turbo la intrarea unui intercooler mare, dupa care sa duci de la iesirea lui un furtun in admisie. Se gasesc intercoolere zdravene (600x300x76) de vanzare pe 4tuning, chiar si la 500-600 RON.

(La 1.8T transversal nu se pot monta intercoolere clasice cu intrarea si iesirea la capetele opuse, in afara de modelul Leon Cupra R; la Golf IV/Leon e nevoie de un intercooler frontal cu intrarea/iesirea pe aceeasi parte, sau de unul lateral imbunatatit)

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de asemenea fiind longitudinal nu cred ca se aplica problema sugrumarii furtunului ca la cele tranvsersale

Fa si niste log-uri pe vag-com, sa vedem cum functioneaza intern motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti de intercooler-ele acestea ? http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=53097&page=3 merita investitia + remapare bineinteles? Marina are 99300 km ...... ambreiajul ar tine? la un soft normal (cca. 200 cp si 300 NM)

Modificat de enricco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajele de 1.8T rezista foarte bine pana la 300 CP si putin peste. RobDon, in Marea Britanie, a avut pe Cupra lui cu 287 CP la roti (~300-300 CP la volant) ambreiaj stock si a rezistat destul timp, la curse de circuit si utilizare in trafic, in timp ce un ambreiaj sport de la Sachs a cedat dupa un timp de ordinul saptamanilor

Intercoolerele la ~400-500 RON sunt o adevarata pleasca, mai ales ca se pot monta usor pe Audi

~Nautilus

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma am resoftat masina......aproximativ...200 Cp si 310 nm............vreau sa spun ca este alta masina........nu imi vine sa cred cum merge..in treapta a 2 si a 3 simti trage cel mai bine.....Multumiri Dl. Voinea si colaboratorilor sai..:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari, dar nu uita ca motorul remapat pentru presiune turbo mai mare are si mai multa nevoie de intercooler

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari, dar nu uita ca motorul remapat pentru presiune turbo mai mare are si mai multa nevoie de intercooler

~Nautilus

Ce imi recomanzi????? Mentionez ca masinuta merge impecabil.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimsport, MBM Tuning, TCM Turbo, RBN... :icon_thumright:

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SKN,...

dar Nautilus, eu cred ca el intreba ce FMIC ii recomanzi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista pe 4tuning si la mai toate magazinele de tuning (MBM, Performance Zone, Racing Nick etc) intercoolere "clasice", cu intrarea si iesirea la capetele opuse, cu dimensiuni pana la 600x300mm (peste asta intercoolerul devine inutil si mareste lagul turbinei care trebuie sa umple cu aer un volum prea mare pentru ea)

Pret intre 500 si 1300 RON in functie de model

E preferabil un model nu prea mare (inaltime sub 300mm), care sa poata fi suspendat de bara din fata aflata in interiorul spoilerului, in oferta de pe 4tuning era un model 530x234x65

Intercoolerele de la Forge sau alti tuneri mari merg pe ideea "numele se plateste" si costa un sac de bani :8:

~Nautilus

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!